Game Messages & Sounds Manager
-
OciXCrom
Извън линия - Администратор
- Мнения: 7206
- Регистриран на: 06 Окт 2016, 19:20
- Местоположение: /resetscore
- Се отблагодари: 117 пъти
- Получена благодарност: 1295 пъти
- Обратна връзка:
Win Messages & Sounds
You mean you want to completely remove the original in-game message? Removing it from the .ini file won't to anything - the original one will show. You can add a blank message if you want to hide it. If you have another plugin, it won't overlap if you put this one above it in plugins.ini.
-
esc-Fiv3
Извън линия - Foreigner
- Мнения: 110
- Регистриран на: 24 Ное 2018, 19:19
- Се отблагодари: 16 пъти
Win Messages & Sounds
Hi! Can I put 3 sounds for ct win and 3 sounds for t win? It works like this? Thx
-
OciXCrom
Извън линия - Администратор
- Мнения: 7206
- Регистриран на: 06 Окт 2016, 19:20
- Местоположение: /resetscore
- Се отблагодари: 117 пъти
- Получена благодарност: 1295 пъти
- Обратна връзка:
Win Messages & Sounds
No, you can put only 1 for each sound. I plan to add an option to add multiple sounds, but I don't know when I'll do that because the entire format of the plugin needs to be changed.
-
OciXCrom
Извън линия - Администратор
- Мнения: 7206
- Регистриран на: 06 Окт 2016, 19:20
- Местоположение: /resetscore
- Се отблагодари: 117 пъти
- Получена благодарност: 1295 пъти
- Обратна връзка:
Win Messages & Sounds
cstrike/resource/cstrike_english.txt - you can find all the in-game messages in this file.
So this one would be #Target_Bombed (the first part of the key needs to be removed - Cstrike_TitlesTXT_).
Код за потвърждение: Избери целия код
"Cstrike_TitlesTXT_Target_Bombed" "Target Successfully Bombed!"
-
OciXCrom
Извън линия - Администратор
- Мнения: 7206
- Регистриран на: 06 Окт 2016, 19:20
- Местоположение: /resetscore
- Се отблагодари: 117 пъти
- Получена благодарност: 1295 пъти
- Обратна връзка:
Win Messages & Sounds
Oh, I thought you mean the text. You can find most of the sounds here. I assume you're looking for these two:
Код за потвърждение: Избери целия код
"%!MRAD_BOMBPL"
"%!MRAD_BOMBDEF"
-
esc-Fiv3
Извън линия - Foreigner
- Мнения: 110
- Регистриран на: 24 Ное 2018, 19:19
- Се отблагодари: 16 пъти
Win Messages & Sounds
I know, but this "%!MRAD_BOMBPL" will play after I plant the bomb. And "%!MRAD_BOMBDEF" will play when I finish to defuse it? All I want is to be played when explode and when it is defused
-
OciXCrom
Извън линия - Администратор
- Мнения: 7206
- Регистриран на: 06 Окт 2016, 19:20
- Местоположение: /resetscore
- Се отблагодари: 117 пъти
- Получена благодарност: 1295 пъти
- Обратна връзка:
Win Messages & Sounds
Not sure which one it is exactly. You can try the plugin attached in the link in my previous post. It will output all sounds that have been played in the server in a file and you'll probably get the name of the explode event when it happens, but only if that sound is sent from the server. If it's client-side, you won't be able to change it.
-
- Подобни теми
- Отговори
- Преглеждания
- Последно мнение
-
- 41 Отговори
- 4930 Преглеждания
-
Последно мнение от Ivanov305
-
- 20 Отговори
- 2591 Преглеждания
-
Последно мнение от illusion
-
- 1 Отговори
- 1460 Преглеждания
-
Последно мнение от OciXCrom
-
- 8 Отговори
- 3256 Преглеждания
-
Последно мнение от Fatall
-
- 6 Отговори
- 4039 Преглеждания
-
Последно мнение от bustA
-
- 0 Отговори
- 1076 Преглеждания
-
Последно мнение от Huehue
-
- 5 Отговори
- 1822 Преглеждания
-
Последно мнение от OciXCrom
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 12 госта