Game Messages & Sounds Manager
-
OciXCrom
Извън линия - Администратор
- Мнения: 7206
- Регистриран на: 06 Окт 2016, 19:20
- Местоположение: /resetscore
- Се отблагодари: 117 пъти
- Получена благодарност: 1295 пъти
- Обратна връзка:
Win Messages & Sounds
Oh, I thought you mean the text. You can find most of the sounds here. I assume you're looking for these two:
Код за потвърждение: Избери целия код
"%!MRAD_BOMBPL"
"%!MRAD_BOMBDEF"
-
esc-Fiv3
Извън линия - Foreigner
- Мнения: 110
- Регистриран на: 24 Ное 2018, 19:19
- Се отблагодари: 16 пъти
Win Messages & Sounds
I know, but this "%!MRAD_BOMBPL" will play after I plant the bomb. And "%!MRAD_BOMBDEF" will play when I finish to defuse it? All I want is to be played when explode and when it is defused
-
OciXCrom
Извън линия - Администратор
- Мнения: 7206
- Регистриран на: 06 Окт 2016, 19:20
- Местоположение: /resetscore
- Се отблагодари: 117 пъти
- Получена благодарност: 1295 пъти
- Обратна връзка:
Win Messages & Sounds
Not sure which one it is exactly. You can try the plugin attached in the link in my previous post. It will output all sounds that have been played in the server in a file and you'll probably get the name of the explode event when it happens, but only if that sound is sent from the server. If it's client-side, you won't be able to change it.
-
esc-Fiv3
Извън линия - Foreigner
- Мнения: 110
- Регистриран на: 24 Ное 2018, 19:19
- Се отблагодари: 16 пъти
Win Messages & Sounds
Do you have any idea if I use one wavfor bomb explode and one for defuse and I have win sounds too will play it well or they will interact?
-
OciXCrom
Извън линия - Администратор
- Мнения: 7206
- Регистриран на: 06 Окт 2016, 19:20
- Местоположение: /resetscore
- Се отблагодари: 117 пъти
- Получена благодарност: 1295 пъти
- Обратна връзка:
Win Messages & Sounds
I'm not sure. Sounds use different channels to play on. If the channel is the same, they will block each other, if not, they will play simultaneously.
-
OciXCrom
Извън линия - Администратор
- Мнения: 7206
- Регистриран на: 06 Окт 2016, 19:20
- Местоположение: /resetscore
- Се отблагодари: 117 пъти
- Получена благодарност: 1295 пъти
- Обратна връзка:
Game Messages & Sounds Manager
- Името на плъгина е променено, тъй като предишното име (Win Messages) вече не е подходящо понеже не се отнася само за "win" съобщения.
- Имената на .sma и .ini файловете също са променени, тъй че внимавайте когато ъпдейтвате.
- Същото се отнася и за кваровете, където частта winmsg_ е сменена с gmsm_ за да отговаря на новото име на плъгина.
- Добавена е опция за слагане на различни HUD координати за всяко едно съобщение.
- Променен е дизайнът на конфигурационния файл, като преди съобщенията вече не трябва да се добавя # - този символ се ползва за коментари във файла.
- Символът за произволна стойност за цвят е променен от R на -1.
- Добавена е опция за преместване на съобщението на нов ред със символа %n при ползване съобщения от типа center.
-
esc-Fiv3
Извън линия - Foreigner
- Мнения: 110
- Регистриран на: 24 Ное 2018, 19:19
- Се отблагодари: 16 пъти
Game Messages & Sounds Manager
Код за потвърждение: Избери целия код
#Fire_in_the_hole ""
-
OciXCrom
Извън линия - Администратор
- Мнения: 7206
- Регистриран на: 06 Окт 2016, 19:20
- Местоположение: /resetscore
- Се отблагодари: 117 пъти
- Получена благодарност: 1295 пъти
- Обратна връзка:
-
- Подобни теми
- Отговори
- Преглеждания
- Последно мнение
-
- 41 Отговори
- 4930 Преглеждания
-
Последно мнение от Ivanov305
-
- 20 Отговори
- 2591 Преглеждания
-
Последно мнение от illusion
-
- 1 Отговори
- 1460 Преглеждания
-
Последно мнение от OciXCrom
-
- 8 Отговори
- 3256 Преглеждания
-
Последно мнение от Fatall
-
- 6 Отговори
- 4039 Преглеждания
-
Последно мнение от bustA
-
- 0 Отговори
- 1076 Преглеждания
-
Последно мнение от Huehue
-
- 5 Отговори
- 1822 Преглеждания
-
Последно мнение от OciXCrom
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 11 госта