Game Messages & Sounds Manager

Одобрените от нас плъгини. Моля, докладвайте ако забележите бъг с някой от плъгините в този раздел.
Аватар
esc-Fiv3
Извън линия
Foreigner
Foreigner
Мнения: 110
Регистриран на: 24 Ное 2018, 19:19
Се отблагодари: 16 пъти

Win Messages & Sounds

Мнение от esc-Fiv3 » 02 Дек 2018, 20:14

For sounds! Sry! I didn't say

Аватар
OciXCrom
Извън линия
Администратор
Администратор
Мнения: 7206
Регистриран на: 06 Окт 2016, 19:20
Местоположение: /resetscore
Се отблагодари: 117 пъти
Получена благодарност: 1295 пъти
Обратна връзка:

Win Messages & Sounds

Мнение от OciXCrom » 02 Дек 2018, 20:15

Oh, I thought you mean the text. You can find most of the sounds here. I assume you're looking for these two:

Код за потвърждение: Избери целия код

"%!MRAD_BOMBPL"
"%!MRAD_BOMBDEF"

Аватар
esc-Fiv3
Извън линия
Foreigner
Foreigner
Мнения: 110
Регистриран на: 24 Ное 2018, 19:19
Се отблагодари: 16 пъти

Win Messages & Sounds

Мнение от esc-Fiv3 » 02 Дек 2018, 20:34

I know, but this "%!MRAD_BOMBPL" will play after I plant the bomb. And "%!MRAD_BOMBDEF" will play when I finish to defuse it? All I want is to be played when explode and when it is defused

Аватар
OciXCrom
Извън линия
Администратор
Администратор
Мнения: 7206
Регистриран на: 06 Окт 2016, 19:20
Местоположение: /resetscore
Се отблагодари: 117 пъти
Получена благодарност: 1295 пъти
Обратна връзка:

Win Messages & Sounds

Мнение от OciXCrom » 04 Дек 2018, 14:41

Not sure which one it is exactly. You can try the plugin attached in the link in my previous post. It will output all sounds that have been played in the server in a file and you'll probably get the name of the explode event when it happens, but only if that sound is sent from the server. If it's client-side, you won't be able to change it.

Аватар
esc-Fiv3
Извън линия
Foreigner
Foreigner
Мнения: 110
Регистриран на: 24 Ное 2018, 19:19
Се отблагодари: 16 пъти

Win Messages & Sounds

Мнение от esc-Fiv3 » 13 Дек 2018, 23:53

Do you have any idea if I use one wavfor bomb explode and one for defuse and I have win sounds too will play it well or they will interact?

Аватар
OciXCrom
Извън линия
Администратор
Администратор
Мнения: 7206
Регистриран на: 06 Окт 2016, 19:20
Местоположение: /resetscore
Се отблагодари: 117 пъти
Получена благодарност: 1295 пъти
Обратна връзка:

Win Messages & Sounds

Мнение от OciXCrom » 14 Дек 2018, 14:25

I'm not sure. Sounds use different channels to play on. If the channel is the same, they will block each other, if not, they will play simultaneously.

Аватар
OciXCrom
Извън линия
Администратор
Администратор
Мнения: 7206
Регистриран на: 06 Окт 2016, 19:20
Местоположение: /resetscore
Се отблагодари: 117 пъти
Получена благодарност: 1295 пъти
Обратна връзка:

Game Messages & Sounds Manager

Мнение от OciXCrom » 21 Дек 2018, 22:38

Изображение
  • Името на плъгина е променено, тъй като предишното име (Win Messages) вече не е подходящо понеже не се отнася само за "win" съобщения.
  • Имената на .sma и .ini файловете също са променени, тъй че внимавайте когато ъпдейтвате.
  • Същото се отнася и за кваровете, където частта winmsg_ е сменена с gmsm_ за да отговаря на новото име на плъгина.
  • Добавена е опция за слагане на различни HUD координати за всяко едно съобщение.
  • Променен е дизайнът на конфигурационния файл, като преди съобщенията вече не трябва да се добавя # - този символ се ползва за коментари във файла.
  • Символът за произволна стойност за цвят е променен от R на -1.
  • Добавена е опция за преместване на съобщението на нов ред със символа %n при ползване съобщения от типа center.

Аватар
esc-Fiv3
Извън линия
Foreigner
Foreigner
Мнения: 110
Регистриран на: 24 Ное 2018, 19:19
Се отблагодари: 16 пъти

Game Messages & Sounds Manager

Мнение от esc-Fiv3 » 04 Яну 2019, 15:48

Код за потвърждение: Избери целия код

#Fire_in_the_hole                              ""
This is how it should be if I don't want to see fire in the hole message in chat anymore?

Аватар
OciXCrom
Извън линия
Администратор
Администратор
Мнения: 7206
Регистриран на: 06 Окт 2016, 19:20
Местоположение: /resetscore
Се отблагодари: 117 пъти
Получена благодарност: 1295 пъти
Обратна връзка:

Game Messages & Sounds Manager

Мнение от OciXCrom » 04 Яну 2019, 16:20

You can, yes. It's even listed as an example in the first post.

Аватар
esc-Fiv3
Извън линия
Foreigner
Foreigner
Мнения: 110
Регистриран на: 24 Ное 2018, 19:19
Се отблагодари: 16 пъти

Game Messages & Sounds Manager

Мнение от esc-Fiv3 » 04 Яну 2019, 19:17

It doesn't work..only for the sound fire in the hole

Публикувай отговор
  • Подобни теми
    Отговори
    Преглеждания
     Последно мнение

Обратно към “Одобрени плъгини”

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 11 госта