Game Messages & Sounds Manager

Одобрените от нас плъгини. Моля, докладвайте ако забележите бъг с някой от плъгините в този раздел.
Потребителски аватар

esc-Fiv3
Foreigner
Foreigner
Мнения: 110
Регистриран: 24 ное 2018, 19:19
Се отблагодари: 16 пъти

Win Messages & Sounds

Мнение от esc-Fiv3 » 02 дек 2018, 20:14

For sounds! Sry! I didn't say

Потребителски аватар

Автор на темата
OciXCrom TM
Администратор
Администратор
Мнения: 5038
Регистриран: 06 окт 2016, 19:20
Местоположение: /resetscore
Се отблагодари: 56 пъти
Получена благодарност: 470 пъти
Години: 21
Контакти:

Win Messages & Sounds

Мнение от OciXCrom TM » 02 дек 2018, 20:15

Oh, I thought you mean the text. You can find most of the sounds here. I assume you're looking for these two:

Код: Избери всички

"%!MRAD_BOMBPL"
"%!MRAD_BOMBDEF"

Потребителски аватар

esc-Fiv3
Foreigner
Foreigner
Мнения: 110
Регистриран: 24 ное 2018, 19:19
Се отблагодари: 16 пъти

Win Messages & Sounds

Мнение от esc-Fiv3 » 02 дек 2018, 20:34

I know, but this "%!MRAD_BOMBPL" will play after I plant the bomb. And "%!MRAD_BOMBDEF" will play when I finish to defuse it? All I want is to be played when explode and when it is defused

Потребителски аватар

Автор на темата
OciXCrom TM
Администратор
Администратор
Мнения: 5038
Регистриран: 06 окт 2016, 19:20
Местоположение: /resetscore
Се отблагодари: 56 пъти
Получена благодарност: 470 пъти
Години: 21
Контакти:

Win Messages & Sounds

Мнение от OciXCrom TM » 04 дек 2018, 14:41

Not sure which one it is exactly. You can try the plugin attached in the link in my previous post. It will output all sounds that have been played in the server in a file and you'll probably get the name of the explode event when it happens, but only if that sound is sent from the server. If it's client-side, you won't be able to change it.

Потребителски аватар

esc-Fiv3
Foreigner
Foreigner
Мнения: 110
Регистриран: 24 ное 2018, 19:19
Се отблагодари: 16 пъти

Win Messages & Sounds

Мнение от esc-Fiv3 » 13 дек 2018, 23:53

Do you have any idea if I use one wavfor bomb explode and one for defuse and I have win sounds too will play it well or they will interact?

Потребителски аватар

Автор на темата
OciXCrom TM
Администратор
Администратор
Мнения: 5038
Регистриран: 06 окт 2016, 19:20
Местоположение: /resetscore
Се отблагодари: 56 пъти
Получена благодарност: 470 пъти
Години: 21
Контакти:

Win Messages & Sounds

Мнение от OciXCrom TM » 14 дек 2018, 14:25

I'm not sure. Sounds use different channels to play on. If the channel is the same, they will block each other, if not, they will play simultaneously.

Потребителски аватар

Автор на темата
OciXCrom TM
Администратор
Администратор
Мнения: 5038
Регистриран: 06 окт 2016, 19:20
Местоположение: /resetscore
Се отблагодари: 56 пъти
Получена благодарност: 470 пъти
Години: 21
Контакти:

Game Messages & Sounds Manager

Мнение от OciXCrom TM » 21 дек 2018, 22:38

Изображение
  • Името на плъгина е променено, тъй като предишното име (Win Messages) вече не е подходящо понеже не се отнася само за "win" съобщения.
  • Имената на .sma и .ini файловете също са променени, тъй че внимавайте когато ъпдейтвате.
  • Същото се отнася и за кваровете, където частта winmsg_ е сменена с gmsm_ за да отговаря на новото име на плъгина.
  • Добавена е опция за слагане на различни HUD координати за всяко едно съобщение.
  • Променен е дизайнът на конфигурационния файл, като преди съобщенията вече не трябва да се добавя # - този символ се ползва за коментари във файла.
  • Символът за произволна стойност за цвят е променен от R на -1.
  • Добавена е опция за преместване на съобщението на нов ред със символа %n при ползване съобщения от типа center.

Потребителски аватар

esc-Fiv3
Foreigner
Foreigner
Мнения: 110
Регистриран: 24 ное 2018, 19:19
Се отблагодари: 16 пъти

Game Messages & Sounds Manager

Мнение от esc-Fiv3 » 04 яну 2019, 15:48

Код: Избери всички

#Fire_in_the_hole                              ""
This is how it should be if I don't want to see fire in the hole message in chat anymore?

Потребителски аватар

Автор на темата
OciXCrom TM
Администратор
Администратор
Мнения: 5038
Регистриран: 06 окт 2016, 19:20
Местоположение: /resetscore
Се отблагодари: 56 пъти
Получена благодарност: 470 пъти
Години: 21
Контакти:

Game Messages & Sounds Manager

Мнение от OciXCrom TM » 04 яну 2019, 16:20

You can, yes. It's even listed as an example in the first post.

Потребителски аватар

esc-Fiv3
Foreigner
Foreigner
Мнения: 110
Регистриран: 24 ное 2018, 19:19
Се отблагодари: 16 пъти

Game Messages & Sounds Manager

Мнение от esc-Fiv3 » 04 яну 2019, 19:17

It doesn't work..only for the sound fire in the hole

Потребителски аватар

Автор на темата
OciXCrom TM
Администратор
Администратор
Мнения: 5038
Регистриран: 06 окт 2016, 19:20
Местоположение: /resetscore
Се отблагодари: 56 пъти
Получена благодарност: 470 пъти
Години: 21
Контакти:

Game Messages & Sounds Manager

Мнение от OciXCrom TM » 05 яну 2019, 15:57

What did you write in the file?

Потребителски аватар

esc-Fiv3
Foreigner
Foreigner
Мнения: 110
Регистриран: 24 ное 2018, 19:19
Се отблагодари: 16 пъти

Game Messages & Sounds Manager

Мнение от esc-Fiv3 » 06 яну 2019, 00:37

I told you before + %!MRAD_FIREINHOLE

Потребителски аватар

Автор на темата
OciXCrom TM
Администратор
Администратор
Мнения: 5038
Регистриран: 06 окт 2016, 19:20
Местоположение: /resetscore
Се отблагодари: 56 пъти
Получена благодарност: 470 пъти
Години: 21
Контакти:

Game Messages & Sounds Manager

Мнение от OciXCrom TM » 06 яну 2019, 01:32

That's the sound, not the message. Search for the message id in cstrike/resource/cstrike_english.txt.

Отговори

Върни се в “Одобрени плъгини”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост