Страница 3 от 5

Simple Resetscore [Colored Messages]

Публикувано на: 05 Ное 2017, 23:03
от vesko128
ем вчера работеха :lol: компилирам си плъгините със компилатора на amxx и имам всички library-та от твоя лист сложени.

Simple Resetscore [Colored Messages]

Публикувано на: 13 Ное 2017, 20:27
от deadlylord
Ще е хубаво да се направи плъгина да се направи, ако човека има 0 кила и 0 умирания да му пиши, че не може да ги реска, това ще спре троловете и няма да могат да спамят в чата

Simple Resetscore [Colored Messages]

Публикувано на: 14 Ное 2017, 12:19
от deadlylord
Е явно и сам си го направих

Код за потвърждение: Избери целия код

	if(get_user_frags(id) == 0 && get_user_deaths(id) == 0)
	{
	ColorChat(id, TEAM_COLOR, "%s ^1In order to use ^3reset score^1 you have to die or gain frag!", szPrefix)
	return PLUGIN_HANDLED
	}
Предполагам, че проверката може да се напише по-красиво :grrr:

Simple Resetscore [Colored Messages]

Публикувано на: 14 Ное 2017, 19:31
от OciXCrom
Правилно е, обаче препорчъвам да ползваш cs_get_user_deaths вместо get_user_deaths.

Simple Resetscore [Colored Messages]

Публикувано на: 14 Ное 2017, 19:34
от illusion

Код за потвърждение: Избери целия код

ColorChat(id, TEAM_COLOR, "%s ^1In order to use ^3reset score^1 you have to die or gain frag!", szPrefix)
->

Код за потвърждение: Избери целия код

CC_SendMessage(id, "%s ^1In order to use ^3reset score^1 you have to die or gain frag!", szPrefix)

Simple Resetscore [Colored Messages]

Публикувано на: 15 Ное 2017, 07:40
от TheRedShoko
Какъв начин на принтиране ще се използва е личен избор, не променя работата на плъгина.

Simple Resetscore [Colored Messages]

Публикувано на: 15 Ное 2017, 08:24
от illusion
Знам това, просто ако се пробва да постави този код в source кода няма да може да се компилира, затова го коригирах..

Simple Resetscore [Colored Messages]

Публикувано на: 15 Ное 2017, 08:53
от deadlylord
МНЕНИЕТО Е СКРИТО ОТ СТРАНА НА МОДЕРАТОР! ЦЪКНИ ВЪРХУ ЛЕНТАТА ЗА ДА ГО ПРЕГЛЕДАШ.

Simple Resetscore [Colored Messages]

Публикувано на: 15 Ное 2017, 10:35
от Darky
Не е ли по лесно така?
Автор: MAkenzi

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <fun>

public plugin_init()
{
   register_plugin("RsHUD", "1.0", "MAkenzi")
   register_clcmd("say /rs", "resetsc")
   register_clcmd("say /resetscrore", "resetsc")
   register_clcmd("say_team /rs", "resetsc")
   register_clcmd("say_team /resetscore", "resetsc")
}
public resetsc(id)
{
   if(cs_get_user_deaths(id)==0 && get_user_frags(id)==0)
   {
      ColorMessage(id, "^x04[Prefix] ^x03You can't reset your ^x04score!")
   }
   else
   {
      set_user_frags(id, 0)
      cs_set_user_deaths(id, 0)
      ColorMessage(id, "^x04[Prefix] ^x03Your score has been ^x04reset!")
   }
}

stock ColorMessage(const id, const input[], any:...){
    new count = 1, players[32];
    static msg[ 191 ];
    vformat(msg, 190, input, 3);
    if (id) players[0] = id; else get_players(players , count , "ch"); {
        for (new i = 0; i < count; i++){
            if (is_user_connected(players[i])){
                message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE , get_user_msgid("SayText"), _, players[i]);
                write_byte(players[i]);
                write_string(msg);
                message_end();}}}
}
Не е спам или реклама просто мисля че по лесен начин е :)

Simple Resetscore [Colored Messages]

Публикувано на: 15 Ное 2017, 12:13
от OciXCrom
Кое му е по-лесното? Това, че трябва да редактираш кода за да промениш съобщението, това, че командата ще се показва в чата или това, че е наблъскал стока за colorchat в самия код и не можеш да ползваш бял цвят ако искаш?

@deadlylord - няма смисъл да добавяш допълнителна colorchat библиотека при положение, че вече има такава в плъгина.