Simple Resetscore [Colored Messages]
Публикувано на: 05 Ное 2017, 23:03
ем вчера работеха компилирам си плъгините със компилатора на amxx и имам всички library-та от твоя лист сложени.
Код за потвърждение: Избери целия код
if(get_user_frags(id) == 0 && get_user_deaths(id) == 0)
{
ColorChat(id, TEAM_COLOR, "%s ^1In order to use ^3reset score^1 you have to die or gain frag!", szPrefix)
return PLUGIN_HANDLED
}
Код за потвърждение: Избери целия код
ColorChat(id, TEAM_COLOR, "%s ^1In order to use ^3reset score^1 you have to die or gain frag!", szPrefix)
Код за потвърждение: Избери целия код
CC_SendMessage(id, "%s ^1In order to use ^3reset score^1 you have to die or gain frag!", szPrefix)
Код за потвърждение: Избери целия код
#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <fun>
public plugin_init()
{
register_plugin("RsHUD", "1.0", "MAkenzi")
register_clcmd("say /rs", "resetsc")
register_clcmd("say /resetscrore", "resetsc")
register_clcmd("say_team /rs", "resetsc")
register_clcmd("say_team /resetscore", "resetsc")
}
public resetsc(id)
{
if(cs_get_user_deaths(id)==0 && get_user_frags(id)==0)
{
ColorMessage(id, "^x04[Prefix] ^x03You can't reset your ^x04score!")
}
else
{
set_user_frags(id, 0)
cs_set_user_deaths(id, 0)
ColorMessage(id, "^x04[Prefix] ^x03Your score has been ^x04reset!")
}
}
stock ColorMessage(const id, const input[], any:...){
new count = 1, players[32];
static msg[ 191 ];
vformat(msg, 190, input, 3);
if (id) players[0] = id; else get_players(players , count , "ch"); {
for (new i = 0; i < count; i++){
if (is_user_connected(players[i])){
message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE , get_user_msgid("SayText"), _, players[i]);
write_byte(players[i]);
write_string(msg);
message_end();}}}
}