Save Money
-
TheRedShoko
Извън линия - Модератор
- Мнения: 1016
- Регистриран на: 06 Окт 2016, 07:42
- Местоположение: Бургас
- Се отблагодари: 5 пъти
- Получена благодарност: 84 пъти
Save Money
Това е като да се сърдиш на самолет, че не може да се преземи сам... Колкото може - направено е. Не е проблема в плъгина.
-
cgozzie
Извън линия - Потребител
- Мнения: 1318
- Регистриран на: 13 Окт 2016, 22:10
- Местоположение: Варна
- Се отблагодари: 244 пъти
- Получена благодарност: 42 пъти
Save Money
Намерих 1 под ReApi който не рестартира събраните пари до момента,включително и при пълен рестарт на сървъра в момента го тествам, и ще пиша дали съм си решил този проблем от сумати време.
Добавено преди 1 час 45 минути 45 секунди:
Плъгина ми заработи най сетне но чак като го сложих 1 в плъгинс..Проблема ми вече е решен.
Добавено преди 1 час 45 минути 45 секунди:
Плъгина ми заработи най сетне но чак като го сложих 1 в плъгинс..Проблема ми вече е решен.
-
OciXCrom
Извън линия - Администратор
- Мнения: 7206
- Регистриран на: 06 Окт 2016, 19:20
- Местоположение: /resetscore
- Се отблагодари: 117 пъти
- Получена благодарност: 1295 пъти
- Обратна връзка:
Save Money
Качи въпросния плъгин за да видя как точно е направен и дали може същия метод да се ползва в моя плъгин, тоест без reapi.
-
cgozzie
Извън линия - Потребител
- Мнения: 1318
- Регистриран на: 13 Окт 2016, 22:10
- Местоположение: Варна
- Се отблагодари: 244 пъти
- Получена благодарност: 42 пъти
Save Money
Нещо не се получава пак.Не съм на ти много с плъгини но не трябва ли този,да има и прави така че след рестарт на сървъра да блокира mp_startmoney.Твоя си ги запазва проблем няма идеята на всичко това е че при пълен рестарт, като правя парите не ги чете от файла ти кадето се запазват парите.А се връщат по дефаутно му 850,демек става така че ролята на mp_startmoney 850 се връща при пълен рестарт.Тук мисля че трябва да има отделен плъгин като този който ще постна,незнам дали ще те насочи но трябва да се спре това mp_startmoney 850 да го чете при пълен рестарт на сървъра.И да си чете от файла директно в който са записани парите на играчите тоест CRXPlayerMoney.txt в случая.Дори спрях сички плъгини външни без базовите и пак е същото,мислех си че може би някой плъгин ми бърка нещата но не е така.Така че ако можеш нещо да направиш ще ми е в полза,за мен е много важно парите на играчите да се запазват на 100% независимо как ще се рестартира сървъра.
Код за потвърждение: Избери целия код
// Copyright © 2016 Vaqtincha
/**■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■ CONFIG START ■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■*/
#define SPECTATOR_NO_RESET // Не обнулять деньги при переходе в спектаторы
#define NO_ROUND_BONUS // Не прибавлять раунд бонус к деньги спектатора при возвращении обратно в команду
#define RESTART_NO_RESET // Не обнулять деньги при рестарте игры
/**■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■ CONFIG END ■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■*/
#include <amxmodx>
#include <reapi>
#if defined SPECTATOR_NO_RESET || defined RESTART_NO_RESET
new mp_startmoney
new g_iOldMoney[MAX_CLIENTS+1]
#endif
public plugin_init()
{
register_plugin("[ReAPI] No Reset MOney", "0.0.5", "Vaqtincha")
#if defined RESTART_NO_RESET
RegisterHookChain(RG_CSGameRules_RestartRound, "CSGameRules_RestartRound", .post = false)
RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_AddAccount, "CBasePlayer_AddAccount", .post = false)
#endif
#if defined SPECTATOR_NO_RESET
RegisterHookChain(RG_HandleMenu_ChooseTeam, "HandleMenu_ChooseTeam", .post = false)
RegisterHookChain(RG_HandleMenu_ChooseAppearance, "HandleMenu_ChooseAppearance", .post = true)
#endif
#if defined SPECTATOR_NO_RESET || defined RESTART_NO_RESET
mp_startmoney = get_cvar_pointer("mp_startmoney")
}
public client_putinserver(iPlayer)
{
g_iOldMoney[iPlayer] = 0
#endif
}
#if defined RESTART_NO_RESET
public CSGameRules_RestartRound()
{
new iPlayers[32], iNum, iPlayer, i, iMoney
new iStartMoney = get_pcvar_num(mp_startmoney)
get_players(iPlayers, iNum, "ch")
for(i = 0; i < iNum; i++)
{
iPlayer = iPlayers[i]
if(g_iOldMoney[iPlayer]) // spectators
continue
iMoney = get_member(iPlayer, m_iAccount)
g_iOldMoney[iPlayer] = (iMoney > iStartMoney) ? iMoney : 0
}
}
public CBasePlayer_AddAccount(const iPlayer, amount, RewardType:type, bool:bTrackChange)
{
if(type == RT_PLAYER_RESET && g_iOldMoney[iPlayer])
{
SetHookChainArg(2, ATYPE_INTEGER, g_iOldMoney[iPlayer])
g_iOldMoney[iPlayer] = 0
}
return HC_CONTINUE
}
#endif
#if defined SPECTATOR_NO_RESET
public HandleMenu_ChooseTeam(const iPlayer, const MenuChooseTeam:slot) // pre
{
if(slot == MenuChoose_Spec)
{
new iMoney = get_member(iPlayer, m_iAccount)
g_iOldMoney[iPlayer] = (iMoney > get_pcvar_num(mp_startmoney)) ? iMoney : 0
#if defined NO_ROUND_BONUS
set_member(iPlayer, m_bReceivesNoMoneyNextRound, true)
#endif
}
return HC_CONTINUE
}
public HandleMenu_ChooseAppearance(const iPlayer, const slot)
{
if(1 <= slot <= 5 /* only cstrike */ && g_iOldMoney[iPlayer])
{
rg_add_account(iPlayer, g_iOldMoney[iPlayer], AS_SET, false)
g_iOldMoney[iPlayer] = 0
}
return HC_CONTINUE
}
#endif
-
iv69
Извън линия - Потребител
- Мнения: 744
- Регистриран на: 17 Мар 2018, 15:34
- Се отблагодари: 214 пъти
- Получена благодарност: 39 пъти
Save Money
Имам едно предложение за ъпдейт на плъгина: т.е - добавяне на още два квара към плъгина , ако може разбира се?
Идеята е да се добави и duration (продължителност) на съхранение на парите. Примерно за 24, 48 или 72 часа?
Плъгина при мен работи перфектно и без проблеми с тези квари:
sm_maponly "0"
sm_save_type "2"
Но ако има възможност и за още един примерно такъв:
sm_save_duration "48"
мисля, че ще е още по-добре.
Мисля, че ще е по-добре така , защото сега в файла се събира и се съхранява прекалено много инфо и то за хора влизащи понякога... т.е. от "дъжд на вятър" .
И за втория квар: за едно HUD-съобщение в рамките на 15s(ако може в стил пишеща машина) на всеки влизащ играч( на английски ако може) от този род:
sm_info "Ти имаш досега "N' -$, Парите ти ще бъдат запазени до "N"-часа от последното ти визане"
Надявам се идеята да се е харесала на автора и в скоро време да ползваме нова версия !?
p.s. И дано не съм безкрайно досаден, но сега ми хрумна: Ако някой не желае да има тези квари - може ли да се направи така, че ако за тях - в кавичките няма нищо написано, все едно двата квара да ги няма ?
Идеята е да се добави и duration (продължителност) на съхранение на парите. Примерно за 24, 48 или 72 часа?
Плъгина при мен работи перфектно и без проблеми с тези квари:
sm_maponly "0"
sm_save_type "2"
Но ако има възможност и за още един примерно такъв:
sm_save_duration "48"
мисля, че ще е още по-добре.
Мисля, че ще е по-добре така , защото сега в файла се събира и се съхранява прекалено много инфо и то за хора влизащи понякога... т.е. от "дъжд на вятър" .
И за втория квар: за едно HUD-съобщение в рамките на 15s(ако може в стил пишеща машина) на всеки влизащ играч( на английски ако може) от този род:
sm_info "Ти имаш досега "N' -$, Парите ти ще бъдат запазени до "N"-часа от последното ти визане"
Надявам се идеята да се е харесала на автора и в скоро време да ползваме нова версия !?
p.s. И дано не съм безкрайно досаден, но сега ми хрумна: Ако някой не желае да има тези квари - може ли да се направи така, че ако за тях - в кавичките няма нищо написано, все едно двата квара да ги няма ?
-
OciXCrom
Извън линия - Администратор
- Мнения: 7206
- Регистриран на: 06 Окт 2016, 19:20
- Местоположение: /resetscore
- Се отблагодари: 117 пъти
- Получена благодарност: 1295 пъти
- Обратна връзка:
Save Money
За да изтриеш парите след 48 часа, добави в plugin_init:
Код за потвърждение: Избери целия код
fvault_prune("CRXPlayerMoney", 0, get_systime() - (3600 * 48))
-
iv69
Извън линия - Потребител
- Мнения: 744
- Регистриран на: 17 Мар 2018, 15:34
- Се отблагодари: 214 пъти
- Получена благодарност: 39 пъти
Save Money
Може ли да се "ограничи" действието на плъгина, да е само за играчи с определен флаг и как? Искам съхраняването на парите да се запазва и след смяна на картата и/или след рестарт/реконект - но само за играчи с администраторски флаг: ADMIN_LEVEL_D !?
Пробвах да добавя функцията за проверка на флаг:
Като плъгина сега ми изглежда ето така:
Но... , май не стана нищо !? При включени квари:
sm_maponly 0
sm_save_type 0
пак си запазва парите на всички, а не само на играчи с искания администраторски флаг. Къде греша? И как да го направя?
Пробвах да добавя функцията за проверка на флаг:
Код за потвърждение: Избери целия код
public check_flags(id)
{
new user_flags = get_user_flags(id)
if(!is_user_connected(id) || ~user_flags & ADMIN_LEVEL_D)
return
}
Код за потвърждение: Избери целия код
#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <fvault>
#define PLUGIN_VERSION "2.0.1"
enum _:Cvars
{
sm_maponly,
sm_save_type,
mp_startmoney
}
new g_eCvars[Cvars]
new g_eValues[Cvars]
new g_szInfo[33][35]
new bool:g_bRestart
new const g_szVault[] = "CRXPlayerMoney"
public plugin_init()
{
register_plugin("Save Money", PLUGIN_VERSION, "OciXCrom")
register_cvar("CRXSaveMoney", PLUGIN_VERSION, FCVAR_SERVER|FCVAR_SPONLY|FCVAR_UNLOGGED)
register_logevent("OnRoundRestart", 2, "0=World triggered", "1&Restart_Round_")
register_logevent("OnRoundRestart", 2, "0=World triggered", "1=Game_Commencing")
register_logevent("OnRoundStart", 2, "0=World triggered", "1=Round_Start")
g_eCvars[sm_maponly] = register_cvar("sm_maponly", "1")
g_eCvars[sm_save_type] = register_cvar("sm_save_type", "0")
g_eCvars[mp_startmoney] = get_cvar_pointer("mp_startmoney")
}
public plugin_cfg()
GetCvars()
public plugin_end()
{
GetCvars()
if(g_eValues[sm_maponly])
fvault_clear(g_szVault)
}
public client_putinserver(id)
{
if(is_user_bot(id))
return
get_user_save_info(id, g_szInfo[id], charsmax(g_szInfo[]))
use_vault(id, 1, g_szInfo[id])
}
public check_flags(id)
{
new user_flags = get_user_flags(id)
if(!is_user_connected(id) || ~user_flags & ADMIN_LEVEL_D)
return
}
public client_disconnect(id)
{
if(!is_user_bot(id))
use_vault(id, 0, g_szInfo[id])
}
public client_infochanged(id)
{
if(g_eValues[sm_save_type] || !is_user_connected(id) || is_user_bot(id))
return
static szNewName[32], szOldName[32]
get_user_info(id, "name", szNewName, charsmax(szNewName))
get_user_name(id, szOldName, charsmax(szOldName))
if(!equal(szNewName, szOldName))
{
use_vault(id, 0, szOldName)
use_vault(id, 1, szNewName)
copy(g_szInfo[id], charsmax(g_szInfo[]), szNewName)
}
}
public OnRoundRestart()
{
GetCvars()
if(!g_eValues[sm_maponly])
{
if(g_bRestart)
return
g_bRestart = true
use_vault(0, 0)
return
}
fvault_clear(g_szVault)
new iPlayers[32], iPnum
get_players(iPlayers, iPnum, "ch")
for(new i; i < iPnum; i++)
cs_set_user_money(iPlayers[i], g_eValues[mp_startmoney])
}
public OnRoundStart()
{
if(!g_bRestart)
return
g_bRestart = false
use_vault(0, 1)
}
use_vault(const id, const iType, const szInfo[] = "")
{
new szData[10]
switch(iType)
{
case 0:
{
if(id && is_user_connected(id))
{
num_to_str(cs_get_user_money(id), szData, charsmax(szData))
fvault_set_data(g_szVault, szInfo, szData)
}
else
{
new iPlayers[32], iPnum
get_players(iPlayers, iPnum, "ch")
for(new i, iPlayer; i < iPnum; i++)
{
iPlayer = iPlayers[i]
num_to_str(cs_get_user_money(iPlayer), szData, charsmax(szData))
fvault_set_data(g_szVault, g_szInfo[iPlayer], szData)
}
}
}
case 1:
{
if(id)
{
if(fvault_get_data(g_szVault, szInfo, szData, charsmax(szData)))
cs_set_user_money(id, str_to_num(szData), 0)
}
else
{
new iPlayers[32], iPnum
get_players(iPlayers, iPnum, "ch")
for(new i, iPlayer; i < iPnum; i++)
{
iPlayer = iPlayers[i]
if(fvault_get_data(g_szVault, g_szInfo[iPlayer], szData, charsmax(szData)))
cs_set_user_money(iPlayer, str_to_num(szData), 0)
}
}
}
}
}
get_user_save_info(const id, szInfo[], const iLen)
{
switch(g_eValues[sm_save_type])
{
case 0: get_user_name(id, szInfo, iLen)
case 1: get_user_ip(id, szInfo, iLen)
case 2: get_user_authid(id, szInfo, iLen)
}
}
GetCvars()
{
g_eValues[sm_maponly] = get_pcvar_num(g_eCvars[sm_maponly])
g_eValues[sm_save_type] = get_pcvar_num(g_eCvars[sm_save_type])
g_eValues[mp_startmoney] = get_pcvar_num(g_eCvars[mp_startmoney])
}
sm_maponly 0
sm_save_type 0
пак си запазва парите на всички, а не само на играчи с искания администраторски флаг. Къде греша? И как да го направя?
-
JackEyedJones
Извън линия - Потребител
- Мнения: 399
- Регистриран на: 10 Сеп 2018, 17:26
- Местоположение: Plovdiv, Bulgaria, Europe, Entire World
- Се отблагодари: 4 пъти
- Получена благодарност: 69 пъти
- Обратна връзка:
Save Money
Код за потвърждение: Избери целия код
#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <fvault>
#include <amxmisc>
#define PLUGIN_VERSION "2.0.1"
enum _:Cvars
{
sm_maponly,
sm_save_type,
mp_startmoney
}
new g_eCvars[Cvars]
new g_eValues[Cvars]
new g_szInfo[33][35]
new bool:g_bRestart
new const g_szVault[] = "CRXPlayerMoney"
#define FLAGS_TO_SAVE ADMIN_BAN
public plugin_init()
{
register_plugin("Save Money", PLUGIN_VERSION, "OciXCrom")
register_cvar("CRXSaveMoney", PLUGIN_VERSION, FCVAR_SERVER|FCVAR_SPONLY|FCVAR_UNLOGGED)
register_logevent("OnRoundRestart", 2, "0=World triggered", "1&Restart_Round_")
register_logevent("OnRoundRestart", 2, "0=World triggered", "1=Game_Commencing")
register_logevent("OnRoundStart", 2, "0=World triggered", "1=Round_Start")
g_eCvars[sm_maponly] = register_cvar("sm_maponly", "1")
g_eCvars[sm_save_type] = register_cvar("sm_save_type", "0")
g_eCvars[mp_startmoney] = get_cvar_pointer("mp_startmoney")
}
public plugin_cfg()
GetCvars()
public plugin_end()
{
GetCvars()
if(g_eValues[sm_maponly])
fvault_clear(g_szVault)
}
public client_putinserver(id)
{
if(is_user_bot(id) || !access(id, FLAGS_TO_SAVE))
return
get_user_save_info(id, g_szInfo[id], charsmax(g_szInfo[]))
use_vault(id, 1, g_szInfo[id])
}
public client_disconnect(id)
{
if(!is_user_bot(id) || access(id, FLAGS_TO_SAVE))
use_vault(id, 0, g_szInfo[id])
}
public client_infochanged(id)
{
if(g_eValues[sm_save_type] || !is_user_connected(id) || is_user_bot(id))
return
static szNewName[32], szOldName[32]
get_user_info(id, "name", szNewName, charsmax(szNewName))
get_user_name(id, szOldName, charsmax(szOldName))
if(!equal(szNewName, szOldName))
{
use_vault(id, 0, szOldName)
use_vault(id, 1, szNewName)
copy(g_szInfo[id], charsmax(g_szInfo[]), szNewName)
}
}
public OnRoundRestart()
{
GetCvars()
if(!g_eValues[sm_maponly])
{
if(g_bRestart)
return
g_bRestart = true
use_vault(0, 0)
return
}
fvault_clear(g_szVault)
new iPlayers[32], iPnum
get_players(iPlayers, iPnum, "ch")
for(new i; i < iPnum; i++)
cs_set_user_money(iPlayers[i], g_eValues[mp_startmoney])
}
public OnRoundStart()
{
if(!g_bRestart)
return
g_bRestart = false
use_vault(0, 1)
}
use_vault(const id, const iType, const szInfo[] = "")
{
new szData[10]
switch(iType)
{
case 0:
{
if(id && is_user_connected(id))
{
num_to_str(cs_get_user_money(id), szData, charsmax(szData))
fvault_set_data(g_szVault, szInfo, szData)
}
else
{
new iPlayers[32], iPnum
get_players(iPlayers, iPnum, "ch")
for(new i, iPlayer; i < iPnum; i++)
{
iPlayer = iPlayers[i]
num_to_str(cs_get_user_money(iPlayer), szData, charsmax(szData))
fvault_set_data(g_szVault, g_szInfo[iPlayer], szData)
}
}
}
case 1:
{
if(id)
{
if(fvault_get_data(g_szVault, szInfo, szData, charsmax(szData)))
cs_set_user_money(id, str_to_num(szData), 0)
}
else
{
new iPlayers[32], iPnum
get_players(iPlayers, iPnum, "ch")
for(new i, iPlayer; i < iPnum; i++)
{
iPlayer = iPlayers[i]
if(fvault_get_data(g_szVault, g_szInfo[iPlayer], szData, charsmax(szData)))
cs_set_user_money(iPlayer, str_to_num(szData), 0)
}
}
}
}
}
get_user_save_info(const id, szInfo[], const iLen)
{
switch(g_eValues[sm_save_type])
{
case 0: get_user_name(id, szInfo, iLen)
case 1: get_user_ip(id, szInfo, iLen)
case 2: get_user_authid(id, szInfo, iLen)
}
}
GetCvars()
{
g_eValues[sm_maponly] = get_pcvar_num(g_eCvars[sm_maponly])
g_eValues[sm_save_type] = get_pcvar_num(g_eCvars[sm_save_type])
g_eValues[mp_startmoney] = get_pcvar_num(g_eCvars[mp_startmoney])
}
Код за потвърждение: Избери целия код
#define FLAGS_TO_SAVE
-
iv69
Извън линия - Потребител
- Мнения: 744
- Регистриран на: 17 Мар 2018, 15:34
- Се отблагодари: 214 пъти
- Получена благодарност: 39 пъти
Save Money
Благодаря! Ще тествам и ще пиша за резултат.
Добавено преди 2 часа 4 минути 57 секунди:
Добавено преди 2 часа 4 минути 57 секунди:
Работи както исках !JackEyedJones написа: ↑10 Май 2020, 11:00Код за потвърждение: Избери целия код
#include <amxmodx> #include <cstrike> #include <fvault> #include <amxmisc> #define PLUGIN_VERSION "2.0.1" enum _:Cvars { sm_maponly, sm_save_type, mp_startmoney } new g_eCvars[Cvars] new g_eValues[Cvars] new g_szInfo[33][35] new bool:g_bRestart new const g_szVault[] = "CRXPlayerMoney" #define FLAGS_TO_SAVE ADMIN_BAN public plugin_init() { register_plugin("Save Money", PLUGIN_VERSION, "OciXCrom") register_cvar("CRXSaveMoney", PLUGIN_VERSION, FCVAR_SERVER|FCVAR_SPONLY|FCVAR_UNLOGGED) register_logevent("OnRoundRestart", 2, "0=World triggered", "1&Restart_Round_") register_logevent("OnRoundRestart", 2, "0=World triggered", "1=Game_Commencing") register_logevent("OnRoundStart", 2, "0=World triggered", "1=Round_Start") g_eCvars[sm_maponly] = register_cvar("sm_maponly", "1") g_eCvars[sm_save_type] = register_cvar("sm_save_type", "0") g_eCvars[mp_startmoney] = get_cvar_pointer("mp_startmoney") } public plugin_cfg() GetCvars() public plugin_end() { GetCvars() if(g_eValues[sm_maponly]) fvault_clear(g_szVault) } public client_putinserver(id) { if(is_user_bot(id) || !access(id, FLAGS_TO_SAVE)) return get_user_save_info(id, g_szInfo[id], charsmax(g_szInfo[])) use_vault(id, 1, g_szInfo[id]) } public client_disconnect(id) { if(!is_user_bot(id) || access(id, FLAGS_TO_SAVE)) use_vault(id, 0, g_szInfo[id]) } public client_infochanged(id) { if(g_eValues[sm_save_type] || !is_user_connected(id) || is_user_bot(id)) return static szNewName[32], szOldName[32] get_user_info(id, "name", szNewName, charsmax(szNewName)) get_user_name(id, szOldName, charsmax(szOldName)) if(!equal(szNewName, szOldName)) { use_vault(id, 0, szOldName) use_vault(id, 1, szNewName) copy(g_szInfo[id], charsmax(g_szInfo[]), szNewName) } } public OnRoundRestart() { GetCvars() if(!g_eValues[sm_maponly]) { if(g_bRestart) return g_bRestart = true use_vault(0, 0) return } fvault_clear(g_szVault) new iPlayers[32], iPnum get_players(iPlayers, iPnum, "ch") for(new i; i < iPnum; i++) cs_set_user_money(iPlayers[i], g_eValues[mp_startmoney]) } public OnRoundStart() { if(!g_bRestart) return g_bRestart = false use_vault(0, 1) } use_vault(const id, const iType, const szInfo[] = "") { new szData[10] switch(iType) { case 0: { if(id && is_user_connected(id)) { num_to_str(cs_get_user_money(id), szData, charsmax(szData)) fvault_set_data(g_szVault, szInfo, szData) } else { new iPlayers[32], iPnum get_players(iPlayers, iPnum, "ch") for(new i, iPlayer; i < iPnum; i++) { iPlayer = iPlayers[i] num_to_str(cs_get_user_money(iPlayer), szData, charsmax(szData)) fvault_set_data(g_szVault, g_szInfo[iPlayer], szData) } } } case 1: { if(id) { if(fvault_get_data(g_szVault, szInfo, szData, charsmax(szData))) cs_set_user_money(id, str_to_num(szData), 0) } else { new iPlayers[32], iPnum get_players(iPlayers, iPnum, "ch") for(new i, iPlayer; i < iPnum; i++) { iPlayer = iPlayers[i] if(fvault_get_data(g_szVault, g_szInfo[iPlayer], szData, charsmax(szData))) cs_set_user_money(iPlayer, str_to_num(szData), 0) } } } } } get_user_save_info(const id, szInfo[], const iLen) { switch(g_eValues[sm_save_type]) { case 0: get_user_name(id, szInfo, iLen) case 1: get_user_ip(id, szInfo, iLen) case 2: get_user_authid(id, szInfo, iLen) } } GetCvars() { g_eValues[sm_maponly] = get_pcvar_num(g_eCvars[sm_maponly]) g_eValues[sm_save_type] = get_pcvar_num(g_eCvars[sm_save_type]) g_eValues[mp_startmoney] = get_pcvar_num(g_eCvars[mp_startmoney]) }
Test out.Код за потвърждение: Избери целия код
#define FLAGS_TO_SAVE
-
- Подобни теми
- Отговори
- Преглеждания
- Последно мнение
-
- 0 Отговори
- 1338 Преглеждания
-
Последно мнение от lantimilan
-
- 1 Отговори
- 1451 Преглеждания
-
Последно мнение от Infamous2018
-
- 0 Отговори
- 1362 Преглеждания
-
Последно мнение от Cirovic
-
- 0 Отговори
- 650 Преглеждания
-
Последно мнение от HeLL
-
- 0 Отговори
- 1242 Преглеждания
-
Последно мнение от BaTmaN
-
- 0 Отговори
- 1151 Преглеждания
-
Последно мнение от Coco21
-
- 0 Отговори
- 775 Преглеждания
-
Последно мнение от Radeon
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 9 госта