Santa Hat + Snow

Одобрените от нас плъгини. Моля, докладвайте ако забележите бъг с някой от плъгините в този раздел.
Аватар
<GOSH>
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 66
Регистриран на: 11 Окт 2016, 00:19
Се отблагодари: 1 път
Получена благодарност: 2 пъти
Обратна връзка:

Santa Hat + Snow

Мнение от <GOSH> » 21 Окт 2016, 12:03

Version: 1.3
Author: xPaw

Описание:
Функцията на този коледен плъгин е, да добавя коледна шапка на всички един играчи в сървърът ви 'според цвета на отбора' , също така има опция с която, можете да направите да вали сняг, плъгина е изключително олекотен.
Папката от плъгина "make" трябва да поставите в директорията на вашия сървър - /cstrike/models
Внимание!
Снегът е изключен! За да включите снежния ефект, трябва да отворите SantaHat.sma , намерете

Код за потвърждение: Избери целия код

//create_entity( "env_snow" );
Изтрийте //
Трябва да изглежда по този начин:

Код за потвърждение: Избери целия код

create_entity( "env_snow" );
Моля компилирайте си локално SantaHat.sma, според версията на вашия [ amxmodx ]
Изображение
Santa Hat %2B Snow.rar
(103.59 KiB) Свалено 679 пъти
Santa Hat %2B Snow.rar
(103.59 KiB) Свалено 679 пъти
Special thanks to OciXCrom & NiTriX

Аватар
Ant1Lamer
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 217
Регистриран на: 08 Окт 2016, 00:03
Се отблагодари: 18 пъти
Получена благодарност: 3 пъти

Re: Santa Hat + Snow

Мнение от Ant1Lamer » 15 Дек 2016, 19:38

Снегът не работи пробвах го
НАУЧИ ПРАВИЛАТА, ЗА ДА ЗНАЕШ КАК ПОРЯДЪЧНО ДА ГИ НАРУШАВАШ!!!

Аватар
JustInCase
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 582
Регистриран на: 14 Окт 2016, 23:31
Се отблагодари: 4 пъти
Получена благодарност: 15 пъти

Re: Santa Hat + Snow

Мнение от JustInCase » 15 Дек 2016, 19:57

Код за потвърждение: Избери целия код

#include < amxmodx >
#include < engine >
#include < cstrike >
#include < hamsandwich >

new const g_szHatModel[ CsTeams ][ ] = {
	"",
	"models/make/santa_capt.mdl",
	"models/make/santa_capct.mdl",
	""
};

new g_iHats[ 33 ];
new iSnow
public plugin_init( ) {
	register_plugin( "Santa Hat + Snow", "1.3", "xPaw" );
	
	register_cvar( "santa_hat", "1.3", FCVAR_SERVER );
	
	register_event( "TeamInfo", "EventTeamInfo", "a" );
	
	iSnow = register_cvar("amx_santahat_snow", "1")
	
	RegisterHam( Ham_Spawn, "player", "FwdHamPlayerSpawn", 1 );
}

public plugin_precache( ) {
	if(get_pcvar_num(iSnow))
		create_entity( "env_snow" );
	
	precache_model( g_szHatModel[ CS_TEAM_T ] );
	precache_model( g_szHatModel[ CS_TEAM_CT ] );
}

public client_disconnect( id )
	if( is_valid_ent( g_iHats[ id ] ) )
	remove_entity( g_iHats[ id ] );

public FwdHamPlayerSpawn( const id ) {
	if( is_user_alive( id ) ) {
		new iEntity = g_iHats[ id ];
		
		if( !is_valid_ent( iEntity ) ) {
			if( !( iEntity = g_iHats[ id ] = create_entity( "info_target" ) ) )
				return;
			
			new CsTeams:iTeam = cs_get_user_team( id );
			
			if( iTeam != CS_TEAM_T && iTeam != CS_TEAM_CT )
				iTeam = CS_TEAM_T;
			
			entity_set_model( iEntity, g_szHatModel[ iTeam ] );
			entity_set_int( iEntity, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FOLLOW );
			entity_set_edict( iEntity, EV_ENT_aiment, id );
		}
	}
}

public EventTeamInfo( ) {
	new id = read_data( 1 ), iEntity = g_iHats[ id ];
	
	if( !is_valid_ent( iEntity ) ) {
		if( iEntity > 0 )
			g_iHats[ id ] = 0;
		
		return;
	}
	
	new szTeam[ 2 ];
	read_data( 2, szTeam, 1 );
	
	if( szTeam[ 0 ] == 'C' )
		entity_set_model( iEntity, g_szHatModel[ CS_TEAM_CT ] );
	else
		entity_set_model( iEntity, g_szHatModel[ CS_TEAM_T ] );
}
Предлагам ти да го обновиш направил съм го така, че да не изисква промяна на .сма кода, за да си пуснеш/изключиш снега.
MANSION - HNS : 45.144.155.99:27026
ONLINE

Аватар
<< SaNchez >>
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 131
Регистриран на: 02 Ное 2016, 22:00
Местоположение: по сфета и у нас
Обратна връзка:

Re: Santa Hat + Snow

Мнение от << SaNchez >> » 15 Дек 2016, 20:36

Интересно ... защо обаче не работи снега?
Данък обществено мнение не плащам :coolface:

Аватар
Petrowch0
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 220
Регистриран на: 14 Окт 2016, 19:23
Местоположение: de_dust2
Получена благодарност: 3 пъти
Обратна връзка:

Re: Santa Hat + Snow

Мнение от Petrowch0 » 15 Дек 2016, 20:39

Може би защото сте написали cl_weather "0" ?
Изображение

Аватар
OciXCrom
Извън линия
Администратор
Администратор
Мнения: 7206
Регистриран на: 06 Окт 2016, 19:20
Местоположение: /resetscore
Се отблагодари: 117 пъти
Получена благодарност: 1295 пъти
Обратна връзка:

Re: Santa Hat + Snow

Мнение от OciXCrom » 15 Дек 2016, 20:48

Ant1Lamer написа:Снегът не работи пробвах го
Премхана ли "//" както е обяснено? Компилира ли плъгина след това? cl_weather настройката включена ли ти е?
JustInCase написа:

Код за потвърждение: Избери целия код

#include < amxmodx >
#include < engine >
#include < cstrike >
#include < hamsandwich >

new const g_szHatModel[ CsTeams ][ ] = {
	"",
	"models/make/santa_capt.mdl",
	"models/make/santa_capct.mdl",
	""
};

new g_iHats[ 33 ];
new iSnow
public plugin_init( ) {
	register_plugin( "Santa Hat + Snow", "1.3", "xPaw" );
	
	register_cvar( "santa_hat", "1.3", FCVAR_SERVER );
	
	register_event( "TeamInfo", "EventTeamInfo", "a" );
	
	iSnow = register_cvar("amx_santahat_snow", "1")
	
	RegisterHam( Ham_Spawn, "player", "FwdHamPlayerSpawn", 1 );
}

public plugin_precache( ) {
	if(get_pcvar_num(iSnow))
		create_entity( "env_snow" );
	
	precache_model( g_szHatModel[ CS_TEAM_T ] );
	precache_model( g_szHatModel[ CS_TEAM_CT ] );
}

public client_disconnect( id )
	if( is_valid_ent( g_iHats[ id ] ) )
	remove_entity( g_iHats[ id ] );

public FwdHamPlayerSpawn( const id ) {
	if( is_user_alive( id ) ) {
		new iEntity = g_iHats[ id ];
		
		if( !is_valid_ent( iEntity ) ) {
			if( !( iEntity = g_iHats[ id ] = create_entity( "info_target" ) ) )
				return;
			
			new CsTeams:iTeam = cs_get_user_team( id );
			
			if( iTeam != CS_TEAM_T && iTeam != CS_TEAM_CT )
				iTeam = CS_TEAM_T;
			
			entity_set_model( iEntity, g_szHatModel[ iTeam ] );
			entity_set_int( iEntity, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FOLLOW );
			entity_set_edict( iEntity, EV_ENT_aiment, id );
		}
	}
}

public EventTeamInfo( ) {
	new id = read_data( 1 ), iEntity = g_iHats[ id ];
	
	if( !is_valid_ent( iEntity ) ) {
		if( iEntity > 0 )
			g_iHats[ id ] = 0;
		
		return;
	}
	
	new szTeam[ 2 ];
	read_data( 2, szTeam, 1 );
	
	if( szTeam[ 0 ] == 'C' )
		entity_set_model( iEntity, g_szHatModel[ CS_TEAM_CT ] );
	else
		entity_set_model( iEntity, g_szHatModel[ CS_TEAM_T ] );
}
Предлагам ти да го обновиш направил съм го така, че да не изисква промяна на .сма кода, за да си пуснеш/изключиш снега.
За пореден път - научете се, че няма как да вземете стойност на квар в plugin_precache(), ако сте го регистрирали в plugin_init(). plugin_precache() се извиква преди plugin_init(), съответно кварът е невалиден. Регистрирай го в plugin_precache(), обаче пак няма да работи правилно, тъй като стойността на квара се взима в plugin_cfg(), което пък се извиква след plugin_init(). :)
I. plugin_precache() -- тук трябва да бъдат precache–нати всички нужни неща; снегът задължително трябва да се добави тук; ако искаш да ползваш квар, и той трябва да бъде регистриран тук, обаче ако му промениш стойността извън сървъра, промяната няма да бъде засечена, тъй като това става в plugin_cfg().

II. plugin_init() -- тук е най-правилно да се регистрират кваровете, обаче ако са тук, в plugin_precache() няма да може да се ползват.

III. plugin_cfg() -- тази функция взима стойностите на регистрираните кварове.

Аватар
Ant1Lamer
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 217
Регистриран на: 08 Окт 2016, 00:03
Се отблагодари: 18 пъти
Получена благодарност: 3 пъти

Re: Santa Hat + Snow

Мнение от Ant1Lamer » 15 Дек 2016, 21:01

само cl_weather не погледнах дали е включена
НАУЧИ ПРАВИЛАТА, ЗА ДА ЗНАЕШ КАК ПОРЯДЪЧНО ДА ГИ НАРУШАВАШ!!!

Аватар
OciXCrom
Извън линия
Администратор
Администратор
Мнения: 7206
Регистриран на: 06 Окт 2016, 19:20
Местоположение: /resetscore
Се отблагодари: 117 пъти
Получена благодарност: 1295 пъти
Обратна връзка:

Re: Santa Hat + Snow

Мнение от OciXCrom » 15 Дек 2016, 21:03

Ами погледни може би? Ако си направил останалите неща, само настройката остава.

Аватар
JustInCase
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 582
Регистриран на: 14 Окт 2016, 23:31
Се отблагодари: 4 пъти
Получена благодарност: 15 пъти

Re: Santa Hat + Snow

Мнение от JustInCase » 16 Дек 2016, 18:02

@OciXCrom а дали ще стане примерно в plugin_precache() да си има

Код за потвърждение: Избери целия код

create_entity( "env_snow" )

Но вече с проверка на квар да настройва cl_weather 0/1 ?


Ако става то как трябва да е така:

Код за потвърждение: Избери целия код

public client_putinserver(id)
{
new iPlayers[33]
	for ( new i = 0; i< sizeof(iPlayers); i++)
	{
		if(get_pcvar_num(iSnow))
		{
			client_cmd(iPlayers[i], "cl_weather 1")
		}
		else
			client_cmd(iPlayers[i], "cl_weather 1")
	}
}
или така:

Код за потвърждение: Избери целия код

public client_putinserver(id)
{
	if(get_pcvar_num(iSnow))
	{
		client_cmd(id, "cl_weather 1")
	}
	else
		client_cmd(id, "cl_weather 1")
	}
}
Може и да стане в Round Start примерно ако при промяна на квара директно в новия рунд всичко да си е както си искат.
MANSION - HNS : 45.144.155.99:27026
ONLINE

Аватар
OciXCrom
Извън линия
Администратор
Администратор
Мнения: 7206
Регистриран на: 06 Окт 2016, 19:20
Местоположение: /resetscore
Се отблагодари: 117 пъти
Получена благодарност: 1295 пъти
Обратна връзка:

Re: Santa Hat + Snow

Мнение от OciXCrom » 16 Дек 2016, 18:24

Човек, стига с тия кварове. Това, което си направил, е slowhacking. Просто направи снега и който иска да си го пуска/изключва.

Публикувай отговор
  • Подобни теми
    Отговори
    Преглеждания
     Последно мнение

Обратно към “Одобрени плъгини”

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Semrush [Bot] и 9 госта