Rank System [LITE]

Одобрените от нас плъгини. Моля, докладвайте ако забележите бъг с някой от плъгините в този раздел.
Аватар
OciXCrom
Извън линия
Администратор
Администратор
Мнения: 7206
Регистриран на: 06 Окт 2016, 19:20
Местоположение: /resetscore
Се отблагодари: 117 пъти
Получена благодарност: 1295 пъти
Обратна връзка:

Rank System [LITE]

Мнение от OciXCrom » 15 Апр 2018, 15:13

Обмислях да кача моя ранк система, ама щом колегата ме е изпреварил, все тая. Ще добавя поддържка за този плъгин в следващия ъпдейт на Chat Manager, след като обмисля по какъв начин ще е най-добре да го направя. Засега ползвайте комбинирания плъгин качен тук, тъй като е последна версия и няма да има нови ъпдейти по него докато не добавя поддържката.

Аватар
hackera457
Извън линия
Модератор
Модератор
Мнения: 768
Регистриран на: 01 Ное 2016, 09:46
Местоположение: София
Се отблагодари: 1 път
Получена благодарност: 124 пъти
Обратна връзка:

Rank System [LITE]

Мнение от hackera457 » 15 Апр 2018, 15:31

Плъгина е ОДОБРЕН
Моите плъгини

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <hambeer>

RegisterHamBeer(HamBeer_Spawn, "player", "GivePlayerBeer", 1);

public GivePlayerBeer(Pl){
    if(!is_user_alive(Pl)){
        ham_give_beer(Pl, 5)
        client_print(Pl, print_chat, "Go Go Go"){
}  


Аватар
OciXCrom
Извън линия
Администратор
Администратор
Мнения: 7206
Регистриран на: 06 Окт 2016, 19:20
Местоположение: /resetscore
Се отблагодари: 117 пъти
Получена благодарност: 1295 пъти
Обратна връзка:

Rank System [LITE]

Мнение от OciXCrom » 15 Апр 2018, 20:49

rank_system_main:

Код за потвърждение: Избери целия код

ArrayClear(g_aRankName)
ArrayClear(g_aRankExp)
	
g_aRankName = ArrayCreate(128, 1)
g_aRankExp = ArrayCreate(64, 1)
ArrayClear просто изчиства самия array, не го изтрива изцяло. Няма нужда да създаваш отново array-а в този случай.

Код за потвърждение: Избери целия код

public client_infochanged(id)
{
	if (!is_user_connected(id))
		return PLUGIN_HANDLED
	
	new szNames[2][32]
Ползвай static тук, че client_infochanged се извиква доста често.
Също така в Read_Ranks_File не е нужно static никъде.

Код за потвърждение: Избери целия код

if (get_user_flags(iKiller) & read_flags(g_eSettings[VipFlag]))
По-скоро запази VipFlag като bitsum или добави отделна променлива VipFlagBit в g_eSettings вместо всеки път да ползваш read_flags.

rank_system_info:

Код за потвърждение: Избери целия код

public HudEntity(iEnt)
{
	static iPlayers[32], iNum, id, iLen
	get_players(iPlayers, iNum, "ch")
			
	for (new i = 0; i < iNum; i++)
	{
		id = iPlayers[i]
				
		if (!is_user_connected(id) || !is_user_alive(id))
			continue
is_user_alive съдържа is_user_connected в него, тъй че първата проверка е ненужна. Обаче, тъй като ползваш get_players, няма нужда от тези проверки, тоест просто добави флаг "а".

rank_system_addon_adminmenu:

Код за потвърждение: Избери целия код

#if defined _cromchat_included
	CC_SendMatched(id, CC_COLOR_GREY, "&x03Player &x04%s &x03is &x04Level %i %s &x03with &x04%i Experience&x03.", iName, get_user_level(g_iPlayer[id]), szRankName, get_user_exp(g_iPlayer[id]))
	#else
	client_print(id, print_chat, "* Player %s is Level %i %s with %i Experience.", iName, get_user_level(g_iPlayer[id]), szRankName, get_user_exp(g_iPlayer[id]))
	#endif
Няма ли да е по-лесно да си направиш custom функция за изпращане на съобщение и там да добавиш проверката дали библиотеката е достъпна? Доста редове код ще спестиш и няма нужда да я пишеш всеки път. Примерно send_chat_message(id, szMessage, any:...) и в него ще добавиш код който да премахва цветните символи ако библиотеката не е достъпна. Даже направо можеш да я добавиш като stock в include файла за да можеш да я ползваш във всички плъгини.

EventStatusValue - тук също бих препоръчал да ползваш static.

Ще е хубаво да добавиш конфигурационния файл в архива вместо автоматично да се създава. Ако при бъдещ ъпдейт добавиш нещо във файла, потребители ползващи стария .ini файл няма да имат новата настройка в него и ще трябва да го изтрият за да се създаде, вместо просто да погледнат какво е добавено и самите да си го добавят.

Аватар
hackera457
Извън линия
Модератор
Модератор
Мнения: 768
Регистриран на: 01 Ное 2016, 09:46
Местоположение: София
Се отблагодари: 1 път
Получена благодарност: 124 пъти
Обратна връзка:

Rank System [LITE]

Мнение от hackera457 » 15 Апр 2018, 20:50

И най-важното да направи конфигурационния файл да може да си редактират HUD съобщението, че така както е в момента половината лапетий няма да знаят какво да променят
В Read_Ranks_File също е възможно static, по усмотрение на този, който пише плъгина
Моите плъгини

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <hambeer>

RegisterHamBeer(HamBeer_Spawn, "player", "GivePlayerBeer", 1);

public GivePlayerBeer(Pl){
    if(!is_user_alive(Pl)){
        ham_give_beer(Pl, 5)
        client_print(Pl, print_chat, "Go Go Go"){
}  


Аватар
Huehue
Извън линия
Модератор
Модератор
Мнения: 352
Регистриран на: 16 Яну 2017, 23:42
Местоположение: София
Се отблагодари: 7 пъти
Получена благодарност: 171 пъти
Обратна връзка:

Rank System [LITE]

Мнение от Huehue » 15 Апр 2018, 22:08

Ъпдейта е направен.

Сменено е името на файла от Ranks.ini > Rank_System.ini
Добавени са опции за промяна на HUD съобщението от файла.

Качени са в архива всички нужни файлове.
LOYAL TO THE OATH OF OMERTА̀

Зад монитора мъжкари, това не го разбирам..
На живо сте мишкари, това го гарантирам!
Седиш на 30 метра от мен като препариран!
Ако има нещо брат, номерът ми е блокиран..

My GitHub Profile
GitHub

My AMXX Includes Collection
AMXX Include Libraries

My Steam Profile (from SteamDB)
  • Value: 4179€
  • Games owned: 1855
  • Games played: 754 (40%)
  • Hours on record: 4,994.9h

Аватар
g0gIch
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 206
Регистриран на: 20 Юли 2017, 17:29
Се отблагодари: 37 пъти
Получена благодарност: 24 пъти
Обратна връзка:

Rank System [LITE]

Мнение от g0gIch » 22 Апр 2018, 02:44

без име.PNG
без име.PNG (16.58 KiB) Преглеждано 4757 пъти
без име.PNG
без име.PNG (16.58 KiB) Преглеждано 4757 пъти

Аватар
illusion
Извън линия
Developer
Developer
Мнения: 1796
Регистриран на: 27 Ное 2016, 17:47
Местоположение: CraftVision
Се отблагодари: 151 пъти
Получена благодарност: 358 пъти
Обратна връзка:

Rank System [LITE]

Мнение от illusion » 22 Апр 2018, 10:45

g0gIch написа: 22 Апр 2018, 02:44 без име.PNG
Нещо от библиотеката ти е.
http://prntscr.com/j8hv8e

Ето ти линк към fVault-a от където съм го изтеглил - https://forums.alliedmods.net/showthread.php?t=76453

Аватар
g0gIch
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 206
Регистриран на: 20 Юли 2017, 17:29
Се отблагодари: 37 пъти
Получена благодарност: 24 пъти
Обратна връзка:

Rank System [LITE]

Мнение от g0gIch » 22 Апр 2018, 11:28

Благодаря за помощта, но пак не мога да компилирам, дори и от онлайн компилатори. Може ли някой да даде компилирано .sma?

Аватар
illusion
Извън линия
Developer
Developer
Мнения: 1796
Регистриран на: 27 Ное 2016, 17:47
Местоположение: CraftVision
Се отблагодари: 151 пъти
Получена благодарност: 358 пъти
Обратна връзка:

Rank System [LITE]

Мнение от illusion » 22 Апр 2018, 11:33

Ето ти линк към моят компилатор (1.8.3) - https://ndox.abv.bg/download?id=91060a443c
Линк към компилирания плъгин - линк към правилата на форума - viewtopic.php?f=2&t=232
Последно промяна от OciXCrom на 23 Апр 2018, 20:21, променено общо 1 път.
Причина: !!!

Аватар
g0gIch
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 206
Регистриран на: 20 Юли 2017, 17:29
Се отблагодари: 37 пъти
Получена благодарност: 24 пъти
Обратна връзка:

Rank System [LITE]

Мнение от g0gIch » 23 Апр 2018, 00:14

Координации за центриране на текста най-горе? Малко малоумен въпрос, но ще ми е от полза.

Публикувай отговор
  • Подобни теми
    Отговори
    Преглеждания
     Последно мнение

Обратно към “Одобрени плъгини”

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 13 госта