Become VIP Plus

Одобрените от нас плъгини. Моля, докладвайте ако забележите бъг с някой от плъгините в този раздел.
Аватар
OciXCrom
Извън линия
Администратор
Администратор
Мнения: 7206
Регистриран на: 06 Окт 2016, 19:20
Местоположение: /resetscore
Се отблагодари: 117 пъти
Получена благодарност: 1295 пъти
Обратна връзка:

Become VIP Plus

Мнение от OciXCrom » 13 Яну 2019, 00:44

JackEyedJones написа: 11 Яну 2019, 19:22 Някой срещал ли е проблем със запазването на статистиките ? Тоест изгубване или рестартиране на убийствата от самосебеси.
Ако имаш такъв проблем, опитай да заместиш функцията client_authorized с client_connect. Поне аз никога не съм имал проблем при ползване на втората. Ако се оправи по този начин, ще обновя плъгина.

Аватар
JackEyedJones
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 399
Регистриран на: 10 Сеп 2018, 17:26
Местоположение: Plovdiv, Bulgaria, Europe, Entire World
Се отблагодари: 4 пъти
Получена благодарност: 69 пъти
Обратна връзка:

Become VIP Plus

Мнение от JackEyedJones » 13 Яну 2019, 11:31

Ще се замести едното с другото и ще се пробва. Обмислян ли е съб-плъгин с който можем посредством чат команда да се отваря меню показващо кой колко убийства има до момента и съответно с чат команда да се проверява статистиката на съответен играч персонално, съответно на онлайн и offline такъв. Подобно на /xplist в Ранк системата.

Аватар
iv69
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 744
Регистриран на: 17 Мар 2018, 15:34
Се отблагодари: 214 пъти
Получена благодарност: 39 пъти

Become VIP Plus

Мнение от iv69 » 23 Мар 2019, 18:01

OciXCrom написа: 02 Яну 2019, 20:31
JackEyedJones написа: 02 Яну 2019, 20:30 При plugin_end() да се изпълни nvault_prune(_, _, _) ?
Тази функция се извиква в края на мапа. Той иска при restart на сървъра който се прави веднъж в деня.
Оцикс,
Много ми се иска да ползвам плъгина, но както се вижда и в коментариите ми - не ме устройва идеята при достигане на "определения праг"на убийства - играча да получава "ПЕРМАНЕНТНО" - или завинаги VIP... затова се чудя, ще може ли да се добави например опция(която - който иска, да може да си я активира) със която да се следи достигане на втори "праг" от убийства от VIP-играча - и след като бъде достигнат - плъгина да започва "броенето" за VIP отново ?
Примерно: както ако нов влязъл играч достигне 500убийства - и придобие VIP , така, след неговите следващи 500убийства (тоест когато натрупа 1000 убийства) - да се "занулява"статистиката му и да се губят VIPправата -и броенето да започва пак отначало ...? Мисля, че плъгина така, ще има малко по-голяма вариабилност и ще има по-голям интерес към него, след такъв "ъпдейт" ???
Благодаря !

Аватар
glmmlg
Извън линия
Foreigner
Foreigner
Мнения: 31
Регистриран на: 20 Фев 2019, 21:51
Се отблагодари: 6 пъти
Получена благодарност: 2 пъти

Become VIP Plus

Мнение от glmmlg » 31 Мар 2019, 22:11

Hellow here its a bug on save kills on Nickname. So i will take first name (test) connect on server make 3 kills , than disconnect change name to other one like (asdasda) after this connect again to the server make 1 kill and than disconnect again , change back your name in to (test) and join again to the server your kills its back to 0 :).

Аватар
HD.Yordanov
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 5
Регистриран на: 19 Апр 2019, 16:07

Become VIP Plus

Мнение от HD.Yordanov » 20 Апр 2019, 23:02

Интересно ми сложул съм този плъгин очита,че даден играч има над 1000 фрага изписва ,че имат вип а дефакто нямат нито префикс нито ексти от кво може да е ?

Аватар
OciXCrom
Извън линия
Администратор
Администратор
Мнения: 7206
Регистриран на: 06 Окт 2016, 19:20
Местоположение: /resetscore
Се отблагодари: 117 пъти
Получена благодарност: 1295 пъти
Обратна връзка:

Become VIP Plus

Мнение от OciXCrom » 21 Апр 2019, 14:32

Кой плъгин за префикс и екстри ползваш?

Аватар
thoughtz
Извън линия
Модератор
Модератор
Мнения: 585
Регистриран на: 13 Окт 2016, 00:32
Местоположение: гр. София
Се отблагодари: 112 пъти
Получена благодарност: 79 пъти
Обратна връзка:

Become VIP Plus

Мнение от thoughtz » 21 Апр 2019, 16:40

Отделно от префикса, прочете ли забележката в описанието?

Забележка
  • Имайте предвид, че плъгинът само дава флаговете, а не добавя никакви екстри. Нужно е да ползвате отделен плъгин за екстрите, тъй като е напълно ненужно този да ги съдържа. Можете да си генерирате плъгин за екстри от тук.

Аватар
iv69
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 744
Регистриран на: 17 Мар 2018, 15:34
Се отблагодари: 214 пъти
Получена благодарност: 39 пъти

Become VIP Plus

Мнение от iv69 » 08 Май 2019, 14:07

Кроме,
ще бъдеш ли така добър(когато имаш време и настроение), да качиш версия на плъгина с която придобитите флагове от играчите, след направения брой убийства да се "рескат" при всяка смяна на картата, мисля , че някъде в темата каза , че това не е невъзможно? Плъгина съм го пробвал, харесва ми и искам да го ползвам за постоянно, но би ли го променил?!
Благодаря.

Аватар
OciXCrom
Извън линия
Администратор
Администратор
Мнения: 7206
Регистриран на: 06 Окт 2016, 19:20
Местоположение: /resetscore
Се отблагодари: 117 пъти
Получена благодарност: 1295 пъти
Обратна връзка:

Become VIP Plus

Мнение от OciXCrom » 09 Май 2019, 17:34

iv69 написа: 08 Май 2019, 14:07 Кроме,
ще бъдеш ли така добър(когато имаш време и настроение), да качиш версия на плъгина с която придобитите флагове от играчите, след направения брой убийства да се "рескат" при всяка смяна на картата, мисля , че някъде в темата каза , че това не е невъзможно? Плъгина съм го пробвал, харесва ми и искам да го ползвам за постоянно, но би ли го променил?!
Благодаря.
Не е тествано. Когато играчът получи флаговете, бива изтриван од nVault файла и убийствата за текущата карта се връщат на 0. Имай предвид, че това е лоша идея, тъй като играчът може да направи последното убийство в последната секунда от времетраенето на картата и изобщо да няма шанс да ползва получените екстри.

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cromchat>
#include <hamsandwich>
#include <nvault>

#define PLUGIN_VERSION "2.2-alpha"
#define ARG_RANDOM -1
#define RANDOM_COLOR random_num(50, 255)
#define FLAGS_DELAY 0.1

#if defined client_disconnected
	#define client_disconnect client_disconnected
#endif

enum _:Settings
{
	SAVE_TYPE,
	KILLS_NEEDED,
	VIP_FLAGS_BIT,
	VIP_FLAGS_STR[32],
	IGNORE_BOTS,
	VIP_SUCCESS_MESSAGE,
	bool:HUD_MESSAGE_ENABLED,
	HUD_MESSAGE_COLOR[3],
	Float:HUD_MESSAGE_POSITION[2],
	Float:HUD_MESSAGE_DURATION,
	HUD_MESSAGE_EFFECTS,
	Float:HUD_MESSAGE_TIME[3]
}

enum _:PlayerData
{
	Name[32],
	Info[35],
	Kills
}

new g_eSettings[Settings],
	g_ePlayerData[33][PlayerData],
	g_iObject,
	g_iVault

public plugin_init()
{
	register_plugin("BecomeVIP Plus", PLUGIN_VERSION, "OciXCrom")
	register_cvar("CRXBecomeVIP", PLUGIN_VERSION, FCVAR_SERVER|FCVAR_SPONLY|FCVAR_UNLOGGED)
	register_dictionary("BecomeVIP.txt")
	register_event("DeathMsg", "OnPlayerKilled", "a")
	register_concmd("becomevip_give_kills", "Cmd_GiveKills", ADMIN_BAN, "<nick|#userid> <kills>")
	register_concmd("becomevip_reset_kills", "Cmd_ResetKills", ADMIN_BAN, "<nick|#userid>")
	ReadFile()
}

public plugin_end()
	nvault_close(g_iVault)

ReadFile()
{
	new szConfigsName[256], szFilename[256]
	get_configsdir(szConfigsName, charsmax(szConfigsName))
	formatex(szFilename, charsmax(szFilename), "%s/BecomeVIP.ini", szConfigsName)
	new iFilePointer = fopen(szFilename, "rt")

	if(iFilePointer)
	{
		new szData[96], szValue[64], szKey[32], szTemp[4][5], i

		while(!feof(iFilePointer))
		{
			fgets(iFilePointer, szData, charsmax(szData))
			trim(szData)

			switch(szData[0])
			{
				case EOS, '#', ';': continue
				default:
				{
					strtok(szData, szKey, charsmax(szKey), szValue, charsmax(szValue), '=')
					trim(szKey); trim(szValue)

					if(equal(szKey, "PLUGIN_PREFIX"))
						CC_SetPrefix(szValue)
					else if(equal(szKey, "SAVE_TYPE"))
						g_eSettings[SAVE_TYPE] = str_to_num(szValue)
					else if(equal(szKey, "KILLS_NEEDED"))
						g_eSettings[KILLS_NEEDED] = str_to_num(szValue)
					else if(equal(szKey, "VIP_FLAGS"))
					{
						copy(g_eSettings[VIP_FLAGS_STR], charsmax(g_eSettings[VIP_FLAGS_STR]), szValue)
						g_eSettings[VIP_FLAGS_BIT] = read_flags(szValue)
					}
					else if(equal(szKey, "IGNORE_BOTS"))
						g_eSettings[IGNORE_BOTS] = str_to_num(szValue)
					if(equal(szKey, "CHECK_KILLS_COMMANDS"))
					{
						while(szValue[0] != 0 && strtok(szValue, szKey, charsmax(szKey), szValue, charsmax(szValue), ','))
						{
							trim(szKey); trim(szValue)

							if(szKey[0] == '/' || szKey[0] == '!')
							{
								formatex(szData, charsmax(szData), "say %s", szKey)
								register_clcmd(szData, "Cmd_CheckKills")
								formatex(szData, charsmax(szData), "say_team %s", szKey)
								register_clcmd(szData, "Cmd_CheckKills")
							}
							else register_clcmd(szData, "Cmd_CheckKills")
						}
					}
					else if(equal(szKey, "VAULT_FILE"))
						g_iVault = nvault_open(szValue)
					else if(equal(szKey, "VIP_SUCCESS_MESSAGE"))
						g_eSettings[VIP_SUCCESS_MESSAGE] = str_to_num(szValue)
					else if(equal(szKey, "HUD_MESSAGE_ENABLED"))
					{
						g_eSettings[HUD_MESSAGE_ENABLED] = bool:str_to_num(szValue)

						if(g_eSettings[HUD_MESSAGE_ENABLED])
						{
							g_iObject = CreateHudSyncObj()
							RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "OnPlayerSpawn", 1)
						}
					}
					else if(equal(szKey, "HUD_MESSAGE_COLOR"))
					{
						parse(szValue, szTemp[0], charsmax(szTemp[]), szTemp[1], charsmax(szTemp[]), szTemp[2], charsmax(szTemp[]))

						for(i = 0; i < 3; i++)
							g_eSettings[HUD_MESSAGE_COLOR][i] = str_to_num(szTemp[i])
					}
					else if(equal(szKey, "HUD_MESSAGE_POSITION"))
					{
						parse(szValue, szTemp[0], charsmax(szTemp[]), szTemp[1], charsmax(szTemp[]))

						for(i = 0; i < 2; i++)
							g_eSettings[HUD_MESSAGE_POSITION][i] = _:str_to_float(szTemp[i])
					}
					else if(equal(szKey, "HUD_MESSAGE_DURATION"))
						g_eSettings[HUD_MESSAGE_DURATION] = _:str_to_float(szValue)
					else if(equal(szKey, "HUD_MESSAGE_EFFECTS"))
					{
						parse(szValue, szTemp[0], charsmax(szTemp[]), szTemp[1], charsmax(szTemp[]), szTemp[2], charsmax(szTemp[]), szTemp[3], charsmax(szTemp[]))
						g_eSettings[HUD_MESSAGE_EFFECTS] = str_to_num(szTemp[0])

						for(i = 0; i < 3; i++)
							g_eSettings[HUD_MESSAGE_TIME][i] = _:str_to_float(szTemp[i + 1])
					}
				}
			}
		}

		fclose(iFilePointer)
	}
}

public client_authorized(id)
{
	if(ignore_bot(id))
		return

	switch(g_eSettings[SAVE_TYPE])
	{
		case 0:
		{
			get_user_name(id, g_ePlayerData[id][Info], charsmax(g_ePlayerData[][Info]))
			strtolower(g_ePlayerData[id][Info])
		}
		case 1: get_user_ip(id, g_ePlayerData[id][Info], charsmax(g_ePlayerData[][Info]), 1)
		case 2: get_user_authid(id, g_ePlayerData[id][Info], charsmax(g_ePlayerData[][Info]))
	}

	get_user_name(id, g_ePlayerData[id][Name], charsmax(g_ePlayerData[][Name]))
	use_vault(id, false, g_ePlayerData[id][Info])
}

public client_disconnect(id)
{
	if(ignore_bot(id))
		return

	use_vault(id, true, g_ePlayerData[id][Info])
}

public client_infochanged(id)
{
	if(ignore_bot(id))
		return

	static szNewName[32], szOldName[32]
	get_user_info(id, "name", szNewName, charsmax(szNewName))
	get_user_name(id, szOldName, charsmax(szOldName))

	if(!equal(szNewName, szOldName))
	{
		if(!g_eSettings[SAVE_TYPE])
		{
			use_vault(id, true, szOldName)
			use_vault(id, false, szNewName)
			copy(g_ePlayerData[id][Info], charsmax(g_ePlayerData[][Info]), szNewName)
			strtolower(g_ePlayerData[id][Info])
		}

		set_task(FLAGS_DELAY, "refresh_status", id)
		copy(g_ePlayerData[id][Name], charsmax(g_ePlayerData[][Name]), szNewName)
	}
}

public OnPlayerSpawn(id)
{
	if(!is_user_alive(id) || has_vip_flags(id) || ignore_bot(id))
		return

	set_hudmessage
	(
		g_eSettings[HUD_MESSAGE_COLOR][0] == ARG_RANDOM ? RANDOM_COLOR : g_eSettings[HUD_MESSAGE_COLOR][0],
		g_eSettings[HUD_MESSAGE_COLOR][1] == ARG_RANDOM ? RANDOM_COLOR : g_eSettings[HUD_MESSAGE_COLOR][1],
		g_eSettings[HUD_MESSAGE_COLOR][2] == ARG_RANDOM ? RANDOM_COLOR : g_eSettings[HUD_MESSAGE_COLOR][2],
		g_eSettings[HUD_MESSAGE_POSITION][0], g_eSettings[HUD_MESSAGE_POSITION][1],	g_eSettings[HUD_MESSAGE_EFFECTS],
		g_eSettings[HUD_MESSAGE_TIME][0], g_eSettings[HUD_MESSAGE_DURATION], g_eSettings[HUD_MESSAGE_TIME][1], g_eSettings[HUD_MESSAGE_TIME][2]
	)

	ShowSyncHudMsg(id, g_iObject, "%L", id, "BECOMEVIP_HUD_MSG", g_eSettings[KILLS_NEEDED], g_ePlayerData[id][Kills])
}

public OnPlayerKilled()
{
	new iAttacker = read_data(1), iVictim = read_data(2)

	if(is_user_connected(iAttacker) && iAttacker != iVictim && !ignore_bot(iAttacker))
	{
		g_ePlayerData[iAttacker][Kills]++
		check_status(iAttacker, true)
	}
}

public Cmd_CheckKills(id)
{
	if(has_vip_flags(id))
		CC_SendMessage(id, "%L", id, "BECOMEVIP_INFO_YES", g_eSettings[KILLS_NEEDED], g_eSettings[VIP_FLAGS_STR])
	else
		CC_SendMessage(id, "%L", id, "BECOMEVIP_INFO_NO", g_eSettings[KILLS_NEEDED] - g_ePlayerData[id][Kills], g_ePlayerData[id][Kills], g_eSettings[VIP_FLAGS_STR])

	return PLUGIN_HANDLED
}

public Cmd_GiveKills(id, iLevel, iCid)
{
	if(!cmd_access(id, iLevel, iCid, 3))
		return PLUGIN_HANDLED

	new szPlayer[32]
	read_argv(1, szPlayer, charsmax(szPlayer))

	new iPlayer = cmd_target(id, szPlayer, CMDTARGET_ALLOW_SELF)

	if(!iPlayer)
		return PLUGIN_HANDLED

	new szName[2][32], szAmount[8]
	get_user_name(id, szName[0], charsmax(szName[]))
	get_user_name(iPlayer, szName[1], charsmax(szName[]))
	read_argv(2, szAmount, charsmax(szAmount))

	new iAmount = str_to_num(szAmount)
	g_ePlayerData[iPlayer][Kills] += iAmount
	check_status(iPlayer, true)

	CC_LogMessage(0, _, "%L", LANG_PLAYER, iAmount >= 0 ? "BECOMEVIP_GIVE_KILLS" : "BECOMEVIP_TAKE_KILLS", szName[0], iAmount, szName[1])
	return PLUGIN_HANDLED
}

public Cmd_ResetKills(id, iLevel, iCid)
{
	if(!cmd_access(id, iLevel, iCid, 2))
		return PLUGIN_HANDLED

	new szPlayer[32]
	read_argv(1, szPlayer, charsmax(szPlayer))

	new iPlayer = cmd_target(id, szPlayer, CMDTARGET_ALLOW_SELF|CMDTARGET_OBEY_IMMUNITY)

	if(!iPlayer)
		return PLUGIN_HANDLED

	new szName[2][32]
	get_user_name(id, szName[0], charsmax(szName[]))
	get_user_name(iPlayer, szName[1], charsmax(szName[]))
	g_ePlayerData[iPlayer][Kills] = 0
	CC_LogMessage(0, _, "%L", LANG_PLAYER, "BECOMEVIP_RESET_KILLS", szName[0], szName[1])
	return PLUGIN_HANDLED
}

public refresh_status(id)
	check_status(id, false)

bool:check_status(const id, const bool:bAnnounce)
{
	if(has_vip_flags(id) || ignore_bot(id))
		return

	if(g_ePlayerData[id][Kills] >= g_eSettings[KILLS_NEEDED])
	{
		set_vip_flags(id, bAnnounce)
		nvault_remove(g_iVault, g_ePlayerData[id][Info])
		g_ePlayerData[id][Kills] = 0
	}
}

set_vip_flags(const id, const bool:bAnnounce)
{
	set_user_flags(id, g_eSettings[VIP_FLAGS_BIT])

	if(bAnnounce)
	{
		switch(g_eSettings[VIP_SUCCESS_MESSAGE])
		{
			case 1: CC_SendMessage(id, "%L", id, "BECOMEVIP_SUCCESS_PLR", g_eSettings[VIP_FLAGS_STR], g_eSettings[KILLS_NEEDED])
			case 2: CC_SendMessage(0, "%L", LANG_PLAYER, "BECOMEVIP_SUCCESS_ALL", g_ePlayerData[id][Name], g_eSettings[VIP_FLAGS_STR], g_eSettings[KILLS_NEEDED])
		}
	}
}

bool:ignore_bot(const id)
	return (g_eSettings[IGNORE_BOTS] && is_user_bot(id))

bool:has_vip_flags(const id)
	return ((get_user_flags(id) & g_eSettings[VIP_FLAGS_BIT]) == g_eSettings[VIP_FLAGS_BIT])

use_vault(const id, const bool:bSave, const szInfo[])
{
	if(!szInfo[0])
		return

	if(bSave)
	{
		static szKills[10]
		num_to_str(g_ePlayerData[id][Kills], szKills, charsmax(szKills))
		nvault_set(g_iVault, szInfo, szKills)
	}
	else
	{
		g_ePlayerData[id][Kills] = nvault_get(g_iVault, szInfo)
		set_task(FLAGS_DELAY, "refresh_status", id)
	}
}

public plugin_natives()
{
	register_library("becomevip")
	register_native("becomevip_get_flags", "_becomevip_get_flags")
	register_native("becomevip_get_kills_needed", "_becomevip_get_kills_needed")
	register_native("becomevip_get_save_type", "_becomevip_get_save_type")
	register_native("becomevip_get_user_kills", "_becomevip_get_user_kills")
	register_native("becomevip_is_hud_enabled", "_becomevip_is_hud_enabled")
	register_native("becomevip_user_has_flags", "_becomevip_user_has_flags")
}

public _becomevip_get_flags(iPlugin, iParams)
	return g_eSettings[VIP_FLAGS_BIT]

public _becomevip_get_kills_needed(iPlugin, iParams)
	return g_eSettings[KILLS_NEEDED]

public _becomevip_get_save_type(iPlugin, iParams)
	return g_eSettings[SAVE_TYPE]

public _becomevip_get_user_kills(iPlugin, iParams)
	return g_ePlayerData[get_param(1)][Kills]

public bool:_becomevip_is_hud_enabled(iPlugin, iParams)
	return g_eSettings[HUD_MESSAGE_ENABLED]

public bool:_becomevip_user_has_flags(iPlugin, iParams)
	return has_vip_flags(get_param(1))

Аватар
iv69
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 744
Регистриран на: 17 Мар 2018, 15:34
Се отблагодари: 214 пъти
Получена благодарност: 39 пъти

Become VIP Plus

Мнение от iv69 » 09 Май 2019, 18:14

OciXCrom написа: 09 Май 2019, 17:34
iv69 написа: 08 Май 2019, 14:07 Кроме,
ще бъдеш ли така добър(когато имаш време и настроение), да качиш версия на плъгина с която придобитите флагове от играчите, след направения брой убийства да се "рескат" при всяка смяна на картата, мисля , че някъде в темата каза , че това не е невъзможно? Плъгина съм го пробвал, харесва ми и искам да го ползвам за постоянно, но би ли го променил?!
Благодаря.
Не е тествано. Когато играчът получи флаговете, бива изтриван од nVault файла и убийствата за текущата карта се връщат на 0. Имай предвид, че това е лоша идея, тъй като играчът може да направи последното убийство в последната секунда от времетраенето на картата и изобщо да няма шанс да ползва получените екстри.

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cromchat>
#include <hamsandwich>
#include <nvault>

#define PLUGIN_VERSION "2.2-alpha"
#define ARG_RANDOM -1
#define RANDOM_COLOR random_num(50, 255)
#define FLAGS_DELAY 0.1

#if defined client_disconnected
	#define client_disconnect client_disconnected
#endif

enum _:Settings
{
	SAVE_TYPE,
	KILLS_NEEDED,
	VIP_FLAGS_BIT,
	VIP_FLAGS_STR[32],
	IGNORE_BOTS,
	VIP_SUCCESS_MESSAGE,
	bool:HUD_MESSAGE_ENABLED,
	HUD_MESSAGE_COLOR[3],
	Float:HUD_MESSAGE_POSITION[2],
	Float:HUD_MESSAGE_DURATION,
	HUD_MESSAGE_EFFECTS,
	Float:HUD_MESSAGE_TIME[3]
}

enum _:PlayerData
{
	Name[32],
	Info[35],
	Kills
}

new g_eSettings[Settings],
	g_ePlayerData[33][PlayerData],
	g_iObject,
	g_iVault

public plugin_init()
{
	register_plugin("BecomeVIP Plus", PLUGIN_VERSION, "OciXCrom")
	register_cvar("CRXBecomeVIP", PLUGIN_VERSION, FCVAR_SERVER|FCVAR_SPONLY|FCVAR_UNLOGGED)
	register_dictionary("BecomeVIP.txt")
	register_event("DeathMsg", "OnPlayerKilled", "a")
	register_concmd("becomevip_give_kills", "Cmd_GiveKills", ADMIN_BAN, "<nick|#userid> <kills>")
	register_concmd("becomevip_reset_kills", "Cmd_ResetKills", ADMIN_BAN, "<nick|#userid>")
	ReadFile()
}

public plugin_end()
	nvault_close(g_iVault)

ReadFile()
{
	new szConfigsName[256], szFilename[256]
	get_configsdir(szConfigsName, charsmax(szConfigsName))
	formatex(szFilename, charsmax(szFilename), "%s/BecomeVIP.ini", szConfigsName)
	new iFilePointer = fopen(szFilename, "rt")

	if(iFilePointer)
	{
		new szData[96], szValue[64], szKey[32], szTemp[4][5], i

		while(!feof(iFilePointer))
		{
			fgets(iFilePointer, szData, charsmax(szData))
			trim(szData)

			switch(szData[0])
			{
				case EOS, '#', ';': continue
				default:
				{
					strtok(szData, szKey, charsmax(szKey), szValue, charsmax(szValue), '=')
					trim(szKey); trim(szValue)

					if(equal(szKey, "PLUGIN_PREFIX"))
						CC_SetPrefix(szValue)
					else if(equal(szKey, "SAVE_TYPE"))
						g_eSettings[SAVE_TYPE] = str_to_num(szValue)
					else if(equal(szKey, "KILLS_NEEDED"))
						g_eSettings[KILLS_NEEDED] = str_to_num(szValue)
					else if(equal(szKey, "VIP_FLAGS"))
					{
						copy(g_eSettings[VIP_FLAGS_STR], charsmax(g_eSettings[VIP_FLAGS_STR]), szValue)
						g_eSettings[VIP_FLAGS_BIT] = read_flags(szValue)
					}
					else if(equal(szKey, "IGNORE_BOTS"))
						g_eSettings[IGNORE_BOTS] = str_to_num(szValue)
					if(equal(szKey, "CHECK_KILLS_COMMANDS"))
					{
						while(szValue[0] != 0 && strtok(szValue, szKey, charsmax(szKey), szValue, charsmax(szValue), ','))
						{
							trim(szKey); trim(szValue)

							if(szKey[0] == '/' || szKey[0] == '!')
							{
								formatex(szData, charsmax(szData), "say %s", szKey)
								register_clcmd(szData, "Cmd_CheckKills")
								formatex(szData, charsmax(szData), "say_team %s", szKey)
								register_clcmd(szData, "Cmd_CheckKills")
							}
							else register_clcmd(szData, "Cmd_CheckKills")
						}
					}
					else if(equal(szKey, "VAULT_FILE"))
						g_iVault = nvault_open(szValue)
					else if(equal(szKey, "VIP_SUCCESS_MESSAGE"))
						g_eSettings[VIP_SUCCESS_MESSAGE] = str_to_num(szValue)
					else if(equal(szKey, "HUD_MESSAGE_ENABLED"))
					{
						g_eSettings[HUD_MESSAGE_ENABLED] = bool:str_to_num(szValue)

						if(g_eSettings[HUD_MESSAGE_ENABLED])
						{
							g_iObject = CreateHudSyncObj()
							RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "OnPlayerSpawn", 1)
						}
					}
					else if(equal(szKey, "HUD_MESSAGE_COLOR"))
					{
						parse(szValue, szTemp[0], charsmax(szTemp[]), szTemp[1], charsmax(szTemp[]), szTemp[2], charsmax(szTemp[]))

						for(i = 0; i < 3; i++)
							g_eSettings[HUD_MESSAGE_COLOR][i] = str_to_num(szTemp[i])
					}
					else if(equal(szKey, "HUD_MESSAGE_POSITION"))
					{
						parse(szValue, szTemp[0], charsmax(szTemp[]), szTemp[1], charsmax(szTemp[]))

						for(i = 0; i < 2; i++)
							g_eSettings[HUD_MESSAGE_POSITION][i] = _:str_to_float(szTemp[i])
					}
					else if(equal(szKey, "HUD_MESSAGE_DURATION"))
						g_eSettings[HUD_MESSAGE_DURATION] = _:str_to_float(szValue)
					else if(equal(szKey, "HUD_MESSAGE_EFFECTS"))
					{
						parse(szValue, szTemp[0], charsmax(szTemp[]), szTemp[1], charsmax(szTemp[]), szTemp[2], charsmax(szTemp[]), szTemp[3], charsmax(szTemp[]))
						g_eSettings[HUD_MESSAGE_EFFECTS] = str_to_num(szTemp[0])

						for(i = 0; i < 3; i++)
							g_eSettings[HUD_MESSAGE_TIME][i] = _:str_to_float(szTemp[i + 1])
					}
				}
			}
		}

		fclose(iFilePointer)
	}
}

public client_authorized(id)
{
	if(ignore_bot(id))
		return

	switch(g_eSettings[SAVE_TYPE])
	{
		case 0:
		{
			get_user_name(id, g_ePlayerData[id][Info], charsmax(g_ePlayerData[][Info]))
			strtolower(g_ePlayerData[id][Info])
		}
		case 1: get_user_ip(id, g_ePlayerData[id][Info], charsmax(g_ePlayerData[][Info]), 1)
		case 2: get_user_authid(id, g_ePlayerData[id][Info], charsmax(g_ePlayerData[][Info]))
	}

	get_user_name(id, g_ePlayerData[id][Name], charsmax(g_ePlayerData[][Name]))
	use_vault(id, false, g_ePlayerData[id][Info])
}

public client_disconnect(id)
{
	if(ignore_bot(id))
		return

	use_vault(id, true, g_ePlayerData[id][Info])
}

public client_infochanged(id)
{
	if(ignore_bot(id))
		return

	static szNewName[32], szOldName[32]
	get_user_info(id, "name", szNewName, charsmax(szNewName))
	get_user_name(id, szOldName, charsmax(szOldName))

	if(!equal(szNewName, szOldName))
	{
		if(!g_eSettings[SAVE_TYPE])
		{
			use_vault(id, true, szOldName)
			use_vault(id, false, szNewName)
			copy(g_ePlayerData[id][Info], charsmax(g_ePlayerData[][Info]), szNewName)
			strtolower(g_ePlayerData[id][Info])
		}

		set_task(FLAGS_DELAY, "refresh_status", id)
		copy(g_ePlayerData[id][Name], charsmax(g_ePlayerData[][Name]), szNewName)
	}
}

public OnPlayerSpawn(id)
{
	if(!is_user_alive(id) || has_vip_flags(id) || ignore_bot(id))
		return

	set_hudmessage
	(
		g_eSettings[HUD_MESSAGE_COLOR][0] == ARG_RANDOM ? RANDOM_COLOR : g_eSettings[HUD_MESSAGE_COLOR][0],
		g_eSettings[HUD_MESSAGE_COLOR][1] == ARG_RANDOM ? RANDOM_COLOR : g_eSettings[HUD_MESSAGE_COLOR][1],
		g_eSettings[HUD_MESSAGE_COLOR][2] == ARG_RANDOM ? RANDOM_COLOR : g_eSettings[HUD_MESSAGE_COLOR][2],
		g_eSettings[HUD_MESSAGE_POSITION][0], g_eSettings[HUD_MESSAGE_POSITION][1],	g_eSettings[HUD_MESSAGE_EFFECTS],
		g_eSettings[HUD_MESSAGE_TIME][0], g_eSettings[HUD_MESSAGE_DURATION], g_eSettings[HUD_MESSAGE_TIME][1], g_eSettings[HUD_MESSAGE_TIME][2]
	)

	ShowSyncHudMsg(id, g_iObject, "%L", id, "BECOMEVIP_HUD_MSG", g_eSettings[KILLS_NEEDED], g_ePlayerData[id][Kills])
}

public OnPlayerKilled()
{
	new iAttacker = read_data(1), iVictim = read_data(2)

	if(is_user_connected(iAttacker) && iAttacker != iVictim && !ignore_bot(iAttacker))
	{
		g_ePlayerData[iAttacker][Kills]++
		check_status(iAttacker, true)
	}
}

public Cmd_CheckKills(id)
{
	if(has_vip_flags(id))
		CC_SendMessage(id, "%L", id, "BECOMEVIP_INFO_YES", g_eSettings[KILLS_NEEDED], g_eSettings[VIP_FLAGS_STR])
	else
		CC_SendMessage(id, "%L", id, "BECOMEVIP_INFO_NO", g_eSettings[KILLS_NEEDED] - g_ePlayerData[id][Kills], g_ePlayerData[id][Kills], g_eSettings[VIP_FLAGS_STR])

	return PLUGIN_HANDLED
}

public Cmd_GiveKills(id, iLevel, iCid)
{
	if(!cmd_access(id, iLevel, iCid, 3))
		return PLUGIN_HANDLED

	new szPlayer[32]
	read_argv(1, szPlayer, charsmax(szPlayer))

	new iPlayer = cmd_target(id, szPlayer, CMDTARGET_ALLOW_SELF)

	if(!iPlayer)
		return PLUGIN_HANDLED

	new szName[2][32], szAmount[8]
	get_user_name(id, szName[0], charsmax(szName[]))
	get_user_name(iPlayer, szName[1], charsmax(szName[]))
	read_argv(2, szAmount, charsmax(szAmount))

	new iAmount = str_to_num(szAmount)
	g_ePlayerData[iPlayer][Kills] += iAmount
	check_status(iPlayer, true)

	CC_LogMessage(0, _, "%L", LANG_PLAYER, iAmount >= 0 ? "BECOMEVIP_GIVE_KILLS" : "BECOMEVIP_TAKE_KILLS", szName[0], iAmount, szName[1])
	return PLUGIN_HANDLED
}

public Cmd_ResetKills(id, iLevel, iCid)
{
	if(!cmd_access(id, iLevel, iCid, 2))
		return PLUGIN_HANDLED

	new szPlayer[32]
	read_argv(1, szPlayer, charsmax(szPlayer))

	new iPlayer = cmd_target(id, szPlayer, CMDTARGET_ALLOW_SELF|CMDTARGET_OBEY_IMMUNITY)

	if(!iPlayer)
		return PLUGIN_HANDLED

	new szName[2][32]
	get_user_name(id, szName[0], charsmax(szName[]))
	get_user_name(iPlayer, szName[1], charsmax(szName[]))
	g_ePlayerData[iPlayer][Kills] = 0
	CC_LogMessage(0, _, "%L", LANG_PLAYER, "BECOMEVIP_RESET_KILLS", szName[0], szName[1])
	return PLUGIN_HANDLED
}

public refresh_status(id)
	check_status(id, false)

bool:check_status(const id, const bool:bAnnounce)
{
	if(has_vip_flags(id) || ignore_bot(id))
		return

	if(g_ePlayerData[id][Kills] >= g_eSettings[KILLS_NEEDED])
	{
		set_vip_flags(id, bAnnounce)
		nvault_remove(g_iVault, g_ePlayerData[id][Info])
		g_ePlayerData[id][Kills] = 0
	}
}

set_vip_flags(const id, const bool:bAnnounce)
{
	set_user_flags(id, g_eSettings[VIP_FLAGS_BIT])

	if(bAnnounce)
	{
		switch(g_eSettings[VIP_SUCCESS_MESSAGE])
		{
			case 1: CC_SendMessage(id, "%L", id, "BECOMEVIP_SUCCESS_PLR", g_eSettings[VIP_FLAGS_STR], g_eSettings[KILLS_NEEDED])
			case 2: CC_SendMessage(0, "%L", LANG_PLAYER, "BECOMEVIP_SUCCESS_ALL", g_ePlayerData[id][Name], g_eSettings[VIP_FLAGS_STR], g_eSettings[KILLS_NEEDED])
		}
	}
}

bool:ignore_bot(const id)
	return (g_eSettings[IGNORE_BOTS] && is_user_bot(id))

bool:has_vip_flags(const id)
	return ((get_user_flags(id) & g_eSettings[VIP_FLAGS_BIT]) == g_eSettings[VIP_FLAGS_BIT])

use_vault(const id, const bool:bSave, const szInfo[])
{
	if(!szInfo[0])
		return

	if(bSave)
	{
		static szKills[10]
		num_to_str(g_ePlayerData[id][Kills], szKills, charsmax(szKills))
		nvault_set(g_iVault, szInfo, szKills)
	}
	else
	{
		g_ePlayerData[id][Kills] = nvault_get(g_iVault, szInfo)
		set_task(FLAGS_DELAY, "refresh_status", id)
	}
}

public plugin_natives()
{
	register_library("becomevip")
	register_native("becomevip_get_flags", "_becomevip_get_flags")
	register_native("becomevip_get_kills_needed", "_becomevip_get_kills_needed")
	register_native("becomevip_get_save_type", "_becomevip_get_save_type")
	register_native("becomevip_get_user_kills", "_becomevip_get_user_kills")
	register_native("becomevip_is_hud_enabled", "_becomevip_is_hud_enabled")
	register_native("becomevip_user_has_flags", "_becomevip_user_has_flags")
}

public _becomevip_get_flags(iPlugin, iParams)
	return g_eSettings[VIP_FLAGS_BIT]

public _becomevip_get_kills_needed(iPlugin, iParams)
	return g_eSettings[KILLS_NEEDED]

public _becomevip_get_save_type(iPlugin, iParams)
	return g_eSettings[SAVE_TYPE]

public _becomevip_get_user_kills(iPlugin, iParams)
	return g_ePlayerData[get_param(1)][Kills]

public bool:_becomevip_is_hud_enabled(iPlugin, iParams)
	return g_eSettings[HUD_MESSAGE_ENABLED]

public bool:_becomevip_user_has_flags(iPlugin, iParams)
	return has_vip_flags(get_param(1))
хехех , благодаря, веднага ще го тествам: За това: "...играчът може да направи последното убийство в последната секунда от времетраенето на картата и изобщо да няма шанс да ползва получените екстри..." не бях се замислял изобщо, но... , имаш невероятно "чувство за справедливост" ...хехе, пак благодаря.

"Поправката" работи точно както ИСКАХ . БЛАГОДАРЯ !

Публикувай отговор

Обратно към “Одобрени плъгини”

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 14 госта