Happy Frag Hour v1.1

Одобрените от нас плъгини. Моля, докладвайте ако забележите бъг с някой от плъгините в този раздел.
Аватар
Extreme
Извън линия
Администратор
Администратор
Мнения: 557
Регистриран на: 05 Окт 2016, 20:53
Се отблагодари: 125 пъти
Получена благодарност: 51 пъти
Обратна връзка:

Happy Frag Hour v1.1

Мнение от Extreme » 09 Окт 2016, 22:01

Автор: VeCo

Версия: 1.1

Описание: В определена част на деня, играчите ще получават допълнителни убийства (фрагове).

CVARs:
hfh_bonus 1 - колко допълнителни убийства (фрагове) да се дават по време на "веселия час"
hfh_start 0 - в колко часа да започва "веселия час" (от 0 до 24)
hfh_end 6 - в колко часа да свършва "веселия час" (от 0 до 24)

happy_frag_hour.rar
(2.26 KiB) Свалено 530 пъти
happy_frag_hour.rar
(2.26 KiB) Свалено 530 пъти
–Човек вярва на това, което му се иска.
Адолф Хитлер.

-------------------------------------------------------------------------------------------
Правила на форума
Правила при качване на плъгини

Аватар
HD.Yordanov
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 5
Регистриран на: 19 Апр 2019, 16:07

Happy Frag Hour v1.1

Мнение от HD.Yordanov » 20 Апр 2019, 23:06

Как мога да напиша на играчите да им изписва от колко до колко е този хапи хоуер на екрана

Аватар
illusion
Извън линия
Developer
Developer
Мнения: 1796
Регистриран на: 27 Ное 2016, 17:47
Местоположение: CraftVision
Се отблагодари: 151 пъти
Получена благодарност: 358 пъти
Обратна връзка:

Happy Frag Hour v1.1

Мнение от illusion » 21 Апр 2019, 00:01

Тествай

Код за потвърждение: Избери целия код

/*
---------------------------------------------------------
   #  #  #    #===    ###    ##    #
  #    ##     #===   #      #  #    #
   #   #      #===    ###    ##    #
---------------------------------------------------------
Happy Frag Hour 1.1

Special thanks to:
 - n4tu : for the idea of the plugin.
 - mrhellish : for the fix in v 1.1.

If you modify the code, please DO NOT change the author!
---------------------------------------------------------
Contacts:
e-mail: [email protected]
skype: veco_kn
---------------------------------------------------------
Changes log:
 -> v 1.0 = First release!
 -> v 1.1 = Fixed hour check code.
---------------------------------------------------------
Don't forget to visit http://www.amxmodxbg.org :)
---------------------------------------------------------
*/

#include <amxmodx>
#include <fun>

#define TASK_MESSAGE 908213

new cvar_hfh_start,cvar_hfh_end,cvar_hfh_bonus, is_hfh_start, g_iObject
public plugin_init() {
	register_plugin("Happy Frag Hour", "1.1", "<VeCo>")
	
	cvar_hfh_start = register_cvar("hfh_start","0")
	cvar_hfh_end = register_cvar("hfh_end","6")
	cvar_hfh_bonus = register_cvar("hfh_bonus","1")
	
	register_event("DeathMsg","hook_death","a")
	g_iObject = CreateHudSyncObj()
	set_task(1.0, "hook_death", 0 + TASK_MESSAGE, _, _, "b")
}

public hook_death()
{
	static hour_str[3],get_hour, killer,victim, get_start,get_end
	
	get_time("%H",hour_str,2)
	
	get_hour = str_to_num(hour_str)
	
	get_start = get_pcvar_num(cvar_hfh_start)
	get_end = get_pcvar_num(cvar_hfh_end)
	if(get_start < get_end ? (get_start <= get_hour && get_hour < get_end) : (get_start <= get_hour || get_hour < get_end))
	{
		if(!is_hfh_start)
		{
			is_hfh_start = true
			
			set_hudmessage ( 0, 255, 0, 0.06, 0.22, 0, 12 )
			ShowSyncHudMsg ( 0, g_iObject, "%s - %s", get_pcvar_num(cvar_hfh_start), get_pcvar_num(cvar_hfh_end))
		}
	} else {
		is_hfh_start = false
	}
	
	if(!is_hfh_start) return
	
	killer = read_data(1)
	victim = read_data(2)
	
	if(!is_user_connected(killer) || get_user_team(killer) == get_user_team(victim)) return
	
	set_user_frags(killer,get_user_frags(killer) + get_pcvar_num(cvar_hfh_bonus))
}

Аватар
HD.Yordanov
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 5
Регистриран на: 19 Апр 2019, 16:07

Happy Frag Hour v1.1

Мнение от HD.Yordanov » 21 Апр 2019, 11:03

summertime vibes написа: 21 Апр 2019, 00:01 Тествай

Код за потвърждение: Избери целия код

/*
---------------------------------------------------------
   #  #  #    #===    ###    ##    #
  #    ##     #===   #      #  #    #
   #   #      #===    ###    ##    #
---------------------------------------------------------
Happy Frag Hour 1.1

Special thanks to:
 - n4tu : for the idea of the plugin.
 - mrhellish : for the fix in v 1.1.

If you modify the code, please DO NOT change the author!
---------------------------------------------------------
Contacts:
e-mail: [email protected]
skype: veco_kn
---------------------------------------------------------
Changes log:
 -> v 1.0 = First release!
 -> v 1.1 = Fixed hour check code.
---------------------------------------------------------
Don't forget to visit http://www.amxmodxbg.org :)
---------------------------------------------------------
*/

#include <amxmodx>
#include <fun>

#define TASK_MESSAGE 908213

new cvar_hfh_start,cvar_hfh_end,cvar_hfh_bonus, is_hfh_start, g_iObject
public plugin_init() {
	register_plugin("Happy Frag Hour", "1.1", "<VeCo>")
	
	cvar_hfh_start = register_cvar("hfh_start","0")
	cvar_hfh_end = register_cvar("hfh_end","6")
	cvar_hfh_bonus = register_cvar("hfh_bonus","1")
	
	register_event("DeathMsg","hook_death","a")
	g_iObject = CreateHudSyncObj()
	set_task(1.0, "hook_death", 0 + TASK_MESSAGE, _, _, "b")
}

public hook_death()
{
	static hour_str[3],get_hour, killer,victim, get_start,get_end
	
	get_time("%H",hour_str,2)
	
	get_hour = str_to_num(hour_str)
	
	get_start = get_pcvar_num(cvar_hfh_start)
	get_end = get_pcvar_num(cvar_hfh_end)
	if(get_start < get_end ? (get_start <= get_hour && get_hour < get_end) : (get_start <= get_hour || get_hour < get_end))
	{
		if(!is_hfh_start)
		{
			is_hfh_start = true
			
			set_hudmessage ( 0, 255, 0, 0.06, 0.22, 0, 12 )
			ShowSyncHudMsg ( 0, g_iObject, "%s - %s", get_pcvar_num(cvar_hfh_start), get_pcvar_num(cvar_hfh_end))
		}
	} else {
		is_hfh_start = false
	}
	
	if(!is_hfh_start) return
	
	killer = read_data(1)
	victim = read_data(2)
	
	if(!is_user_connected(killer) || get_user_team(killer) == get_user_team(victim)) return
	
	set_user_frags(killer,get_user_frags(killer) + get_pcvar_num(cvar_hfh_bonus))
}
Тествах го не тръгва изобщо даже

Аватар
illusion
Извън линия
Developer
Developer
Мнения: 1796
Регистриран на: 27 Ное 2016, 17:47
Местоположение: CraftVision
Се отблагодари: 151 пъти
Получена благодарност: 358 пъти
Обратна връзка:

Happy Frag Hour v1.1

Мнение от illusion » 21 Апр 2019, 13:43

Ама ти искаш да го показва само когато е активен happyhour-a или винаги, дори и да не е активен?

Аватар
HD.Yordanov
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 5
Регистриран на: 19 Апр 2019, 16:07

Happy Frag Hour v1.1

Мнение от HD.Yordanov » 21 Апр 2019, 14:18

когато е активен

Аватар
illusion
Извън линия
Developer
Developer
Мнения: 1796
Регистриран на: 27 Ное 2016, 17:47
Местоположение: CraftVision
Се отблагодари: 151 пъти
Получена благодарност: 358 пъти
Обратна връзка:

Happy Frag Hour v1.1

Мнение от illusion » 21 Апр 2019, 15:46

Тествай

Код за потвърждение: Избери целия код

/*
---------------------------------------------------------
   #  #  #    #===    ###    ##    #
  #    ##     #===   #      #  #    #
   #   #      #===    ###    ##    #
---------------------------------------------------------
Happy Frag Hour 1.1

Special thanks to:
 - n4tu : for the idea of the plugin.
 - mrhellish : for the fix in v 1.1.

If you modify the code, please DO NOT change the author!
---------------------------------------------------------
Contacts:
e-mail: [email protected]
skype: veco_kn
---------------------------------------------------------
Changes log:
 -> v 1.0 = First release!
 -> v 1.1 = Fixed hour check code.
---------------------------------------------------------
Don't forget to visit http://www.amxmodxbg.org :)
---------------------------------------------------------
*/

#include <amxmodx>
#include <fun>

new cvar_hfh_start,cvar_hfh_end,cvar_hfh_bonus, is_hfh_start
new g_szMessage[256], g_iObject

public plugin_init() {
	register_plugin("Happy Frag Hour", "1.1", "<VeCo>")
	
	cvar_hfh_start = register_cvar("hfh_start","0")
	cvar_hfh_end = register_cvar("hfh_end","6")
	cvar_hfh_bonus = register_cvar("hfh_bonus","1")

	new iStart = get_cvar_num("hfh_start")
	new iEnd = get_cvar_num("hfh_end")

	g_iObject = CreateHudSyncObj()

	if(is_happy_hour(iStart, iEnd))
	{
		formatex(g_szMessage, charsmax(g_szMessage), "Happy Hour^n%i.00 h - %i.00 h", iStart, iEnd)
		set_task(1.0, "ShowMessage", .flags = "b")
	}
	
	register_event("DeathMsg","hook_death","a")
}

public ShowMessage()
{
	set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.2, 0, 0.1, 1.0, 0.1, 0.1, -1)
	ShowSyncHudMsg(0, g_iObject, g_szMessage)
}

public hook_death()
{
	static hour_str[3],get_hour, killer,victim, get_start,get_end
	
	get_time("%H",hour_str,2)
	
	get_hour = str_to_num(hour_str)
	
	get_start = get_pcvar_num(cvar_hfh_start)
	get_end = get_pcvar_num(cvar_hfh_end)
	if(get_start < get_end ? (get_start <= get_hour && get_hour < get_end) : (get_start <= get_hour || get_hour < get_end))
	{
		if(!is_hfh_start)
		{
			is_hfh_start = true
		}
	} else {
		is_hfh_start = false
	}
	
	if(!is_hfh_start) return
	
	killer = read_data(1)
	victim = read_data(2)
	
	if(!is_user_connected(killer) || get_user_team(killer) == get_user_team(victim)) return
	
	set_user_frags(killer,get_user_frags(killer) + get_pcvar_num(cvar_hfh_bonus))
}

bool:is_happy_hour(const iStart, const iEnd)
{
    static iHour; time(iHour)
    return bool:(iStart < iEnd ? (iStart <= iHour < iEnd) : (iStart <= iHour || iHour < iEnd))
}

Публикувай отговор
  • Подобни теми
    Отговори
    Преглеждания
     Последно мнение

Обратно към “Одобрени плъгини”

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 4 госта