GoSpec [ /spec; /back; /change ]
-
LoShIaA
Извън линия - Потребител
- Мнения: 323
- Регистриран на: 20 Окт 2016, 14:44
- Местоположение: Стара Загора
- Се отблагодари: 120 пъти
- Получена благодарност: 9 пъти
GoSpec [ /spec; /back; /change ]
Замених го, но сега хем показва, че се самоубивам, хем отчита и умирания пак.
-
OciXCrom
Извън линия - Администратор
- Мнения: 7206
- Регистриран на: 06 Окт 2016, 19:20
- Местоположение: /resetscore
- Се отблагодари: 117 пъти
- Получена благодарност: 1295 пъти
- Обратна връзка:
GoSpec [ /spec; /back; /change ]
Ами толкова правилно работят въпросните функции. Остави го както беше (user_silentkill), и под него добави cs_set_user_deaths(id, cs_get_user_deaths(id) - 1).
-
LoShIaA
Извън линия - Потребител
- Мнения: 323
- Регистриран на: 20 Окт 2016, 14:44
- Местоположение: Стара Загора
- Се отблагодари: 120 пъти
- Получена благодарност: 9 пъти
GoSpec [ /spec; /back; /change ]
Супер, така работи. Сега нито показва, че умирам нито начислява умирания, но при компилация излезна едно предупреждение.
crx_gospec.sma(63) : warning 217: loose indentation - тази грешка заради някакъв TAB ли се получава?
crx_gospec.sma(63) : warning 217: loose indentation - тази грешка заради някакъв TAB ли се получава?
Код за потвърждение: Избери целия код
[#include <amxmodx>
#include <cromchat>
#include <cstrike>
#include <hamsandwich>
#define PLUGIN_VERSION "1.2"
enum _:Cvars
{
gospec_spec_flag,
gospec_change_flag,
gospec_respawn
}
new g_eCvars[Cvars]
new CsTeams:g_iOldTeam[33],
g_iSpecFlag,
g_iChangeFlag
public plugin_init()
{
register_plugin("GoSpec", PLUGIN_VERSION, "OciXCrom")
register_cvar("@CRXGoSpec", PLUGIN_VERSION, FCVAR_SERVER|FCVAR_SPONLY|FCVAR_UNLOGGED)
register_dictionary("GoSpec.txt")
register_clcmd("say /spec", "GoSpec")
register_clcmd("say /back", "GoBack")
register_clcmd("say /change", "SwitchTeam")
g_eCvars[gospec_spec_flag] = register_cvar("gospec_spec_flag", "d")
g_eCvars[gospec_change_flag] = register_cvar("gospec_change_flag", "b")
g_eCvars[gospec_respawn] = register_cvar("gospec_respawn", "1")
CC_SetPrefix("&x04[&x03GoSpec&x04]")
}
public plugin_cfg()
{
new szFlag[2]
get_pcvar_string(g_eCvars[gospec_spec_flag], szFlag, charsmax(szFlag))
g_iSpecFlag = szFlag[0] == EOS ? ADMIN_ALL : read_flags(szFlag)
get_pcvar_string(g_eCvars[gospec_change_flag], szFlag, charsmax(szFlag))
g_iChangeFlag = szFlag[0] == EOS ? ADMIN_ALL : read_flags(szFlag)
}
public GoSpec(id)
{
if(!HasAccess(id, g_iSpecFlag))
return PLUGIN_HANDLED
new CsTeams:iTeam = cs_get_user_team(id)
if(iTeam == CS_TEAM_SPECTATOR)
CC_SendMessage(id, "%L", id, "GOSPEC_ALREADY_SPECTATOR")
else
{
g_iOldTeam[id] = iTeam
cs_set_user_team(id, CS_TEAM_SPECTATOR)
CC_SendMessage(id, "%L", id, "GOSPEC_NOW_SPECTATOR")
if(is_user_alive(id))
user_silentkill(id)
cs_set_user_deaths(id, cs_get_user_deaths(id) - 1)
}
return PLUGIN_HANDLED
}
public GoBack(id)
{
if(!HasAccess(id, g_iSpecFlag))
return PLUGIN_HANDLED
if(cs_get_user_team(id) != CS_TEAM_SPECTATOR)
CC_SendMessage(id, "%L", id, "GOSPEC_NOT_SPECTATOR")
else
{
new iPlayers[32], iCT, iT
get_players(iPlayers, iCT, "e", "CT")
get_players(iPlayers, iT, "e", "TERRORIST")
if(iCT == iT)
{
cs_set_user_team(id, g_iOldTeam[id])
CC_SendMessage(id, "%L", id, "GOSPEC_TRANSFERED_TO_PREVIOUS")
}
else
{
cs_set_user_team(id, iCT > iT ? CS_TEAM_T : CS_TEAM_CT)
CC_SendMessage(id, "%L", id, "GOSPEC_TRANSFERED_TO_LESS")
}
if(get_pcvar_num(g_eCvars[gospec_respawn]))
ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, id)
}
return PLUGIN_HANDLED
}
public SwitchTeam(id)
{
if(!HasAccess(id, g_iChangeFlag))
return PLUGIN_HANDLED
new CsTeams:iTeam = cs_get_user_team(id)
if(iTeam == CS_TEAM_SPECTATOR)
CC_SendMessage(id, "%L", id, "GOSPEC_CANT_USE")
else
{
cs_set_user_team(id, cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT ? CS_TEAM_T : CS_TEAM_CT)
CC_SendMessage(id, "%L", id, "GOSPEC_TRANSFERED_TO_OPPOSITE")
if(is_user_alive(id))
{
user_silentkill(id)
cs_set_user_deaths(id, cs_get_user_deaths(id) - 1)
if(get_pcvar_num(g_eCvars[gospec_respawn]))
ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, id)
}
}
return PLUGIN_HANDLED
}
bool:HasAccess(id, iFlag)
{
if(iFlag == ADMIN_ALL || get_user_flags(id) & iFlag)
return true
else
{
CC_SendMessage(id, "%L", id, "GOSPEC_NO_ACCESS")
return false
}
#if AMXX_VERSION_NUM < 183
return false
#endif
}
/code]
-
OciXCrom
Извън линия - Администратор
- Мнения: 7206
- Регистриран на: 06 Окт 2016, 19:20
- Местоположение: /resetscore
- Се отблагодари: 117 пъти
- Получена благодарност: 1295 пъти
- Обратна връзка:
GoSpec [ /spec; /back; /change ]
Код за потвърждение: Избери целия код
if(is_user_alive(id))
user_silentkill(id)
cs_set_user_deaths(id, cs_get_user_deaths(id) - 1)
Код за потвърждение: Избери целия код
if(is_user_alive(id))
{
user_silentkill(id)
cs_set_user_deaths(id, cs_get_user_deaths(id) - 1)
}
-
LoShIaA
Извън линия - Потребител
- Мнения: 323
- Регистриран на: 20 Окт 2016, 14:44
- Местоположение: Стара Загора
- Се отблагодари: 120 пъти
- Получена благодарност: 9 пъти
GoSpec [ /spec; /back; /change ]
Добре, вече всичко е както трябва. Благодаря ти. Може би ще е добре да го добавиш това към самият плъгин.
Едит: тук трябва да добавя, че забелязах, че понякога при местене към спектатор и след това към даден отбор остава понякога един труп на земята (ползвам го за respawn), това го забелязах, когато се трансферирах по 100 (образно казано) пъти за да мога да накарам admin models плъгина (за, който съм пуснал отделна тема) да бъгне.
Искам да добавя, че при първата снимка пред контра-терориста има труп, който не се вижда от самия контра-терорист, но от страна на терориста се вижда, но сега снимката е на другия компютър и не ми се качва.
Вмятам, че тестовете са правени от лаптопа ми и настолния ми компютър тоест само двама човека сме в сървъра и двамата са от мойте компютри. Също така ще добавя, че трупът, който се вижда е на контра-терориста, който вече е жив и е заснето от неговата камера.
Най-важното е, че не мога да кажа дали това го има при оригиналния код или само при този, който едитнах, (спрямо мнението над моето) защото сега не ми се провежда и тест с оригиналния код.
Проблема нито е страшен нито пречи на самата игра. Случва се изключително рядко. Искам само да го съобщя на автора.
Едит: тук трябва да добавя, че забелязах, че понякога при местене към спектатор и след това към даден отбор остава понякога един труп на земята (ползвам го за respawn), това го забелязах, когато се трансферирах по 100 (образно казано) пъти за да мога да накарам admin models плъгина (за, който съм пуснал отделна тема) да бъгне.
Искам да добавя, че при първата снимка пред контра-терориста има труп, който не се вижда от самия контра-терорист, но от страна на терориста се вижда, но сега снимката е на другия компютър и не ми се качва.
Вмятам, че тестовете са правени от лаптопа ми и настолния ми компютър тоест само двама човека сме в сървъра и двамата са от мойте компютри. Също така ще добавя, че трупът, който се вижда е на контра-терориста, който вече е жив и е заснето от неговата камера.
Най-важното е, че не мога да кажа дали това го има при оригиналния код или само при този, който едитнах, (спрямо мнението над моето) защото сега не ми се провежда и тест с оригиналния код.
Проблема нито е страшен нито пречи на самата игра. Случва се изключително рядко. Искам само да го съобщя на автора.
- Прикачени файлове
-
- 20171103192326_1.jpg (282.53 KiB) Преглеждано 4854 пъти
- 20171103192326_1.jpg (282.53 KiB) Преглеждано 4854 пъти
-
- 20171103191753_1.jpg (328.34 KiB) Преглеждано 4854 пъти
- 20171103191753_1.jpg (328.34 KiB) Преглеждано 4854 пъти
-
Maverick
Извън линия - Потребител
- Мнения: 254
- Регистриран на: 22 Окт 2016, 17:05
- Местоположение: 93.123.18.81:27017
- Се отблагодари: 34 пъти
- Получена благодарност: 14 пъти
- Обратна връзка:
GoSpec [ /spec; /back; /change ]
Плъгина има някакъв, бъг поне при мен. Както съм си spec си ме мести в отбор после пак си ме връща.
https://d1playscdntv-a.akamaihd.net/vid ... d/1080.mp4
https://d1playscdntv-a.akamaihd.net/vid ... d/1080.mp4
-
OciXCrom
Извън линия - Администратор
- Мнения: 7206
- Регистриран на: 06 Окт 2016, 19:20
- Местоположение: /resetscore
- Се отблагодари: 117 пъти
- Получена благодарност: 1295 пъти
- Обратна връзка:
GoSpec [ /spec; /back; /change ]
Не е от плъгина. Вчера написах това в друга тема:
В случая някой плъгин прекалено бавно прави тази процедура и се забелязва.Всеки плъгин, който изпраща чат съобщения, може да създаде такъв проблем, тъй като за да изпрати чат съобщение с друг цвят (червен/син/бял), плъгинът променя отбора на играча, изпраща съобщението с новия отборен цвят и го връща в стария, обаче това става бързо и не се забелязва. Ако някой плъгин не е правилно направен, може да променя отбора, но да не го връща стария.
-
viewsonic
Извън линия - Потребител
- Мнения: 135
- Регистриран на: 09 Юни 2018, 17:46
- Се отблагодари: 22 пъти
- Обратна връзка:
GoSpec [ /spec; /back; /change ]
Oci възможно ли е да се направи за всички играчи да го ползват не само админи ?
Код за потвърждение: Избери целия код
93.123.18.76:27016
-
7331
Извън линия - Потребител
- Мнения: 52
- Регистриран на: 06 Авг 2018, 13:23
- Местоположение: nextmap
- Се отблагодари: 18 пъти
- Получена благодарност: 5 пъти
GoSpec [ /spec; /back; /change ]
Код за потвърждение: Избери целия код
gospec_spec_flag "e" -- флагът за достъп до командите /spec и /back.
gospec_change_flag "e" -- флагът за достъп до командата /change.
Последно промяна от 7331 на 02 Окт 2018, 21:19, променено общо 2 пъти.
-
Извън линия
GoSpec [ /spec; /back; /change ]
Смени квара на:
gospec_change_flag "" gospec_spec_flag ""
Последно промяна от distant на 02 Окт 2018, 22:14, променено общо 1 път.
-
- Подобни теми
- Отговори
- Преглеждания
- Последно мнение
-
- 19 Отговори
- 6156 Преглеждания
-
Последно мнение от OciXCrom
-
- 0 Отговори
- 960 Преглеждания
-
Последно мнение от tom1k
-
- 5 Отговори
- 3008 Преглеждания
-
Последно мнение от Scorpions95
-
- 13 Отговори
- 4548 Преглеждания
-
Последно мнение от USA_CA
-
- 4 Отговори
- 3347 Преглеждания
-
Последно мнение от botlike
-
- 0 Отговори
- 1300 Преглеждания
-
Последно мнение от YankoNL
-
- 4 Отговори
- 1659 Преглеждания
-
Последно мнение от Scorpions95
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 15 госта