Страница 10 от 18

Knife Models [XP System Support]

Публикувано на: 14 Яну 2019, 13:38
от Maverick
Добре а има ли начин когато km_open_at_spawn "1" да го направиш менюто да не се появява за хората които са обикновенни потребители и нямат достъп до ножовете?

Knife Models [XP System Support]

Публикувано на: 14 Яну 2019, 16:04
от OciXCrom
Maverick написа: 14 Яну 2019, 13:38 Добре а има ли начин когато km_open_at_spawn "1" да го направиш менюто да не се появява за хората които са обикновенни потребители и нямат достъп до ножовете?
Не знам какво имаш предвид под "обикновен потребител". За всеки нож може да се задава отделен флаг, тъй че излишно е да се добавя подобна опция в плъгина. Ако искаш да си го редактираш, промени този ред:

Код за потвърждение: Избери целия код

if(is_user_alive(id) && get_pcvar_num(g_pAtSpawn) && !g_iKnife[id] && g_bFirstTime[id])
=>

Код за потвърждение: Избери целия код

if(is_user_alive(id) && get_pcvar_num(g_pAtSpawn) && !g_iKnife[id] && g_bFirstTime[id] && (get_user_flags(id) & ADMIN_FLAG))
Като на мястото на ADMIN_FLAG сложиш флага, който е нужен за да се отвори менюто при прераждане.

Knife Models [XP System Support]

Публикувано на: 14 Яну 2019, 16:16
от Maverick
Идеята ми е че е тъпо аз като един нормален играч на всяка смяна на мапа да ми излиза меню за ножове от който не мога да си избера нищо. Причината по която съм го написал така, е да може да направиш проверката ако няма никакви флагове освен z, да няма меню и тва е. Така това кой нож с какви флагове e, няма да има значение щом са различни от z.
Благодаря, ще го пробвам. :)

Knife Models [XP System Support]

Публикувано на: 14 Яну 2019, 19:52
от OciXCrom
За да проверява дали играчът няма флаг z, направи я така:

Код за потвърждение: Избери целия код

if(is_user_alive(id) && get_pcvar_num(g_pAtSpawn) && !g_iKnife[id] && g_bFirstTime[id] && !(get_user_flags(id) & ADMIN_USER))

Knife Models [XP System Support]

Публикувано на: 15 Яну 2019, 16:29
от Maverick
Благодаря за помоща работи. То за мен си работи и само с един флаг защото и двата ми ножа си изискват b. Но би било удобно като цяло да има такава промяна по плъгина. :)

Knife Models [XP System Support]

Публикувано на: 15 Яну 2019, 19:51
от OciXCrom
Ще го имам предвид при следващия ъпдейт. Не се досетих, че може всички ножове да се сложат на даден флаг и менюто да е излишно за тези които нямат достъп.

Knife Models [XP System Support]

Публикувано на: 15 Яну 2019, 23:36
от Maverick
Не менюто не е излишно защото, когато са на един флаг няма да може да си избираш различни ножки. А и така което казваш ти няма да е изгодно ако искам да добавя плъгина, но да е за всички хора и просто да влезе човек и да си избере нож или пък 2 ножа да има за z флаг и по 2 за b и а( като а ще има всички 6 защото е по-нагоре в йерархията). Трябва да се измисли така, че да обхване всеки възможен случай за да е универсално.

И единственото което ми идва на акъла е този вариант, но само тогава когато в изброените ножове не присъства такъв с ADMIN_USER, иначе да си се показва за всички. Ако не може да се проверява това може и с квар да е.

Knife Models [XP System & Skills Support]

Публикувано на: 12 Фев 2019, 16:07
от OciXCrom
Изображение
  • Добавено е API с което може да се правят съб-плъгини. С тази промяна, вече е възможно да се изработват и съб-плъгини за умения за ножовете (knife skills/abilities). Плъгинът за основните умения е почти готов и скоро ще бъде качен.
  • Добавена е настройка km_only_dead с която можете да забраните на живите играчи да променят ножа си.
  • Добавена е настройка km_select_message с която можете да изключите съобщението което се показва в чата при избиране на нож. Това е полезно в случай, че искате да добавите различно съобщение за всеки един нож, на пример ако искате да сложите описание за уменията на ножовете.
  • Добавена е настройка km_knife_only_skills. Тази настройка няма никакъв ефект в самия плъгин. Целта ѝ е да се ползва от страна на плъгини за умения и определя дали уменията да са активни само докато играчът държи ножа в ръцете (1) или да са активни за всяко оръжие (0).
  • Добавена е настройка за ножовете SELECT_MESSAGE. Тази настройка може да бъде добавена повече пъти за един нож и ще изпише съобщение в чата при избиране на ножа.
  • Добавена е команда crxknives_select с която директно можете да изберете нож, вместо да ползвате менюто. Нужно е да напишете id-то на ножа (мястото му в менюто, почвайки от 0).
  • Оправено е запазването на ножовете.
  • Ако настройката km_open_at_spawn е активна, направено е менюто да не се отваря за тези играчи, които нямат достъп до нито един нож зависимо от флаговете им.

Knife Models [XP System & Skills Support]

Публикувано на: 19 Фев 2019, 16:28
от LoShIaA
Ще добавиш ли към следваща версия на този плъгин и на awp models една опция team примерно под опцията за flag и да приема стойности t и ct за да могат хората да избират кои ножове/awp-та могат да се използват от терористи и кои от контра-терористи. Може да се сложи и едно съобщение "This skin isn't available for your team!"

Преди време бях попитал за ето това на снимката и беше казал, че ще го добавиш към нова версия, но явно си забравил, ако може да го добавиш на всичките ти плъгини с менюта ще е хубаво.
Screenshot_1.png
Screenshot_1.png (91.33 KiB) Преглеждано 3576 пъти
Screenshot_1.png
Screenshot_1.png (91.33 KiB) Преглеждано 3576 пъти
И сега се сетих не съм сигурен може да си го добавил, но преди като използвах плъгините knife menu и awp menu помня, че нямаше добавено съобщение, ако е избран някой скин и натиснеш отново да го избереш. Няма да е лошо да има едно съобщение от рода на "you have already select this knife/awp (или както се изписва правилно)", което да може да се редактира.

Knife Models [XP System & Skills Support]

Публикувано на: 19 Фев 2019, 20:20
от OciXCrom
Ще се опитам да го направя скоро. Относно събощението - мисля, че преди имаше, обаче го махнах, тъй като направих да не може да се избира същата опция или тези до които нямаш достъп, демек изобщо не може да се цъкне опцията в менюто и то ще си остане отворено, както и самата опция е със сив цвят и си пише до името ѝ каква е причината. Затова не мисля, че има нужда от съобщение.