- ReHLDS Team
Плъгина дава възможност да промените цвета при заслепяване от флашка.
Изисквания: Квар:
- amx_flash_rgb "255 255 255"
LoShIaA написа:Някой може ли да добави квар за произволен цвят както е при този - https://forums.alliedmods.net/showthread.php?p=128351
Код за потвърждение: Избери целия код
#include <amxmodx>
#include <reapi>
enum rgb { Float:red, Float:green, Float:blue };
new Float:g_Color[ rgb ];
public plugin_init()
{
register_plugin("[ReAPI] Colored Flash", "1.0", "ReHLDS Team");
RegisterHookChain(RG_PlayerBlind, "PlayerBlind");
register_cvar("amx_flash_rgb", "255 255 255");
}
public plugin_cfg()
{
new color_rgb[12];
new szRed[4], szGreen[4], szBlue[4];
get_cvar_string("amx_flash_rgb", color_rgb, charsmax(color_rgb));
parse(color_rgb, szRed, charsmax(szRed), szGreen, charsmax(szGreen), szBlue, charsmax(szBlue));
g_Color[red] = str_to_float(szRed);
g_Color[green] = str_to_float(szGreen);
g_Color[blue] = str_to_float(szBlue);
}
public PlayerBlind(const index, const inflictor, const attacker, const Float:fadeTime, const Float:fadeHold, const alpha, Float:color[3])
{
color[0] = g_Color[red] == -1.0 ? random_float(0.0, 255.0) : g_Color[red];
color[1] = g_Color[green] == -1.0 ? random_float(0.0, 255.0) : g_Color[green];
color[2] = g_Color[blue] == -1.0 ? random_float(0.0, 255.0) : g_Color[blue];
return HC_CONTINUE;
}
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 18 госта