PainShock Free

Плъгини използващи ReAPI модула.
Отговори
Потребителски аватар

Автор на темата
TheRedShoko ReShoko
Модератор
Модератор
Мнения: 990
Регистриран: 06 окт 2016, 07:42
Местоположение: Бургас
Се отблагодари: 4 пъти
Получена благодарност: 53 пъти

PainShock Free

Мнение от TheRedShoko ReShoko » 08 апр 2017, 20:35

Автор:
  • TheRedShoko
Описание:
Премахва забавянето, когато ти нанасят щета (painshock-a), използвайки ReAPI

Изисквания: Cvars:
  • painshockfree_enabled - дали да работи плъгина
painshock_free_reapi.sma
(888 Байта) Свален 131 пъти
painshock_free_reapi.sma
(888 Байта) Свален 131 пъти

Потребителски аватар

aLbaShaRe
Потребител
Потребител
Мнения: 49
Регистриран: 10 окт 2016, 20:17

PainShock Free

Мнение от aLbaShaRe » 24 окт 2017, 13:31

Плъгина дава грешка при компилация
https://imgur.com/a/eOmkS ?

Потребителски аватар

LoShIaA
Потребител
Потребител
Мнения: 320
Регистриран: 20 окт 2016, 14:44
Местоположение: Стара Загора
Се отблагодари: 118 пъти
Получена благодарност: 6 пъти
Години: 25

PainShock Free

Мнение от LoShIaA » 24 окт 2017, 13:54

Пипал ли си нещо по него? Също така може да е от версията ти на amxx. При мен под 1.8.3 се компилира без грешки. http://prntscr.com/h1bqqv

Потребителски аватар

OciXCrom TM
Администратор
Администратор
Мнения: 5046
Регистриран: 06 окт 2016, 19:20
Местоположение: /resetscore
Се отблагодари: 57 пъти
Получена благодарност: 472 пъти
Години: 21
Контакти:

PainShock Free

Мнение от OciXCrom TM » 24 окт 2017, 19:52

Плъгинът изисква AMXX 1.8.3, обаче ако не се лъжа, може да стане по този начин за по-стара версия:

Код: Избери всички

#include <amxmodx>
#include <reapi>

new g_pEnabled;
new HookChain:g_TraceAttackHookChain;

public plugin_init()
{
	register_plugin("PainShock Free (ReAPI)", "1.0", "TheRedShoko @ AMXX-BG.info");
	
	DisableHookChain((g_TraceAttackHookChain = RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_TraceAttack, "CBasePlayer_TraceAttackPost", 1)));
	
	g_pEnabled = register_cvar("painshockfree_enabled", "1");
	
	RegisterHookChain(RH_Cvar_DirectSet, "CvarChanged", 1);
}

public plugin_cfg()
{
	if (get_pcvar_num(g_pEnabled))
	{
		EnableHookChain(g_TraceAttackHookChain);
	}
}

public CvarChanged(pcvar, szNewValue[])
{
	if(pcvar != g_pEnabled)
		return
		
	if (str_to_num(szNewValue) == 1)
	{
		EnableHookChain(g_TraceAttackHookChain);
	}
	else
	{
		DisableHookChain(g_TraceAttackHookChain);
	}
}

public CBasePlayer_TraceAttackPost(iVictim, iAttacker)
{
	set_member(iVictim, m_flVelocityModifier, 1.0);
}

Потребителски аватар

aLbaShaRe
Потребител
Потребител
Мнения: 49
Регистриран: 10 окт 2016, 20:17

PainShock Free

Мнение от aLbaShaRe » 24 окт 2017, 20:05

Успях да го компилирам сложих го в сървъра си но не видях никакъв ефект докато ме стреляха пак ме бавеше ...

Потребителски аватар

petyrkpetrov БЕНГ
Потребител
Потребител
Мнения: 35
Регистриран: 08 окт 2016, 18:53
Се отблагодари: 4 пъти

PainShock Free

Мнение от petyrkpetrov БЕНГ » 21 фев 2019, 19:10

Плъгина има проблем, използвам го на моят сървър и един път работи slow-a, един път не работи. Прегледай го.

Потребителски аватар

Huehue БРАТМЕЕ
Модератор
Модератор
Мнения: 199
Регистриран: 16 яну 2017, 23:42
Местоположение: София
Се отблагодари: 3 пъти
Получена благодарност: 24 пъти
Години: 21
Контакти:

PainShock Free

Мнение от Huehue БРАТМЕЕ » 21 фев 2019, 19:53

На какъв сървър го използваш?
Не е написано в темата, но плъгина работи върху всички оръжия освен ножа

Потребителски аватар

petyrkpetrov БЕНГ
Потребител
Потребител
Мнения: 35
Регистриран: 08 окт 2016, 18:53
Се отблагодари: 4 пъти

PainShock Free

Мнение от petyrkpetrov БЕНГ » 21 фев 2019, 19:55

Huehue написа:
21 фев 2019, 19:53
На какъв сървър го използваш?
Не е написано в темата, но плъгина работи върху всички оръжия освен ножа
Именно тази важна подробност е изпусната, на HNS Boost сървър го използвам, ако може да се направи само на ножа.

Потребителски аватар

Huehue БРАТМЕЕ
Модератор
Модератор
Мнения: 199
Регистриран: 16 яну 2017, 23:42
Местоположение: София
Се отблагодари: 3 пъти
Получена благодарност: 24 пъти
Години: 21
Контакти:

PainShock Free

Мнение от Huehue БРАТМЕЕ » 21 фев 2019, 19:58

Той е направен за всички оръжия, ппц.. Просто при ножа не работи действието. За нож, ще трябва да се прихване pre, post thinks и да се слага velocity на играча, ако автора няма възможност да го направи, аз ще хвърля едно рамо, ще го питам.

Потребителски аватар

petyrkpetrov БЕНГ
Потребител
Потребител
Мнения: 35
Регистриран: 08 окт 2016, 18:53
Се отблагодари: 4 пъти

PainShock Free

Мнение от petyrkpetrov БЕНГ » 21 фев 2019, 20:01

Huehue написа:
21 фев 2019, 19:58
Той е направен за всички оръжия, ппц.. Просто при ножа не работи действието. За нож, ще трябва да се прихване pre, post thinks и да се слага velocity на играча, ако автора няма възможност да го направи, аз ще хвърля едно рамо, ще го питам.
Ще чакам за отговора тук.

Потребителски аватар

Huehue БРАТМЕЕ
Модератор
Модератор
Мнения: 199
Регистриран: 16 яну 2017, 23:42
Местоположение: София
Се отблагодари: 3 пъти
Получена благодарност: 24 пъти
Години: 21
Контакти:

PainShock Free

Мнение от Huehue БРАТМЕЕ » 23 фев 2019, 11:34

petyrkpetrov написа:
21 фев 2019, 20:01
Ще чакам за отговора тук.
Заповядайте..
PainShock_Free_ReAPI.sma
(4.09 KиБ) Свален 4 пъти
PainShock_Free_ReAPI.sma
(4.09 KиБ) Свален 4 пъти

Потребителски аватар

eaglestancex
Потребител
Потребител
Мнения: 28
Регистриран: 15 фев 2019, 12:36

PainShock Free

Мнение от eaglestancex » 23 фев 2019, 11:41

МНЕНИЕТО Е СКРИТО ОТ СТРАНА НА МОДЕРАТОР! ЦЪКНИ ВЪРХУ ЛЕНТАТА ЗА ДА ГО ПРЕГЛЕДАШ.
Последна промяна от Huehue БРАТМЕЕ на 23 фев 2019, 12:10, променено общо 1 път.
Причина: Спам!

Отговори

Върни се в “Плъгини за ReAPI”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост