- WaLkZ
Стандартен bullet damage плъгин, но използващ ReAPI
Изисквания:
В момента е ADMIN_LEVEL_A, флаг MBuzdrev написа:Може ли да направиш и версия с която да работи плъгина само, ако имаш определен флаг.
Ползвай това - https://forums.alliedmods.net/showthread.php?t=151190LoShIaA написа:Може ли да се направи цифрите да се въртят около мерника и да им се сменя цветът и да се добави квар дали да показва щетата нанесена през стена/врата/кашон и т.н.
Код за потвърждение: Избери целия код
#include <amxmodx>
#include <reapi>
new g_SyncHudObj
public plugin_init()
{
register_plugin("[ReAPI] Bullet Damage", "1.0", "WaLkZ")
RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_TakeDamage, "OnPlayerTakeDamagePost", true)
g_SyncHudObj = CreateHudSyncObj()
}
public OnPlayerTakeDamagePost(const iVictim, iInflictor, iAttacker, Float:flDamage, bitsDamageType)
{
if (!is_user_connected(iAttacker)
|| !rg_is_player_can_takedamage(iAttacker, iVictim)
|| flDamage < 1.0)
{
return
}
if (get_entvar(iVictim, var_health) <= 0)
{
set_hudmessage(255, 0, 0, 0.45, 0.50, 2, 0.1, 4.0, 0.1, 0.1, -1)
ShowSyncHudMsg(iVictim, g_SyncHudObj, "KILL", flDamage)
set_hudmessage(0, 100, 200, -1.0, 0.55, 2, 0.1, 4.0, 0.02, 0.02, -1)
ShowSyncHudMsg(iAttacker, g_SyncHudObj, "KILL", flDamage)
return
}
set_hudmessage(255, 0, 0, 0.45, 0.50, 2, 0.1, 4.0, 0.1, 0.1, -1)
ShowSyncHudMsg(iVictim, g_SyncHudObj, "%.f", flDamage)
set_hudmessage(0, 100, 200, -1.0, 0.55, 2, 0.1, 4.0, 0.02, 0.02, -1)
ShowSyncHudMsg(iAttacker, g_SyncHudObj, "%.f", flDamage)
}
Тествано! Работи ! Благодаря! Плъгина напрвен така ми хареса още повече!mi0 написа: ↑10 Яну 2020, 20:29 ТествайКод за потвърждение: Избери целия код
#include <amxmodx> #include <reapi> new g_SyncHudObj public plugin_init() { register_plugin("[ReAPI] Bullet Damage", "1.0", "WaLkZ") RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_TakeDamage, "OnPlayerTakeDamagePost", true) g_SyncHudObj = CreateHudSyncObj() } public OnPlayerTakeDamagePost(const iVictim, iInflictor, iAttacker, Float:flDamage, bitsDamageType) { if (!is_user_connected(iAttacker) || !rg_is_player_can_takedamage(iAttacker, iVictim) || flDamage < 1.0) { return } if (get_entvar(iVictim, var_health) <= 0) { set_hudmessage(255, 0, 0, 0.45, 0.50, 2, 0.1, 4.0, 0.1, 0.1, -1) ShowSyncHudMsg(iVictim, g_SyncHudObj, "KILL", flDamage) set_hudmessage(0, 100, 200, -1.0, 0.55, 2, 0.1, 4.0, 0.02, 0.02, -1) ShowSyncHudMsg(iAttacker, g_SyncHudObj, "KILL", flDamage) return } set_hudmessage(255, 0, 0, 0.45, 0.50, 2, 0.1, 4.0, 0.1, 0.1, -1) ShowSyncHudMsg(iVictim, g_SyncHudObj, "%.f", flDamage) set_hudmessage(0, 100, 200, -1.0, 0.55, 2, 0.1, 4.0, 0.02, 0.02, -1) ShowSyncHudMsg(iAttacker, g_SyncHudObj, "%.f", flDamage) }
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 8 госта