Bullet Damage

Плъгини използващи ReAPI модула.
Аватар
WaLkZ
Извън линия
Администратор
Администратор
Мнения: 799
Регистриран на: 05 Окт 2016, 21:13
Местоположение: Варна
Се отблагодари: 75 пъти
Получена благодарност: 227 пъти
Обратна връзка:

Bullet Damage

Мнение от WaLkZ » 18 Мар 2017, 19:07

Автор:
  • WaLkZ
Описание:
Стандартен bullet damage плъгин, но използващ ReAPI

Изисквания:
reapi_bullet_damage.sma
(765 Байта) Свалено 758 пъти
reapi_bullet_damage.sma
(765 Байта) Свалено 758 пъти

Аватар
Buzdrev
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 247
Регистриран на: 12 Окт 2016, 16:45
Се отблагодари: 5 пъти
Получена благодарност: 1 път
Обратна връзка:

Re: Bullet Damage

Мнение от Buzdrev » 18 Мар 2017, 19:40

Може ли да направиш и версия с която да работи плъгина само, ако имаш определен флаг.

Аватар
WaLkZ
Извън линия
Администратор
Администратор
Мнения: 799
Регистриран на: 05 Окт 2016, 21:13
Местоположение: Варна
Се отблагодари: 75 пъти
Получена благодарност: 227 пъти
Обратна връзка:

Re: Bullet Damage

Мнение от WaLkZ » 18 Мар 2017, 19:57

Buzdrev написа:Може ли да направиш и версия с която да работи плъгина само, ако имаш определен флаг.
В момента е ADMIN_LEVEL_A, флаг M

променя се от #define BD_ACCESS ADMIN_LEVEL_A
reapi_bullet_damage.sma
(846 Байта) Свалено 401 пъти
reapi_bullet_damage.sma
(846 Байта) Свалено 401 пъти

Аватар
LoShIaA
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 323
Регистриран на: 20 Окт 2016, 14:44
Местоположение: Стара Загора
Се отблагодари: 120 пъти
Получена благодарност: 9 пъти

Re: Bullet Damage

Мнение от LoShIaA » 27 Май 2017, 18:20

Може ли да се направи цифрите да се въртят около мерника и да им се сменя цветът и да се добави квар дали да показва щетата нанесена през стена/врата/кашон и т.н.

Аватар
OciXCrom
Извън линия
Администратор
Администратор
Мнения: 7206
Регистриран на: 06 Окт 2016, 19:20
Местоположение: /resetscore
Се отблагодари: 117 пъти
Получена благодарност: 1295 пъти
Обратна връзка:

Re: Bullet Damage

Мнение от OciXCrom » 27 Май 2017, 19:42

LoShIaA написа:Може ли да се направи цифрите да се въртят около мерника и да им се сменя цветът и да се добави квар дали да показва щетата нанесена през стена/врата/кашон и т.н.
Ползвай това - https://forums.alliedmods.net/showthread.php?t=151190

Аватар
LoShIaA
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 323
Регистриран на: 20 Окт 2016, 14:44
Местоположение: Стара Загора
Се отблагодари: 120 пъти
Получена благодарност: 9 пъти

Re: Bullet Damage

Мнение от LoShIaA » 27 Май 2017, 20:32

Ами идеята ми беше да използвам нещо, което използва ReApi ама добре. Мерси

Аватар
OciXCrom
Извън линия
Администратор
Администратор
Мнения: 7206
Регистриран на: 06 Окт 2016, 19:20
Местоположение: /resetscore
Се отблагодари: 117 пъти
Получена благодарност: 1295 пъти
Обратна връзка:

Re: Bullet Damage

Мнение от OciXCrom » 27 Май 2017, 21:04

Няма почти никаква разлика какво ще ползваш. Не малко работа има да се направи подобно нещо.

Аватар
iv69
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 744
Регистриран на: 17 Мар 2018, 15:34
Се отблагодари: 214 пъти
Получена благодарност: 39 пъти

Bullet Damage

Мнение от iv69 » 10 Яну 2020, 19:48

Плъгина ми хареса, но има ли начин да се добави само още една нова "функция"(ако е възможно и ако това няма да "усложни" и натовари излишно плъгина?). Идеята е, когато играча който ни е на "мерника" бъде убит - да излиза и надпис над мерника: KILL ? Мисля, че ще е от голямо удобство , да виждаме кога точно да спрем стрелба :)
Така, ще мога да обединя два плъгина в един, защото аз ползвам за тази "екстричка" отделен плъгин:
( https://amxx-bg.info/forum/viewtopic.php?f=33&t=8095 - и дори го бях поразбъркал малко...)
Благодаря .

Аватар
mi0
Извън линия
AMXX Скриптър
AMXX Скриптър
Мнения: 534
Регистриран на: 09 Дек 2016, 22:02
Се отблагодари: 97 пъти
Получена благодарност: 120 пъти
Обратна връзка:

Bullet Damage

Мнение от mi0 » 10 Яну 2020, 20:29

Тествай

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <amxmodx>
#include <reapi>

new g_SyncHudObj

public plugin_init() 
{
	register_plugin("[ReAPI] Bullet Damage", "1.0", "WaLkZ")
	
	RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_TakeDamage, "OnPlayerTakeDamagePost", true)
	
	g_SyncHudObj = CreateHudSyncObj()
}

public OnPlayerTakeDamagePost(const iVictim, iInflictor, iAttacker, Float:flDamage, bitsDamageType)
{
	if (!is_user_connected(iAttacker)
	|| !rg_is_player_can_takedamage(iAttacker, iVictim)
	|| flDamage < 1.0)
	{
		return
	}

	if (get_entvar(iVictim, var_health) <= 0)
	{
		set_hudmessage(255, 0, 0, 0.45, 0.50, 2, 0.1, 4.0, 0.1, 0.1, -1)
		ShowSyncHudMsg(iVictim, g_SyncHudObj, "KILL", flDamage)

		set_hudmessage(0, 100, 200, -1.0, 0.55, 2, 0.1, 4.0, 0.02, 0.02, -1)
		ShowSyncHudMsg(iAttacker, g_SyncHudObj, "KILL", flDamage)

		return
	}
	
	set_hudmessage(255, 0, 0, 0.45, 0.50, 2, 0.1, 4.0, 0.1, 0.1, -1)
	ShowSyncHudMsg(iVictim, g_SyncHudObj, "%.f", flDamage)
	
	set_hudmessage(0, 100, 200, -1.0, 0.55, 2, 0.1, 4.0, 0.02, 0.02, -1)
	ShowSyncHudMsg(iAttacker, g_SyncHudObj, "%.f", flDamage)
}
aka kurdokoleno
Catch Mod - 87.121.112.232:27021

Аватар
iv69
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 744
Регистриран на: 17 Мар 2018, 15:34
Се отблагодари: 214 пъти
Получена благодарност: 39 пъти

Bullet Damage

Мнение от iv69 » 10 Яну 2020, 21:09

mi0 написа: 10 Яну 2020, 20:29 Тествай

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <amxmodx>
#include <reapi>

new g_SyncHudObj

public plugin_init() 
{
	register_plugin("[ReAPI] Bullet Damage", "1.0", "WaLkZ")
	
	RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_TakeDamage, "OnPlayerTakeDamagePost", true)
	
	g_SyncHudObj = CreateHudSyncObj()
}

public OnPlayerTakeDamagePost(const iVictim, iInflictor, iAttacker, Float:flDamage, bitsDamageType)
{
	if (!is_user_connected(iAttacker)
	|| !rg_is_player_can_takedamage(iAttacker, iVictim)
	|| flDamage < 1.0)
	{
		return
	}

	if (get_entvar(iVictim, var_health) <= 0)
	{
		set_hudmessage(255, 0, 0, 0.45, 0.50, 2, 0.1, 4.0, 0.1, 0.1, -1)
		ShowSyncHudMsg(iVictim, g_SyncHudObj, "KILL", flDamage)

		set_hudmessage(0, 100, 200, -1.0, 0.55, 2, 0.1, 4.0, 0.02, 0.02, -1)
		ShowSyncHudMsg(iAttacker, g_SyncHudObj, "KILL", flDamage)

		return
	}
	
	set_hudmessage(255, 0, 0, 0.45, 0.50, 2, 0.1, 4.0, 0.1, 0.1, -1)
	ShowSyncHudMsg(iVictim, g_SyncHudObj, "%.f", flDamage)
	
	set_hudmessage(0, 100, 200, -1.0, 0.55, 2, 0.1, 4.0, 0.02, 0.02, -1)
	ShowSyncHudMsg(iAttacker, g_SyncHudObj, "%.f", flDamage)
}
Тествано! Работи ! Благодаря! Плъгина напрвен така ми хареса още повече! :beer:

Публикувай отговор
  • Подобни теми
    Отговори
    Преглеждания
     Последно мнение

Обратно към “Плъгини за ReAPI”

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 6 госта