CSHOP Extra Item: Golden AK47

В този раздел се качват всякакви съб-плъгини, тоест добавки за такива плъгини, които имат собствено API и позволяват изработката на съб-плъгини работещи с тях.
Аватар
OciXCrom
Извън линия
Администратор
Администратор
Мнения: 7206
Регистриран на: 06 Окт 2016, 19:20
Местоположение: /resetscore
Се отблагодари: 117 пъти
Получена благодарност: 1295 пъти
Обратна връзка:

CSHOP Extra Item: Golden AK47

Мнение от OciXCrom » 30 Окт 2017, 19:28

Няма как да се заменят звуците на оръжията. От двата реда можеш да промениш за кое оръжие се отнася плъгинът.

Аватар
LoShIaA
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 323
Регистриран на: 20 Окт 2016, 14:44
Местоположение: Стара Загора
Се отблагодари: 120 пъти
Получена благодарност: 9 пъти

CSHOP Extra Item: Golden AK47

Мнение от LoShIaA » 30 Окт 2017, 21:14

Аз четох темата в, която обяснихте, че само могат да се насложат отгоре върху оригиналните, но тези оръжия нали имат едни по специфични звуци. Вие ги ползвахте във Furien сървъра ви и по точно
Оръжие: AK47 » Име: Paladin 47 » Класа: Terminator [достъпна за всеки играч]
и от там помня, че неговите звуци си се чуваха. Сещам се, че и на това оръжие
Оръжие: MP5 Navy » Име: Balrog Ethereal » Класа: Exterminator [достъпна за всеки играч]
също се чуваха звуци, които си вървят със самия скин из нета.

Аватар
OciXCrom
Извън линия
Администратор
Администратор
Мнения: 7206
Регистриран на: 06 Окт 2016, 19:20
Местоположение: /resetscore
Се отблагодари: 117 пъти
Получена благодарност: 1295 пъти
Обратна връзка:

CSHOP Extra Item: Golden AK47

Мнение от OciXCrom » 30 Окт 2017, 22:20

Тези звуци са вградени в самия скин и автоматично ще се чуват в сървъра. Трябва обаче да се добавят в plugin_precache() с precache_sound() (предполагам знаеш как става). За слагате върху оригиналните - това е за звука при стреляне.

Аватар
LoShIaA
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 323
Регистриран на: 20 Окт 2016, 14:44
Местоположение: Стара Загора
Се отблагодари: 120 пъти
Получена благодарност: 9 пъти

CSHOP Extra Item: Golden AK47

Мнение от LoShIaA » 31 Окт 2017, 11:01

Познанията ми по pawn стигат до там да разбера кое е променлива, как се декларира, различните видове променливи (integer, float, bool), как се декларира масив [], как се декларира фунция (). Как да направя цветни съобщения как от hud в dhud (благодарение на твоите уроци), как се добавят библиотеки и до там :D. Вчера влезнах да чета малко за самите функции, които идват с библиотеките от тук viewforum.php?f=55, но не мога да разбера синтаксиса на фукциите и масивите и понеже и английският ми е слаб и кашата става пълна (защото не мога да прочета и самият код, а не мога ли да го чета какво остава за разбиране). Също така знам нещата само по именно, кога се предпочита масив и кога променлива нямам си и идея. Знам циклите по именно, но кога и кой да използвам и защо някой е по-добър от другите пак нямам идея. Когато преправям нещо по плъгин следвам логиката, когато има повече еднакви неща е явно, че са навързани и ако променям едното то и другите трябва да бъдат променени. Също голям ми е проблема, че сега като следвам твоя пример в самият плъгин дефинирах си:

Код за потвърждение: Избери целия код

additem ITEM_PALADINAK47
#define PALADINAK47_ID "paladinak47"
#define PALADINAK47_NAME "Paladin AK47"
#define PALADINAK47_PRICE 16000
#define PALADINAK47_LIMIT 1
#define PALADINAK47_SOUND_DRAW "stz/ak47/paladinak47/draw.wav"
#define PALADINAK47_SOUND_FIRE "stz/ak47/paladinak47/fire1.wav"
#define PALADINAK47_SOUND_IDLE "stz/ak47/paladinak47/idle.wav"
#define PALADINAK47_SOUND_RELOAD "stz/ak47/paladinak47/reload.wav"
#define PALADINAK47_VMODEL "models/stz/custom_shop/v_paladinak47.mdl"
#define PALADINAK47_PMODEL "models/stz/custom_shop/p_paladinak47.mdl"
#define PALADINAK47_WEAPON_STR "weapon_ak47"
#define PALADINAK47_WEAPON_CSW CSW_AK47
#define PALADINAK47_DAMAGE 5
#define PALADINAK47_AMMO 500
new bool:g_blPaladinAK47[33]
след това в

Код за потвърждение: Избери целия код

public plugin_precache()
{
	ITEM_PALADINAK47 = cshopRegisterItem(PALADINAK47_ID, PALADINAK47_NAME, PALADINAK47_PRICE, PALADINAK47_LIMIT)
	precache_model(PALADINAK47_VMODEL)
	precache_model(PALADINAK47_PMODEL)
	precache_sound(PALADINAK47_SOUND_DRAW)
	precache_sound(PALADINAK47_SOUND_FIRE)
	precache_sound(PALADINAK47_SOUND_IDLE)
	precache_sound(PALADINAK47_SOUND_RELOAD)
	
	#if defined USE_BULLETS
		g_iGoldenBullet = precache_model(BULLET_MODEL)
	#endif
	
	#if defined BULLET_SOUND
		precache_sound(BULLET_SOUND)
	#endif
}
прикачих самите дефиниции ама нямам идея дали трябва да се сложат някъде другаде и както е ясно от кода нищо не се получи.
Така да обобщя познанията са ми кръгла 0.

Edit: Добре, мерси.
Последно промяна от LoShIaA на 31 Окт 2017, 15:15, променено общо 1 път.

Аватар
OciXCrom
Извън линия
Администратор
Администратор
Мнения: 7206
Регистриран на: 06 Окт 2016, 19:20
Местоположение: /resetscore
Се отблагодари: 117 пъти
Получена благодарност: 1295 пъти
Обратна връзка:

CSHOP Extra Item: Golden AK47

Мнение от OciXCrom » 31 Окт 2017, 14:17

Няма лошо, лека полека ще почнеш да разбираш и по-сложните неща. :)

Правилно си направил, обаче за съжаление тези звуци не са вградени в самия модел и няма да се чуват в игра: звук при презареждане, стреляне, избиране на оръжието и всякакви подобни, които ги има в самата игра (най-често можеш да видиш от самото име на звуковия файл: fire, reload, clipin, clipout, общо взето тези, които ги има в папката sound/weapons няма да бъдат променени).

Аватар
cgozzie
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 1318
Регистриран на: 13 Окт 2016, 22:10
Местоположение: Варна
Се отблагодари: 244 пъти
Получена благодарност: 42 пъти

CSHOP Extra Item: Golden AK47

Мнение от cgozzie » 26 Авг 2018, 01:37

Кроме извени ме предварително че ще те помоля да вкараш тук кода за Golden м4а1,хубаво че даваш обясниние кое как се прави но не съм способен да го направя признавам си.И другото което е за Golden AK47 и Golden М4А1 от шопа моля те направи ги така че,Golden AK47 да е само за TR и Golden М4А1 да е само за CT,да могат да ги взимат.Мое мнение се пак това са основните оръжия,за 2-та отбора нещо не се връзва ако и 2-та отбора взимат и Golden М4А1 и Golden М4А1.Извинявам се ако съм ти досадил че искам да стане така. :tnx:
Изображение

Аватар
OciXCrom
Извън линия
Администратор
Администратор
Мнения: 7206
Регистриран на: 06 Окт 2016, 19:20
Местоположение: /resetscore
Се отблагодари: 117 пъти
Получена благодарност: 1295 пъти
Обратна връзка:

CSHOP Extra Item: Golden AK47

Мнение от OciXCrom » 26 Авг 2018, 02:49

Просто копирай плъгина и смени името на оръжието в #define редовете в началото на кода. Отбора можеш да го ограничиш с командата cshop_edit.

Аватар
cgozzie
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 1318
Регистриран на: 13 Окт 2016, 22:10
Местоположение: Варна
Се отблагодари: 244 пъти
Получена благодарност: 42 пъти

CSHOP Extra Item: Golden AK47

Мнение от cgozzie » 26 Авг 2018, 11:23

Нищо не ти разбрах,както и да е остави няма те притеснявам повече жив и здрав да си.
Изображение

Аватар
OciXCrom
Извън линия
Администратор
Администратор
Мнения: 7206
Регистриран на: 06 Окт 2016, 19:20
Местоположение: /resetscore
Се отблагодари: 117 пъти
Получена благодарност: 1295 пъти
Обратна връзка:

CSHOP Extra Item: Golden AK47

Мнение от OciXCrom » 26 Авг 2018, 14:01

Ако отвориш кода и погледнеш #define редовете, ще разбереш. Там се намира всичко което трябва да промениш и мисля, че е близо до акъла, че трябва просто да замениш AK47 с M4A1 във въпросните редове.

Аватар
cgozzie
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 1318
Регистриран на: 13 Окт 2016, 22:10
Местоположение: Варна
Се отблагодари: 244 пъти
Получена благодарност: 42 пъти

CSHOP Extra Item: Golden AK47

Мнение от cgozzie » 26 Авг 2018, 16:45

Тва ясно имах предвит че не показа, как да стане за едните и за другите оръжията.Там имах предвит че нищо не ти разбрах.Така ли трябва да стане или пропускам нещо.

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <customshop>
#include <fakemeta>
#include <fun>
#include <hamsandwich>

#define PLUGIN_VERSION "4.x"

additem ITEM_GOLDENAK
#define GOLDENAK_ID "goldenm4a1"
#define GOLDENAK_NAME "Golden M4A1"
#define GOLDENAK_PRICE 16000
#define GOLDENAK_LIMIT 1
#define GOLDENAK_SOUND "weapons/gauss2.wav"
#define GOLDENAK_VMODEL "models/custom_shop/v_goldenm4a1.mdl"
#define GOLDENAK_PMODEL "models/custom_shop/p_goldenm4a1.mdl"
#define GOLDENAK_WEAPON_STR "weapon_m4a1"
#define GOLDENAK_WEAPON_CSW CSW_M4A1
#define GOLDENAK_DAMAGE 5
#define GOLDENAK_AMMO 500
new bool:g_blGoldenAK[33]

// Comment this line to disable the bullets.
#define USE_BULLETS

#if defined USE_BULLETS
	// You can add a shoot sound in this line, after you remove the comment.
	//#define BULLET_SOUND "weapons/ak47-1.wav"
	
	#define BULLET_MODEL "sprites/dot.spr"
	#define BULLET_STARTFRAME 1
	#define BULLET_FRAMERATE 5
	#define BULLET_LIFE 2
	#define BULLET_WIDTH 10
	#define BULLET_NOISE 0
	#define BULLET_COLOR_RED 255
	#define BULLET_COLOR_GREEN 215
	#define BULLET_COLOR_BLUE 0
	#define BULLET_BRIGHTNESS 200
	#define BULLET_SPEED 150
	new g_iGoldenBullet
#endif

#define DEFAULT_VMODEL "models/v_m4a1.mdl"
#define DEFAULT_PMODEL "models/p_m4a1.mdl"

public plugin_init()
{
	register_plugin("Custom Shop: Golden AK47", PLUGIN_VERSION, "OciXCrom")
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "eventTakeDamage")
	register_event("CurWeapon", "goldenModel", "be", "1=1")
	
	#if defined USE_BULLETS
		RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, GOLDENAK_WEAPON_STR, "eventPrimaryAttack", 1)
	#endif
}

public plugin_precache()
{
	ITEM_GOLDENAK = cshopRegisterItem(GOLDENAK_ID, GOLDENAK_NAME, GOLDENAK_PRICE, GOLDENAK_LIMIT)
	precache_model(GOLDENAK_VMODEL)
	precache_model(GOLDENAK_PMODEL)
	
	#if defined USE_BULLETS
		g_iGoldenBullet = precache_model(BULLET_MODEL)
	#endif
	
	#if defined BULLET_SOUND
		precache_sound(BULLET_SOUND)
	#endif
}

public cshopItemBought(id, iItem)
	if(iItem == ITEM_GOLDENAK) 			{ g_blGoldenAK[id] = true; give_item(id, GOLDENAK_WEAPON_STR); cs_set_user_bpammo(id, GOLDENAK_WEAPON_CSW, GOLDENAK_AMMO); goldenModel(id); }
	
public cshopItemRemoved(id, iItem)
	if(iItem == ITEM_GOLDENAK) 			{ g_blGoldenAK[id] = false; set_default_model(id); }
	
public eventTakeDamage(iVictim, iInflictor, iAttacker, Float:flDamage, iDamageBits)
	if(is_user_alive(iAttacker) && iAttacker != iVictim)
		if(g_blGoldenAK[iAttacker] && get_user_weapon(iAttacker) == GOLDENAK_WEAPON_CSW && iAttacker == iInflictor)
			SetHamParamFloat(4, flDamage * GOLDENAK_DAMAGE)
			
#if defined USE_BULLETS			
	public eventPrimaryAttack(iWeapon)
	{
		new id = pev(iWeapon, pev_owner)
		
		if(!g_blGoldenAK[id])
			return
			
		new iClip, iAmmo
		new iWeapon = get_user_weapon(id, iClip, iAmmo)
		
		if(!iClip || iWeapon != GOLDENAK_WEAPON_CSW)
			return
		
		#if defined BULLET_SOUND
			player_emitsound(id, BULLET_SOUND)
		#endif
		
		new iVec1[3], iVec2[3]
		get_user_origin(id, iVec1, 1)
		get_user_origin(id, iVec2, 3)
		message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY)
		write_byte(TE_BEAMPOINTS)
		write_coord(iVec1[0])
		write_coord(iVec1[1])
		write_coord(iVec1[2])
		write_coord(iVec2[0])
		write_coord(iVec2[1])
		write_coord(iVec2[2])
		write_short(g_iGoldenBullet)
		write_byte(BULLET_STARTFRAME)
		write_byte(BULLET_FRAMERATE)
		write_byte(BULLET_LIFE)
		write_byte(BULLET_WIDTH)
		write_byte(BULLET_NOISE)
		write_byte(BULLET_COLOR_RED)
		write_byte(BULLET_COLOR_GREEN)
		write_byte(BULLET_COLOR_BLUE)
		write_byte(BULLET_BRIGHTNESS)
		write_byte(BULLET_SPEED)
		message_end()
	}
#endif

public goldenModel(id)
{
	if(get_user_weapon(id) == GOLDENAK_WEAPON_CSW && g_blGoldenAK[id])
	{
		set_pev(id, pev_viewmodel2, GOLDENAK_VMODEL)
		set_pev(id, pev_weaponmodel2, GOLDENAK_PMODEL)
	}
}

set_default_model(id)
{
	if(get_user_weapon(id) == GOLDENAK_WEAPON_CSW)
	{
		set_pev(id, pev_viewmodel2, DEFAULT_VMODEL)
		set_pev(id, pev_weaponmodel2, DEFAULT_PMODEL)
	}
}

#if defined BULLET_SOUND
	player_emitsound(id, szSound[])
		emit_sound(id, CHAN_WEAPON, szSound, 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_HIGH)
#endif
Изображение

Публикувай отговор
  • Подобни теми
    Отговори
    Преглеждания
     Последно мнение

Обратно към “Съб-плъгини”

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 6 госта