CRXRanks: XP For Teammates

В този раздел се качват всякакви съб-плъгини, тоест добавки за такива плъгини, които имат собствено API и позволяват изработката на съб-плъгини работещи с тях.
Аватар
JackEyedJones
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 399
Регистриран на: 10 Сеп 2018, 17:26
Местоположение: Plovdiv, Bulgaria, Europe, Entire World
Се отблагодари: 4 пъти
Получена благодарност: 69 пъти
Обратна връзка:

CRXRanks: XP For Teammates

Мнение от JackEyedJones » 19 Окт 2018, 21:02

Plugin Name: CRXRanks: XP For Teammates


Съб-плъгин за добре познатата RankSystem на OcixCrom - CRXRanks.

Когато убивате противници, вашите съотборници ще получават произволно количество XP.
Също така вие ще получавате XP, ако съотборниците ви убиват противници.

Plugin Cvars:

  • crx_min_xp - Минимално количество XP което ще получавате когато противници биват убивани.
  • crx_max_xp - Максимално количество XP което ще получавате когато противници биват убивани.


Changelog: v1.1 - Базова версия.
:gamer2:
crxranks_teammatexp.rar
(752 Байта) Свалено 164 пъти
crxranks_teammatexp.rar
(752 Байта) Свалено 164 пъти
Последно промяна от JackEyedJones на 20 Окт 2018, 09:45, променено общо 1 път.

Аватар
talibana
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 49
Регистриран на: 21 Окт 2016, 22:47
Местоположение: София
Се отблагодари: 5 пъти
Обратна връзка:

CRXRanks: XP For Teammates

Мнение от talibana » 19 Окт 2018, 21:27

Здравей! Ще е хубаво да се направи суб плугин,който взима хп когато те убият,а не само да качваш левел-и а и да ги сваляш. :mad:

Аватар
JackEyedJones
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 399
Регистриран на: 10 Сеп 2018, 17:26
Местоположение: Plovdiv, Bulgaria, Europe, Entire World
Се отблагодари: 4 пъти
Получена благодарност: 69 пъти
Обратна връзка:

CRXRanks: XP For Teammates

Мнение от JackEyedJones » 19 Окт 2018, 21:28

talibana написа: 19 Окт 2018, 21:27 Здравей! Ще е хубаво да се направи суб плугин,който взима хп когато те убият,а не само да качваш левел-и а и да ги сваляш. :mad:
Когато убиваш някого да му отнемаш от XP-то ? Ще обмисля евентуално преработка да взема от XP-то на мъртвия противник и да го дава на някой съотборник на убиеца. Но засега да не мислим толкова напред. :dtm:

Аватар
OciXCrom
Извън линия
Администратор
Администратор
Мнения: 7206
Регистриран на: 06 Окт 2016, 19:20
Местоположение: /resetscore
Се отблагодари: 117 пъти
Получена благодарност: 1295 пъти
Обратна връзка:

CRXRanks: XP For Teammates

Мнение от OciXCrom » 19 Окт 2018, 23:06

Код за потвърждение: Избери целия код

get_players(iSinglePlayer, AllPlayers, "ae" ? "CT" : "T");
Ползването на тернарния оператор "?" в този ред няма никаква логика. Трябва да е така:

Код за потвърждение: Избери целия код

get_players(iSinglePlayer, AllPlayers, "ae", cs_get_user_team(attacker) == CS_TEAM_CT ? "CT" : "T");
Създаването на променливи в loop е лошо за кода. Направи ги извън loop-а или в самото тяло на for-а и запази стойностите им там.

Аватар
JackEyedJones
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 399
Регистриран на: 10 Сеп 2018, 17:26
Местоположение: Plovdiv, Bulgaria, Europe, Entire World
Се отблагодари: 4 пъти
Получена благодарност: 69 пъти
Обратна връзка:

CRXRanks: XP For Teammates

Мнение от JackEyedJones » 20 Окт 2018, 09:46

Done.

Аватар
iv69
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 744
Регистриран на: 17 Мар 2018, 15:34
Се отблагодари: 214 пъти
Получена благодарност: 39 пъти

CRXRanks: XP For Teammates

Мнение от iv69 » 20 Окт 2018, 11:05

Идеята ми допада, но имам два въпроса:
1. На "какъв принцип" ще получават играчите това произволно количество XP... Не е ли по-оригинално когато самия играч убива да се получава количество XP -и то не произволно, а различно и то в зависимост от това какъв ранк е имал убития... Това вече прави плъгина от световна величина - по осъщия начин и когато на играч се отнема кръв - да зависи по някакъв начин от ранка на убиеца му- колкото по-слаб играч например е убиеца, да получава повече XP. Така мотивацията и желанието дори и на по-слаби играчи ще е многократно по-голяма за игра... Просто да се имитира, някак си ако може принципа заложен в HLstatsX :CE...
2. Идеята да се дава или отнема количество XP - отборно е ефективна само за класически сървъри... За DeatmMatch-a където всеки играе за себе си... е доста неефективна... Може, ако искате да сложите cvar- за промяна някак си... Но де да знам, аз например бях пях пускал подобна тема с малки изменения и "подобрения" - но това за което пиша при първия въпрос - може би е изключително трудно за реализация... Иначе ето темата ми: viewtopic.php?f=33&t=5240. Пробвай да измислиш ако имаш възможност желание и настроение - нещо такова, и мисля , че ще бъде страхотна и много търсена добавка към Ранксистемата на Оцикс.
Последно промяна от OciXCrom на 20 Окт 2018, 14:55, променено общо 1 път.
Причина: Премахнат излишен цитат.

Аватар
JackEyedJones
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 399
Регистриран на: 10 Сеп 2018, 17:26
Местоположение: Plovdiv, Bulgaria, Europe, Entire World
Се отблагодари: 4 пъти
Получена благодарност: 69 пъти
Обратна връзка:

CRXRanks: XP For Teammates

Мнение от JackEyedJones » 20 Окт 2018, 11:55

Принципа на получаване е минимално и максимално количество, като при всяко убийство генерира произволна стойност от 2-те граници (Min и Max) и я дава на играча. Може да се промени и да е константно количество чрез cvar. Не е проблем.

Съответно може да се проверява ранка на убиеца и мъртвия и ако убития е с по-нисък от този на убиеца да получава дадена стойност XP.
:gamer1:

v1.1 - Добавен е Cvar за определяне на постоянно количество което всеки съотборник ще получава.
  • crx_xp_amount
teammatexp[1.1].rar
(684 Байта) Свалено 152 пъти
teammatexp[1.1].rar
(684 Байта) Свалено 152 пъти

Аватар
OciXCrom
Извън линия
Администратор
Администратор
Мнения: 7206
Регистриран на: 06 Окт 2016, 19:20
Местоположение: /resetscore
Се отблагодари: 117 пъти
Получена благодарност: 1295 пъти
Обратна връзка:

CRXRanks: XP For Teammates

Мнение от OciXCrom » 20 Окт 2018, 14:56

Може да добавиш и опция само съотборници в даден радиус от играча да получават XP, както и да получават определен процент от оригиналното ХР, вместо ръчно да се задава. По този начин ще се вземат предвид всички бонуси от други плъгини и настройки в конфигурационния файл.

Публикувай отговор
  • Подобни теми
    Отговори
    Преглеждания
     Последно мнение

Обратно към “Съб-плъгини”

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта