
Пиша тази тема с цел хората, които се занимават със сървъри да са максимално информирани с новостите и да прекратят използването на стари, бъгави и без поддръжка неща.
Kакво ReHLDS и с какво е известен?
Reverse-engineering HLDS възникна през първата половина на 2015 година, благодарение на DreamStalker и стана известен след появата на тази тема. След това към проекта се включиха Asmodai, s1lent, [email protected], Adidasman, Lev и други. До този момент разработката продължава и двигателя в сегашния си вид е стабилен. Възможно беше да се намали натоварването, оправянето на редица грешки и добавянето на нови функционалности.
И така за преминаването към ReHLDS трябва да се направят следните неща:
1. Нужен е последният официален билд 6153 от Valve. Може да се изтегли директно от тук.
2.

В папка bin има 2 папки: win32 (файловете за Windows) и linux32 (файловете за Linux).
- engine_i486.so - ReHLDS за линукс
- swds.dll - ReHLDS за уиндоус
3.

Може и да не го слагаш, но тогава ReHLDS е непълноценен - голям брой оправени бъгове няма да бъдат достъпни. Няма да тръгнат определени допълнения (ReAimDetector, ReSemiclip, ReCSDM) както и голяма част от функциалността на ReAPI модула няма да е достъпна.
Папка cssdk не е нужна, там са изходните кодове.
Това което трябва се намира в папка bin/bugfixed. В нея има 3 файла:
- mp.pdb - информация за отстраняване на грешки (debug info), не е нужен
- cs.so - ReGameDLL_CS за линукс
- mp.dll - ReGameDLL_CS за уиндоус
Конфигурационния файл game.cfg сложи в главната папка на сървъра или в папка cstrike. Обърни внимание на новите кварове.
Ако използваш AMXX 1.8.2, трябва да замениш cstrike модула (прикачен е в темата http://amxx-bg.info/forum/viewtopic.php?f=16&t=545), иначе при влизане в сървъра ще крашва. Това не важи за AMXX 1.8.3-dev, 1.9 и 1.10
(Допълнителна информация: Еквивалентът на ReGameDLL_CS за Half-Life може да се намери в темата Bugfixed and improved HL release)
4. Инсталирай Metamod-r.
Важно е да се отбележи, че дотук ReHLDS е 3+ пъти по-бърз от оригиналния HLDS. Не са нужни никакви метамод бууст плъгини - mmtimer, HL Booster, Booster Lite, Ping Booster, WINHL-Booster
5. Инсталирай последна версия на AMXMODX 1.10 - Изтегли от тук (Base package и Counter-Strike) Информация за вкараната поддръжка на ReHLDS и ReGameDLL_CS в AMXMODX
6. Инсталирай SafeNameAndChat. Метамод плъгина оправя бъговете, с които могат да се дропват играчи от играта им, заменяйки оригиналните символи # и % с други подобни. От настройките може да се спре замяната на символи в ника, защото е добавено в ReHLDS и не е нужно да е пуснато. За по-любопитните инфо в github.
7. Инсталирай Reunion. Това е еквивалентът на dproto за ReHLDS. В основи използва едни и същи настройки, но разликата е, че не защитава от експлойти. Сега те се оправят на ниво двигател.
За да се запусне успешно, трябва да генерираш низ от символи на SteamIdHashSalt (видео)
8. Инсталирай ReAuthCheck - Метамод плъгин против фалшиви играчи. Засича всички известни до този момент. Не са нужни старите защити, като FakeDetector или XClientDetector
9. Инсталирай AntiIdleBot - Плъгинът предпазва от нови "невидими" ботове, висящи в наблюдатели, но невидими за командата "status".
Това беше основата за всеки един сървър независимо от мода. За класически сървър има и някои други неща, които са нужни за да бъде актуален и максимално защитен.
2. ReAimDetector - Метамод плъгин за засичане на аймбот и NoSpread. Използва метода за засичане от платения AMXX плъгин на Mazdan Блокира някои видове AimBot, Triggerbot, AutoFire, KnifeBot при включена настройка "SEND_PROTECTION_WEAPON"
Крашва някои хакове при включена настройка "CRASH_CHEAT"
3. HackDetector Lite - АМХХ модул, който засича / блокира спийд хака и засича slowmotion. За един класически сървър е достатъчен само модула за да блокира спийд хака. АМХХ плъгина не се препоръчва поради фалшиви засичания.
4. WHBlocker - Метамод плъгин, който блокира wallhack, esp (extrasensory perception) и някои аймботове.
5. sv_usercmd_custom_random_seed 1 (видео)
Естествено всеки може да си прецени в зависимост от мода, каква защита от изброените ще му трябва.
Това бяха най-задължителните неща. Следват някои добавки, които в зависимост дали ще потрябват, е препоръчително да използвате тях.
7. VoiceTranscoder / Revoice - и двата поправя гласовите проблеми на микрофоните между steam и non-steam играчи. Разликата между тях е, че VTC има API за плъгини и работи на HLDS/ReHLDS, а Revoice няма API за плъгини и работи само на ReHLDS. Въпрос на избор. (sv_alltalk с нови режими в ReGameDLL_CS за настройване, кой да чува звука от микрофоните)
8. ReAPI - AMXX модул за ReHLDS и ReGameDLL_CS, който дава нови функционалности за писане на плъгини. В случай, че си харесате някой плъгин, който го използва, ще трябва да го сложите на сървъра си. Интересни плъгини, може да се разгледат в раздела на форума.
9. Hitbox Fixer - метамод плъгин, който коригира неправилните хитбоксове на играчите от страна на сървъра. (видео)
10. ReSemiclip - метамод плъгин, в пъти по-добър от познатите и бъгави АМХХ плъгини. Най-големият плюс е че, когато някой е клекнал semiclip-a не се активира и друг може да се качи върху него.
11. ReCSDM - csdm мод използващ функциите от ReGameDLL_CS. Повече инфо в темата.
Готови платформи (препоръчвам преди да си я изтеглите наготово, да се помъчите сами да си я сглобите)