CS1.BG | DUST2 NOSHTA GARMI [RANKED PLAY] #1
45.144.155.113:27015
de_dust2
Играчи: 30/32
de_dust2
Cs-PlovdiV.com - Aim Attack 93.123.16.4:27022 aim_aztec Играчи: 0/16
★ [ALFA-GAME.NET] # WAR3FT [16]RACES [25]LVL [4]SHOPMENUS [GOLD menu] UNIQUE MODE SAVEXP CSDM★ 45.144.155.168:27017 cs_italy Играчи: 20/28

Едит на H.E.A.D.S.H.O.T плъгин

Въпроси и проблеми свързани с AMXModX.
Аватар
HeatoN
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 232
Регистриран на: 04 Фев 2022, 16:16
Местоположение: Elhovo - Las Vegas
Се отблагодари: 35 пъти
Получена благодарност: 2 пъти
Обратна връзка:

Едит на H.E.A.D.S.H.O.T плъгин

Мнение от HeatoN » 05 Фев 2024, 05:29

Здравейте, бих искал ако може съобщението H.E.A.D.S.H.O.T което излиза в центъра ако може да се направи да излиза само при хората направили H.E.A.D.S.H.O.T защото в момента излиза при всички

Код за потвърждение: Избери целия код

/* CFG HeadShot Effect by mut2nt@2008
* -= CVARS =-
* ----------------------------------------
* cfg_hs_sound 1/0 - Sound ON/OFF
* cfg_hs_fade 1/0 - Red Fade Screen ON/OFF
* cfg_hs_blood 1/0 - Blood over the head ON/OFF
* cfg_hs_msg 1/0 - Center msg
* ----------------------------------------
* Credits: Tuty
*
* For more plugins visit
* www.cfg.ro
*/

#include <amxmodx>

new toggle_sound, toggle_fade, toggle_blood, toggle_msg

public plugin_init() 
{
	register_plugin("cfg_hse", "1.0", "mut2nt")
	register_cvar("CFG HeadShot Effect", "1.0/mut2nt", FCVAR_SERVER)
	register_event("DeathMsg", "head", "a")

	toggle_sound = register_cvar( "cfg_hs_sound", "1" );
	toggle_fade = register_cvar( "cfg_hs_fade", "1" );
	toggle_blood = register_cvar( "cfg_hs_blood", "1" );
	toggle_msg = register_cvar( "cfg_hs_msg", "1");
}

public head() 
{
	new iOrigin[3]
	new victim = read_data(2) 

	if(read_data(3))
	{
		if (get_pcvar_num(toggle_sound) != 0)
			client_cmd(victim,"spk fvox/flatline.wav")
 
		if (get_pcvar_num(toggle_fade) != 0)
		{
			message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE,get_user_msgid("ScreenFade"),{0,0,0},victim)
			write_short( 10<<12 )
			write_short( 10<<16 )
			write_short( 1<<1 )
			write_byte( 255 )
			write_byte( 0 )
			write_byte( 0 )
			write_byte( 255 )
			message_end()
		}

		if (get_pcvar_num(toggle_blood) != 0)
		{
			get_user_origin(victim,iOrigin)
			fx_headshot(iOrigin)
		}

		if (get_pcvar_num(toggle_msg) != 0)
			client_print(0, print_center, ">> H.E.A.D S.H.O.T <<")
	}
}

fx_headshot(origin[3])
{
	message_begin(MSG_PVS, SVC_TEMPENTITY, origin)
	write_byte(TE_BLOODSTREAM)
	write_coord(origin[0])
	write_coord(origin[1])
	write_coord(origin[2]+30)
	write_coord(random_num(-20,20))
	write_coord(random_num(-20,20))
	write_coord(random_num(50,300))
	write_byte(70)
	write_byte(random_num(100,200))
	message_end()
}
Здравейте, Ние сме Dark-Star Counter-Strike базирана верига стремяща се да предостави качествени сървъри на своитепотребители
〢☆ При нас може да намерите:
〢☆ активен и помагащ STAFF
〢☆ Качествени сървъри.
〢☆ 24/7 поддръжка.
〢☆ Нашият дискорд: https://discord.gg/cPw8xauRPq
Изображение

Аватар
Siska
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 772
Регистриран на: 03 Дек 2019, 22:29
Местоположение: Bedrock
Се отблагодари: 158 пъти
Получена благодарност: 48 пъти
Обратна връзка:

Re: Едит на H.E.A.D.S.H.O.T плъгин

Мнение от Siska » 05 Фев 2024, 07:30

client_print(0, print_center, ">> H.E.A.D S.H.O.T <<")
=>>>
client_print(id, print_center, ">> H.E.A.D S.H.O.T <<")

Пробвай , ако искаш да видиш дали това беше номера...
Търсих врага и го открих : това съм аз , трябва да се победя...
Изображение
WWW.CSMEGAGAMING.COM Изображение Изображение Skype : Sisi-1_1

Аватар
HeatoN
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 232
Регистриран на: 04 Фев 2022, 16:16
Местоположение: Elhovo - Las Vegas
Се отблагодари: 35 пъти
Получена благодарност: 2 пъти
Обратна връзка:

Re: Едит на H.E.A.D.S.H.O.T плъгин

Мнение от HeatoN » 05 Фев 2024, 09:03

Siska написа: 05 Фев 2024, 07:30 client_print(0, print_center, ">> H.E.A.D S.H.O.T <<")
=>>>
client_print(id, print_center, ">> H.E.A.D S.H.O.T <<")

Пробвай , ако искаш да видиш дали това беше номера...
Мерси сиска но това вече го пробвах но ми дава грешка при къмплиране

Код за потвърждение: Избери целия код

//// hs_effect.sma
//
// C:\Users\nasko\OneDrive\╨рсюЄхэ яыюЄ\addons\amxmodx\scripting\hs_effect.sma(61) : error 017: undefined symbol "id"
// C:\Users\nasko\OneDrive\╨рсюЄхэ яыюЄ\addons\amxmodx\scripting\hs_effect.sma(61) : warning 217: loose indentation
// C:\Users\nasko\OneDrive\╨рсюЄхэ яыюЄ\addons\amxmodx\scripting\hs_effect.sma(61) : warning 215: expression has no effect
// C:\Users\nasko\OneDrive\╨рсюЄхэ яыюЄ\addons\amxmodx\scripting\hs_effect.sma(61) : warning 215: expression has no effect
// C:\Users\nasko\OneDrive\╨рсюЄхэ яыюЄ\addons\amxmodx\scripting\hs_effect.sma(61) : error 001: expected token: ";", but found ")"
// C:\Users\nasko\OneDrive\╨рсюЄхэ яыюЄ\addons\amxmodx\scripting\hs_effect.sma(61) : error 029: invalid expression, assumed zero
// C:\Users\nasko\OneDrive\╨рсюЄхэ яыюЄ\addons\amxmodx\scripting\hs_effect.sma(61) : fatal error 107: too many error messages on one line
//
// Compilation aborted.
// 4 Errors.
// Could not locate output file C:\Users\nasko\OneDrive\╨рсюЄхэ яыюЄ\addons\amxmodx\scripting\compiled\hs_effect.amx (compile failed).
Здравейте, Ние сме Dark-Star Counter-Strike базирана верига стремяща се да предостави качествени сървъри на своитепотребители
〢☆ При нас може да намерите:
〢☆ активен и помагащ STAFF
〢☆ Качествени сървъри.
〢☆ 24/7 поддръжка.
〢☆ Нашият дискорд: https://discord.gg/cPw8xauRPq
Изображение

Аватар
Radeon
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 143
Регистриран на: 04 Апр 2021, 11:30
Се отблагодари: 2 пъти
Получена благодарност: 34 пъти
Обратна връзка:

Re: Едит на H.E.A.D.S.H.O.T плъгин

Мнение от Radeon » 05 Фев 2024, 09:34

Код за потвърждение: Избери целия код

/* CFG HeadShot Effect by mut2nt@2008
* -= CVARS =-
* ----------------------------------------
* cfg_hs_sound 1/0 - Sound ON/OFF
* cfg_hs_fade 1/0 - Red Fade Screen ON/OFF
* cfg_hs_blood 1/0 - Blood over the head ON/OFF
* cfg_hs_msg 1/0 - Center msg
* ----------------------------------------
* Credits: Tuty
*
* For more plugins visit
* www.cfg.ro
*/

#include <amxmodx>

new toggle_sound, toggle_fade, toggle_blood, toggle_msg

public plugin_init() 
{
	register_plugin("cfg_hse", "1.0", "mut2nt")
	register_cvar("CFG HeadShot Effect", "1.0/mut2nt", FCVAR_SERVER)
	register_event("DeathMsg", "head", "a")

	toggle_sound = register_cvar( "cfg_hs_sound", "1" );
	toggle_fade = register_cvar( "cfg_hs_fade", "1" );
	toggle_blood = register_cvar( "cfg_hs_blood", "1" );
	toggle_msg = register_cvar( "cfg_hs_msg", "1");
}

public head(id) 
{
	new iOrigin[3]
	new victim = read_data(2) 

	if(read_data(3))
	{
		if (get_pcvar_num(toggle_sound) != 0)
			client_cmd(victim,"spk fvox/flatline.wav")
 
		if (get_pcvar_num(toggle_fade) != 0)
		{
			message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE,get_user_msgid("ScreenFade"),{0,0,0},victim)
			write_short( 10<<12 )
			write_short( 10<<16 )
			write_short( 1<<1 )
			write_byte( 255 )
			write_byte( 0 )
			write_byte( 0 )
			write_byte( 255 )
			message_end()
		}

		if (get_pcvar_num(toggle_blood) != 0)
		{
			get_user_origin(victim,iOrigin)
			fx_headshot(iOrigin)
		}

		if (get_pcvar_num(toggle_msg) != 0)
			client_print(id, print_center, ">> H.E.A.D S.H.O.T <<")
	}
}

fx_headshot(origin[3])
{
	message_begin(MSG_PVS, SVC_TEMPENTITY, origin)
	write_byte(TE_BLOODSTREAM)
	write_coord(origin[0])
	write_coord(origin[1])
	write_coord(origin[2]+30)
	write_coord(random_num(-20,20))
	write_coord(random_num(-20,20))
	write_coord(random_num(50,300))
	write_byte(70)
	write_byte(random_num(100,200))
	message_end()
}

Аватар
Hurricane
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 192
Регистриран на: 04 Юни 2022, 21:18
Се отблагодари: 17 пъти
Получена благодарност: 71 пъти

Re: Едит на H.E.A.D.S.H.O.T плъгин

Мнение от Hurricane » 05 Фев 2024, 11:41

@Radeon В случай и ид ще свърши същата работа но ако в кода имаше още код които използва променливата ИД ще има проблем.

Код за потвърждение: Избери целия код

/* CFG HeadShot Effect by mut2nt@2008
* -= CVARS =-
* ----------------------------------------
* cfg_hs_sound 1/0 - Sound ON/OFF
* cfg_hs_fade 1/0 - Red Fade Screen ON/OFF
* cfg_hs_blood 1/0 - Blood over the head ON/OFF
* cfg_hs_msg 1/0 - Center msg
* ----------------------------------------
* Credits: Tuty
*
* For more plugins visit
* www.cfg.ro
*/

#include <amxmodx>

new toggle_sound, toggle_fade, toggle_blood, toggle_msg

public plugin_init() 
{
	register_plugin("cfg_hse", "1.0", "mut2nt")
	register_cvar("CFG HeadShot Effect", "1.0/mut2nt", FCVAR_SERVER)
	register_event("DeathMsg", "head", "a")

	toggle_sound = register_cvar( "cfg_hs_sound", "1" );
	toggle_fade = register_cvar( "cfg_hs_fade", "1" );
	toggle_blood = register_cvar( "cfg_hs_blood", "1" );
	toggle_msg = register_cvar( "cfg_hs_msg", "1");
}

public head() 
{
	new iOrigin[3]
	
	new iKiller = read_data(1)
	new victim = read_data(2) 

	if(read_data(3))
	{
		if (get_pcvar_num(toggle_sound) != 0)
			client_cmd(victim,"spk fvox/flatline.wav")
 
		if (get_pcvar_num(toggle_fade) != 0)
		{
			message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE,get_user_msgid("ScreenFade"),{0,0,0},victim)
			write_short( 10<<12 )
			write_short( 10<<16 )
			write_short( 1<<1 )
			write_byte( 255 )
			write_byte( 0 )
			write_byte( 0 )
			write_byte( 255 )
			message_end()
		}

		if (get_pcvar_num(toggle_blood) != 0)
		{
			get_user_origin(victim,iOrigin)
			fx_headshot(iOrigin)
		}

		if (get_pcvar_num(toggle_msg) != 0)
			client_print(iKiller, print_center, ">> H.E.A.D S.H.O.T <<")
	}
}

fx_headshot(origin[3])
{
	message_begin(MSG_PVS, SVC_TEMPENTITY, origin)
	write_byte(TE_BLOODSTREAM)
	write_coord(origin[0])
	write_coord(origin[1])
	write_coord(origin[2]+30)
	write_coord(random_num(-20,20))
	write_coord(random_num(-20,20))
	write_coord(random_num(50,300))
	write_byte(70)
	write_byte(random_num(100,200))
	message_end()
}
Последно промяна от Hurricane на 05 Фев 2024, 16:18, променено общо 2 пъти.

Аватар
HeatoN
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 232
Регистриран на: 04 Фев 2022, 16:16
Местоположение: Elhovo - Las Vegas
Се отблагодари: 35 пъти
Получена благодарност: 2 пъти
Обратна връзка:

Re: Едит на H.E.A.D.S.H.O.T плъгин

Мнение от HeatoN » 05 Фев 2024, 16:08

Hurricane написа: 05 Фев 2024, 11:41 @Radeon В случай и ид ще свърши същата работа но ако в кода имаше още код които използва променливата ИД ще има проблем.

Код за потвърждение: Избери целия код

/* CFG HeadShot Effect by mut2nt@2008
* -= CVARS =-
* ----------------------------------------
* cfg_hs_sound 1/0 - Sound ON/OFF
* cfg_hs_fade 1/0 - Red Fade Screen ON/OFF
* cfg_hs_blood 1/0 - Blood over the head ON/OFF
* cfg_hs_msg 1/0 - Center msg
* ----------------------------------------
* Credits: Tuty
*
* For more plugins visit
* www.cfg.ro
*/

#include <amxmodx>

new toggle_sound, toggle_fade, toggle_blood, toggle_msg

public plugin_init() 
{
	register_plugin("cfg_hse", "1.0", "mut2nt")
	register_cvar("CFG HeadShot Effect", "1.0/mut2nt", FCVAR_SERVER)
	register_event("DeathMsg", "head", "a")

	toggle_sound = register_cvar( "cfg_hs_sound", "1" );
	toggle_fade = register_cvar( "cfg_hs_fade", "1" );
	toggle_blood = register_cvar( "cfg_hs_blood", "1" );
	toggle_msg = register_cvar( "cfg_hs_msg", "1");
}

public head() 
{
	new iOrigin[3]
	
	new iKiller = read_data(1)
	new victim = read_data(2) 

	if(read_data(3))
	{
		if (get_pcvar_num(toggle_sound) != 0)
			client_cmd(victim,"spk fvox/flatline.wav")
 
		if (get_pcvar_num(toggle_fade) != 0)
		{
			message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE,get_user_msgid("ScreenFade"),{0,0,0},victim)
			write_short( 10<<12 )
			write_short( 10<<16 )
			write_short( 1<<1 )
			write_byte( 255 )
			write_byte( 0 )
			write_byte( 0 )
			write_byte( 255 )
			message_end()
		}

		if (get_pcvar_num(toggle_blood) != 0)
		{
			get_user_origin(victim,iOrigin)
			fx_headshot(iOrigin)
		}

		if (get_pcvar_num(toggle_msg) != 0)
			client_print(iKiller, print_center, ">> H.E.A.D S.H.O.T <<")
	}
}

fx_headshot(origin[3])
{
	message_begin(MSG_PVS, SVC_TEMPENTITY, origin)
	write_byte(TE_BLOODSTREAM)
	write_coord(origin[0])
	write_coord(origin[1])
	write_coord(origin[2]+30)
	write_coord(random_num(-20,20))
	write_coord(random_num(-20,20))
	write_coord(random_num(50,300))
	write_byte(70)
	write_byte(random_num(100,200))
	message_end()
}
Мерси стана както исках :lock: :lock:
Здравейте, Ние сме Dark-Star Counter-Strike базирана верига стремяща се да предостави качествени сървъри на своитепотребители
〢☆ При нас може да намерите:
〢☆ активен и помагащ STAFF
〢☆ Качествени сървъри.
〢☆ 24/7 поддръжка.
〢☆ Нашият дискорд: https://discord.gg/cPw8xauRPq
Изображение

Заключено
  • Подобни теми
    Отговори
    Преглеждания
     Последно мнение

Обратно към “Поддръжка / Помощ”

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 0 госта