Помощ за промяна на съобщение

Въпроси и проблеми свързани с AMXModX.
Аватар
Siska
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 772
Регистриран на: 03 Дек 2019, 22:29
Местоположение: Bedrock
Се отблагодари: 157 пъти
Получена благодарност: 48 пъти
Обратна връзка:

Помощ за промяна на съобщение

Мнение от Siska » 27 Яну 2023, 13:55

Може ли съобщението за випа да се направи веднъж на карта вместо на всяко разиграване ?

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <amxmodx>
#include <reapi>
#include <cromchat>

/** ¦¦¦¦ Bitsum validation by Lethality ¦¦¦¦ */
#define is_user_eligible(%0) ( 1 <= %0 <= MaxClients && is_user_vip( %0 ) )
/*¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦*/

#define VIP_FLAG ADMIN_RESERVATION

#define PLUGIN "VIP Privileges[ReAPI]"
#define VERSION "2.0.3"
#define AUTHOR "Lethality"

#pragma semicolon 1

/**¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦ CUSTOM WEAPONS NATIVES - LETHALITY ¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦*/
native IsUserHasMolotov( pPlayer );
native GiveUserMolotov( pPlayer );
native GiveUserRevolver( pPlayer );
/**¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦ CUSTOM WEAPONS NATIVES - LETHALITY ¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦*/

public plugin_init( ) {

	register_plugin( PLUGIN, VERSION, AUTHOR );
	register_cvar( "VIP Privileges[ReAPI]", VERSION, FCVAR_SERVER|FCVAR_SPONLY|FCVAR_UNLOGGED );

	RegisterHookChain( RG_CBasePlayer_Spawn, "@CBasePlayer__Spawn_Post", .post = true );
	

	CC_SetPrefix( "&x01[&x04CS:GO Remake&x01: &x03VIP&x01]" );
}

@CBasePlayer__Spawn_Post(pPlayer) {

	if (is_user_alive(pPlayer) && is_user_eligible(pPlayer))
	{
		//rg_give_item_ex(pPlayer, "weapon_awp", GT_REPLACE, 10, 30);
		//rg_give_item_ex(pPlayer, "weapon_hegrenade", GT_APPEND, .bpammo = 1);
		//rg_give_item_ex(pPlayer, "weapon_flashbang", GT_APPEND, .bpammo = 1);
		//rg_give_item_ex(pPlayer, "weapon_smokegrenade", GT_APPEND, .bpammo = 1);

		rg_give_item(pPlayer, "item_assaultsuit");

		GiveUserRevolver(pPlayer);

		if (!IsUserHasMolotov(pPlayer))
			GiveUserMolotov(pPlayer);

		if (get_member(pPlayer, m_iTeam) == TEAM_CT)
			rg_give_defusekit(pPlayer, true);

		CC_SendMatched(pPlayer, CC_COLOR_TEAM, "&x01Hey &x03%n&x01! &x01You're &x03VIP player &x01and you received &x04FREE items&x01!", pPlayer);
	}
}



bool:is_user_vip( pPlayer )
	return bool:( get_user_flags( pPlayer ) & VIP_FLAG );

stock rg_give_item_ex(id, weapon[], GiveType:type = GT_APPEND, ammo = 0, bpammo = 0)
{
	rg_give_item(id, weapon, type);

	if (ammo)
		rg_set_user_ammo(id, rg_get_weapon_info(weapon, WI_ID), ammo);

	if (bpammo)
		rg_set_user_bpammo(id, rg_get_weapon_info(weapon, WI_ID), bpammo);
}
Търсих врага и го открих : това съм аз , трябва да се победя...
Изображение
WWW.CSMEGAGAMING.COM Изображение Изображение Skype : Sisi-1_1

Аватар
Dennis
Извън линия
AMXX Скриптър
AMXX Скриптър
Мнения: 177
Регистриран на: 25 Дек 2018, 04:14
Се отблагодари: 4 пъти
Получена благодарност: 10 пъти

Re: Помощ за промяна на съобщение

Мнение от Dennis » 27 Яну 2023, 17:02

The best way to do that is via

Код за потвърждение: Избери целия код

client_putinserver
to output it once when the player joins the game.

https://amxx-bg.info/api/amxmodx/client_putinserver

Аватар
Siska
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 772
Регистриран на: 03 Дек 2019, 22:29
Местоположение: Bedrock
Се отблагодари: 157 пъти
Получена благодарност: 48 пъти
Обратна връзка:

Re: Помощ за промяна на съобщение

Мнение от Siska » 27 Яну 2023, 19:40

Не знам как да го напиша...
Търсих врага и го открих : това съм аз , трябва да се победя...
Изображение
WWW.CSMEGAGAMING.COM Изображение Изображение Skype : Sisi-1_1

Аватар
Dennis
Извън линия
AMXX Скриптър
AMXX Скриптър
Мнения: 177
Регистриран на: 25 Дек 2018, 04:14
Се отблагодари: 4 пъти
Получена благодарност: 10 пъти

Re: Помощ за промяна на съобщение

Мнение от Dennis » 27 Яну 2023, 19:55

Alright, here you go. This way it gives the Molotov and Defuse Kit each round if the player is eligible, but outputs the message only once when the player joins the server and is in game.

Of course when you give a flag to a player, a map change has to occur in order for it being processed as a VIP.

Don't hesitate to use https://www.diffchecker.com/ as Notepad++ (C++ Lang) and compare both versions to get a better understanding at what's changing - which will ease future edits you may make.

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <amxmodx>
#include <reapi>
#include <cromchat>

/** ¦¦¦¦ Bitsum validation by Lethality ¦¦¦¦ */
#define is_user_eligible(%0) ( 1 <= %0 <= MaxClients && is_user_vip( %0 ) )
/*¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦*/

#define VIP_FLAG ADMIN_RESERVATION

#define PLUGIN "VIP Privileges[ReAPI]"
#define VERSION "2.0.3"
#define AUTHOR "Lethality"

#pragma semicolon 1

/**¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦ CUSTOM WEAPONS NATIVES - LETHALITY ¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦*/
native IsUserHasMolotov( pPlayer );
native GiveUserMolotov( pPlayer );
native GiveUserRevolver( pPlayer );
/**¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦ CUSTOM WEAPONS NATIVES - LETHALITY ¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦*/

public plugin_init( ) {

	register_plugin( PLUGIN, VERSION, AUTHOR );
	register_cvar( "VIP Privileges[ReAPI]", VERSION, FCVAR_SERVER|FCVAR_SPONLY|FCVAR_UNLOGGED );

	RegisterHookChain( RG_CBasePlayer_Spawn, "@CBasePlayer__Spawn_Post", .post = true );
	

	CC_SetPrefix( "&x01[&x04CS:GO Remake&x01: &x03VIP&x01]" );
}

public client_putinserver(pPlayer)
{
	if (is_user_alive(pPlayer) && is_user_eligible(pPlayer))
	{
		CC_SendMatched(pPlayer, CC_COLOR_TEAM, "&x01Hey &x03%n&x01! &x01You're &x03VIP player &x01and you received &x04FREE items&x01!", pPlayer);
	}
}

@CBasePlayer__Spawn_Post(pPlayer) {

	if (is_user_alive(pPlayer) && is_user_eligible(pPlayer))
	{
		//rg_give_item_ex(pPlayer, "weapon_awp", GT_REPLACE, 10, 30);
		//rg_give_item_ex(pPlayer, "weapon_hegrenade", GT_APPEND, .bpammo = 1);
		//rg_give_item_ex(pPlayer, "weapon_flashbang", GT_APPEND, .bpammo = 1);
		//rg_give_item_ex(pPlayer, "weapon_smokegrenade", GT_APPEND, .bpammo = 1);

		rg_give_item(pPlayer, "item_assaultsuit");

		GiveUserRevolver(pPlayer);

		if (!IsUserHasMolotov(pPlayer))
			GiveUserMolotov(pPlayer);

		if (get_member(pPlayer, m_iTeam) == TEAM_CT)
			rg_give_defusekit(pPlayer, true);
	}
}



bool:is_user_vip( pPlayer )
	return bool:( get_user_flags( pPlayer ) & VIP_FLAG );

stock rg_give_item_ex(id, weapon[], GiveType:type = GT_APPEND, ammo = 0, bpammo = 0)
{
	rg_give_item(id, weapon, type);

	if (ammo)
		rg_set_user_ammo(id, rg_get_weapon_info(weapon, WI_ID), ammo);

	if (bpammo)
		rg_set_user_bpammo(id, rg_get_weapon_info(weapon, WI_ID), bpammo);
}

Аватар
Dennis
Извън линия
AMXX Скриптър
AMXX Скриптър
Мнения: 177
Регистриран на: 25 Дек 2018, 04:14
Се отблагодари: 4 пъти
Получена благодарност: 10 пъти

Re: Помощ за промяна на съобщение

Мнение от Dennis » 27 Яну 2023, 19:55

*Duplicate

Аватар
Siska
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 772
Регистриран на: 03 Дек 2019, 22:29
Местоположение: Bedrock
Се отблагодари: 157 пъти
Получена благодарност: 48 пъти
Обратна връзка:

Re: Помощ за промяна на съобщение

Мнение от Siska » 27 Яну 2023, 21:17

Now we have no inscription at all.
Търсих врага и го открих : това съм аз , трябва да се победя...
Изображение
WWW.CSMEGAGAMING.COM Изображение Изображение Skype : Sisi-1_1

Аватар
Huehue
Извън линия
Модератор
Модератор
Мнения: 352
Регистриран на: 16 Яну 2017, 23:42
Местоположение: София
Се отблагодари: 7 пъти
Получена благодарност: 171 пъти
Обратна връзка:

Re: Помощ за промяна на съобщение

Мнение от Huehue » 27 Яну 2023, 21:34

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <amxmodx>
#include <reapi>
#include <cromchat>

/** ¦¦¦¦ Bitsum validation by Lethality ¦¦¦¦ */
#define is_user_eligible(%0) ( 1 <= %0 <= MaxClients && is_user_vip( %0 ) )
/*¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦*/

#define VIP_FLAG ADMIN_RESERVATION

#define PLUGIN "VIP Privileges[ReAPI]"
#define VERSION "2.0.3"
#define AUTHOR "Lethality"

#pragma semicolon 1

/**¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦ CUSTOM WEAPONS NATIVES - LETHALITY ¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦*/
native IsUserHasMolotov( pPlayer );
native GiveUserMolotov( pPlayer );
native GiveUserRevolver( pPlayer );
/**¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦ CUSTOM WEAPONS NATIVES - LETHALITY ¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦*/

new bool:g_bInformationMessage[MAX_CLIENTS + 1] = {false, ...};

public plugin_init( ) {

	register_plugin( PLUGIN, VERSION, AUTHOR );
	register_cvar( "VIP Privileges[ReAPI]", VERSION, FCVAR_SERVER|FCVAR_SPONLY|FCVAR_UNLOGGED );

	RegisterHookChain( RG_CBasePlayer_Spawn, "@CBasePlayer__Spawn_Post", .post = true );
	

	CC_SetPrefix( "&x01[&x04CS:GO Remake&x01: &x03VIP&x01]" );
}

public client_putinserver(id)
	g_bInformationMessage[id] = false;

@CBasePlayer__Spawn_Post(pPlayer) {

	if (is_user_alive(pPlayer) && is_user_eligible(pPlayer))
	{
		//rg_give_item_ex(pPlayer, "weapon_awp", GT_REPLACE, 10, 30);
		//rg_give_item_ex(pPlayer, "weapon_hegrenade", GT_APPEND, .bpammo = 1);
		//rg_give_item_ex(pPlayer, "weapon_flashbang", GT_APPEND, .bpammo = 1);
		//rg_give_item_ex(pPlayer, "weapon_smokegrenade", GT_APPEND, .bpammo = 1);

		rg_give_item(pPlayer, "item_assaultsuit");

		GiveUserRevolver(pPlayer);

		if (!IsUserHasMolotov(pPlayer))
			GiveUserMolotov(pPlayer);

		if (get_member(pPlayer, m_iTeam) == TEAM_CT)
			rg_give_defusekit(pPlayer, true);

		if (!g_bInformationMessage[pPlayer])
		{
			CC_SendMatched(pPlayer, CC_COLOR_TEAM, "&x01Hey &x03%n&x01! &x01You're &x03VIP player &x01and you received &x04FREE items&x01!", pPlayer);
			g_bInformationMessage[pPlayer] = true;
		}
	}
}



bool:is_user_vip( pPlayer )
	return bool:( get_user_flags( pPlayer ) & VIP_FLAG );

/*
stock rg_give_item_ex(id, weapon[], GiveType:type = GT_APPEND, ammo = 0, bpammo = 0)
{
	rg_give_item(id, weapon, type);

	if (ammo)
		rg_set_user_ammo(id, rg_get_weapon_info(weapon, WI_ID), ammo);

	if (bpammo)
		rg_set_user_bpammo(id, rg_get_weapon_info(weapon, WI_ID), bpammo);
}*/
LOYAL TO THE OATH OF OMERTА̀

Зад монитора мъжкари, това не го разбирам..
На живо сте мишкари, това го гарантирам!
Седиш на 30 метра от мен като препариран!
Ако има нещо брат, номерът ми е блокиран..

My GitHub Profile
GitHub

My AMXX Includes Collection
AMXX Include Libraries

My Steam Profile (from SteamDB)
  • Value: 4179€
  • Games owned: 1855
  • Games played: 754 (40%)
  • Hours on record: 4,994.9h

Аватар
Dennis
Извън линия
AMXX Скриптър
AMXX Скриптър
Мнения: 177
Регистриран на: 25 Дек 2018, 04:14
Се отблагодари: 4 пъти
Получена благодарност: 10 пъти

Re: Помощ за промяна на съобщение

Мнение от Dennis » 27 Яну 2023, 21:38

Added a delay, assuming it's outputting to early.

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <amxmodx>
#include <reapi>
#include <cromchat>

/** ¦¦¦¦ Bitsum validation by Lethality ¦¦¦¦ */
#define is_user_eligible(%0) ( 1 <= %0 <= MaxClients && is_user_vip( %0 ) )
/*¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦*/

#define VIP_FLAG ADMIN_RESERVATION

#define PLUGIN "VIP Privileges[ReAPI]"
#define VERSION "2.0.3"
#define AUTHOR "Lethality"

#pragma semicolon 1

/**¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦ CUSTOM WEAPONS NATIVES - LETHALITY ¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦*/
native IsUserHasMolotov( pPlayer );
native GiveUserMolotov( pPlayer );
native GiveUserRevolver( pPlayer );
/**¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦ CUSTOM WEAPONS NATIVES - LETHALITY ¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦*/

public plugin_init( ) {

	register_plugin( PLUGIN, VERSION, AUTHOR );
	register_cvar( "VIP Privileges[ReAPI]", VERSION, FCVAR_SERVER|FCVAR_SPONLY|FCVAR_UNLOGGED );

	RegisterHookChain( RG_CBasePlayer_Spawn, "@CBasePlayer__Spawn_Post", .post = true );
	

	CC_SetPrefix( "&x01[&x04CS:GO Remake&x01: &x03VIP&x01]" );
}

public client_putinserver(pPlayer)
{
	set_task(5.0, "SendVIPMessage", pPlayer)
}

public SendVIPMessage(pPlayer)
{
	if (is_user_alive(pPlayer) && is_user_eligible(pPlayer))
	{
		CC_SendMatched(pPlayer, CC_COLOR_TEAM, "&x01Hey &x03%n&x01! &x01You're &x03VIP player &x01and you received &x04FREE items&x01!", pPlayer);
	}
}

@CBasePlayer__Spawn_Post(pPlayer) {

	if (is_user_alive(pPlayer) && is_user_eligible(pPlayer))
	{
		//rg_give_item_ex(pPlayer, "weapon_awp", GT_REPLACE, 10, 30);
		//rg_give_item_ex(pPlayer, "weapon_hegrenade", GT_APPEND, .bpammo = 1);
		//rg_give_item_ex(pPlayer, "weapon_flashbang", GT_APPEND, .bpammo = 1);
		//rg_give_item_ex(pPlayer, "weapon_smokegrenade", GT_APPEND, .bpammo = 1);

		rg_give_item(pPlayer, "item_assaultsuit");

		GiveUserRevolver(pPlayer);

		if (!IsUserHasMolotov(pPlayer))
			GiveUserMolotov(pPlayer);

		if (get_member(pPlayer, m_iTeam) == TEAM_CT)
			rg_give_defusekit(pPlayer, true);
	}
}



bool:is_user_vip( pPlayer )
	return bool:( get_user_flags( pPlayer ) & VIP_FLAG );

stock rg_give_item_ex(id, weapon[], GiveType:type = GT_APPEND, ammo = 0, bpammo = 0)
{
	rg_give_item(id, weapon, type);

	if (ammo)
		rg_set_user_ammo(id, rg_get_weapon_info(weapon, WI_ID), ammo);

	if (bpammo)
		rg_set_user_bpammo(id, rg_get_weapon_info(weapon, WI_ID), bpammo);
}

Публикувай отговор
  • Подобни теми
    Отговори
    Преглеждания
     Последно мнение

Обратно към “Поддръжка / Помощ”

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 10 госта