Опитвам се да увелича HP-то от кил,хеадшот и базовото HP в респаун сървъра ми.
Но и след редкацията на долупосоченият скрип, се още не се променя.
Къде бъркам ?
► Покажи скъсения текст
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#define PLUGIN "HP on Kill - No Msgs"
#define VERSION "1.5.6.1"
#define AUTHOR "Blizzard"
new p_Hp, p_HsHp, p_MaxHp;
public plugin_init( )
{
register_plugin( PLUGIN, VERSION, AUTHOR );
register_cvar( "hp_kill_version", VERSION, FCVAR_SERVER | FCVAR_SPONLY );
p_Hp = register_cvar( "amx_kill_hp", "10" );
p_HsHp = register_cvar( "amx_hs_hp", "20" );
p_MaxHp = register_cvar( "amx_hp_max", "120" );
register_event( "DeathMsg", "Event_DeathMsg", "a", "1>0" )
}
public Event_DeathMsg( )
{
new iKiller = read_data( 1 );
new iVictim = read_data( 2 );
if( iKiller && iVictim != iKiller )
{
new maxhp = get_pcvar_num( p_MaxHp );
new hp = get_user_health( iKiller );
if( hp != maxhp )
{
new bonusHP;
if( read_data( 3 ) ) bonusHP = get_pcvar_num( p_HsHp );
else bonusHP = get_pcvar_num( p_Hp );
if( hp + bonusHP > maxhp )
set_user_health( iKiller, maxhp );
else
set_user_health( iKiller, hp + bonusHP );
}
}
}