Въпрос за сървърите на интернет

Въпроси и проблеми свързани с AMXModX.
Аватар
Siska
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 772
Регистриран на: 03 Дек 2019, 22:29
Местоположение: Bedrock
Се отблагодари: 157 пъти
Получена благодарност: 48 пъти
Обратна връзка:

Въпрос за сървърите на интернет

Мнение от Siska » 21 Ное 2022, 14:39

От много дълго време се чудя как излизат сървърите на хората най-отгоре на интернет графата. Хората казват , че не правят нищо по въпроса , а аз все си мисля ,че ме лъжат, но в същото време не намирам логика в това. Има вериги чиито сървъри са на интернет най-отгоре от години , без да има значение дали има хора в сървърите или са празни. Преди време откривах много рядко нашите сървъри много надолу в списъка със 40 пинг, въпреки, че пинга е да речем 10. Това сигурно е било нещо от хоста , който се наложи да сменим. Сега обаче виждам на новия ни хост рекламни сървъри , които излизат най-отгоре на интернет графата , а нашите ги няма изобщо. Питахме ги как става и казаха ,че нищо не правели. Та се чудя години вече , защо някои сървъри са най-отгоре абсолютно винаги, а нашите в момента изобщо ги няма ? След половин час чакане и 10 пъти "refresh" просто не излизат !!!

Дали ще може някой да ми обясни това чудо как става ???
Търсих врага и го открих : това съм аз , трябва да се победя...
Изображение
WWW.CSMEGAGAMING.COM Изображение Изображение Skype : Sisi-1_1

Аватар
Radeon
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 143
Регистриран на: 04 Апр 2021, 11:30
Се отблагодари: 2 пъти
Получена благодарност: 34 пъти
Обратна връзка:

Re: Въпрос за сървърите на интернет

Мнение от Radeon » 23 Ное 2022, 10:03

До колкото си спомням сървъри добавени в favorites не излизат в internet. А пинга зависи от твоя интернет. Ако сървъра се хоства в България ,а ти играеш от Германия нормално да показва 40 или повече пинг и да го класира надолу, но само на теб ще е класиран така. На играчите от България ще го класира по нагоре.

Аватар
Siska
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 772
Регистриран на: 03 Дек 2019, 22:29
Местоположение: Bedrock
Се отблагодари: 157 пъти
Получена благодарност: 48 пъти
Обратна връзка:

Re: Въпрос за сървърите на интернет

Мнение от Siska » 23 Ное 2022, 11:37

Radeon написа: 23 Ное 2022, 10:03 До колкото си спомням сървъри добавени в favorites не излизат в internet. А пинга зависи от твоя интернет. Ако сървъра се хоства в България ,а ти играеш от Германия нормално да показва 40 или повече пинг и да го класира надолу, но само на теб ще е класиран така. На играчите от България ще го класира по нагоре.
Тоест искаш да кажеш, че в момента , ако отвориш стийм и влезеш на интернет графата нашите сървъри ще ти излязат най-отгоре , въпреки, че при мен ги няма изобщо ?
Аз съм във Варна, хоста в момента е qgs и виждам техни рекламни сървъри най-отгоре , а нашите не...
Честно казано не го разбирам това как се получава, затова чак писах тема...
Търсих врага и го открих : това съм аз , трябва да се победя...
Изображение
WWW.CSMEGAGAMING.COM Изображение Изображение Skype : Sisi-1_1

Аватар
Radeon
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 143
Регистриран на: 04 Апр 2021, 11:30
Се отблагодари: 2 пъти
Получена благодарност: 34 пъти
Обратна връзка:

Re: Въпрос за сървърите на интернет

Мнение от Radeon » 23 Ное 2022, 11:59

Ако става въпрос за megagaming , няма ги в графата интернет. Поне при мен със стийм не излизат.

Аватар
Siska
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 772
Регистриран на: 03 Дек 2019, 22:29
Местоположение: Bedrock
Се отблагодари: 157 пъти
Получена благодарност: 48 пъти
Обратна връзка:

Re: Въпрос за сървърите на интернет

Мнение от Siska » 23 Ное 2022, 12:05

Radeon написа: 23 Ное 2022, 11:59 Ако става въпрос за megagaming , няма ги в графата интернет. Поне при мен със стийм не излизат.
Именно !!!
Но как е възможно и защо е така ?
Хората казват , че не правят нищо , за да им излизат сървърите...
Търсих врага и го открих : това съм аз , трябва да се победя...
Изображение
WWW.CSMEGAGAMING.COM Изображение Изображение Skype : Sisi-1_1

Аватар
Toni_P
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 64
Регистриран на: 01 Юли 2022, 19:12
Се отблагодари: 14 пъти
Получена благодарност: 4 пъти

Re: Въпрос за сървърите на интернет

Мнение от Toni_P » 23 Ное 2022, 12:42

Siska написа: 23 Ное 2022, 12:05
Radeon написа: 23 Ное 2022, 11:59 Ако става въпрос за megagaming , няма ги в графата интернет. Поне при мен със стийм не излизат.
Именно !!!
Но как е възможно и защо е така ?
Хората казват , че не правят нищо , за да им излизат сървърите...
... e, не правят нищо е силно казано. Например, на първо време е от значение как е настроено това цфг: server.cfg?!
Качи го да го видим, но ако не искаш да е на показ, прати ми го на лични, там има някои настройки...
p.s. А между другото добавен ли е в http://css.setti.info ?

Аватар
Siska
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 772
Регистриран на: 03 Дек 2019, 22:29
Местоположение: Bedrock
Се отблагодари: 157 пъти
Получена благодарност: 48 пъти
Обратна връзка:

Re: Въпрос за сървърите на интернет

Мнение от Siska » 23 Ное 2022, 12:51

То в това цефеге няма нищо тайно. Махам само аркона и даунлоудъра , а останалото са съвсем обикновени настройки. В този сайт не мога да се регистрирам. Пробвах 15 или 16 пъти и всеки път пише , че кода не е правилен. А иначе добавяме нашите сървъри във всички мониторинги по целия свят , които открием.
Ето го :

Код за потвърждение: Избери целия код

echo CSMG -> Successfully Reloaded SERVER.CFG

hostname "CS MegaGaming Multi-Mod"
ip "45.144.155.166"

rcon_password ""

sv_rcon_banpenalty 120
sv_rcon_maxfailures 20
sv_rcon_minfailures 1
sv_rcon_minfailuretime 30

mp_autokick 0
mp_autocrosshair 0
mp_autoteambalance 2
mp_buytime 0.30
mp_consistency 1
mp_c4timer 35
mp_fadetoblack 0
mp_falldamage 1
mp_flashlight 1
mp_footsteps 1
mp_forcechasecam 1
mp_friendlyfire 0
mp_tkpunish 0
mp_freezetime 3
mp_fraglimit 0
mp_limitteams 1
mp_hostagepenalty 0
mp_maxrounds 0
mp_playerid 0
mp_roundtime 2
mp_startmoney 800
mp_timelimit 20
mp_timeleft 20
mp_winlimit 0
mp_chattime 3

mp_forcecamera 1

allow_weapon_shield 0
allow_spectators 1
sv_aim 0
sv_airaccelerate 10
sv_airmove 1
sv_clienttrace 1.0
sv_clipmode 0
sv_cheats 0
sv_gravity 800
sv_maxspeed 320
sv_proxies 0
sv_send_logos 0
sv_allow_dlfile 0
sv_timeout 300

pausable 0
log off
mp_logecho 0
mp_logdetail 0
mp_logmessages 0
mp_logfile 1
sv_filetransfercompression 0
sv_logbans 1
sv_log_onefile 0 
decalfrequency 60
edgefriction 2
host_framerate 0
hostage_debug 0
hostage_stop 0

// Регион на сървъра ( 3 за Европа. )
sv_region "3"

// Сървърни настройки - не се барат.
sv_unlag "1"
sv_unlagsamples "1"
sv_unlagpush "0"
sv_maxunlag "0.5"

// Логвания
log "off"
sv_logbans "1"
sv_log_onefile "0"
mp_logdetail "3"
mp_logmessages "1"

// FastDL настройки
sv_allowdownload 1
sv_downloadurl ""

// Важни настройки - не барай.
sv_maxrate "100000"
sv_minrate "25000"
sv_maxupdaterate "102"
sv_minupdaterate "40"

// Exec на CFG
exec banned.cfg
exec listip.cfg
exec game.cfg
exec game_init.cfg

// Server ticrate ( НЕ СЕ БАРА! )
sys_ticrate "1100" 

// ReHLDS протекция
sv_auto_precache_sounds_in_models 1    ///0/1 - автоматично прекейшване на модели, звуци и тн.
sv_delayed_spray_upload 1              ///0/1 - отложено качване на спрея на сървъра
sv_echo_unknown_cmd 0                ///0/1 - забрана на съобщения от неизвестни команди
sv_force_ent_intersection 0          ///0/1 - фиск за движещите се платформи - най-вече за Deathrun сървърите
sv_rehlds_force_dlmax 1               ///0/1 - слага лимит на cl_ dlmax на 1024, което предотвратява тегленето на твърде големи пакети
sv_rehlds_movecmdrate_max_avg 10000
sv_rehlds_movecmdrate_max_burst 25000
sv_rehlds_stringcmdrate_max_avg 10000
sv_rehlds_stringcmdrate_max_burst 25000 
sv_rehlds_hull_centering 0
sv_rcon_condebug 1
sv_rehlds_userinfo_transmitted_fields "\name\model\*sid"
sv_rehlds_movecmdrate_avg_punish "-1"
sv_rehlds_movecmdrate_burst_punish "-1"
sv_rehlds_stringcmdrate_avg_punish "-1"
sv_rehlds_stringcmdrate_burst_punish "-1"
sv_rehlds_attachedentities_playeranimationspeed_fix 1
sv_rehlds_local_gametime 1
Търсих врага и го открих : това съм аз , трябва да се победя...
Изображение
WWW.CSMEGAGAMING.COM Изображение Изображение Skype : Sisi-1_1

Аватар
Toni_P
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 64
Регистриран на: 01 Юли 2022, 19:12
Се отблагодари: 14 пъти
Получена благодарност: 4 пъти

Re: Въпрос за сървърите на интернет

Мнение от Toni_P » 23 Ное 2022, 13:27

Siska написа: 23 Ное 2022, 12:51 То в това цефеге няма нищо тайно. Махам само аркона и даунлоудъра , а останалото са съвсем обикновени настройки.
Ето го :

Код за потвърждение: Избери целия код

echo CSMG -> Successfully Reloaded SERVER.CFG

hostname "CS MegaGaming Multi-Mod"
ip "45.144.155.166"

rcon_password ""

sv_rcon_banpenalty 120
sv_rcon_maxfailures 20
sv_rcon_minfailures 1
sv_rcon_minfailuretime 30

mp_autokick 0
mp_autocrosshair 0
mp_autoteambalance 2
mp_buytime 0.30
mp_consistency 1
mp_c4timer 35
mp_fadetoblack 0
mp_falldamage 1
mp_flashlight 1
mp_footsteps 1
mp_forcechasecam 1
mp_friendlyfire 0
mp_tkpunish 0
mp_freezetime 3
mp_fraglimit 0
mp_limitteams 1
mp_hostagepenalty 0
mp_maxrounds 0
mp_playerid 0
mp_roundtime 2
mp_startmoney 800
mp_timelimit 20
mp_timeleft 20
mp_winlimit 0
mp_chattime 3

mp_forcecamera 1

allow_weapon_shield 0
allow_spectators 1
sv_aim 0
sv_airaccelerate 10
sv_airmove 1
sv_clienttrace 1.0
sv_clipmode 0
sv_cheats 0
sv_gravity 800
sv_maxspeed 320
sv_proxies 0
sv_send_logos 0
sv_allow_dlfile 0
sv_timeout 300

pausable 0
log off
mp_logecho 0
mp_logdetail 0
mp_logmessages 0
mp_logfile 1
sv_filetransfercompression 0
sv_logbans 1
sv_log_onefile 0 
decalfrequency 60
edgefriction 2
host_framerate 0
hostage_debug 0
hostage_stop 0

// Регион на сървъра ( 3 за Европа. )
sv_region "3"

// Сървърни настройки - не се барат.
sv_unlag "1"
sv_unlagsamples "1"
sv_unlagpush "0"
sv_maxunlag "0.5"

// Логвания
log "off"
sv_logbans "1"
sv_log_onefile "0"
mp_logdetail "3"
mp_logmessages "1"

// FastDL настройки
sv_allowdownload 1
sv_downloadurl ""

// Важни настройки - не барай.
sv_maxrate "100000"
sv_minrate "25000"
sv_maxupdaterate "102"
sv_minupdaterate "40"

// Exec на CFG
exec banned.cfg
exec listip.cfg
exec game.cfg
exec game_init.cfg

// Server ticrate ( НЕ СЕ БАРА! )
sys_ticrate "1100" 

// ReHLDS протекция
sv_auto_precache_sounds_in_models 1    ///0/1 - автоматично прекейшване на модели, звуци и тн.
sv_delayed_spray_upload 1              ///0/1 - отложено качване на спрея на сървъра
sv_echo_unknown_cmd 0                ///0/1 - забрана на съобщения от неизвестни команди
sv_force_ent_intersection 0          ///0/1 - фиск за движещите се платформи - най-вече за Deathrun сървърите
sv_rehlds_force_dlmax 1               ///0/1 - слага лимит на cl_ dlmax на 1024, което предотвратява тегленето на твърде големи пакети
sv_rehlds_movecmdrate_max_avg 10000
sv_rehlds_movecmdrate_max_burst 25000
sv_rehlds_stringcmdrate_max_avg 10000
sv_rehlds_stringcmdrate_max_burst 25000 
sv_rehlds_hull_centering 0
sv_rcon_condebug 1
sv_rehlds_userinfo_transmitted_fields "\name\model\*sid"
sv_rehlds_movecmdrate_avg_punish "-1"
sv_rehlds_movecmdrate_burst_punish "-1"
sv_rehlds_stringcmdrate_avg_punish "-1"
sv_rehlds_stringcmdrate_burst_punish "-1"
sv_rehlds_attachedentities_playeranimationspeed_fix 1
sv_rehlds_local_gametime 1
Понеже не ми се "рови" по всичките настройки , ето пращам мойто цфг - мисля, че е от значение за показване на сървъра са командите:
sv_lan "0" и
sv_region "255"
Щом си с РЕХЛДС - махни всички mp_ - команди от тук... и ги приложи в game.cfg. Видях някои излишни команди, ако ти се занмава -пробвай с някои от моите настройки и сподели... Успех! Но най-вече провери дали са ти добавени сървърите тук: http://css.setti.info/

Код за потвърждение: Избери целия код

hostname " ✯     ✯     ✯       :::R E L A X:::   ︻芫=一'"
sv_password ""
rcon_password ""
// motdfile "rules.txt"
	
mapchangecfgfile "server.cfg" 			// Конфигурационный файл который будет перезагружаться при каждой смене карты.
mapcyclefile "mapcycle.txt" 			// Файл со списком карт для автоматической смены карты по окончанию mp_timelimit или кол-ва побед/раундов.
max_queries_sec "3" 					// Какое число запросов разрешено за определённый период времени одному и тому же клиенту.
max_queries_sec_global "30" 			// Какое общее число запросов разрешено за определённый период времени .
max_queries_window "60"					// Величина этого "определённого периода времени".
pausable "0"							// 1 -Разрешает ,0 - Запрещает использования паузы на сервере.


// HLTV область
sv_proxies "0" 							// Возможность подключения HLTV к серверу 1-есть ,0-нет. (Значение больше 1 позволяет подключаться несколько 
sv_airmove "0"							// HLTV одновременно 2 - 3 и тд)

///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

// Конфигурация соединения, скорость
sv_lan "0" 								// Режим LAN - 1 ,Internet - 0
sv_region "255"			 		        // Если на сервере стоит значение (sv_lan "1"), то в этом режиме клиентский rate (а также sv_minrate и 
										// sv_maxrate) не
sys_ticrate "10000"				        //учитывается вообще, вместо него для всех клиентов используется это значение.
sv_maxrate "50000" 						// максимальное значение, которое сервер может отправлять каждому клиенту индивидуально,
sv_maxupdaterate "95" 					// Максимальная частота отсылки обновлений от сервера к клиенту
sv_minrate "20000" 						// Минимальное значение, которое сервер может отправлять каждому клиенту отдельно
sv_minupdaterate "45" 					// Минимальная частота отсылки обновлений от сервера к клиенту,

///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

// Голосовые настройки
sv_voicecodec "voice_speex" 			// Кодек для общения через микрофон
sv_voiceenable "1" 						// Разрешить использование микрофона (1/0=Вкл/Выкл).
sv_voicequality "3"						// качество голоса, от 1 до 5, чем больше, тем лучше, по умолчанию 3
sv_alltalk "1" 							// Обе команды могут разговаривать друг с другом во время игры (1/0=Вкл/Выкл).

///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

// Быстрая скачка
// рекомендуется сохранять следующие значения, чтобы не иметь проблем с загрузкой файлов с сервера!
sv_filetransfercompression "1"
sv_allowdownload 1
sv_downloadurl ""
sv_allowupload "0" 						// Разрешает-1/Запрещает-0 клиентам загружать на сервер собственные спреи.
sv_send_logos "0"						 // Разрешает/Запрещает серверу посылать сторонние спреи клиентам (Для работы необходима команда 
										// sv_allowdownload 1.)
										//(1/0=Да/Нет).
sv_send_resources "0" 					// Разрешает/Запрещает отсылать клиенту защищённые ресурсы. (1/0=Да/Нет).
sv_allow_dlfile "0"						// Разрешает/Запрещает локальную скачку. (Если установить значение 1 и переменную «sv_downloadurl», то 
					                	// локальная скачка
hpk_maxsize "4"						    // Максимальный размер файла custom.hpk (максимальный размер суммы всех игровых логотипов на сервере, в 
										// мегабайтах)
sv_uploadmax "0.5" 						// Ограничивает максимальный размер (в мегабайтах) спреев клиента.

///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

// Лагокомпинсация.
sv_unlag "1" 						   // Компенсировать лаги клиентов т.е. разрешить cl_lc, cl_lw и cl_lb. При игре по модему сервер должен 
										// поддерживать компенсацию лагов (1/0=Вкл/Выкл).
sv_unlagpush "1" 						// Отключение лагокомпенсации на уровне сервера. (1/0=Вкл/Выкл).
sv_unlagsamples "1" 					// Сколько предыдущих пакетов используются для вычисления задержки клиентов. Хватит одного пакета (значение 
										// = 1).
sv_maxunlag "0.5" 						// Максимальная лагокомпенсация, в секунду.

///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

// Движение, перемещение, ускорения.
sv_accelerate "5" 						// Устанавливает ускорение игрока для сервера
sv_airaccelerate "10"			 		// Скорость игрока во время прыжка/падения (В юнитах)
sv_friction "4" 						// Устанавливает силу трения.
sv_gravity "800" 						// Гравитация на кате (800 По умолчанию).
sv_maxspeed "320" 						// Максимальная скорость передвижения (Дефолт 320).
sv_maxvelocity "2000" 					// Устанавливает максимальную скорость любого объекта (начальная скорость - скорость перемешения по всем 
										// осям), втом числе скорость брошеной гранаты ,либо дроп любого оружия, так же влияет на силу прыжка.
sv_spectatormaxspeed "500" 				// Устанавливает уровень максимальной скорости перемещения для наблюдателей.
sv_stepsize "18" 						// Устанавливает высоту шага.
sv_stopspeed "75" 						// Минимальная скорость остановки, когда игрок на земле.
sv_wateraccelerate "10" 				// Устанавливает ускорение игрока в воде.
sv_waterfriction "1" 					// Устанавливает трение под водой.

///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

// Остальные настройки сервера.
sv_aim "0"								// 1 - разрешить, 0 - запретить использование стандартного AIM в игре.
sv_cheats "0" 							// 1 - разрешить, 0 - запретить использование чит кодов в игре.
sv_clienttrace "1" 						// Устанавливает размер хит бокса игрока (при попадании в который игрок получает повреждения)
sv_enableoldqueries "0" 				// 0-старый типа запросов ,1-новый тип запросов.
sv_stats "1" 							// Разрешить/Запретить сбор информации(Статистики) сервера. (1/0=Вкл/Выкл)
sv_timeout "7"							// Время, по истечении которого игрок отключается от сервера, если от него не было получено необходимого 

sv_wateramp "0"							// Размер волн на воде.
//Настройка неба (RBA цвет, текстура)
sv_skycolor_b : 0
sv_skycolor_g : 0
sv_skycolor_r : 0					    // Синий оттенок
sv_skyname : 0
sv_skyvec_x : 0
sv_skyvec_y : 0
sv_skyvec_z : 0

// Rcon и пароль
rcon_password ""
sv_rcon_banpenalty "0"                    // Время бана в минутах за неправильный ввод rcon пароля. 0 - навсегда
sv_rcon_maxfailures "1"                   // Количество попыток для ввода rcon пароля.
sv_rcon_minfailures "1"                   // Количество попыток для ввода rcon в течении времени заданного sv_rcon_minfailuretime, не успел - бан.
sv_rcon_minfailuretime "30"               // Время в секундах, для введения верного rcon (первый раз ошибся, на ввод верного пароля есть 30 сек иначе-бан.)
sv_rcon_condebug "1"

///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

//REHLDS
sv_auto_precache_sounds_in_models "0"         // Автоматически воспроизводить звуки моделей. По умолчанию: 0 (0 - нет, 1 - да).
sv_delayed_spray_upload "0"                   // Загружайть пользовательские спреи после входа в игру, а не при подключении. Это увеличивает скорость загрузки. По умолчанию: 0
                                              // (0 - нет, 1 - да).
sv_echo_unknown_cmd "0"                       // Эхо в консоли при попытке выполнить неизвестную команду. По умолчанию: 0 (0 - нет, 1 - да).
sv_force_ent_intersection "0"                 // In a 3-rd party plugins used to force colliding of SOLID_SLIDEBOX entities. По умолчанию: 0 (0 - нет, 1 - да).
sv_rehlds_force_dlmax "0"                     // Force a client's cl_dlmax cvar to 1024. It avoids an excessive packets fragmentation. По умолчанию: 0 (0 - нет, 1 - да).
sv_rehlds_hull_centering "1"                  // Use center of hull instead of corner. По умолчанию: 0 (0 - нет, 1 - да).

sv_rehlds_movecmdrate_max_avg "6000"            // Максимальное среднее значение clc_move в секунду. По умолчанию: 400
sv_rehlds_movecmdrate_max_burst "20000"          // Максимальное значение clc_move в секунду. По умолчанию: 2500
sv_rehlds_stringcmdrate_max_avg "2500"           // Максимальное среднее значение команд от клиента в секунду. По умолчанию: 80
sv_rehlds_stringcmdrate_max_burst "500"         // Максимальное значение команд от клиента в секунду. По умолчанию: 400

sv_rehlds_movecmdrate_avg_punish "5"          // Время в минутах, на которое игрок будет заблокирован (0 - навсегда, используйте отрицательное значение для кика). По умолчанию: 5
sv_rehlds_movecmdrate_burst_punish "5"        // Время в минутах, на которое игрок будет заблокирован (0 - навсегда, используйте отрицательное значение для кика). По умолчанию: 5
sv_rehlds_stringcmdrate_avg_punish "5"        // Время в минутах, на которое игрок будет заблокирован (0 - навсегда, используйте отрицательное значение для кика). По умолчанию: 5
sv_rehlds_stringcmdrate_burst_punish "5"      // Время в минутах, на которое игрок будет заблокирован (0 - навсегда, используйте отрицательное значение для кика). По умолчанию: 5
sv_rehlds_force_dlmax "1"
sv_rehlds_attachedentities_playeranimationspeed_fix "1"
allow_spectators "0"
decalfrequency "60"
sv_consistency "1"

Аватар
Toni_P
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 64
Регистриран на: 01 Юли 2022, 19:12
Се отблагодари: 14 пъти
Получена благодарност: 4 пъти

Re: Въпрос за сървърите на интернет

Мнение от Toni_P » 23 Ное 2022, 13:42

Siska написа: 23 Ное 2022, 12:51 То в това цефеге няма нищо тайно. Махам само аркона и даунлоудъра , а останалото са съвсем обикновени настройки. В този сайт не мога да се регистрирам. Пробвах 15 или 16 пъти и всеки път пише , че кода не е правилен. А иначе добавяме нашите сървъри във всички мониторинги по целия свят , които открием.
Ето го :

Код за потвърждение: Избери целия код

echo CSMG -> Successfully Reloaded SERVER.CFG

hostname "CS MegaGaming Multi-Mod"
ip "45.144.155.166"

rcon_password ""

sv_rcon_banpenalty 120
sv_rcon_maxfailures 20
sv_rcon_minfailures 1
sv_rcon_minfailuretime 30

mp_autokick 0
mp_autocrosshair 0
mp_autoteambalance 2
mp_buytime 0.30
mp_consistency 1
mp_c4timer 35
mp_fadetoblack 0
mp_falldamage 1
mp_flashlight 1
mp_footsteps 1
mp_forcechasecam 1
mp_friendlyfire 0
mp_tkpunish 0
mp_freezetime 3
mp_fraglimit 0
mp_limitteams 1
mp_hostagepenalty 0
mp_maxrounds 0
mp_playerid 0
mp_roundtime 2
mp_startmoney 800
mp_timelimit 20
mp_timeleft 20
mp_winlimit 0
mp_chattime 3

mp_forcecamera 1

allow_weapon_shield 0
allow_spectators 1
sv_aim 0
sv_airaccelerate 10
sv_airmove 1
sv_clienttrace 1.0
sv_clipmode 0
sv_cheats 0
sv_gravity 800
sv_maxspeed 320
sv_proxies 0
sv_send_logos 0
sv_allow_dlfile 0
sv_timeout 300

pausable 0
log off
mp_logecho 0
mp_logdetail 0
mp_logmessages 0
mp_logfile 1
sv_filetransfercompression 0
sv_logbans 1
sv_log_onefile 0 
decalfrequency 60
edgefriction 2
host_framerate 0
hostage_debug 0
hostage_stop 0

// Регион на сървъра ( 3 за Европа. )
sv_region "3"

// Сървърни настройки - не се барат.
sv_unlag "1"
sv_unlagsamples "1"
sv_unlagpush "0"
sv_maxunlag "0.5"

// Логвания
log "off"
sv_logbans "1"
sv_log_onefile "0"
mp_logdetail "3"
mp_logmessages "1"

// FastDL настройки
sv_allowdownload 1
sv_downloadurl ""

// Важни настройки - не барай.
sv_maxrate "100000"
sv_minrate "25000"
sv_maxupdaterate "102"
sv_minupdaterate "40"

// Exec на CFG
exec banned.cfg
exec listip.cfg
exec game.cfg
exec game_init.cfg

// Server ticrate ( НЕ СЕ БАРА! )
sys_ticrate "1100" 

// ReHLDS протекция
sv_auto_precache_sounds_in_models 1    ///0/1 - автоматично прекейшване на модели, звуци и тн.
sv_delayed_spray_upload 1              ///0/1 - отложено качване на спрея на сървъра
sv_echo_unknown_cmd 0                ///0/1 - забрана на съобщения от неизвестни команди
sv_force_ent_intersection 0          ///0/1 - фиск за движещите се платформи - най-вече за Deathrun сървърите
sv_rehlds_force_dlmax 1               ///0/1 - слага лимит на cl_ dlmax на 1024, което предотвратява тегленето на твърде големи пакети
sv_rehlds_movecmdrate_max_avg 10000
sv_rehlds_movecmdrate_max_burst 25000
sv_rehlds_stringcmdrate_max_avg 10000
sv_rehlds_stringcmdrate_max_burst 25000 
sv_rehlds_hull_centering 0
sv_rcon_condebug 1
sv_rehlds_userinfo_transmitted_fields "\name\model\*sid"
sv_rehlds_movecmdrate_avg_punish "-1"
sv_rehlds_movecmdrate_burst_punish "-1"
sv_rehlds_stringcmdrate_avg_punish "-1"
sv_rehlds_stringcmdrate_burst_punish "-1"
sv_rehlds_attachedentities_playeranimationspeed_fix 1
sv_rehlds_local_gametime 1
Мисля, че от няколко седмици сайта се е "бъгнал" и затова е проблема с добавянето. Не съм сигурен , че е точно това, но си го имай впредвид- докато там не ги добавиш шанса даа си видиш сървърите е малък. Проверявай редовно! Само да допълня:стойностите за цфг-то на сървъра като цяло трябва да се еднакви за всички сървъри, с изключение на онези които са свързани със рейтовете за свързване, както и командите за burst и avg на rehlds-те трябва да се настройват строго индивидуално в зависимост от "свързаността" на сървъра(скоростта и пинга на свързване), както и от производителността на сървърната машина... Успех :) и дано съм помогнал с нещо, и дано някой ми помогне някога все пак с мойта последна тема!

p.s. Сега забелязах- регистрация не е нужна в този сайт , просто клик на "червения бутон" "Add new server" и си излиза отделна страничка , но мисля, че там имат някакъв проблем ...

Аватар
Radeon
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 143
Регистриран на: 04 Апр 2021, 11:30
Се отблагодари: 2 пъти
Получена благодарност: 34 пъти
Обратна връзка:

Re: Въпрос за сървърите на интернет

Мнение от Radeon » 23 Ное 2022, 13:50

При мен в server.cfg няма sv_lan "0" и sv_region "255" и пак се вижда в интернет. Но sv_lan "0" ми е добавен във файла който стартира сървъра.

Код за потвърждение: Избери целия код

 @echo off
cls
echo Auto-ON.
echo Y_for_exit!
title Server
:hlds
echo (%time%) SERVER_ONLINE!
reg add "HKCU\Software\Valve\Steam\ActiveProcess" /v SteamClientDll /t REG_SZ /d "" /f
start/Realtime /wait hlds.exe -console -game cstrike -autoupdate +port 27017 +maxplayers 32 +map de_dust2 +sv_lan 0 +rcon_password "" 
echo (%time%) restart
goto hlds 

Публикувай отговор
  • Подобни теми
    Отговори
    Преглеждания
     Последно мнение

Обратно към “Поддръжка / Помощ”

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 20 госта