[ПРОДАВАМ] УНИКАЛНА MySQL Ранк Система (Rank System Ultimate) + ZP Support

Търговският раздел на форума. Място за всички, които искат да продадат, купят или заменят даден предмет/стока/услуга.
Аватар
Tornado_SW
Извън линия
AMXX Скриптър
AMXX Скриптър
Мнения: 159
Регистриран на: 04 Фев 2020, 22:41
Се отблагодари: 28 пъти
Получена благодарност: 76 пъти
Обратна връзка:

[ПРОДАВАМ] УНИКАЛНА MySQL Ранк Система (Rank System Ultimate) + ZP Support

Мнение от Tornado_SW » 14 Яну 2023, 23:25

« Rank System Ultimate »



Описание:

Представям ви една уникална ранк система, която няма да намерите другаде в интернет. Системата е писана изцяло от мен (с малко помощ от HueHue) и е вложен адски много труд в нея като кодът е максимално оптимизиран, четлив и подреден. Като за начало, ранк системата работи с reapi и всички статистики, с които разполага като xp, level, kills, headshots и много други, се взимат от там и се запазват в реално време с MySQL. Освен това, има куп неща като Skills (умения), отборно XP, асистенции, Stats Viewer, което съставлява меню за разглеждане на статистиките на другите играчи, уникални /top15, /rankstats и Map End Stats motd екрани, web stats и още. Всички неща, които включва системата, могат да бъдат лесно настройвани с конфигурационен файл, в него е обяснено всичко. Също има включен и lang файл за лесно променяне и на всички съобщения. Към системата е добавен и API, който съдържа куп нативи, благодарение на които може лесно да си създадете ваши подплъгини. На всичкото отгоре, е наличен и Zombie Plague съпорт, с негови уникални статистики. Повече информация ще видите най-отдолу. Ранк системата работи без проблем при пълен сървър и по нея няма открити бъгове. Сега ще ви представя всичко, с което разполага тя.



HUD информация:

Изображение

Това е HUD информацията на играча относно неговия ранк статус. По подразбиране изглежда така. Може да се промени да бъде във вид на DHUD, да ѝ се променя цвета и позицията, и да се прилагат заместители в нея. Ето списък с всички заместители, както и тяхните предназначения:
  • %name% - Името на играча.
  • %xp% - Текущото XP на играча.
  • %level% - Текущото ниво на играча.
  • %rank% - Името на текущия ранк на играча.
  • %next_xp% - Нужното XP за достигане на следващото ниво на играча.
  • %next_level% - Следващото ниво на играча.
  • %next_rank% - Името на следващото ниво на играча.
  • %max_levels% - Максималният брой нива.
  • %server_rank% - Ранка на играча в сървъра.
  • %max_server_ranks% - Максималния брой ранкове в сървъра.
  • %skill% - Името на текущото умение на играча.
  • %skill_range% - Диапазонът на текущото умение на играча. Той се изчислява по следната формула: 100.0 * Убийства / (Убийства + Умирания)
  • %next_skill% - Името на следващото умение на играча
  • %next_skill_range% - Нужният диапазон за достигане на следващото умение на играча.
  • %minutes% - Минутите, които играчът е прекарал в сървъра за една сесия.
  • %seconds% - Секундите, които играчът е прекарал в сървъра за една сесия.
  • %newline% - Нов ред.
Как ще подредите заместителите е без никакво значение. Максималният брой на HUD информацията е 512 символа. Когато умрете, информацията се сменя на играчът, когото наблюдавате.



MOTD екрани:

Направени са уникални Top15, Rank Stats и Map End Stats motd екрани, като към тях има добавени куп харатеристики. Всички неща като дизайн, изображения, текст, цветове и други, може да бъдат променяни от .php и .css файла на съответния мотд екран. Ето подброно описание и снимки за всеки от тях:
  • Top 15
    Изображение Изображение

    Така изглежда Top 15 по подразбиране. Както виждате, таблицата се състои от следните колони: Топ, Име, Асистенции, Убийства, Умирания, Удари в главата (и проценти), Най-Ценен Играч, Спечелени рундове, Заложени бомби, Експлодирали бомби, Обезвредени бомби, XP, Умение и Ранк.
    С натискането на всяко заглавие на съответната колона, ще подреди играчите по тази колона по възходящ или низходящ ред. Както също виждате, при всеки играч има индикатор дали е онлайн или офлайн в сървъра, също и флага от неговата страна, стийм аватар и иконка (ако е такъв), и дали е нов във сървъра. Има и цветни имена за Випове или Админи. Те могат лесно да се костумизират от config файла. Цветовете на рамките за всеки скил също може да се костумизира. Натискането на даден играч ще ви отведе до неговата ранк статс страница, която по-долу ще видите. Ранковете по подразбиране са направени да бъдат тези на CS:GO, снимки с тях може да видите тук.

    Отварянето на топ статистиките става с командата /top или /topX като X са местата до които да се показва. (например /top20, /top50, /top100 т.н.) Може да използвате и командата /bot или /botX, която ще изкара последните играчи в сървъра.

    Под таблицата също има и добавена търсачка на играчите по техното име, ип или стийм ид, както и страници.

  • Rank Stats
    Изображение Изображение

    Така изглежда motd страницата на статистиките на играча. Ранк статистиката се състои от следните три колони:
    • В първата колона, на най-горния ред показва Steam аватара на играча (ако той е такъв), който при натискане ще ви отведе до неговия стийм профил. До него е флага на държавата, от която е. Под флага е индикатор на играча дали е онлайн/офлайн в сървра, името на играча и на кое място седи той в сървъра, както и неговото умение. Над умението се изписва по какво се ранкват играчите по подразбиране, зададено от конфигурационния файл. На по-долния ред показва ранк статуса на играча, в прочие, изображението на текущия му ранк, XP бар-а и нужното XP до следващ ранк и изображението на следващия му ранк. Под тях са "highlight-ите" на играча. Колко пъти е бил най-ценен играч, колко спечелени рунда има, колко заложени, експлодирали и обезвредени бомби има.
    • Във втората колона са изброени основните статистики на играча. Тя се състои от следните неща: Убийства, Умирания, Асистенции, Удари в главата (и проценти), Коефициент Умирания/Убийства, Изстрели, Удари, Щети, Проценти Точност, Проценти Ефективност, Първи логин в сървъра, Последен логин в сървъра и Изиграно Време.
    • Третата колона се отнася за топ 5 любими оръжия на играча. В нея ще се показват изображения на петте оръжия, с които играчът е направил най-много убийства, както и техния брой и име отляво.

  • Map End Stats
    Изображение Изображение

    Така изглежда статистиката, която ще се показва на края на всяка карта. Най-отгоре в центъра е заглавието на статистиката, под него вляво е името на самата играна карта. Под картата изписва кой отбор е победил, тоест отбора, направил най-голям брой резултати. Ако резултатът между двата отбора е равен, то ще изписва Match Draw по подразбиране. Под това е таблицата на самата статистика. В нея са показани Топ играчите на мача и купите за първите три места. Както при top15, тук също показва онлайн/офлайн индикатор на играча, флаг, стийм аватар и иконка, и дали той е нов. Вдясно на него показва неговите убийства, умирания, Коефициент Умирания/Убийства, Най-Ценен Играч и ранк.. Под топ статистиката се намира индивидуалната статистиката на играчът. Там се изписва колко убийства и умирания е направил, и също колко общо XP е получил.

Лимита на символи за всеки мотд екран е НЕОГРАНИЧЕН. Всички те се настройват от файл с .php разширение. Също така, МОТД екраните се показват правилно на всички резолюции както при стийм, така и при нон-стийм. При стийм се показват цялостно, без скрол за всяка една резолюция от типа "normal" и "widescreen".

Снимки на МОТД екраните за non-steam, може да видите от тук: ЦЪК



Web Stats:

Към системата има добавен web stats, чрез който лесно може да си добавяте сървъри, на които да се разглеждат техните статистики. Така изглежда и самата страница с 5 примерни добавени сървъра:

Изображение

Натискането на сървър ще покаже iframe на top15 на съответния сървър по този начин.



Stats Viewer:

Към системата има добавено меню за преглеждане на статистиките на другите играчи, които играят в момента във сървъра. Когато цъкнете върху даден играч, ще се отвори Rank Stats motd екрана със статистиките на съотвения играч. Може да подредите играчите в менюто по XP, Убийства, Най-Ценен Играч, Спечелени Рунда, Заложени Бомби, Експлодирали Бомби, Обезвредени Бомби, Изиграно Време и Умение.

Изображение Изображение Изображение Изображение



Настройки:

Изображение Изображение

Както споменах в описанието, системата разполага с конфигурационен файл за лесно настройване на всичко. В него ще видите различни секции. Под всяка секция са дадени всички настройки, които се отнасят за съответната секция. Това е списъка с всички секции, тяхните настройки, стойности по подразбиране и кратко описание относно тях:
  • [MySQL]
    Вашата MySQL информация.
    • MYSQL_HOST = 127.0.0.1
    • MYSQL_USER = root
    • MYSQL_PASSWORD =
    • MYSQL_DATABASE = amx
    • MYSQL_TABLE = rank_system
    • MYSQL_TABLE2 = weapon_kills
    • MYSQL_TABLE3 = map_stats

      Дали да запазва статистиките в реално време или само при connect/disconnect. Изключването на опцията е полезно, ако сървъра ви изпълнява много заявки на веднъж (например имате пълен respawn сървър) и се стига до губене на данни или delay при смяна на мап/рестарт. Също е полезно и при по-бавните MySQL хостове.
    • MYSQL_REALTIME = 1
  • [Настройки]
    • Линкът, който ще води до web папката, качена на вашия хост.
    • WEBSITE_LNIK = http://localhost/web/

      Вашият стийм API ключ. Той служи за показване на аватарите и профилите на стийм играчите.
    • STEAM_API_KEY =

      Вида за запазване на данните на играчите. (0 = запази по име | 1 = запази по IP | 2 = запази по SteamID)
    • SAVE_TYPE = 2

      Чат префикса за всяко съобщение. ($1 = нормален цвят, $3 = отборен цвят, $4 = зелен цвят)
    • CHAT_PREFIX = $3[$4Rank System Ultimate$3]$1

      Показва ранк информация за играча в началото на всеки рунд. Неща като с колко ранка се е качил/спаднал, както и дали е влязал/излязал в Топ 15.
    • RANK_INFO = 1

      Включва/Изключва ранкването на ботовете.
    • RANK_BOTS = 1

      За колко време играчът предстоял в сървъра се счита като нов (в секунди).
    • TIME_NEW = 7200

      По какво да се подреждат играчите в top 15 по подразбиране. (0 = XP | 1 = Име | 2 = Убийства | 3 = Асистенции | 4 = Умирания | 5 = Умение | 6 = Глави | 7 = Заложени бомби | 8 = Експлодирали бомби | 9 = Обезвредени бомби | 10 = Спечелени рундове | 11 = Най-ценни играчи | 12 = Ранк | 13 = Цялостно)
    • DEFAULT_ORDER = 13

      Ако е по-голямо от 0, играчите няма да получават XP, освен ако те не са 'X' на брой влезнали в сървъра.
    • MINUMUM_PLAYERS =

      Кои отбори да получават XP. (0/празно = всички отбори | 1 = само терористи | 2 = само CT | 3 = само спектатори)
    • TEAM_SET =

      Вида на HUD ранк статуса, ако е вкючен. (0 = HUD | 1 = DHUD)
    • HUD_TYPE = 0

      HUD ранк статус информацията на играча.
    • HUD_INFO = Name: %name% %newline%Level: %level% / %max_levels% %newline%XP: %xp% / %next_xp% %newline%Rank: %rank% %newline%Current Session: %minutes%min %seconds%sec %newline%Server Rank: %server_rank% / %max_server_ranks% %newline%Skill: [%skill% %skill_range%]

      HUD ранк статус информацията на играча ако той е достигнал последното ниво.
    • HUD_INFO_MAX = Name: %name% %newline%Level: %level% %newline%XP: %xp% %newline%Rank: %rank% %newline%Server Rank: %server_rank% / %max_server_ranks% %newline%Skill: [%skill% %skill_range%]

      Стойности на HUD съощението. (червено, зелено, синьо, позиция X, позиция Y)
    • HUD_VALUES = -1 255 -1 0.01 0.15

      Вида на показване на съобщението, когато играчът вдигне/спадне ранк. (0 = всички в сървъра го виждат | 1 = само той си го вижда)
    • LEVEL_MESSAGE_TYPE = 0

      Ефект на екрана при вдигане на ранк. (червено, зелено, синьо, яркост, времетраене)
    • LEVELUP_EFFECTS = 0 255 0 75 1.0

      Звукът при вдигане на ранк. (празно = няма звук)
    • LEVELUP_SOUND = warcraft3/levelupcaster.wav

      Ефект на екрана при спадане на ранк. (червено, зелено, синьо, яркост, времетраене)
    • LEVELDN_EFFECTS = 255 0 0 75 1.0

      Звукът при спадане на ранк. (празно = няма звук)
    • LEVELDN_SOUND = warcraft3/purgetarget1.wav

      Стойности относно асистенциите, те са колко минимална щета трябва да направи играчът, за да се счита за асистент, колко пари да получава при асистенция и дали да получава фраг при направена асистенция.
    • ASSIST_VALUES = 40 100 1

      Включи/Изключи HUD-a при получаване на XP.
    • XP_HUD_ENABLE = 1

      Включи/Изключи HUD-a при получаване на отборно XP.
    • XP_HUD_TEAM_ENABLE = 1

      Вида на HUD-a при получаване на XP, ако е включен. (0 = HUD | 1 = DHUD)
    • XP_HUD_TYPE = 1

      Вида на HUD-a при получаване на отборно XP, ако е включен. (0 = HUD | 1 = DHUD)
    • XP_HUD_TEAM_TYPE = 1

      Съобщението при получаване на XP.
    • XP_HUD_GET = +%xp% XP

      Съобщението при получаване на отборно XP.
    • XP_HUD_TEAM_GET = +%xp% Team XP

      Съобщението при губене на XP.
    • XP_HUD_LOSE = -%xp% XP

      Съобщението при губене на отборно XP.
    • XP_HUD_TEAM_LOSE = -%xp% Team XP

      Стойности на XP HUD съобщението (червено, зелено, синьо, позиция X, позиция Y, ефекти (0 = без ефект | 1 = премигване | 2 = пишеща машина), времетраене)
    • XP_HUD_VALUES = 0 255 255 0.85 0.70 0 1.0

      Стойности на отборното XP HUD съобщение (червено, зелено, синьо, позиция X, позиция Y, ефекти (0 = без ефект | 1 = премигване | 2 = пишеща машина), времетраене)
    • XP_HUD_TEAM_VALUES = 0 255 255 0.85 0.75 0 1.0

      Включи/Изключи MVP HUD съобщението.
    • MVP_HUD_ENABLE = 1

      Вида на MVP HUD съобщението, ако е включен. (0 = HUD | 1 = DHUD)
    • MVP_HUD_TYPE = 0

      Стойности на MVP HUD съобщението (червено, зелено, синьо, позиция X, позиция Y)
    • MVP_HUD_VALUES = 0 255 255 0.85 0.70
  • [Команди]
    • Комадите за отваряне на RankStats motd-то.
    • STATS_COMMANDS = say /statsme, say_team /statsme, say /rankstats, say_team /rankstats

      Командите за отваряне на Stats Viewer менюто.
    • STATSVIEWER_COMMANDS = say /stats, say_team /stats, say /statslist, say_team /statslist, say /statsviewer, say_team /statsviewer, say /sw, say_team /sw

      Командите за показване на XP информацията на играча в чата.
      Изображение
    • XP_COMMANDS = say /xp, say_team /xp, say /level, say_team /level

      Командите за показване на ранк информацията на играча в чата.
      Изображение
    • RANK_COMMANDS = say /rank, say_team /rank, say /skill, say_team /skill

      Командите за включване/изключване на HUD ранк статуса на играча.
    • HUDINFO_COMMANDS = say /hudinfo, say_team /hudinfo

      Командите за включване/изключване на ранк инфо съобщението при всеки spawn.
    • RANKINFO_COMMANDS = say /rankinfo, say_team /rankinfo
  • [Ранкове]
    В тази секция се добавят вашите ранкове.
    Употреба: Името на ранка = Нужното XP
    Лимитът за добавяне на ранкове е неограничен.
    • n/a = 0
      Silver I = 50
      Silver II = 100
      Silver III = 250
      Silver IV = 500
      Silver Elite = 750
      Silver Elite Master = 1000
      Gold Nova I = 1250
      Gold Nova II = 1500
      Gold Nova III = 2000
      Gold Nova Master = 2500
      Master Guardian = 3000
      Master Guradian II = 4000
      Master Guardian Elite = 5000
      Distinguished Master Guardian = 6000
      Legendary Eagle = 8000
      Legendary Eagle Master = 10000
      Supreme Master First Class = 12500
      Global Elite = 15000
  • [Умения]
    В тази секция се добавят вашите умения.
    Употреба: Името на умението = Нужният диапазон
    Диапазонът на умение на играча се изчислява по следната формула: 100.0 * Убийства / (Убийства + Умирания)
    Лимитът за добавяне на умения е неограничен.
    • N- = 0.00
      N = 10.00
      N+ = 15.00
      A- = 20.00
      A = 30.00
      A+ = 35.00
      V- = 40.00
      V = 50.00
      V+ = 55.00
      E- = 60.00
      E = 70.00
      E+ = 75.00
      M- = 80.00
      M = 90.00
      M+ = 95.00
  • [XP Награди]
    Тук се намират XP наградите.
    Списък с всички ключови думи: kill, death, headshot, assist, blind, bomb_plant, bomb_defuse, bomb_explode, team_kill, suicide, t_win, ct_win, t_lose, ct_lose, vip, vip_flags, името на оръжието (knife, usp, ak47 т.н.)
    Употреба: ключова дума = 'XP' 'Отборно XP'. Например: bomb defuse = 10 20 ще дава 30 XP (10+20) на играчът, обезвредил бомбата + 20 отборно XP. Отборното XP не е задължително.
    Стойностите на ключовите думи headshot ,blind и името на оръжието се прибавят към стойността на kill. Пример: kill = 5, headshot = 3 и blind = 2 ще ви даде 10 XP при Headshot, ако сте заслепен.
    Стойността на ключовата дума vip се добавя към стойността на всички ключови думи.
    • kill = 5
      headshot = 3
      assist = 2
      blind = 2
      knife = 5
      grenade = 8
      bomb_plant = 10 3
      bomb_defuse = 15 5
      bomb_explode = 10 3
      team_kill = -7
      suicide = -10
      vip = 2
      vip_flags = r



Админ команди:

Към системата има добавени само 4 админ команди. И четирите изискват админите да са с флаг ADMIN_RCON.
  • rsu_give_xp <име|#userid> <стойност> -- Дава XP на посочен играч.
  • rsu_reset_xp <име> -- Рестартира XP-то на посочен играч.
  • rsu_reset_stats <име> -- Рестартира статистиките на посочен играч.
  • rsu_reset_tables -- Занулява MySQL таблиците.



API:

Системата разполага със собствена библиотека ranksultimate.inc, която важи за направата на подплъгини.
Ето един примерен елементарен подплъгин който при всеки удар дава +15 XP на играчът и +5 на отбора ако той е CT.

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <ranksultimate>

public plugin_init()
{
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "hamDamage")
}

public hamDamage(iVictim, iInflictor, iAttacker, Float:flDamage, iDmgBits)
{
	if(!is_user_connected(iVictim) || !is_user_connected(iAttacker) || iAttacker == iVictim || get_user_team(iAttacker) == get_user_team(iVictim))
	{
		return
	}

	rsu_give_user_xp(iAttacker, 15)
	rsu_give_team_xp(2, 5)
}
Списък с всички нативи:
  • rsu_user_level_updated(индекс, ниво, bool:levelup) -- Извиква се когато нивото на клиента се промени.
    • @параметър индекс -- Индекса на клиента.
    • @параметър ниво -- Новото ниво.
    • @параметър levelup -- True ако клиента качи ниво, false ако спадне.
    • @не връща нищо
  • rsu_user_xp_updated(индекс, xp, bool:teamxp) -- Извиква се когато XP-то на клиента се промени.
    • @параметър индекс -- Индекса на клиента.
    • @параметър xp -- XP-то.
    • @параметър teamxp -- True ако полученото XP е отборно, false ако не е.
    • @не връща нищо
  • rsu_get_user_xp(индекс) -- Връща текущото XP на клиента.
    • @параметър индекс -- Индекса на клиента.
    • @връща -- Текущото XP на клиента.
  • rsu_get_user_next_xp(индекс) -- Връща XP-то на следващия ранк на клиента.
    • @параметър индекс -- Индекса на клиента.
    • @връща -- XP-то на следващия ранк на клиента.
  • rsu_get_user_level(индекс) -- Връща текущото ниво на клиента.
    • @параметър индекс -- Индекса на клиента.
    • @връща -- Текущото ниво на клиента.
  • rsu_get_user_kills(индекс) -- Връща общия брой убийства на клиента.
    • @параметър индекс -- Индекса на клиента.
    • @връща -- Общия брой убийства на клиента.
  • rsu_get_user_deaths(индекс) -- Връща общия брой умирания на клиента.
    • @параметър индекс -- Индекса на клиента.
    • @връща -- Общия брой умирания на клиента.
  • rsu_get_user_headshots(индекс) -- Връща общия брой удари в главите на клиента.
    • @параметър индекс -- Индекса на клиента.
    • @връща -- Общия брой на удари в главите на клиента.
  • rsu_get_user_assists(индекс) -- Връща общия брой асистенции на клиента.
    • @параметър индекс -- Индекса на клиента.
    • @връща -- Общия брой асистенции на клиента.
  • rsu_get_user_shots(индекс) -- Връща общия брой изстрели на клиента.
    • @параметър индекс -- Индекса на клиента.
    • @връща -- Общия брой изстрели на клиента.
  • rsu_get_user_hits(индекс) -- Връща общия брой удари на клиента.
    • @параметър индекс -- Индекса на клиента.
    • @връща -- Общия брой удари на клиента.
  • rsu_get_user_damage(индекс) -- Връща общия брой щети нанесал клиента.
    • @параметър индекс -- Индекса на клиента.
    • @връща -- Общия брой щети нанесал клиента.
  • rsu_get_user_mvp(индекс) -- Връща общия брой MVP на клиента.
    • @параметър индекс -- Индекса на клиента.
    • @връща -- Общия брой MVP на клиента.
  • rsu_get_user_rounds_won(индекс) -- Връща общия брой спечелени рунда на клиента.
    • @параметър индекс -- Индекса на клиента.
    • @връща -- Общия брой спечелени рунда на клиента.
  • rsu_get_user_bombs_planted(индекс) -- Връща общия брой заложени бомби на клиента.
    • @параметър индекс -- Индекса на клиента.
    • @връща -- Общия брой заложени бомби на клиента.
  • rsu_get_user_bombs_exploded(индекс) -- Връща общия брой експлодирали бомби на клиента.
    • @параметър индекс -- Индекса на клиента.
    • @връща -- Общия брой вксплодирали бомби на клиента.
  • rsu_get_user_bombs_defused(индекс) -- Връща общия брой обезвредени бомби на клиента.
    • @параметър индекс -- Индекса на клиента.
    • @връща -- Общия брой обезвредени бомби на клиента.
  • rsu_get_user_played_time(индекс) -- Връща общото изиграно време на клиента.
    • @параметър индекс -- Индекса на клиента.
    • @връща -- Общото изиграно време на клиента.
  • rsu_get_rank_by_level(ниво, буфер[], дължина) -- Връща името на ранка, съотвестващ на специфично ниво.
    • @параметър ниво -- Нивото.
    • @параметър буфер -- Буфера, в който да се store-ва името.
    • @параметър индекс -- Максималната дължина на буфера.
    • @не връща нищо
  • rsu_get_user_rank(индекс, буфер[], дължина) -- Връща името на текущия ранк на клиента.
    • @параметър индекс -- Индекса на клиента.
    • @параметър буфер -- Буфера, в който да се store-ва името.
    • @параметър индекс -- Максималната дължина на буфера.
    • @не връща нищо
  • rsu_get_user_skill(индекс, буфер[], дължина) -- Връща името на текущото умение на клиента.
    • @параметър индекс -- Индекса на клиента.
    • @параметър буфер -- Буфера, в който да се store-ва името.
    • @параметър индекс -- Максималната дължина на буфера.
    • @не връща нищо
  • rsu_get_user_skill_range(индекс) -- Връща диапазона на умение на играча във вид на float.
    • @параметър индекс -- Индекса на клиента.
    • @връща -- Диапазона на умение на играча.
  • rsu_get_user_server_rank(индекс) -- Връща текущия ранк в сървъра на клиента.
    • @параметър индекс -- Индекса на клиента.
    • @връща -- Текущия ранк в сървъра на клиента.
  • rsu_get_max_levels() -- Връща максималния брой на всички нива.
    • @връща -- Максималния брой на всички нива.
  • rsu_get_max_server_ranks() -- Връща максималния брой ранкове в сървъра.
    • @параметър индекс -- Индекса на клиента.
    • @връща -- Максималния брой ранкове в сървъра.
  • rsu_give_user_xp(индекс, стойност = 0) -- Дава специфична стойнст XP на клиента.
    • @параметър индекс -- Индекса на клиента.
    • @параметър стойност -- XP стойност.
    • @връща -- Стойността на XP-то.
  • rsu_give_team_xp(отбор, стойност = 0) -- Дава специфична стойнст XP на специфичен отбор.
    • @параметър отбор -- Отбора. (0 - няма, 1 - терористи, 2 - контра-терористи, 3 - наблюдатели)
    • @параметър стойност -- XP стойност.
    • @връща -- Стойността на XP-то.
  • rsu_reset_stats() -- Занулява MySQL таблиците.

Списък със събплъгини, които може да ползвате.



Zombie Plague Support
Извън темата
Направен е съпорт за Zombie Plague мода, като системата е редактирана да бъде изцяло съвместима с него. Това включва и всички версии на ZP. Добавени са зомби статистики (както и нативи към тях), уникални зомби ранкове по подразбиране, зомби XP награди и променен дизайн на МОТД-тата, специално за ZP. Долу ще видите списък с всички характеристики.



Зомби Ранкове

Зомби ранковете по подразбиране са направени да бъдат следните (ранк = XP + снимка):
  • Walker = 0 Изображение
    Crawler = 50 Изображение
    Rotten = 250 Изображение
    Banshee = 500 Изображение
    Marauder = 1000 Изображение
    Ghoul = 2000 Изображение
    Stalker = 4000 Изображение
    Revenant = 6000 Изображение
    Devourer = 8000 Изображение
    Dreadlord = 11000 Изображение
    Behemoth = 15000
    Изображение


ZP MOTDs

Изображение Изображение Изображение

Така изглеждат МОТД екраните по подразбиране. Както виждате, старите статистики (MVP, Rounds Won, C4 Planted/Defused/Exploded) са премахнати на тяхно място са добавени следните: Human Wins, Zombie Wins, Общо Нанесени Щети, Общо Инфекции и Ammo Pack. Също така са добавени и нови статистики като Инфектиран, Последен Останал и Последен Оцелял.

В ранк статс, най-лявата колона за оръжията е премахната и на нейно място е добавена нова с повече зомби статистки, които сами може да видите.

Ако ползвате ZP версии, които не поддържат някои от гейм модовете като Assassin и Sniper, то може много лесно да премахнете техните статистики от .php файла.



XP Награди

Новите XP награди са следните: kill, death, headshot, assist, team_kill, suicide, infection, z_win, h_win, z_lose, h_lose, last_z, last_h, survived, vip, vip_flags, zombie_kill, nemesis_kill, assassin_kill, survivor_kill, sniper_kill

По подразбиране са конфигурирани така:
  • kill = 5
    headshot = 3
    assist = 2
    team_kill = -7
    suicide = -10
    infection = 5
    survived = 7
    nemesis_kill = 3
    sniper_kill = 3
    h_win = 10
    z_win = 10
    last_z = 2
    last_h = 5



Нови нативи

Това са и новите добавени нативи:
  • rsu_get_user_human_wins(индекс) -- Връща общия брой Human Wins на клиента.
    • @параметър индекс -- Индекса на клиента.
    • @връща -- Общия брой Human Wins на клиента.
  • rsu_get_user_zombie_wins(индекс) -- Връща общия брой Zombie Wins на клиента.
    • @параметър индекс -- Индекса на клиента.
    • @връща -- Общия брой Zombie Wins на клиента.
  • rsu_get_user_infections(индекс) -- Връща общия инфекции на клиента.
    • @параметър индекс -- Индекса на клиента.
    • @връща -- Общия инфекции на клиента.
  • rsu_get_user_infected(индекс) -- Връща общия брой инфектиране на клиента.
    • @параметър индекс -- Индекса на клиента.
    • @връща -- Общия брой инфектиране на клиента.
  • rsu_get_user_last_human(индекс) -- Връща общия брой последен останал човек на клиента.
    • @параметър индекс -- Индекса на клиента.
    • @връща -- Общия бройпоследен останал човек на клиента.
  • rsu_get_user_survived(индекс) -- Връща общия брой последен оцелял човек на клиента.
    • @параметър индекс -- Индекса на клиента.
    • @връща -- Общия брой последен оцелял човек на клиента.



Цена: 35€

Налични са 2 архива - този с обикновената ранк система и този за зомби същата. След закупуване, сами си избирате кой архив да получите, може и двата ако искате. В архива, който ще получите има 2 папки. В едната plugin е самият плъгин, в прочие, конфигурационния файл, lang файла, библиотеките и .sma кода (без .amxx). В другата папка, която е web се състои от всички .php файлове, както и техните css stylesheet-ове и изображеня. Също разбира се и конфигурационния файл, както и компонтентите GeoIP и LGSL. Папката web трябва да бъде качена на вашия уеб хост.



Плащането става само и единствено чрез PayPal. Разбира се, предлагам пълна поддръжка на плъгина, както и БЕЗПЛАТНИ ъпдейти.
За поръчки може да ми пишете:
Последно промяна от Tornado_SW на 26 Окт 2023, 13:00, променено общо 60 пъти.

Аватар
Tornado_SW
Извън линия
AMXX Скриптър
AMXX Скриптър
Мнения: 159
Регистриран на: 04 Фев 2020, 22:41
Се отблагодари: 28 пъти
Получена благодарност: 76 пъти
Обратна връзка:

Re: [ПРОДАВАМ] УНИКАЛНА MySQL Ранк Система + Weapon Skins Система (CS 1.6)

Мнение от Tornado_SW » 20 Яну 2023, 22:27

« UPDATE »


  • MOTD екраните са значително подобрени, като третата колона на Rank Stats e променена да показва петте най-любими оръжия на играча вместо само едното. Също е и променено в първата колона да показва аватара на играча (ако той е стийм)

    Изображение Изображение
  • Добавен е Headshots 15 (/hsall) MOTD екран.
    Изображение
  • Направени са купи за първите три места в Top 15 и Headshots 15 класациите.
  • Добавените са заместителите %server_rank%, %max_server_ranks%, %minutes%, %seconds% към HUD ранк статуса.
  • Добавени са куп още нативи към библиотеката ranksmysql.inc и админ командата rsm_reset_tables, която занулява всички статистики.
  • Ранк системата е направена да работи ицяло с reapi и всички статистики вече от там се взимат, вместо от statsx. Запазват се и в реално време, вместо на всеки рунд. Благодарности на HueHue за помощта.
За сметка на това, цената е вдигната с 10€.
Първия пост е променен, може да го разгледате наново с новите добавени неща.
Последно промяна от Tornado_SW на 27 Яну 2023, 22:59, променено общо 1 път.

Аватар
Tornado_SW
Извън линия
AMXX Скриптър
AMXX Скриптър
Мнения: 159
Регистриран на: 04 Фев 2020, 22:41
Се отблагодари: 28 пъти
Получена благодарност: 76 пъти
Обратна връзка:

Re: [ПРОДАВАМ] УНИКАЛНА MySQL Ранк Система + Weapon Skins Система (CS 1.6)

Мнение от Tornado_SW » 23 Яну 2023, 16:32

« UPDATE »


  • Вече се виждат флаговете на държавите, от които са играчите до техния аватар в Rank Stats. Това са добавените държави.
    Изображение

Аватар
Tornado_SW
Извън линия
AMXX Скриптър
AMXX Скриптър
Мнения: 159
Регистриран на: 04 Фев 2020, 22:41
Се отблагодари: 28 пъти
Получена благодарност: 76 пъти
Обратна връзка:

Re: [ПРОДАВАМ] УНИКАЛНА MySQL Ранк Система (CS 1.6)

Мнение от Tornado_SW » 29 Яну 2023, 23:33

« UPDATE »


  • Добавена е Map End статистика. Описание относно нея е написано в първия пост.
    Изображение

Аватар
Tornado_SW
Извън линия
AMXX Скриптър
AMXX Скриптър
Мнения: 159
Регистриран на: 04 Фев 2020, 22:41
Се отблагодари: 28 пъти
Получена благодарност: 76 пъти
Обратна връзка:

Re: [ПРОДАВАМ] УНИКАЛНА MySQL Ранк Система (CS 1.6)

Мнение от Tornado_SW » 01 Фев 2023, 14:29

« UPDATE »


  • Добавени са асистенции към системата, които отчитат и флашване. Следователно е добавена опцията ASSIST_VALUES, която определя колко минимален брой щета трябва да нанесе играчът, за да се счита за асистент и колко пари да получава при асистенция, както е и добавен нативът rsm_get_user_assists.
  • Направена е лека промяна на мотд екраните. Вече изглеждат така: https://imgur.com/a/Jy8ottu

Аватар
Tornado_SW
Извън линия
AMXX Скриптър
AMXX Скриптър
Мнения: 159
Регистриран на: 04 Фев 2020, 22:41
Се отблагодари: 28 пъти
Получена благодарност: 76 пъти
Обратна връзка:

Re: [ПРОДАВАМ] УНИКАЛНА MySQL Ранк Система (CS 1.6)

Мнение от Tornado_SW » 07 Фев 2023, 11:17

Цената е върната отново на 35€.

Аватар
Tornado_SW
Извън линия
AMXX Скриптър
AMXX Скриптър
Мнения: 159
Регистриран на: 04 Фев 2020, 22:41
Се отблагодари: 28 пъти
Получена благодарност: 76 пъти
Обратна връзка:

Re: [ПРОДАВАМ] УНИКАЛНА MySQL Ранк Система (CS 1.6)

Мнение от Tornado_SW » 27 Фев 2023, 20:41

« UPDATE »


  • Оправени са MOTD екраните за non-steam играчите. https://imgur.com/a/5lNMuf2. Тествани са на всички резолюции и на всичките се показват правилно.
  • Добавен е стийм линк към профила на играча (ако той е такъв) до неговото умение в ранк статс.
    Изображение
  • Добавена е опцията RANK_BOTS, която служи за включване/изключване ранкването на ботове.

Аватар
Tornado_SW
Извън линия
AMXX Скриптър
AMXX Скриптър
Мнения: 159
Регистриран на: 04 Фев 2020, 22:41
Се отблагодари: 28 пъти
Получена благодарност: 76 пъти
Обратна връзка:

Re: [ПРОДАВАМ] УНИКАЛНА MySQL Ранк Система (CS 1.6)

Мнение от Tornado_SW » 01 Мар 2023, 21:06

« UPDATE »


Това е последният официален ъпдейт, освен ако в бъщете евентуално не реализирам и webstats.

Аватар
Tornado_SW
Извън линия
AMXX Скриптър
AMXX Скриптър
Мнения: 159
Регистриран на: 04 Фев 2020, 22:41
Се отблагодари: 28 пъти
Получена благодарност: 76 пъти
Обратна връзка:

Re: [ПРОДАВАМ] УНИКАЛНА MySQL Ранк Система (Rank System Ultimate)

Мнение от Tornado_SW » 22 Мар 2023, 01:16

« BIG UPDATE »


  • Добавен е web stats към системата.
    Изображение

    Настискането на даден сървър ще изкара iframe на топ15 на съответния сървър по този начин.
  • Така изглежда новия топ 15:
    Изображение

    Накратко ще опиша какво е новото:
    • Повече колони.
    • За всеки играч е добавен индикатор дали е онлайн/офлайн в сървъра, флаг от неговата страна, стийм аватар и иконка (ако е такъв), цветно име ако е ВИП/АДМИН и дали е нов в сървъра.
    • Натискането на даден играч ще ви отведе то неговата ранк статс страница. В нея има hyperlink да се върнете обратно пак в топа.
    • При натискане на заглавията на колоните, ще сортира играчите по съответната колона. Има както възходящ, така и низходящ ред.
    • Добавени са страници и търсачка под самата таблицата.
  • Ранк статса и мап енд статса също са променени:
    Изображение Изображение
  • Добавена е Bombs Exploded статистика, както и нативът rsu_get_user_bombs_exploded към нея.
  • Добавени са First и Last Login статистики
  • Добавена е командата /topX, т.е. /top20, /top50, /top100 и т.н.
  • Добавена е командата /botX, т.е. /bot20, /bot50, /bot100 и т.н.
  • Добавена е опцията TIME_NEW, която определя за колко време играчът предстоял в сървъра се счита като нов.
  • Премахнат е HS 15, понеже е безсмилен при положение че всички статистики вече могат да се побират в топ15.
  • Кодът е оптимизиран с около 400 реда.

Аватар
AsusRogStrix
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 244
Регистриран на: 09 Мар 2020, 18:25
Се отблагодари: 116 пъти
Получена благодарност: 62 пъти
Обратна връзка:

Re: [ПРОДАВАМ] УНИКАЛНА MySQL Ранк Система (Rank System Ultimate)

Мнение от AsusRogStrix » 30 Мар 2023, 13:31

Супер яка система! Доволен съм, работи перфектно.
Изображение Изображение Изображение

Публикувай отговор
  • Подобни теми
    Отговори
    Преглеждания
     Последно мнение

Обратно към “Купувам / Продавам / Заменям”

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 6 госта