« Weapons Skins System »






❯ Описание:
Weapons Skins System е система, в която може да си добавяте неограчен брой от скинове за всяко едно оръжие. За всеки скин, може допълнително да му добавите най-различни "атрибути" като скорост, гравитация, кръв при убийство и още доста. Може да направите и съответен скин да бъде достъпен само за играчи с определено ниво, ако ползвате каквато и да е ранк система (лесно могат да се съчетаят двата плъгина), както и да направите съответен скин само за играчи с определен флаг, или ако искате, цялото меню. В менюто се отбелязва с * оръжието, което играчът държи в момента, също се и изписва <selected> срещу вече избраният скин. Всичко, съдържащо се в системата се настройва изключително лесно, като са добавени два конфигурационни файла за тази цел. Единият служи за променяне на главните настройки на плъгина, а другият за добавянето на скинове. Включен е и lang файл за променяне на всички видове съобщения. Отгоре на всичкото, плъгинът е направен да работи изцяло с reAPI.
❯ Главни настройки:
Главните настройки се съдържат в конфигурационния файл wsm_settings.ini като са само 7 на брой. Те са и следните:
- Командите за отваряне на менюто.
- SKINS_COMMANDS = say /skins, say_team /skins, say /skin, say_team /skin
Дали да се запазват избраните скинове от играчите, след като излязат и пак влязат в сървъра. Ако опцията е включена, то те ще се запазват в nVault сейв с име SaveSkins. - SAVE_SKINS = 1
Вида на запазване, ако опцията SAVE_SKINS е включена. (0 = запазване по име | 1 = запазване по IP | 2 = запазване по SteamID) - SAVE_TYPE = 0
Дали менюто да бъде достъпно само за играчи с определени флагове. Ако оставите празно, то ще бъде достъпно за всички играчи. - MENU_FLAGS =
Дали да се отваря менюто наново автоматично след избор на скин. - MENU_REOPEN = 1
Дали избраните скинове да се прилагат само при следващ spawn. - SPAWN_ONLY = 0
Префиксът за всички чат съобщения. ($1 = нормален цвят | $3 = отборен цвят | $4 = зелен цвят) - CHAT_PREFIX = $3[$4Weapons Skins$3]
❯ Добавяне на скинове:
Чрез втория конфигурационен файл wsm_skins.ini се добавят вашите скиновете. Добавянето става изключително лесно, като под всякo оръжие за което искате да бъде добавен съотвения скин, използвате следната употреба: Името на Скина = Директорията към моделите.
- W_ модели не се поддържат.
- Не се променят или трият имената на оръжията, иначе плъгинът няма да работи.
- Самите модели на скиновете не може да бъдат добавяни извън models папката.
- Всеки скин ТРЯБВА да бъде добавен на нов ред под съответното оръжие, не до него.
- Всеки скин ще се показва в менюто само на оръжието под което е добавен.
- В менюто само оръжията, които имат добавен скин ще се показват.
- Може да използвате следните цветове: \r, \y, \w, \d в имената на скиновете.
- Препоръчително е добавянето на default скин за всяко оръжие.
- Добавянето на символа @ пред името_на_скина.mdl ще замени v_ и p_ моделите на този скин, ако той има такива. Препоръчително е винаги да се ползва този символ и е задълнително, ако искате да ползвате p_ модела на скина.
- Може да си добавяте различни атрибути за всеки скин. То става като те се добавят на нов ред под съответния скин по следния начин:
- името на атрибута = стойност(и)
Списък с всички налични атрибути:- - description = <текст> -- Описание за съответния скин. Пример: \d[\rSpeed \d| \rGravity \d| \rHealth on Kill\d]
- - level = <ниво> -- Прави скина достъпен само за играчи достигнали определено ниво, ако ползвате някаква ранк система.
- - flags = <флагове> -- Прави скина достъпен само за играчи с определен(и) флаг(ове).
- - damage = <стойност> -- Променя щетата, която нанася играчът. Може да използвате '+', '-', '*', '/', '%' при стойността. Примери: +25%, *2, +30, -5%, 10, /3.
- - protection = <стойност> -- Променя щетата, която понася играчът. Може да използвате '+', '-', '*', '/', '%' при стойността. Примери: +25%, *2, +30, -5%, 10, /3.
- - gravity = <стойност> -- Променя гравитацията на играча. Стойностите са същите както при cvar-a sv_gravity. По подразбиране гравитацията е 800.
- - speed = <стойност> -- Променя скоростта на играча. Скоростта по подразбиране е 250.0.
- - silentsteps = <0/1> -- Прави стъпките на играча безшумни.
- - health = <стойност> <макс> -- Дава кръв при убийство. Ако не зададете максимална стойност, то тя по подразбиране ще бъде 100.
- - armor = <стойност> <макс> -- Дава броня при убийство. Ако не зададете максимална стойност, то тя по подразбиране ще бъде 100.
- - money = <стойност> <макс> -- Дава пари при убийство. Ако не зададете максимална стойност, то тя по подразбиране ще бъде 16000.
- - glow = <червено> <зелено> <синьо> <яркост> <ефект> <рендър> -- Променя glow-a на играча. Само първите три стойности са задължителни.
❯ Showcase:
❯ Цена: 12€
В архива ще получите двата конфигурационни файла, lang файла, const библиотеката и .sma кода (без .amxx).
Плащането става само и единствено чрез PayPal.
За поръчки може да ми пишете:
- Тук във форума на лично съобщение.
- В Discord Tornado_SW#4983