[ПРОДАВАМ] Weapons Skins System (CS 1.6)

Търговският раздел на форума. Място за всички, които искат да продадат, купят или заменят даден предмет/стока/услуга.
Аватар
Tornado_SW
Извън линия
AMXX Скриптър
AMXX Скриптър
Мнения: 159
Регистриран на: 04 Фев 2020, 22:41
Се отблагодари: 28 пъти
Получена благодарност: 76 пъти
Обратна връзка:

[ПРОДАВАМ] Weapons Skins System (CS 1.6)

Мнение от Tornado_SW » 27 Яну 2023, 01:58

« Weapons Skins System »

Изображение Изображение Изображение Изображение Изображение Изображение



Описание:

Weapons Skins System е система, в която може да си добавяте неограчен брой от скинове за всяко едно оръжие. За всеки скин, може допълнително да му добавите най-различни "атрибути" като скорост, гравитация, кръв при убийство и още доста. Може да направите и съответен скин да бъде достъпен само за играчи с определено ниво, ако ползвате каквато и да е ранк система (лесно могат да се съчетаят двата плъгина), както и да направите съответен скин само за играчи с определен флаг, или ако искате, цялото меню. В менюто се отбелязва с * оръжието, което играчът държи в момента, също се и изписва <selected> срещу вече избраният скин. Всичко, съдържащо се в системата се настройва изключително лесно, като са добавени два конфигурационни файла за тази цел. Единият служи за променяне на главните настройки на плъгина, а другият за добавянето на скинове. Включен е и lang файл за променяне на всички видове съобщения. Отгоре на всичкото, плъгинът е направен да работи изцяло с reAPI.



Главни настройки:

Главните настройки се съдържат в конфигурационния файл wsm_settings.ini като са само 7 на брой. Те са и следните:
  • Командите за отваряне на менюто.
  • SKINS_COMMANDS = say /skins, say_team /skins, say /skin, say_team /skin

    Дали да се запазват избраните скинове от играчите, след като излязат и пак влязат в сървъра. (0 = не запазвай | 1 = запазвай с nVault | 2 = запазвай със SQLite)
  • SAVE_SKINS = 1

    Вида на запазване, ако опцията SAVE_SKINS е включена. (0 = запазване по име | 1 = запазване по IP | 2 = запазване по SteamID)
  • SAVE_TYPE = 0

    Дали менюто да бъде достъпно само за играчи с определени флагове. Ако оставите празно, то ще бъде достъпно за всички играчи.
  • MENU_FLAGS =

    Дали да се отваря менюто наново автоматично след избор на скин.
  • MENU_REOPEN = 1

    Дали избраните скинове да се прилагат само при следващ spawn.
  • SPAWN_ONLY = 0

    Префиксът за всички чат съобщения. ($1 = нормален цвят | $3 = отборен цвят | $4 = зелен цвят)
  • CHAT_PREFIX = $3[$4Weapons Skins$3]



Добавяне на скинове:

Чрез втория конфигурационен файл wsm_skins.ini се добавят вашите скиновете. Добавянето става изключително лесно, като под всякo оръжие за което искате да бъде добавен съотвения скин, използвате следната употреба: Името на Скина = Директорията към моделите.
  • W_ модели не се поддържат.
  • Не се променят или трият имената на оръжията, иначе плъгинът няма да работи.
  • Самите модели на скиновете не може да бъдат добавяни извън models папката.
  • Всеки скин ТРЯБВА да бъде добавен на нов ред под съответното оръжие, не до него.
  • Всеки скин ще се показва в менюто само на оръжието под което е добавен.
  • В менюто само оръжията, които имат добавен скин ще се показват.
  • Може да използвате следните цветове: \r, \y, \w, \d в имената на скиновете.
  • Препоръчително е добавянето на default скин за всяко оръжие.
  • Добавянето на символа @ пред името_на_скина.mdl ще замени v_ и p_ моделите на този скин, ако той има такива. Препоръчително е винаги да се ползва този символ и е задълнително, ако искате да ползвате p_ модела на скина.
  • Може да си добавяте различни атрибути за всеки скин. То става като те се добавят на нов ред под съответния скин по следния начин:
    - името на атрибута = стойност(и)
    Списък с всички налични атрибути:
    • - description = <текст> -- Описание за съответния скин. Пример: \d[\rSpeed \d| \rGravity \d| \rHealth on Kill\d]
    • - level = <ниво> -- Прави скина достъпен само за играчи достигнали определено ниво, ако ползвате някаква ранк система.
    • - flags = <флагове> -- Прави скина достъпен само за играчи с определен(и) флаг(ове).
    • - damage = <стойност> -- Променя щетата, която нанася играчът. Може да използвате '+', '-', '*', '/', '%' при стойността. Примери: +25%, *2, +30, -5%, 10, /3.
    • - protection = <стойност> -- Променя щетата, която понася играчът. Може да използвате '+', '-', '*', '/', '%' при стойността. Примери: +25%, *2, +30, -5%, 10, /3.
    • - gravity = <стойност> -- Променя гравитацията на играча. Стойностите са същите както при cvar-a sv_gravity. По подразбиране гравитацията е 800.
    • - speed = <стойност> -- Променя скоростта на играча. Скоростта по подразбиране е 250.0.
    • - silentsteps = <0/1> -- Прави стъпките на играча безшумни.
    • - health = <стойност> <макс> -- Дава кръв при убийство. Ако не зададете максимална стойност, то тя по подразбиране ще бъде 100.
    • - armor = <стойност> <макс> -- Дава броня при убийство. Ако не зададете максимална стойност, то тя по подразбиране ще бъде 100.
    • - money = <стойност> <макс> -- Дава пари при убийство. Ако не зададете максимална стойност, то тя по подразбиране ще бъде 16000.
    • - glow = <червено> <зелено> <синьо> <яркост> <ефект> <рендър> -- Променя glow-a на играча. Само първите три стойности са задължителни.
    • - knockback = <мощност> <скорост> -- Дава способността да отблъсквате играчите от противниковия отбор при нанесен удар.
    • - regeneration = <кръв> <максимална кръв> <интервал> -- Регенерира кръв. Стойността на максималната кръв ще бъде зададена на 100 и стойността на интервала на 1 по подразбиране, ако не ги зададете.



Showcase:





Цена: 12€

В архива ще получите двата конфигурационни файла, lang файла, const библиотеката и .sma кода (без .amxx).



Плащането става само и единствено чрез PayPal.
За поръчки може да ми пишете:
Последно промяна от Tornado_SW на 16 Ное 2023, 13:30, променено общо 3 пъти.

Аватар
Tornado_SW
Извън линия
AMXX Скриптър
AMXX Скриптър
Мнения: 159
Регистриран на: 04 Фев 2020, 22:41
Се отблагодари: 28 пъти
Получена благодарност: 76 пъти
Обратна връзка:

Re: [ПРОДАВАМ] Weapons Skins System (CS 1.6)

Мнение от Tornado_SW » 07 Фев 2023, 11:18

17€ --> 12€

Аватар
EMOTO2.COM
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 345
Регистриран на: 11 Яну 2018, 17:02
Се отблагодари: 26 пъти
Получена благодарност: 31 пъти
Обратна връзка:

Re: [ПРОДАВАМ] Weapons Skins System (CS 1.6)

Мнение от EMOTO2.COM » 27 Фев 2023, 20:42

МНЕНИЕТО Е СКРИТО ОТ СТРАНА НА МОДЕРАТОР! ЦЪКНИ ВЪРХУ ЛЕНТАТА ЗА ДА ГО ПРЕГЛЕДАШ.
Последно промяна от illusion на 07 Фев 2023, 12:40, променено общо 1 път.
Причина: Нищо общо с темата..
Присъедини се към най-доброто място за игра!
https://emoto2.com/

Аватар
ChillX
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 92
Регистриран на: 19 Дек 2022, 00:40
Се отблагодари: 1 път
Получена благодарност: 26 пъти
Обратна връзка:

Re: [ПРОДАВАМ] Weapons Skins System (CS 1.6)

Мнение от ChillX » 28 Фев 2023, 09:24

Ползвам плугина и въпреки , че имаше леки пропуски в началото продавача се оказа достатъчно активен и сериозен за да ги изчистиме напълно.
Предимството пред други такива плугини е това, че не задължава играча да ползва къстъм скин още при влизането, играча сам си избира кой скин иска да ползва, има удобно за навигация меню и най-вече помни избора на скин :o

Аватар
southpawn96
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 19
Регистриран на: 12 Дек 2018, 14:57
Местоположение: Софийско градско
Се отблагодари: 8 пъти
Получена благодарност: 3 пъти

Re: [ПРОДАВАМ] Weapons Skins System (CS 1.6)

Мнение от southpawn96 » 20 Апр 2023, 12:48

Предлагам ти да добавиш опцията Sound Replacement към ножовете и избора на скин да бъде запазван по отбор (т.е. да имаш възможност когато си в друг отбор скина да бъде различен, а не да се налага да го сменяш през менюто)

Аватар
Tornado_SW
Извън линия
AMXX Скриптър
AMXX Скриптър
Мнения: 159
Регистриран на: 04 Фев 2020, 22:41
Се отблагодари: 28 пъти
Получена благодарност: 76 пъти
Обратна връзка:

Re: [ПРОДАВАМ] Weapons Skins System (CS 1.6)

Мнение от Tornado_SW » 29 Май 2023, 00:57

« UPDATE »


  • Добавен е атрибута - knockback = <мощност> <скорост>, който ви позволява да отблъсквате играчите от противниковия отбор при нанесен удар.

Аватар
sisqo
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 3
Регистриран на: 29 Май 2023, 13:53
Местоположение: Варна
Се отблагодари: 1 път
Получена благодарност: 1 път
Обратна връзка:

Re: [ПРОДАВАМ] Weapons Skins System (CS 1.6)

Мнение от sisqo » 02 Юни 2023, 11:21

Още един плъгин на много добро ниво, закупил и това което ми хареса е че не товари сървъра по никакъв начин стига да не прекаляваш със скиновете.
Our game world CyberGS.NET :censored:

Аватар
Tornado_SW
Извън линия
AMXX Скриптър
AMXX Скриптър
Мнения: 159
Регистриран на: 04 Фев 2020, 22:41
Се отблагодари: 28 пъти
Получена благодарност: 76 пъти
Обратна връзка:

Re: [ПРОДАВАМ] Weapons Skins System (CS 1.6)

Мнение от Tornado_SW » 16 Ное 2023, 13:19

« UPDATE »


  • Добавен е SQLite като начин за запазване на скиновете.
  • Добавен е атрибута - regeneration <кръв> <максимална кръв> <интервал>, който регенерира кръвта на играча, винаги докато той държи съответния скин.

За поръчки, може да ми пишете и в Steam: https://steamcommunity.com/profiles/76561198118199437

Публикувай отговор
  • Подобни теми
    Отговори
    Преглеждания
     Последно мнение

Обратно към “Купувам / Продавам / Заменям”

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 0 госта