Помощ с крашване при компилиране на плъгин с ReAPI.

Въпроси и проблеми свързани с ReHLDS и допълненията.
Аватар
nobi13
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 65
Регистриран на: 13 Дек 2017, 21:01
Се отблагодари: 3 пъти
Получена благодарност: 2 пъти

Помощ с крашване при компилиране на плъгин с ReAPI.

Мнение от nobi13 » 02 Май 2022, 12:45

Здравейте. натъкнах се на следния проблем. Когато компилирам плъгини под AMXX няма проблем , но при опит да бъдат компилирани под ReAPI се компилират , но сървъра крашва при опит да вляза в него. На какво може да се дължи ?

Аватар
Siska
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 771
Регистриран на: 03 Дек 2019, 22:29
Местоположение: Bedrock
Се отблагодари: 157 пъти
Получена благодарност: 48 пъти
Обратна връзка:

Помощ с крашване при компилиране на плъгин с ReAPI.

Мнение от Siska » 02 Май 2022, 12:51

Слагаш си най-новите версии на reapi , rehlds , amxx и т.н. И после показваш и плъгина , който крашва сървъра ???
Търсих врага и го открих : това съм аз , трябва да се победя...
Изображение
WWW.CSMEGAGAMING.COM Изображение Изображение Skype : Sisi-1_1

Аватар
nobi13
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 65
Регистриран на: 13 Дек 2017, 21:01
Се отблагодари: 3 пъти
Получена благодарност: 2 пъти

Помощ с крашване при компилиране на плъгин с ReAPI.

Мнение от nobi13 » 02 Май 2022, 13:16

Siska написа: 02 Май 2022, 12:51 Слагаш си най-новите версии на reapi , rehlds , amxx и т.н. И после показваш и плъгина , който крашва сървъра ???
С най-новите ReAPI , ReHLDS И AMXX 1.10 съм а плъгина е автоматично генериран вип плъгин

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <amxmodx>
#include <reapi>

#define PLUGIN_VERSION "1.0-Re"
#define VIP_FLAG ADMIN_RESERVATION

public plugin_init()
{
	register_plugin("Generated VIP Plugin", PLUGIN_VERSION, "AMXX-BG.info")
	register_cvar("amxxbg_vip", PLUGIN_VERSION, FCVAR_SERVER|FCVAR_SPONLY|FCVAR_UNLOGGED)
	RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_Spawn, "OnPlayerSpawn", 1)
}

public OnPlayerSpawn(id)
{
	if(!is_user_alive(id) || !is_user_vip(id))
		return

	set_entvar(id, var_health, 100.0)
	rg_set_user_armor(id, 100, ARMOR_VESTHELM)
	rg_give_item(id, "weapon_deagle")
	rg_set_user_bpammo(id, WEAPON_DEAGLE, 35)
	rg_give_item(id, "weapon_hegrenade")
	rg_give_item(id, "weapon_flashbang")
	rg_set_user_bpammo(id, WEAPON_FLASHBANG, 2)
	rg_give_item(id, "weapon_smokegrenade")
}

bool:is_user_vip(id)
	return !!(get_user_flags(id) & VIP_FLAG)

Аватар
illusion
Извън линия
Developer
Developer
Мнения: 1796
Регистриран на: 27 Ное 2016, 17:47
Местоположение: CraftVision
Се отблагодари: 151 пъти
Получена благодарност: 358 пъти
Обратна връзка:

Помощ с крашване при компилиране на плъгин с ReAPI.

Мнение от illusion » 02 Май 2022, 14:22

Версиите на ReAPI гледай да са еднакви. Метни си ReAPI библиотеките от сървъра ти на локалният компилатор и тогава компилирай. Така мисля, че няма да крашва.

Аватар
nobi13
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 65
Регистриран на: 13 Дек 2017, 21:01
Се отблагодари: 3 пъти
Получена благодарност: 2 пъти

Помощ с крашване при компилиране на плъгин с ReAPI.

Мнение от nobi13 » 02 Май 2022, 15:23

InviusART написа: 02 Май 2022, 14:22 Версиите на ReAPI гледай да са еднакви. Метни си ReAPI библиотеките от сървъра ти на локалният компилатор и тогава компилирай. Така мисля, че няма да крашва.
Компилатора ми е на сървъра в смисъл че е платформа в която е и самия компилатор

Аватар
Radeon
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 143
Регистриран на: 04 Апр 2021, 11:30
Се отблагодари: 2 пъти
Получена благодарност: 34 пъти
Обратна връзка:

Помощ с крашване при компилиране на плъгин с ReAPI.

Мнение от Radeon » 03 Май 2022, 10:55

Качи логовете от сървъра , ако има такива когато крашва.

Публикувай отговор
  • Подобни теми
    Отговори
    Преглеждания
     Последно мнение

Обратно към “Поддръжка / Помощ”

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 17 госта