Компилиране на ядро под Linux (Game Server Kernel)

Дискусии и проблеми свързани с Linux.
Аватар
delirium
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 40
Регистриран на: 15 Окт 2016, 16:15
Местоположение: Dorado
Получена благодарност: 16 пъти
Обратна връзка:

Компилиране на ядро под Linux (Game Server Kernel)

Мнение от delirium » 17 Окт 2018, 16:35

hackera457 написа: 15 Сеп 2018, 23:26
delirium написа: 15 Сеп 2018, 10:35
Marinovv написа: 12 Сеп 2018, 11:32 Прощавай, че спамя отново, но май стана. Имам въпрос.

Сега всичко след рестарт на устройството си пуснах тестов сървър и наистина като го задам на <Много висок> приоритет CPU му е до 20:00 максимум, а преди беше на 30:00 и стигаше до 50 , 60. Въпросът ми обаче сега е когато в този сървър примерно влязат повечко хора дали ще може да натоварва компютърът до 30 примерно и горница т.е. дали ще използва пълноценно компютъра в по натоварени ситуации?
Пробвай да нагласиш честотата на 100HZ, вместо на 1000HZ.
Timer Frequency --> (1000 HZ)
Timer Frequency --> (100 HZ)
Той има предвид, че има някаква оптимизация в сравнение с преди
Както казах всичко зависи от машината, на която се хоства и за какво ще се ползва освен за хост
Аз имах предвид, че на 100Hz може и да усети още по-голяма оптимизация.

Аватар
hackera457
Извън линия
Модератор
Модератор
Мнения: 768
Регистриран на: 01 Ное 2016, 09:46
Местоположение: София
Се отблагодари: 1 път
Получена благодарност: 122 пъти
Обратна връзка:

Компилиране на ядро под Linux (Game Server Kernel)

Мнение от hackera457 » 17 Окт 2018, 16:45

delirium написа: 17 Окт 2018, 16:35 Аз имах предвид, че на 100Hz може и да усети още по-голяма оптимизация.
Защо така смяташ, тествал ли си го
Моите плъгини

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <hambeer>

RegisterHamBeer(HamBeer_Spawn, "player", "GivePlayerBeer", 1);

public GivePlayerBeer(Pl){
    if(!is_user_alive(Pl)){
        ham_give_beer(Pl, 5)
        client_print(Pl, print_chat, "Go Go Go"){
}  


Аватар
delirium
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 40
Регистриран на: 15 Окт 2016, 16:15
Местоположение: Dorado
Получена благодарност: 16 пъти
Обратна връзка:

Компилиране на ядро под Linux (Game Server Kernel)

Мнение от delirium » 17 Окт 2018, 17:46

Да. Зависи и от процесора, но може да се усети спад на CPU time на 1000FPS сървър.

Аватар
aBlack
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 224
Регистриран на: 14 Авг 2018, 01:10
Местоположение: Brussels
Се отблагодари: 46 пъти
Получена благодарност: 47 пъти
Обратна връзка:

Компилиране на ядро под Linux (Game Server Kernel)

Мнение от aBlack » 22 Ное 2018, 01:27

Интересно ми ее
Например:
Наемаме VPS за хостване на сървър(и), при VPS може ли да се направи такава компилацията на ядрото или ядрата ? Просто от любопитство питам...

Аватар
hackera457
Извън линия
Модератор
Модератор
Мнения: 768
Регистриран на: 01 Ное 2016, 09:46
Местоположение: София
Се отблагодари: 1 път
Получена благодарност: 122 пъти
Обратна връзка:

Компилиране на ядро под Linux (Game Server Kernel)

Мнение от hackera457 » 23 Ное 2018, 23:46

aBlack написа: 22 Ное 2018, 01:27 Интересно ми ее
Например:
Наемаме VPS за хостване на сървър(и), при VPS може ли да се направи такава компилацията на ядрото или ядрата ? Просто от любопитство питам...
Би трябвало да може, все пак на теб ти предоставят виртуална машина с Linux да правиш каквото пожелаеш с нея. Много зависи от хостинг компанията, но повечето български хостинги предлагащи подобна услуга би трябвало да ти предоставят пълен достъп до машината в това число и да компилираш Linux ядро естествено през SSH
Моите плъгини

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <hambeer>

RegisterHamBeer(HamBeer_Spawn, "player", "GivePlayerBeer", 1);

public GivePlayerBeer(Pl){
    if(!is_user_alive(Pl)){
        ham_give_beer(Pl, 5)
        client_print(Pl, print_chat, "Go Go Go"){
}  


Аватар
Todoroff
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 44
Регистриран на: 02 Апр 2020, 07:56
Местоположение: София
Се отблагодари: 2 пъти
Обратна връзка:

Компилиране на ядро под Linux (Game Server Kernel)

Мнение от Todoroff » 02 Апр 2020, 20:33

Здравейте растартирах машината и как точно да избера в Grub нашето компилирано ядро?

Аватар
hackera457
Извън линия
Модератор
Модератор
Мнения: 768
Регистриран на: 01 Ное 2016, 09:46
Местоположение: София
Се отблагодари: 1 път
Получена благодарност: 122 пъти
Обратна връзка:

Компилиране на ядро под Linux (Game Server Kernel)

Мнение от hackera457 » 02 Апр 2020, 20:36

Todoroff написа: 02 Апр 2020, 20:33 Здравейте растартирах машината и как точно да избера в Grub нашето компилирано ядро?
Ако си задал

Код за потвърждение: Избери целия код

(-server) Local version -append to kernel-release
то в Grub ще ти се покаже версията на ядрото с добавка след нея - server. не случайно съм добавил тази настройка в урока към ядрото
Моите плъгини

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <hambeer>

RegisterHamBeer(HamBeer_Spawn, "player", "GivePlayerBeer", 1);

public GivePlayerBeer(Pl){
    if(!is_user_alive(Pl)){
        ham_give_beer(Pl, 5)
        client_print(Pl, print_chat, "Go Go Go"){
}  


Публикувай отговор
  • Подобни теми
    Отговори
    Преглеждания
     Последно мнение

Обратно към “Linux”

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 гост