В този раздел се качват всякакви съб-плъгини, тоест добавки за такива плъгини, които имат собствено API и позволяват изработката на съб-плъгини работещи с тях.
Супер плъгин, браво - но имам проблем.
компилирам го без проблем (локално) на съответната версия на платформата ми , няма грешки и не работи.
промените който правих бяха по кваровете само. Дали греша някъде ?
Всички добавки за Custom Shop трябва да се намират в plugins-cshop.ini или в главния файл, обаче задължително под custom_shop.amxx. Провери конзолата за грешки и провери дали плъгинът е правилно добавен с командата amx_plugins.
Направил съм друг плъгин, който ми изпраща променливата item1purchased.
Как мога да достъпя първия предмет от плъгина, да използвам променливата за проверка и да му променя цената?
deadlylord написа: ↑24 Авг 2018, 03:32
Направил съм друг плъгин, който ми изпраща променливата item1purchased.
Как мога да достъпя първия предмет от плъгина, да използвам променливата за проверка и да му променя цената?
Не знам дали те разбрах правилно. Можеш да промениш цената на даден предмет по този начин:
// id - играчът, който се опитва да закупи предмета
// iItem - id на предмета
// iPrice - оригиналната цена на предмета
public cshop_set_price(id, iItem, iPrice)
{
// проверяваш дали предметът е този, на който искаш да промениш цената (тук подай въпросната променливата)
if(iItem == your_item)
{
// връщаш новата цена за предмета (примерно return 500)
return nova_cena
}
// връщаш PLUGIN_CONITNUE или 0 за да не се промени цената на останалите предмети
return PLUGIN_CONTINUE
}
Функцията не работи с имената на предметите, а с техните id-та. В return-a не приема 0 като валидно число.
Според мен е ненужно усложена работата с тази функциоалност. Вместо да бъде просто извикване на 1 ред, трябва да се създава цялостна функция.
deadlylord написа: ↑17 Сеп 2018, 06:24
Функцията не работи с имената на предметите, а с техните id-та. В return-a не приема 0 като валидно число.
Според мен е ненужно усложена работата с тази функциоалност. Вместо да бъде просто извикване на 1 ред, трябва да се създава цялостна функция.
Много по-добре е за кода да се работи с числа (id-та), отколкото със string-ове (имената). Почти всеки плъгин който ползва подобна "система" работи по същия начин. Вземи extra item-ите в Zombie Plague като пример. За какво ти е изобщо да ползваш името на предмета при положение, че това може лесно да се промени по всяко време? ID-то не се променя и съответно това е най-сигурният начин за да се направи съб-плъгин.