spawn • преражда играч/entity

Библиотеката съдържа 22 natives и 0 forwards и 0 stocks.
Аватар
OciXCrom
Извън линия
Администратор
Администратор
Мнения: 7206
Регистриран на: 06 Окт 2016, 19:20
Местоположение: /resetscore
Се отблагодари: 117 пъти
Получена благодарност: 1295 пъти
Обратна връзка:

spawn • преражда играч/entity

Мнение от OciXCrom » 11 Окт 2016, 16:53

fun.incspawn(id)

index: ID-то на играча/entity-то

Връща: нищо
Чрез тази функция можете да преродите даден играч/entity.

Примерен плъгин №1: Прераждане чрез командата /respawn.

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <amxmodx>
#include <fun>

#define PLUGIN_NAME "spawn"
#define PLUGIN_VERSION "1.0"
#define PLUGIN_AUTHOR "OciXCrom"

public plugin_init()
{
    register_plugin(PLUGIN_NAME, PLUGIN_VERSION, PLUGIN_AUTHOR)
    register_clcmd("say /respawn", "cmdRespawn")
}

public cmdRespawn(id)
{
    if(is_user_alive(id))
        client_print(id, print_chat, "* Ne mojesh da se prerodish kogato si jiv!")
    else
        spawn(id)
        
    return PLUGIN_HANDLED
}

Обратно към “fun.inc”

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 5 госта