OciXCrom™ написа: ↑18 Яну 2018, 20:58
Мне.
set_user_rendering може да се ползва и върху мъртви играчи. Ако добавя проверка, glow-ът няма да се премахне ако играчът умре по време на spawn protection.
Така е, няма дори да се запазят промените върху id-то по никакъв начин. Харесва ми идейката ти, бих искал да видя онзи античийт /който споменах/, направен от теб, ако имаш желанието.
(Просто на мен не ми се занимава, като цяло
, а вие се занимавате)
TheRedShoko написа: ↑18 Яну 2018, 21:54
И ще се зададе при следващия spawn. Ако не за is_user_alive, добави за is_user_connected, за да не хвърля грешка.
Рендъра се задава по всяко време върху дадено entity, така или иначе дори и да беше вярно това че ще в следващия спаун ще се изкл., веднага пак идва новият цветен рендър. (точно този "Рендърър" отговаря за bones и hitboxes, ако беше да става "при спаун", то хората щяха да се "раждат" на мапа с някаква "idle" извита форма, след това един след друг щяха да се оправят) За грешка иначе не знам, не би трябвало да има.