Всички Entities и функции на Block Tool

Уроци за Valve Hammer Editor.
Аватар
aHaJLruH
Извън линия
VHE Mapper
VHE Mapper
Мнения: 138
Регистриран на: 13 Окт 2016, 12:33
Местоположение: София
Се отблагодари: 12 пъти
Получена благодарност: 42 пъти

Всички Entities и функции на Block Tool

Мнение от aHaJLruH » 15 Дек 2017, 13:15



NOTE: Функциите оцветени в зелено имат урок във форума!
NOTE: Ще обновявам темата постоянно докато не добавя всички.


trigger_ НОВО trigger_once - Обикновен тригър, който активира дадено ентити веднъж на всеки рунд.
НОВО trigger_random - Тригър, който активира произволно едно от зададените му ентити, може да бъде настроен да активира това което не е било активирано до сега.
НОВО trigger_setorigin - X
trigger_multiple- Подобнa функция на trigger_once, освен че можеш да я активираш повече от веднъж на рунд. Също така може да се настрои времето след което да може да се активира.
trigger_push - Използва се за избутване на играча който го докосне. Полезно е за направата на вятър, движещи се патеки както и трамплини.
trigger_teleport - Това ентити телепортира играчът който го докосне на определено местоположение зададено от функцията info_teleport_destination.
trigger_hurt - Отнема кръв на играча при докосване. Използва се за направата на киселина, лава и тем подобни.
trigger_counter - На това ентити може да му бъде зададен след колко брой от пъти играч който го докосне да активира друго ентити.
trigger_gravity - Играчът който премине през това ентити ще му бъде променена гравитацията.
trigger_camera - Използва се за направата на камери. Може да направите с него камерата която ви показва преди да се спалннете в някой сървър или такава която да се активира от играч на картата.
item_ НОВО armoury_entity - Поставя оръжия на картата, ако оръжието е във въздуха само пада на земята.
НОВО item_airbox - Подобно е на armoury_entity и поставя оръжие на картата, но за разлика от нея - оръжието е във въздуха а не стои на земята.
button_ button_target - Когато бъде стрелнат обекта ще се активира. Почти същата функция като func_button.
env_ env_bubbles - На мястото което покрива обектът ще се издигат балончета.
env_beam - Създава лъч от ел. енергия между два обекта. Наподобява env_laser.
env_beverage - X
env_rain - Добавя дъжд на картата ви.
env_snow - Добавя сняг на картата ви.
env_explosion - На мястото което покрива обекта ще има експлозия.
env_fade - Замъглява/затъмнява екранът на играч.
env_fog - Създава мъгла в определена зона по картата.
env_funnel - X
env_global - X
env_glow - X
env_laser - Създава лазер, който може да причинява щета на играч.
env_message - Когато е активиран, показва съобщение на екрана на играч. (предварително зададено съобщение от .txt файл!)
env_render - Дава различни ефектни на обектите за които е зададен. (когато бъде активиран)
env_shake - Разклаща екранът на играч/ите когато е активиран.
env_shooter - X
env_smoker - Създава пушек подобен на тези от димните гранати.
env_sound - Когато е активиран, пуска звук в определен радиус.
env_spark - Създава искри, наподобяващи скъсан електрически кабел.
env_sprite - Вкарва .spr на картата ви.
func_ func_wall - Най-обикновената функция с която се създават твърди обекти.
func_wall_toggle - Същата функция като func_wall, но когато е "задействан" от примерно бутон обекта става невидим.
func_bomb_target - На мястото което покрива блокът ще може да се залага C4.
func_breakable - С тази функция се правят чупливи обекти.
func_button - Дава на блокът функция на бутон.
func_buyzone - На мястото което покрива блокът ще може да се купуват оръжия.
func_conveyor - Блокът ще има избутваща сила наподобяваща фитнес пътека. (лентите на deathrun при T спауна)
func_detail - X
func_door - Дава на блокът функция на врата.
func_door_rotating - С тази функция се създава въртяща се врата (като старите врати с панти)
func_escapezone - Използва се на es_ картите. Създава зоната за бягство на терористите.
func_friction - С тази функция се правят обекти с ниско триене, за имитиране на мазни или ледени повърхности.
func_grencatch - X
func_group - X
func_guntarget - Създава движеща се мишена с path_tracks.
func_healthcharger - С тази функция създавате аптечки от които се зарежда с бутона "Use".
func_hostage_rescue - Маркира зоната до която трябва да се ескортират заложниците за да бъдат спасени.
func_illusionary - Създавате нереален обект през който може да се минава, но изглежда като истински.
func_ladder - С нея правите стълби и въжета за качване.
func_monsterclip - X
func_mortar_field - Показвате зоната на която ще се извърши бомбардиране.
func_pendulum - Позволява ви създаването на обект с функцията на махало.
func_plat - Създава платформа която като стъпи играч върху нея се издига.
func_platrot - X
func_pushable - Създавате обект който с натискането на бутона Е, може да бъде избутван.
func_recharge - Аптечка за броня, почти същата функция като func_healthcharger.
func_rot_button - Бутон който може да се върти.
func_rotating - Въртящи се обекти.
func_tank - С тази функция се правят артилериини оръжия.
func_tankcontrols - От къде да се управлява оръжието (func_tank)
func_tanklaser - Подобна функция на func_tank с лазер.
func_tankmortar - X
func_tankroket - Оръжие което изстрелва ракети.
func_trackautochange - X
func_train - С тази функция правите движещи се обекти с предварително зададени кординати на движение. Като влакове, асансиори и т.н.
func_traincontrols - Бутонът с който се контролира движещия се обект.
func_vehicle - И с тази функция се правят движещи се обекти, но такива които се движат навсякъде по картата (коли)
func_vehiclecontrols - От къде да се управляват тези обекти.
func_vip_safetyzone - Маркира зоната до която трябва да достигнат VIP за да свърши рунда.
func_water - С тази функция се прави вода.
info_ info_angularfade - X
info_bigmomma - Позволява ви да зададе път за monster_bigmomma и да го накарате да направи специфични движения.
info_bomb_target - Подобна функция на func_bomb_target
info_compile_parameters - X
info_hostage_rescue - Задавате зоната до която трябва да се ескортират заложниците.
info_intermission - X
info_landmark - X
info_lights_rad - X
info_map_parameters - Дефинира различни параметри за картата. Като например радиусът на бомбата или кой отбор да си купува оръжия.
info_node - Дефинира на къде да се движат NPC.
info_node_air - Като info_node, но за летящи NPC.
info_null - X
game_ game_counter - X
game_counter_set - X
game_end - Когато е активиран, играта свършва и картата се сменя.
game_player_equip - Въоръжава играч.
game_player_hurt - При активация отнема кръв на играч.
game_player_team - Променя отборът на играч.
game_score - Добавя/намалява точки от резултата на играч.
game_team_master - X
game_team_set - X
game_text - Изкарва съобщение на екрана на играч.

  • Подобни теми
    Отговори
    Преглеждания
     Последно мнение

Обратно към “VHE Уроци”

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 8 госта