Чупещ се модел - func_breakable и env_render

Уроци за Valve Hammer Editor.
Аватар
Lethality
Извън линия
VHE Mapper
VHE Mapper
Мнения: 211
Регистриран на: 06 Яну 2020, 15:41
Местоположение: Германия
Се отблагодари: 34 пъти
Получена благодарност: 50 пъти
Обратна връзка:

Чупещ се модел - func_breakable и env_render

Мнение от Lethality » 04 Сеп 2021, 15:34

СТЪПКА 1: Създаване на cycler_sprite за модела ниЗадайте име на модела, например: bottle1 След това избере пътя на модела, който искате да сложите в картата сиИзображение
СТЪПКА 2: Създаване на env_renderСъздайте env_render и го поставете някъде над модела, за да ви е удобно. След това му задайте следните атрибути, а останалите ги оставете както са по подразбиране
  • Name: bottlekill1
  • Target: bottle1
  • Render Mode: Solid - no light
Изображение
СТЪПКА 3: Създаване на func_breakableСложете entity-то по средата на самия модел и го оразмерете по самия модел. След това задайте следните атрибути на func_breakable, а останалите ги оставете както са по подразбиране.
  • Target on break: bottlekill1
  • Strength: 1
  • Material type: Glass
  • Gib Model: models/glassgibs.mdl
  • Render mode: Texture - some light
Изображение

Готови сме с нашия чупещ се модел! Така може да направите и модел по ваш избор чуплив.

Прикачена е и примерна карта с изходен файл към нея, в която има 2 чупещи се бутилки!


Автор на урока: Lethality (Аз)
Чупещ се модел.rar
(247.51 KiB) Свалено 79 пъти
Чупещ се модел.rar
(247.51 KiB) Свалено 79 пъти

  • Подобни теми
    Отговори
    Преглеждания
     Последно мнение

Обратно към “VHE Уроци”

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 гост