[Respawn Balance] Проблем със скинове

Ако имате затруднения при изработката/преработката на даден плъгин - пишете тук, ще се опитаме да ви помогнем!
Аватар
gadinkata
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 259
Регистриран на: 21 Мар 2018, 12:33
Местоположение: Враца
Се отблагодари: 25 пъти
Получена благодарност: 7 пъти
Обратна връзка:

[Respawn Balance] Проблем със скинове

Мнение от gadinkata » 24 Апр 2020, 00:13

Здравейте,от 1 седмица добавих плъгина respawn balance,всичко работи окей,освен скиновете който съм добавил,за админите и играчите,когато човек го прехвърли в друг отбор,му дава скин от оригиналният цс,съотвено терорист или полицай:Ето плъгина на окси viewtopic.php?f=21&t=1116
ето го и плъгина за скиновете

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <hamsandwich>

enum _:ModelsInfo
{
	Flag,
	CTModel[32],
	TModel[32]
}

new const g_eModels[][ModelsInfo] =
{
	{ ADMIN_LEVEL_A, "police_ct_owner", "police_t_owner" }
}

new Trie:g_tModels

public plugin_init()
{
	register_plugin("Multiple Player Models", "1.0", "OciXCrom")
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "OnPlayerSpawn", 1)
}

public plugin_end()
	TrieDestroy(g_tModels)

public plugin_precache()
{
	g_tModels = TrieCreate()
	
	for(new i; i < sizeof(g_eModels); i++)
	{
		precache_player_model(g_eModels[i][CTModel])
		precache_player_model(g_eModels[i][TModel])
	}
}

public OnPlayerSpawn(id)
{
	if(is_user_alive(id))
	{
		static bool:bMatch, iFlags, i
		bMatch = false
		
		for(iFlags = get_user_flags(id), i = 0; i < sizeof(g_eModels); i++)
		{
			if(iFlags & g_eModels[i][Flag])
			{
				switch(cs_get_user_team(id))
				{
					case CS_TEAM_CT: cs_set_user_model(id, g_eModels[i][CTModel])
					case CS_TEAM_T: cs_set_user_model(id, g_eModels[i][TModel])
				}
				
				bMatch = true
				break
			}
		}
		
		if(!bMatch)
		{
			static szModel[32]
			cs_get_user_model(id, szModel, charsmax(szModel))
			
			if(TrieKeyExists(g_tModels, szModel))
				cs_reset_user_model(id)
		}
	}
}

precache_player_model(szModel[])
{
	TrieSetCell(g_tModels, szModel, 1)
	
	static szFile[128]
	formatex(szFile, charsmax(szFile), "models/player/%s/%s.mdl", szModel, szModel)
	precache_model(szFile)
	replace(szFile, charsmax(szFile), ".mdl", "T.mdl")
	
	if(file_exists(szFile))
		precache_model(szFile)
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1026\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/



Последно издигане gadinkata от 24 Апр 2020, 00:13

  • Подобни теми
    Отговори
    Преглеждания
     Последно мнение

Обратно към “Помощ в скриптирането”

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 10 госта