В този раздел можете да подавате всякакви заявки за намиране, изработка или преработка на плъгини/модове.
Модератори: Extreme, Extreme, Extreme, Extreme, Extreme, Extreme, Extreme
-
Taliban
Извън линия
- Foreigner
- Мнения: 20
- Регистриран на: 01 Авг 2020, 18:54
Мнение
от Taliban » 17 Авг 2020, 10:21
hi all, can I please make the plugin work on the flag
Код за потвърждение: Избери целия код
#include <amxmodx>
#define NEW_SPRITE "sprites/muzzleflash67.spr"
new g_sModelIndexExp;
new g_sModelIndexExp2;
new g_sModelIndexFireball2;
new g_sModelIndexFireball3;
public plugin_init()
{
register_plugin("[CS] HE grenade Sprite", "1.0", "Doc.Batcon");
register_message(SVC_TEMPENTITY, "MsgHook_SVC_TEMPENTITY");
}
public plugin_precache()
{
g_sModelIndexFireball2 = precache_model("sprites/eexplo.spr");
g_sModelIndexFireball3 = precache_model("sprites/fexplo.spr");
g_sModelIndexExp = precache_model(NEW_SPRITE);
}
public MsgHook_SVC_TEMPENTITY(iMsgID, iMsgDest, pClient)
{
if (iMsgDest != MSG_PAS)
return;
if (get_msg_arg_int(1) != TE_EXPLOSION)
return;
static sNewModelIndex; sNewModelIndex = -1;
static sModelIndex; sModelIndex = get_msg_arg_int(5);
if (sModelIndex == g_sModelIndexFireball2)
sNewModelIndex = g_sModelIndexExp
else if (sModelIndex == g_sModelIndexFireball3)
sNewModelIndex = g_sModelIndexExp2
// CSSDK | HE Grenade framerate = 30
if (get_msg_arg_int(7) != 30)
return;
if (sNewModelIndex != -1)
set_msg_arg_int(5, ARG_SHORT, sNewModelIndex)
}
-
piT
Извън линия
- Потребител
- Мнения: 71
- Регистриран на: 01 Мар 2018, 12:16
- Получена благодарност: 2 пъти
Мнение
от piT » 17 Авг 2020, 10:45
.
Последно промяна от
piT на 17 Авг 2020, 15:47, променено общо 2 пъти.
-
Taliban
Извън линия
- Foreigner
- Мнения: 20
- Регистриран на: 01 Авг 2020, 18:54
Мнение
от Taliban » 17 Авг 2020, 11:09
piT написа: ↑17 Авг 2020, 10:45
does not compile, added ADMIN_RESERVATION
-
piT
Извън линия
- Потребител
- Мнения: 71
- Регистриран на: 01 Мар 2018, 12:16
- Получена благодарност: 2 пъти
Мнение
от piT » 17 Авг 2020, 11:44
.
Последно промяна от
piT на 17 Авг 2020, 15:47, променено общо 1 път.
-
Taliban
Извън линия
- Foreigner
- Мнения: 20
- Регистриран на: 01 Авг 2020, 18:54
Мнение
от Taliban » 17 Авг 2020, 11:59
piT написа: ↑17 Авг 2020, 11:44
try
Код за потвърждение: Избери целия код
#include <amxmodx>
#define NEW_SPRITE "sprites/muzzleflash67.spr"
#define ADMIN_ACCESS ADMIN_RESERVATION
new g_sModelIndexExp;
new g_sModelIndexExp2;
new g_sModelIndexFireball2;
new g_sModelIndexFireball3;
public plugin_init()
{
register_plugin("[CS] HE grenade Sprite", "1.0", "Doc.Batcon");
register_message(SVC_TEMPENTITY, "MsgHook_SVC_TEMPENTITY");
}
public plugin_precache()
{
g_sModelIndexFireball2 = precache_model("sprites/eexplo.spr");
g_sModelIndexFireball3 = precache_model("sprites/fexplo.spr");
g_sModelIndexExp = precache_model(NEW_SPRITE);
}
public MsgHook_SVC_TEMPENTITY(iMsgID, iMsgDest, pClient)
{
if (iMsgDest != MSG_PAS)
return;
if (get_msg_arg_int(1) != TE_EXPLOSION)
return;
static sNewModelIndex; sNewModelIndex = -1;
static sModelIndex; sModelIndex = get_msg_arg_int(5);
if (sModelIndex == g_sModelIndexFireball2)
sNewModelIndex = g_sModelIndexExp
else if (sModelIndex == g_sModelIndexFireball3)
sNewModelIndex = g_sModelIndexExp2
// CSSDK | HE Grenade framerate = 30
if (get_msg_arg_int(7) != 30)
return;
if (sNewModelIndex != -1)
set_msg_arg_int(5, ARG_SHORT, sNewModelIndex)
}
the flag doesn't work
-
Taliban
Извън линия
- Foreigner
- Мнения: 20
- Регистриран на: 01 Авг 2020, 18:54
Мнение
от Taliban » 17 Авг 2020, 12:04
here it is necessary where that to register like
if (get_user_flags(id) & ADMIN_RESERVATION)
?
-
atmax
Извън линия
- Потребител
- Мнения: 492
- Регистриран на: 22 Мар 2018, 15:06
- Се отблагодари: 37 пъти
- Получена благодарност: 43 пъти
Мнение
от atmax » 17 Авг 2020, 13:15
Yep.. And he only defined the flag but doesn't used it in the code so..
Код за потвърждение: Избери целия код
#include <amxmodx>
#define NEW_SPRITE "sprites/muzzleflash67.spr"
#define ADMIN_ACCESS ADMIN_RESERVATION
new g_sModelIndexExp;
new g_sModelIndexExp2;
new g_sModelIndexFireball2;
new g_sModelIndexFireball3;
public plugin_init()
{
register_plugin("[CS] HE grenade Sprite", "1.0", "Doc.Batcon");
register_message(SVC_TEMPENTITY, "MsgHook_SVC_TEMPENTITY");
}
public plugin_precache()
{
g_sModelIndexFireball2 = precache_model("sprites/eexplo.spr");
g_sModelIndexFireball3 = precache_model("sprites/fexplo.spr");
g_sModelIndexExp = precache_model(NEW_SPRITE);
}
public MsgHook_SVC_TEMPENTITY(iMsgID, iMsgDest, pClient)
{
if (iMsgDest != MSG_PAS)
return;
if (get_msg_arg_int(1) != TE_EXPLOSION)
return;
static sNewModelIndex; sNewModelIndex = -1;
static sModelIndex; sModelIndex = get_msg_arg_int(5);
if(get_user_flags(id) & ADMIN_ACCESS)
{
if (sModelIndex == g_sModelIndexFireball2)
sNewModelIndex = g_sModelIndexExp
else if (sModelIndex == g_sModelIndexFireball3)
sNewModelIndex = g_sModelIndexExp2
// CSSDK | HE Grenade framerate = 30
if (get_msg_arg_int(7) != 30)
return;
if (sNewModelIndex != -1)
set_msg_arg_int(5, ARG_SHORT, sNewModelIndex)
}
}
If you get this error lost identition, because I did that from my phone just use TAB instead of Space at the begging of every line. Good luck!
Rest in peace my friend I always will remember you!
-
Taliban
Извън линия
- Foreigner
- Мнения: 20
- Регистриран на: 01 Авг 2020, 18:54
Мнение
от Taliban » 17 Авг 2020, 18:36
error when compiling
error 017: undefined symbol "id"
-
atmax
Извън линия
- Потребител
- Мнения: 492
- Регистриран на: 22 Мар 2018, 15:06
- Се отблагодари: 37 пъти
- Получена благодарност: 43 пъти
Мнение
от atmax » 17 Авг 2020, 18:52
Код за потвърждение: Избери целия код
#include <amxmodx>
#define NEW_SPRITE "sprites/muzzleflash67.spr"
#define ADMIN_ACCESS ADMIN_RESERVATION
new g_sModelIndexExp;
new g_sModelIndexExp2;
new g_sModelIndexFireball2;
new g_sModelIndexFireball3;
public plugin_init()
{
register_plugin("[CS] HE grenade Sprite", "1.0", "Doc.Batcon");
register_message(SVC_TEMPENTITY, "MsgHook_SVC_TEMPENTITY");
}
public plugin_precache()
{
g_sModelIndexFireball2 = precache_model("sprites/eexplo.spr");
g_sModelIndexFireball3 = precache_model("sprites/fexplo.spr");
g_sModelIndexExp = precache_model(NEW_SPRITE);
}
public MsgHook_SVC_TEMPENTITY(iMsgID, iMsgDest, pClient)
{
if (iMsgDest != MSG_PAS)
return;
if (get_msg_arg_int(1) != TE_EXPLOSION)
return;
static sNewModelIndex; sNewModelIndex = -1;
static sModelIndex; sModelIndex = get_msg_arg_int(5);
new players[32], inum
get_players(players, inum)
for(new i = 0; i < inum; ++i)
{
if(get_user_flags(players[i]) & ADMIN_ACCESS)
{
if (sModelIndex == g_sModelIndexFireball2)
sNewModelIndex = g_sModelIndexExp
else if (sModelIndex == g_sModelIndexFireball3)
sNewModelIndex = g_sModelIndexExp2
// CSSDK | HE Grenade framerate = 30
if (get_msg_arg_int(7) != 30)
return;
if (sNewModelIndex != -1)
set_msg_arg_int(5, ARG_SHORT, sNewModelIndex)
}
}
}
Rest in peace my friend I always will remember you!
-
Taliban
Извън линия
- Foreigner
- Мнения: 20
- Регистриран на: 01 Авг 2020, 18:54
Мнение
от Taliban » 17 Авг 2020, 19:04
does not work on the flag, there is a normal sprite.
-
-
- 1 Отговори
- 1545 Преглеждания
-
Последно мнение от atmax
-
-
- 11 Отговори
- 3135 Преглеждания
-
Последно мнение от gadinkata
-
-
- 2 Отговори
- 1929 Преглеждания
-
Последно мнение от EMOTO2.COM
-
-
- 2 Отговори
- 2229 Преглеждания
-
Последно мнение от AsusRogStrix
-
-
- 1 Отговори
- 315 Преглеждания
-
Последно мнение от cgozzie
-
-
- 17 Отговори
- 798 Преглеждания
-
Последно мнение от HeatoN
-
-
- 7 Отговори
- 4641 Преглеждания
-
Последно мнение от GGzBoy
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 19 госта