add the access flag

В този раздел можете да подавате всякакви заявки за намиране, изработка или преработка на плъгини/модове.

Модератори: Extreme, Extreme, Extreme, Extreme, Extreme, Extreme, Extreme

Аватар
Taliban
Извън линия
Foreigner
Foreigner
Мнения: 20
Регистриран на: 01 Авг 2020, 18:54

add the access flag

Мнение от Taliban » 17 Авг 2020, 10:21

hi all, can I please make the plugin work on the flag

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <amxmodx>

#define NEW_SPRITE "sprites/muzzleflash67.spr"

new g_sModelIndexExp;
new g_sModelIndexExp2;
new g_sModelIndexFireball2;
new g_sModelIndexFireball3;
public plugin_init()
{
    register_plugin("[CS] HE grenade Sprite", "1.0", "Doc.Batcon");
    register_message(SVC_TEMPENTITY, "MsgHook_SVC_TEMPENTITY");
}
public plugin_precache()
{
    g_sModelIndexFireball2 = precache_model("sprites/eexplo.spr");
    g_sModelIndexFireball3 = precache_model("sprites/fexplo.spr");
    g_sModelIndexExp = precache_model(NEW_SPRITE);
}
public MsgHook_SVC_TEMPENTITY(iMsgID, iMsgDest, pClient)
{
    if (iMsgDest != MSG_PAS)
        return;

    if (get_msg_arg_int(1) != TE_EXPLOSION)
        return;

    static sNewModelIndex; sNewModelIndex = -1;
    static sModelIndex; sModelIndex = get_msg_arg_int(5);

    if (sModelIndex == g_sModelIndexFireball2)
        sNewModelIndex = g_sModelIndexExp
    else if (sModelIndex == g_sModelIndexFireball3)
        sNewModelIndex = g_sModelIndexExp2

    // CSSDK | HE Grenade framerate = 30
    if (get_msg_arg_int(7) != 30)
        return;

    if (sNewModelIndex != -1)
        set_msg_arg_int(5, ARG_SHORT, sNewModelIndex)
}

Аватар
piT
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 71
Регистриран на: 01 Мар 2018, 12:16
Получена благодарност: 2 пъти

add the access flag

Мнение от piT » 17 Авг 2020, 10:45

.
Последно промяна от piT на 17 Авг 2020, 15:47, променено общо 2 пъти.

Аватар
Taliban
Извън линия
Foreigner
Foreigner
Мнения: 20
Регистриран на: 01 Авг 2020, 18:54

add the access flag

Мнение от Taliban » 17 Авг 2020, 11:09

piT написа: 17 Авг 2020, 10:45

Код за потвърждение: Избери целия код

#define ADMIN_ALL
does not compile, added ADMIN_RESERVATION

Аватар
piT
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 71
Регистриран на: 01 Мар 2018, 12:16
Получена благодарност: 2 пъти

add the access flag

Мнение от piT » 17 Авг 2020, 11:44

.
Последно промяна от piT на 17 Авг 2020, 15:47, променено общо 1 път.

Аватар
Taliban
Извън линия
Foreigner
Foreigner
Мнения: 20
Регистриран на: 01 Авг 2020, 18:54

add the access flag

Мнение от Taliban » 17 Авг 2020, 11:59

piT написа: 17 Авг 2020, 11:44 try

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <amxmodx>

#define NEW_SPRITE "sprites/muzzleflash67.spr"
#define ADMIN_ACCESS ADMIN_RESERVATION

new g_sModelIndexExp;
new g_sModelIndexExp2;
new g_sModelIndexFireball2;
new g_sModelIndexFireball3;
public plugin_init()
{
    register_plugin("[CS] HE grenade Sprite", "1.0", "Doc.Batcon");
    register_message(SVC_TEMPENTITY, "MsgHook_SVC_TEMPENTITY");
}
public plugin_precache()
{
    g_sModelIndexFireball2 = precache_model("sprites/eexplo.spr");
    g_sModelIndexFireball3 = precache_model("sprites/fexplo.spr");
    g_sModelIndexExp = precache_model(NEW_SPRITE);
}
public MsgHook_SVC_TEMPENTITY(iMsgID, iMsgDest, pClient)
{
    if (iMsgDest != MSG_PAS)
        return;

    if (get_msg_arg_int(1) != TE_EXPLOSION)
        return;

    static sNewModelIndex; sNewModelIndex = -1;
    static sModelIndex; sModelIndex = get_msg_arg_int(5);

    if (sModelIndex == g_sModelIndexFireball2)
        sNewModelIndex = g_sModelIndexExp
    else if (sModelIndex == g_sModelIndexFireball3)
        sNewModelIndex = g_sModelIndexExp2

    // CSSDK | HE Grenade framerate = 30
    if (get_msg_arg_int(7) != 30)
        return;

    if (sNewModelIndex != -1)
        set_msg_arg_int(5, ARG_SHORT, sNewModelIndex)
}
the flag doesn't work

Аватар
Taliban
Извън линия
Foreigner
Foreigner
Мнения: 20
Регистриран на: 01 Авг 2020, 18:54

add the access flag

Мнение от Taliban » 17 Авг 2020, 12:04

here it is necessary where that to register like
if (get_user_flags(id) & ADMIN_RESERVATION)
?

Аватар
atmax
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 492
Регистриран на: 22 Мар 2018, 15:06
Се отблагодари: 37 пъти
Получена благодарност: 43 пъти

add the access flag

Мнение от atmax » 17 Авг 2020, 13:15

Yep.. And he only defined the flag but doesn't used it in the code so..

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <amxmodx>

#define NEW_SPRITE "sprites/muzzleflash67.spr"
#define ADMIN_ACCESS ADMIN_RESERVATION

new g_sModelIndexExp;
new g_sModelIndexExp2;
new g_sModelIndexFireball2;
new g_sModelIndexFireball3;
public plugin_init()
{
    register_plugin("[CS] HE grenade Sprite", "1.0", "Doc.Batcon");
    register_message(SVC_TEMPENTITY, "MsgHook_SVC_TEMPENTITY");
}
public plugin_precache()
{
    g_sModelIndexFireball2 = precache_model("sprites/eexplo.spr");
    g_sModelIndexFireball3 = precache_model("sprites/fexplo.spr");
    g_sModelIndexExp = precache_model(NEW_SPRITE);
}
public MsgHook_SVC_TEMPENTITY(iMsgID, iMsgDest, pClient)
{
    if (iMsgDest != MSG_PAS)
        return;

    if (get_msg_arg_int(1) != TE_EXPLOSION)
        return;

    static sNewModelIndex; sNewModelIndex = -1;
    static sModelIndex; sModelIndex = get_msg_arg_int(5);

	if(get_user_flags(id) & ADMIN_ACCESS)
	{
	if (sModelIndex == g_sModelIndexFireball2)
        sNewModelIndex = g_sModelIndexExp
	else if (sModelIndex == g_sModelIndexFireball3)
        sNewModelIndex = g_sModelIndexExp2

    // CSSDK | HE Grenade framerate = 30
	if (get_msg_arg_int(7) != 30)
        return;

	if (sNewModelIndex != -1)
        set_msg_arg_int(5, ARG_SHORT, sNewModelIndex)
	}
}
If you get this error lost identition, because I did that from my phone just use TAB instead of Space at the begging of every line. Good luck!
Rest in peace my friend I always will remember you! 🖤👊

Аватар
Taliban
Извън линия
Foreigner
Foreigner
Мнения: 20
Регистриран на: 01 Авг 2020, 18:54

add the access flag

Мнение от Taliban » 17 Авг 2020, 18:36

error when compiling
error 017: undefined symbol "id"

Аватар
atmax
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 492
Регистриран на: 22 Мар 2018, 15:06
Се отблагодари: 37 пъти
Получена благодарност: 43 пъти

add the access flag

Мнение от atmax » 17 Авг 2020, 18:52

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <amxmodx>

#define NEW_SPRITE "sprites/muzzleflash67.spr"
#define ADMIN_ACCESS ADMIN_RESERVATION

new g_sModelIndexExp;
new g_sModelIndexExp2;
new g_sModelIndexFireball2;
new g_sModelIndexFireball3;
public plugin_init()
{
    register_plugin("[CS] HE grenade Sprite", "1.0", "Doc.Batcon");
    register_message(SVC_TEMPENTITY, "MsgHook_SVC_TEMPENTITY");
}
public plugin_precache()
{
    g_sModelIndexFireball2 = precache_model("sprites/eexplo.spr");
    g_sModelIndexFireball3 = precache_model("sprites/fexplo.spr");
    g_sModelIndexExp = precache_model(NEW_SPRITE);
}
public MsgHook_SVC_TEMPENTITY(iMsgID, iMsgDest, pClient)
{
    if (iMsgDest != MSG_PAS)
        return;

    if (get_msg_arg_int(1) != TE_EXPLOSION)
        return;

	static sNewModelIndex; sNewModelIndex = -1;
	static sModelIndex; sModelIndex = get_msg_arg_int(5);
	new players[32], inum
	get_players(players, inum)

	for(new i = 0; i < inum; ++i)
	{
		if(get_user_flags(players[i]) & ADMIN_ACCESS)
		{
			if (sModelIndex == g_sModelIndexFireball2)
			sNewModelIndex = g_sModelIndexExp
		else if (sModelIndex == g_sModelIndexFireball3)
		sNewModelIndex = g_sModelIndexExp2

    // CSSDK | HE Grenade framerate = 30
		if (get_msg_arg_int(7) != 30)
        return;

		if (sNewModelIndex != -1)
        set_msg_arg_int(5, ARG_SHORT, sNewModelIndex)
		}
	}
}
Rest in peace my friend I always will remember you! 🖤👊

Аватар
Taliban
Извън линия
Foreigner
Foreigner
Мнения: 20
Регистриран на: 01 Авг 2020, 18:54

add the access flag

Мнение от Taliban » 17 Авг 2020, 19:04

does not work on the flag, there is a normal sprite.

Публикувай отговор
  • Подобни теми
    Отговори
    Преглеждания
     Последно мнение

Обратно към “Заявки за плъгини”

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 19 госта