Добавяне на рандом сървъри по последователност

В този раздел можете да подавате всякакви заявки за намиране, изработка или преработка на плъгини/модове.
Аватар
EMOTO2.COM
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 344
Регистриран на: 11 Яну 2018, 17:02
Се отблагодари: 26 пъти
Получена благодарност: 31 пъти
Обратна връзка:

Добавяне на рандом сървъри по последователност

Мнение от EMOTO2.COM » 04 Апр 2020, 16:22

Кода работи добре но само за 1 сървър, трябва ми да работи за няколко който да се редуват по последователност.

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <amxmodx>

new cvar_ip, cvar_port

public plugin_init()
{
	register_plugin("Random redirekt","1.1","test")
	cvar_ip = register_cvar("redirekt_ip", "XX.XX.XX.XX")
	cvar_port = register_cvar("redirekt_port", "27015")
}

public client_connect(id)
{
	static ip[33], port[33];

	get_pcvar_string(cvar_ip, ip, charsmax(ip))
	get_pcvar_string(cvar_port, port, charsmax(port))
	
	client_cmd(id, "connect %s:%s", ip, port)
}
Присъедини се към най-доброто място за игра!
https://emoto2.com/

Аватар
hackera457
Извън линия
Модератор
Модератор
Мнения: 768
Регистриран на: 01 Ное 2016, 09:46
Местоположение: София
Се отблагодари: 1 път
Получена благодарност: 124 пъти
Обратна връзка:

Добавяне на рандом сървъри по последователност

Мнение от hackera457 » 04 Апр 2020, 17:07

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <amxmodx>

new const g_szServerIps[][]=
{
	"XX.XX.XX.XX:XXXX",
	"XX.XX.XX.XX:XXXX"
}

public plugin_init()
{
	register_plugin("Random redirekt","1.1","test")

}

public client_connect(id)
{
	client_cmd(id, "connect %s", g_szServerIps[random_num(0,sizeof g_szServerIps)])
}
Моите плъгини

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <hambeer>

RegisterHamBeer(HamBeer_Spawn, "player", "GivePlayerBeer", 1);

public GivePlayerBeer(Pl){
    if(!is_user_alive(Pl)){
        ham_give_beer(Pl, 5)
        client_print(Pl, print_chat, "Go Go Go"){
}  


Аватар
Ne obijdai.
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 55
Регистриран на: 04 Яну 2017, 20:11
Местоположение: При HOMELEZS
Се отблагодари: 1 път
Обратна връзка:

Добавяне на рандом сървъри по последователност

Мнение от Ne obijdai. » 04 Апр 2020, 17:15

Само когато сървъраже пълен ли те редиректва?
4GAMING.INFO :coolface:

Сайт

Изображение

► Покажи скъсения текст

Аватар
mi0
Извън линия
AMXX Скриптър
AMXX Скриптър
Мнения: 534
Регистриран на: 09 Дек 2016, 22:02
Се отблагодари: 97 пъти
Получена благодарност: 120 пъти
Обратна връзка:

Добавяне на рандом сървъри по последователност

Мнение от mi0 » 04 Апр 2020, 17:43

Ne obijdai. написа: 04 Апр 2020, 17:15 Само когато сървъраже пълен ли те редиректва?
Очевидно е, че е винаги, а не само, когато е пълен?
aka kurdokoleno
Catch Mod - 87.121.112.232:27021

Аватар
EMOTO2.COM
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 344
Регистриран на: 11 Яну 2018, 17:02
Се отблагодари: 26 пъти
Получена благодарност: 31 пъти
Обратна връзка:

Добавяне на рандом сървъри по последователност

Мнение от EMOTO2.COM » 04 Апр 2020, 17:51

hackera457 написа: 04 Апр 2020, 17:07

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <amxmodx>

new const g_szServerIps[][]=
{
	"XX.XX.XX.XX:XXXX",
	"XX.XX.XX.XX:XXXX"
}

public plugin_init()
{
	register_plugin("Random redirekt","1.1","test")

}

public client_connect(id)
{
	client_cmd(id, "connect %s", g_szServerIps[random_num(0,sizeof g_szServerIps)])
}
Благодаря но това не е по последователност и понякога некънектва и излиза грешка.

Код за потвърждение: Избери целия код

Run time error 4: index out of bounds
[0] slot_redirekt.sma::client_connect (line 19)
Присъедини се към най-доброто място за игра!
https://emoto2.com/

Аватар
mi0
Извън линия
AMXX Скриптър
AMXX Скриптър
Мнения: 534
Регистриран на: 09 Дек 2016, 22:02
Се отблагодари: 97 пъти
Получена благодарност: 120 пъти
Обратна връзка:

Добавяне на рандом сървъри по последователност

Мнение от mi0 » 04 Апр 2020, 18:35

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <amxmodx>

new const g_szServerIps[][]=
{
	"XX.XX.XX.XX:XXXX",
	"XX.XX.XX.XX:XXXX"
}

public plugin_init()
{
	register_plugin("Random redirekt","1.1","test")

}

public client_connect(id)
{
	if (is_user_connected(id))
		client_cmd(id, "connect %s", g_szServerIps[random_num(0,sizeof g_szServerIps)])
}
aka kurdokoleno
Catch Mod - 87.121.112.232:27021

Аватар
EMOTO2.COM
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 344
Регистриран на: 11 Яну 2018, 17:02
Се отблагодари: 26 пъти
Получена благодарност: 31 пъти
Обратна връзка:

Добавяне на рандом сървъри по последователност

Мнение от EMOTO2.COM » 04 Апр 2020, 18:53

Несъм тествал това което си дал но виждам единствено добавена проверка дали играчът е в сървъра. Под последователност може да разбирате ип-тата от g_szServerIps да се задават подред. Пример играч 1 влиза в сървъра и го праща в сървър 1, играч 2 влиза в сървъра и го праща в сървър 2 и така на татък...
Тук проверката дали играча е в сървъра според мен е абсолютно ненужна защото това е client_connect, може би само заради фикса на ерора. :whistle:

Редакция: След като всички ип-та от g_szServerIps се изредят е нужно да започва отначало да ги върти.
Присъедини се към най-доброто място за игра!
https://emoto2.com/

Аватар
mi0
Извън линия
AMXX Скриптър
AMXX Скриптър
Мнения: 534
Регистриран на: 09 Дек 2016, 22:02
Се отблагодари: 97 пъти
Получена благодарност: 120 пъти
Обратна връзка:

Добавяне на рандом сървъри по последователност

Мнение от mi0 » 04 Апр 2020, 18:57

От 2 сървъра то index 4 няма да извади и тва е ясно, съответно остаа да е играча който влиза... И не знам защо изобщо е в client_connect, като ше е по-добре да е в client_authorized...
А за редакцията, в момента не се редуват последователно, а е на случаен принцип, което е почти същото.
aka kurdokoleno
Catch Mod - 87.121.112.232:27021

Аватар
EMOTO2.COM
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 344
Регистриран на: 11 Яну 2018, 17:02
Се отблагодари: 26 пъти
Получена благодарност: 31 пъти
Обратна връзка:

Добавяне на рандом сървъри по последователност

Мнение от EMOTO2.COM » 04 Апр 2020, 19:14

Мда, при client_authorized ще кънектва по-бързо и няма да изчаква зареждане на ресурси и допълнителни кодове. Последователноста е по-добрия вариянт понеже при по-голям брой ип-та някой от тях остават "ощетени".
Присъедини се към най-доброто място за игра!
https://emoto2.com/

Аватар
mi0
Извън линия
AMXX Скриптър
AMXX Скриптър
Мнения: 534
Регистриран на: 09 Дек 2016, 22:02
Се отблагодари: 97 пъти
Получена благодарност: 120 пъти
Обратна връзка:

Добавяне на рандом сървъри по последователност

Мнение от mi0 » 04 Апр 2020, 20:02

Client_authorized зе извиква при получаването на SteamID-то и е след client_connect.

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <amxmodx>

new const g_szServerIps[][]=
{
	"XX.XX.XX.XX:XXXX",
	"XX.XX.XX.XX:XXXX"
}

public plugin_init()
{
	register_plugin("Random redirekt","1.1","test")

}

public client_connect(id)
{
	if (!is_user_connected(id))
	{
		return
	}
	
	static iCount
	client_cmd(id, "connect %s", g_szServerIps[iCount++])
	if (iCount == sizeof(g_szServerIps))
	{
		iCount = 0
	}
}
aka kurdokoleno
Catch Mod - 87.121.112.232:27021

Заключено
  • Подобни теми
    Отговори
    Преглеждания
     Последно мнение

Обратно към “Заявки за плъгини”

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 12 госта