Плъгин когато отвориш motd екран да не може да умреш
-
sianbg
Извън линия - Потребител
- Мнения: 232
- Регистриран на: 13 Ное 2017, 12:18
- Получена благодарност: 1 път
- Обратна връзка:
Плъгин когато отвориш motd екран да не може да умреш
Здравейте. Трябва ми плъгин когато някой напише /mymotd да се отвори motd екран. Докато екрана е отворен играча да не може да взема dmg и да не може да умре. Когато го затвори всичко да си е нормално. Ако не е много сложно и да се направи с лимит от 1 път за 1 минута
-
OciXCrom
Извън линия - Администратор
- Мнения: 7206
- Регистриран на: 06 Окт 2016, 19:20
- Местоположение: /resetscore
- Се отблагодари: 117 пъти
- Получена благодарност: 1295 пъти
- Обратна връзка:
Плъгин когато отвориш motd екран да не може да умреш
Мисля, че няма как да стане. Няма как да се провери дали MOTD прозорецът е отворен или играчът го е затворил.
-
sianbg
Извън линия - Потребител
- Мнения: 232
- Регистриран на: 13 Ное 2017, 12:18
- Получена благодарност: 1 път
- Обратна връзка:
Плъгин когато отвориш motd екран да не може да умреш
Става малко по сложно, но ако примерно motd екрана се отваря, когато играча натисне бутона за смяна на отбора. Тогава да се отвори motd екран и да не може да прави и да взема dmg. Когато натисне бутона за 2ри път да може да се движи. Примерно и един hud да седи и да пише натисни още веднъж бутона M
-
OciXCrom
Извън линия - Администратор
- Мнения: 7206
- Регистриран на: 06 Окт 2016, 19:20
- Местоположение: /resetscore
- Се отблагодари: 117 пъти
- Получена благодарност: 1295 пъти
- Обратна връзка:
Плъгин когато отвориш motd екран да не може да умреш
Код за потвърждение: Избери целия код
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
new g_iObject
new bool:g_bFrozen[33]
public plugin_init()
{
register_plugin("MOTD Freeze", "1.0", "OciXCrom")
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "PreTakeDamage")
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "OnPlayerSpawn", 1)
register_clcmd("chooseteam", "ToggleMOTD")
g_iObject = CreateHudSyncObj()
}
public client_putinserver(id)
{
g_bFrozen[id] = false
set_task(1.0, "DisplayMessage", id, .flags = "b")
}
public client_disconnect(id)
remove_task(id)
public ToggleMOTD(id)
{
g_bFrozen[id] = !g_bFrozen[id]
if(g_bFrozen[id])
{
show_motd(id, "motd.txt")
freeze_player(id, true)
}
else freeze_player(id, false)
return PLUGIN_HANDLED
}
public OnPlayerSpawn(id)
{
if(is_user_alive(id) && g_bFrozen[id])
freeze_player(id, true)
}
public PreTakeDamage(iVictim, iInflictor, iAttacker, Float:fDamage, iDamageBits)
return (g_bFrozen[iVictim] || g_bFrozen[iAttacker]) ? HAM_SUPERCEDE : HAM_IGNORED
public DisplayMessage(id)
{
if(g_bFrozen[id])
{
set_hudmessage(0, 255, 0, -1.0, -1.0, 0, 0.1, 1.0, 0.1, 0.1, -1)
ShowSyncHudMsg(id, g_iObject, "Press M to continue playing...")
}
}
freeze_player(const id, const bool:bFreeze)
{
if(bFreeze) set_pev(id, pev_flags, pev(id, pev_flags) | FL_FROZEN)
else set_pev(id, pev_flags, pev(id, pev_flags) & ~FL_FROZEN)
}
-
sianbg
Извън линия - Потребител
- Мнения: 232
- Регистриран на: 13 Ное 2017, 12:18
- Получена благодарност: 1 път
- Обратна връзка:
-
- Подобни теми
- Отговори
- Преглеждания
- Последно мнение
-
- 8 Отговори
- 3653 Преглеждания
-
Последно мнение от csmegagaming
-
- 10 Отговори
- 4509 Преглеждания
-
Последно мнение от thoughtz
-
- 10 Отговори
- 1864 Преглеждания
-
Последно мнение от aBlack
-
- 2 Отговори
- 1970 Преглеждания
-
Последно мнение от iv69
-
- 2 Отговори
- 734 Преглеждания
-
Последно мнение от cgozzie
-
- 1 Отговори
- 452 Преглеждания
-
Последно мнение от Tornado_SW
-
- 4 Отговори
- 1831 Преглеждания
-
Последно мнение от SILENT HILL`
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 10 госта