Ultra Killstreak Advanced със DHUD съобщенията да се преместят от ляво под радъра и да не се застъпват съобщенията
Модератори: Extreme, Extreme, Extreme, Extreme, Extreme, Extreme, Extreme
-
smtng
Извън линия - Потребител
- Мнения: 68
- Регистриран на: 12 Окт 2016, 15:02
- Местоположение: Враца
- Обратна връзка:
Ultra Killstreak Advanced със DHUD съобщенията да се преместят от ляво под радъра и да не се застъпват съобщенията
Само и единствено съобщението "::HEADSHOT::^nYou Owned" да бъде преместено съвсем леко по нагоре над мерника прикачвам и сма.
-
OciXCrom
Извън линия - Администратор
- Мнения: 7206
- Регистриран на: 06 Окт 2016, 19:20
- Местоположение: /resetscore
- Се отблагодари: 117 пъти
- Получена благодарност: 1295 пъти
- Обратна връзка:
Re: Ultra Killstreak Advanced със DHUD съобщенията да се преместят от ляво под радъра и да не се застъпват съобщенията
По-добре е да ти кажа как сам да го промениш, за да знаеш за напред.
Третото и четвъртото число във функцията set_dhudmessage е позицията.
Третото (-1.0) е X позицията (хоризонтално): 0.0 = най-ляво; 1.0 = най-дясно; -1.0 = център
Четвъртото (-1.0) е Y позицията (вертикално): 0.0 = най-горе; 1.0 = най-долу; -1.0 = център
За да го качиш по-горе, просто трябва да промениш Y позицията, демек 0.35 трябва да се намали. Опитай с 0.3 или 0.25 или 0.2 - експериментирай и виж кое най-много ти харесва.
Код за потвърждение: Избери целия код
set_dhudmessage(200, 100, 0, -1.0, 0.35, 0, 3.0, 1.0)
show_dhudmessage(killer_id,"::HEADSHOT::^nYou Owned %s !!",victim_name)
Третото (-1.0) е X позицията (хоризонтално): 0.0 = най-ляво; 1.0 = най-дясно; -1.0 = център
Четвъртото (-1.0) е Y позицията (вертикално): 0.0 = най-горе; 1.0 = най-долу; -1.0 = център
За да го качиш по-горе, просто трябва да промениш Y позицията, демек 0.35 трябва да се намали. Опитай с 0.3 или 0.25 или 0.2 - експериментирай и виж кое най-много ти харесва.
-
smtng
Извън линия - Потребител
- Мнения: 68
- Регистриран на: 12 Окт 2016, 15:02
- Местоположение: Враца
- Обратна връзка:
Re: Ultra Killstreak Advanced със DHUD съобщенията да се преместят от ляво под радъра и да не се застъпват съобщенията
За това добре мисълта ми е как да направя другите съобщения да не се застъпван 1 върху друго.
-
OciXCrom
Извън линия - Администратор
- Мнения: 7206
- Регистриран на: 06 Окт 2016, 19:20
- Местоположение: /resetscore
- Се отблагодари: 117 пъти
- Получена благодарност: 1295 пъти
- Обратна връзка:
Re: Ultra Killstreak Advanced със DHUD съобщенията да се преместят от ляво под радъра и да не се застъпват съобщенията
За DHUD съобщение няма как да стане.
-
smtng
Извън линия - Потребител
- Мнения: 68
- Регистриран на: 12 Окт 2016, 15:02
- Местоположение: Враца
- Обратна връзка:
Re: Ultra Killstreak Advanced със DHUD съобщенията да се преместят от ляво под радъра и да не се застъпват съобщенията
Ясно а тогава може ли да се преправи с нормално худ съобщение
-
OciXCrom
Извън линия - Администратор
- Мнения: 7206
- Регистриран на: 06 Окт 2016, 19:20
- Местоположение: /resetscore
- Се отблагодари: 117 пъти
- Получена благодарност: 1295 пъти
- Обратна връзка:
Re: Ultra Killstreak Advanced със DHUD съобщенията да се преместят от ляво под радъра и да не се застъпват съобщенията
Замени set_dhudmessage със set_hudmessage и show_dhudmessage със show_hudmessage. Добави .channel = число от 1 до 8 в края на set_hudmessage, за да ползват един и същ канал с цел да не стават едно върху друго:
Код за потвърждение: Избери целия код
set_hudmessage(0,0,0,0, .channel = 1)
-
smtng
Извън линия - Потребител
- Мнения: 68
- Регистриран на: 12 Окт 2016, 15:02
- Местоположение: Враца
- Обратна връзка:
Re: Ultra Killstreak Advanced със DHUD съобщенията да се преместят от ляво под радъра и да не се застъпват съобщенията
Така ли трябва да се получи с добавянето на канала или на края трябва да е (-1) или (=1)
Код за потвърждение: Избери целия код
set_hudmessage(random(256),random(256),random(256), -1.0, 0.3, 0, 6.0, 3.0, 1);
-
smtng
Извън линия - Потребител
- Мнения: 68
- Регистриран на: 12 Окт 2016, 15:02
- Местоположение: Враца
- Обратна връзка:
Re: Ultra Killstreak Advanced със DHUD съобщенията да се преместят от ляво под радъра и да не се застъпват съобщенията
Не не става отново се застъпват
Код за потвърждение: Избери целия код
#include <amxmodx>
#include <colorchat>
#define LEVELS 12
new kills[33] = {0,...};
new deaths[33] = {0,...};
new levels[12] = {2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11,12,13};
new const stksounds[12][] =
{
"misc/multikill",
"misc/killingspree",
"misc/megakill",
"misc/dominating",
"misc/ultrakill",
"misc/rampage",
"misc/monsterkill",
"misc/ludacrisskill",
"misc/unstoppable",
"misc/godlike",
"misc/holyshit",
"misc/wickedsick"
}
new const stkmessages[12][] =
{
"%s: Multi - Kill!",
"%s: KillingSpree!",
"%s: Mega - Kill!",
"%s: Dominating!",
"%s: Ultra - Kill!",
"%s: Rampage!",
"%s: Monster - Kill!",
"%s: Ludacriss - Kill!",
"%s: Unstoppable!",
"%s: Godlike!",
"%s: Holy Shit!",
"%s: Wicked Sick!"
}
public death_event(id)
{
new killer = read_data(1);
new victim = read_data(2);
if(killer == victim || !is_user_connected(killer)) return PLUGIN_CONTINUE
kills[killer] += 1;
kills[victim] = 0;
deaths[killer] = 0;
deaths[victim] += 1;
for(new i = 0; i < LEVELS; i++)
{
if(kills[killer] == levels[i])
{
announce(killer, i);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
announce(killer, level)
{
new name[32];
get_user_name(killer, name, 32);
set_hudmessage(random(256),random(256),random(256), -1.0, 0.3, 0, 6.0, 3.0, -1);
show_hudmessage(0, stkmessages[level], name);
client_cmd(0, "spk %s", stksounds[level]);
}
public reset_hud(id)
{
if (kills[id] > levels[0])
ColorChat(id, GREEN, "^3[^4Cs-Vraca^3]^1 You are on a ^4killstreak^1 with %d ^4kills^3!", kills[id]);
else if (deaths[id] > 1)
ColorChat(id, GREEN, "^3[^4Cs-Vraca^3]^1 Take care, you are on a ^4deathstreak with^1 %d ^4deaths in a row^3!", deaths[id]);
}
public client_connect(id)
{
kills[id] = 0;
deaths[id] = 0;
}
public knife_kill()
{
new killer_id = read_data(1)
new victim_id = read_data(2)
if(killer_id == victim_id || !is_user_connected(killer_id)) return
new killer_name[33], victim_name[33]
get_user_name(killer_id,killer_name,33)
get_user_name(victim_id,victim_name,33)
new Float:x = random_float(0.0, 1.0)
new Float:y = random_float(0.0, 1.0)
set_hudmessage(random(256),random(256),random(256), x, y, 0, 6.0, 3.0, -1)
show_hudmessage(0,"%s Knife Killed %s!", killer_name,victim_name)
client_cmd(0,"spk misc/humiliation")
}
public hs()
{
new killer_id = read_data(1)
new victim_id = read_data(2)
if(killer_id == victim_id || !is_user_connected(killer_id)) return
new victim_name[33]
get_user_name(victim_id,victim_name,33)
set_hudmessage(random(256),random(256),random(256), -1.0, 0.35, 0, 3.0, 1.0)
show_hudmessage(killer_id,"::HEADSHOT::^nYou Owned %s !!",victim_name)
client_cmd(0,"spk misc/headshot")
}
public plugin_precache()
{
precache_sound("misc/monsterkill.wav")
precache_sound("misc/godlike.wav")
precache_sound("misc/headshot.wav")
precache_sound("misc/humiliation.wav")
precache_sound("misc/killingspree.wav")
precache_sound("misc/multikill.wav")
precache_sound("misc/ultrakill.wav")
precache_sound("misc/maytheforce.wav")
precache_sound("misc/oneandonly.wav")
precache_sound("misc/rampage.wav")
precache_sound("misc/holyshit.wav")
precache_sound("misc/megakill.wav")
precache_sound("misc/wickedsick.wav")
precache_sound("misc/ludacrisskill.wav")
precache_sound("misc/unstoppable.wav")
precache_sound("misc/dominating.wav")
}
public plugin_init()
{
register_plugin("Ultimate Sound","1.5","Dizzy")
register_event("DeathMsg","hs","a","3=1")
register_event("DeathMsg","knife_kill","a","4&kni")
register_event("ResetHUD", "reset_hud", "b");
register_event("DeathMsg", "death_event", "a")
}
-
TryAgain
Извън линия - Потребител
- Мнения: 182
- Регистриран на: 25 Яну 2017, 16:59
- Се отблагодари: 1 път
- Получена благодарност: 26 пъти
Re: Ultra Killstreak Advanced със DHUD съобщенията да се преместят от ляво под радъра и да не се застъпват съобщенията
Единствения начин е през ShowSyncHudMsg функцията предлага изчистване на hud.
Пробвай.
Пробвай.
Код за потвърждение: Избери целия код
#include <amxmodx>
#include <colorchat>
#define LEVELS 12
new kills[33] = {0,...};
new deaths[33] = {0,...};
new levels[12] = {2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11,12,13};
new hud_sync,hud_sync2;
new const stksounds[12][] =
{
"misc/multikill",
"misc/killingspree",
"misc/megakill",
"misc/dominating",
"misc/ultrakill",
"misc/rampage",
"misc/monsterkill",
"misc/ludacrisskill",
"misc/unstoppable",
"misc/godlike",
"misc/holyshit",
"misc/wickedsick"
}
new const stkmessages[12][] =
{
"%s: Multi - Kill!",
"%s: KillingSpree!",
"%s: Mega - Kill!",
"%s: Dominating!",
"%s: Ultra - Kill!",
"%s: Rampage!",
"%s: Monster - Kill!",
"%s: Ludacriss - Kill!",
"%s: Unstoppable!",
"%s: Godlike!",
"%s: Holy Shit!",
"%s: Wicked Sick!"
}
public death_event(id)
{
new killer = read_data(1);
new victim = read_data(2);
if(killer == victim || !is_user_connected(killer)) return PLUGIN_CONTINUE
kills[killer] += 1;
kills[victim] = 0;
deaths[killer] = 0;
deaths[victim] += 1;
for(new i = 0; i < LEVELS; i++)
{
if(kills[killer] == levels[i])
{
announce(killer, i);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
announce(killer, level)
{
new name[32];
get_user_name(killer, name, 32);
ClearSyncHud(0,hud_sync)
set_hudmessage(random(256),random(256),random(256), -1.0, 0.3, 0, 6.0, 3.0);
ShowSyncHudMsg(0, hud_sync, stkmessages[level], name);
client_cmd(0, "spk %s", stksounds[level]);
}
public reset_hud(id)
{
if (kills[id] > levels[0])
ColorChat(id, GREEN, "^3[^4Cs-Vraca^3]^1 You are on a ^4killstreak^1 with %d ^4kills^3!", kills[id]);
else if (deaths[id] > 1)
ColorChat(id, GREEN, "^3[^4Cs-Vraca^3]^1 Take care, you are on a ^4deathstreak with^1 %d ^4deaths in a row^3!", deaths[id]);
}
public client_connect(id)
{
kills[id] = 0;
deaths[id] = 0;
}
public knife_kill()
{
new killer_id = read_data(1)
new victim_id = read_data(2)
if(killer_id == victim_id || !is_user_connected(killer_id)) return
new killer_name[33], victim_name[33]
get_user_name(killer_id,killer_name,33)
get_user_name(victim_id,victim_name,33)
new Float:x = random_float(0.0, 1.0)
new Float:y = random_float(0.0, 1.0)
set_hudmessage(random(256),random(256),random(256), x, y, 0, 6.0, 3.0)
ShowSyncHudMsg(0, hud_sync,"%s Knife Killed %s!", killer_name,victim_name)
client_cmd(0,"spk misc/humiliation")
}
public hs()
{
new killer_id = read_data(1)
new victim_id = read_data(2)
if(killer_id == victim_id || !is_user_connected(killer_id)) return
new victim_name[33]
get_user_name(victim_id,victim_name,33)
set_hudmessage(random(256),random(256),random(256), -1.0, 0.35, 0, 3.0, 1.0)
ShowSyncHudMsg(killer_id,hud_sync2,"::HEADSHOT::^nYou Owned %s !!",victim_name)
client_cmd(0,"spk misc/headshot")
}
public plugin_precache()
{
precache_sound("misc/monsterkill.wav")
precache_sound("misc/godlike.wav")
precache_sound("misc/headshot.wav")
precache_sound("misc/humiliation.wav")
precache_sound("misc/killingspree.wav")
precache_sound("misc/multikill.wav")
precache_sound("misc/ultrakill.wav")
precache_sound("misc/maytheforce.wav")
precache_sound("misc/oneandonly.wav")
precache_sound("misc/rampage.wav")
precache_sound("misc/holyshit.wav")
precache_sound("misc/megakill.wav")
precache_sound("misc/wickedsick.wav")
precache_sound("misc/ludacrisskill.wav")
precache_sound("misc/unstoppable.wav")
precache_sound("misc/dominating.wav")
}
public plugin_init()
{
register_plugin("Ultimate Sound","1.5","Dizzy")
register_event("DeathMsg","hs","a","3=1")
register_event("DeathMsg","knife_kill","a","4&kni")
register_event("ResetHUD", "reset_hud", "b");
register_event("DeathMsg", "death_event", "a")
hud_sync = CreateHudSyncObj()
hud_sync2 = CreateHudSyncObj()
}
-
- Подобни теми
- Отговори
- Преглеждания
- Последно мнение
-
- 0 Отговори
- 857 Преглеждания
-
Последно мнение от BluRayTrans Bhop
-
- 4 Отговори
- 2889 Преглеждания
-
Последно мнение от Scorpions95
-
- 3 Отговори
- 3544 Преглеждания
-
Последно мнение от iv69
-
- 6 Отговори
- 2234 Преглеждания
-
Последно мнение от atmax
-
- 4 Отговори
- 1807 Преглеждания
-
Последно мнение от KARASKO
-
- 2 Отговори
- 1387 Преглеждания
-
Последно мнение от menkisa
-
- 3 Отговори
- 242 Преглеждания
-
Последно мнение от Siska
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 51 госта