Ultra Killstreak Advanced със DHUD съобщенията да се преместят от ляво под радъра и да не се застъпват съобщенията

В този раздел можете да подавате всякакви заявки за намиране, изработка или преработка на плъгини/модове.

Модератори: Extreme, Extreme, Extreme, Extreme, Extreme, Extreme, Extreme

Аватар
smtng
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 68
Регистриран на: 12 Окт 2016, 15:02
Местоположение: Враца
Обратна връзка:

Ultra Killstreak Advanced със DHUD съобщенията да се преместят от ляво под радъра и да не се застъпват съобщенията

Мнение от smtng » 30 Апр 2017, 18:33

Само и единствено съобщението "::HEADSHOT::^nYou Owned" да бъде преместено съвсем леко по нагоре над мерника прикачвам и сма.
usf.sma
(3.82 KiB) Свалено 123 пъти
usf.sma
(3.82 KiB) Свалено 123 пъти

Аватар
OciXCrom
Извън линия
Администратор
Администратор
Мнения: 7206
Регистриран на: 06 Окт 2016, 19:20
Местоположение: /resetscore
Се отблагодари: 117 пъти
Получена благодарност: 1295 пъти
Обратна връзка:

Re: Ultra Killstreak Advanced със DHUD съобщенията да се преместят от ляво под радъра и да не се застъпват съобщенията

Мнение от OciXCrom » 30 Апр 2017, 20:03

По-добре е да ти кажа как сам да го промениш, за да знаеш за напред.

Код за потвърждение: Избери целия код

set_dhudmessage(200, 100, 0, -1.0, 0.35, 0, 3.0, 1.0)
show_dhudmessage(killer_id,"::HEADSHOT::^nYou Owned %s !!",victim_name)
Третото и четвъртото число във функцията set_dhudmessage е позицията.
Третото (-1.0) е X позицията (хоризонтално): 0.0 = най-ляво; 1.0 = най-дясно; -1.0 = център
Четвъртото (-1.0) е Y позицията (вертикално): 0.0 = най-горе; 1.0 = най-долу; -1.0 = център

За да го качиш по-горе, просто трябва да промениш Y позицията, демек 0.35 трябва да се намали. Опитай с 0.3 или 0.25 или 0.2 - експериментирай и виж кое най-много ти харесва.

Аватар
smtng
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 68
Регистриран на: 12 Окт 2016, 15:02
Местоположение: Враца
Обратна връзка:

Re: Ultra Killstreak Advanced със DHUD съобщенията да се преместят от ляво под радъра и да не се застъпват съобщенията

Мнение от smtng » 30 Апр 2017, 20:49

За това добре мисълта ми е как да направя другите съобщения да не се застъпван 1 върху друго.

Аватар
OciXCrom
Извън линия
Администратор
Администратор
Мнения: 7206
Регистриран на: 06 Окт 2016, 19:20
Местоположение: /resetscore
Се отблагодари: 117 пъти
Получена благодарност: 1295 пъти
Обратна връзка:

Re: Ultra Killstreak Advanced със DHUD съобщенията да се преместят от ляво под радъра и да не се застъпват съобщенията

Мнение от OciXCrom » 30 Апр 2017, 20:59

За DHUD съобщение няма как да стане.

Аватар
smtng
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 68
Регистриран на: 12 Окт 2016, 15:02
Местоположение: Враца
Обратна връзка:

Re: Ultra Killstreak Advanced със DHUD съобщенията да се преместят от ляво под радъра и да не се застъпват съобщенията

Мнение от smtng » 01 Май 2017, 17:22

Ясно а тогава може ли да се преправи с нормално худ съобщение

Аватар
OciXCrom
Извън линия
Администратор
Администратор
Мнения: 7206
Регистриран на: 06 Окт 2016, 19:20
Местоположение: /resetscore
Се отблагодари: 117 пъти
Получена благодарност: 1295 пъти
Обратна връзка:

Re: Ultra Killstreak Advanced със DHUD съобщенията да се преместят от ляво под радъра и да не се застъпват съобщенията

Мнение от OciXCrom » 01 Май 2017, 20:19

Замени set_dhudmessage със set_hudmessage и show_dhudmessage със show_hudmessage. Добави .channel = число от 1 до 8 в края на set_hudmessage, за да ползват един и същ канал с цел да не стават едно върху друго:

Код за потвърждение: Избери целия код

set_hudmessage(0,0,0,0, .channel = 1) 

Аватар
smtng
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 68
Регистриран на: 12 Окт 2016, 15:02
Местоположение: Враца
Обратна връзка:

Re: Ultra Killstreak Advanced със DHUD съобщенията да се преместят от ляво под радъра и да не се застъпват съобщенията

Мнение от smtng » 01 Май 2017, 22:57

Така ли трябва да се получи с добавянето на канала или на края трябва да е (-1) или (=1)

Код за потвърждение: Избери целия код

set_hudmessage(random(256),random(256),random(256), -1.0, 0.3, 0, 6.0, 3.0, 1);

Аватар
OciXCrom
Извън линия
Администратор
Администратор
Мнения: 7206
Регистриран на: 06 Окт 2016, 19:20
Местоположение: /resetscore
Се отблагодари: 117 пъти
Получена благодарност: 1295 пъти
Обратна връзка:

Re: Ultra Killstreak Advanced със DHUD съобщенията да се преместят от ляво под радъра и да не се застъпват съобщенията

Мнение от OciXCrom » 02 Май 2017, 03:00

-1

Аватар
smtng
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 68
Регистриран на: 12 Окт 2016, 15:02
Местоположение: Враца
Обратна връзка:

Re: Ultra Killstreak Advanced със DHUD съобщенията да се преместят от ляво под радъра и да не се застъпват съобщенията

Мнение от smtng » 02 Май 2017, 12:19

Не не става отново се застъпват

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <amxmodx>
#include <colorchat>

#define LEVELS 12

new kills[33] = {0,...};
new deaths[33] = {0,...};
new levels[12] = {2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11,12,13};

new const stksounds[12][] =
{
    "misc/multikill",
    "misc/killingspree",
    "misc/megakill",
    "misc/dominating",
    "misc/ultrakill",
    "misc/rampage",
    "misc/monsterkill",
    "misc/ludacrisskill",
    "misc/unstoppable",
    "misc/godlike",
    "misc/holyshit",
    "misc/wickedsick"
}

new const stkmessages[12][] =
{
    "%s: Multi - Kill!",
    "%s: KillingSpree!",
    "%s: Mega - Kill!",
    "%s: Dominating!",
    "%s: Ultra - Kill!",
    "%s: Rampage!",
    "%s: Monster - Kill!",
    "%s: Ludacriss - Kill!",
    "%s: Unstoppable!",
    "%s: Godlike!",
    "%s: Holy Shit!",
    "%s: Wicked Sick!"
}

public death_event(id)
{
    new killer = read_data(1);
    new victim = read_data(2);

    if(killer == victim || !is_user_connected(killer)) return PLUGIN_CONTINUE
    
    kills[killer] += 1;
    kills[victim] = 0;
    deaths[killer] = 0;
    deaths[victim] += 1;

    for(new i = 0; i < LEVELS; i++)
    {
        if(kills[killer] == levels[i])
        {
            announce(killer, i);
            return PLUGIN_CONTINUE;
        }
    }
    return PLUGIN_CONTINUE;
}

announce(killer, level)
{
    new name[32];
    get_user_name(killer, name, 32);
    set_hudmessage(random(256),random(256),random(256), -1.0, 0.3, 0, 6.0, 3.0, -1);
    show_hudmessage(0, stkmessages[level], name);
    client_cmd(0, "spk %s", stksounds[level]);
}

public reset_hud(id)
{
    if (kills[id] > levels[0])
        ColorChat(id, GREEN, "^3[^4Cs-Vraca^3]^1 You are on a ^4killstreak^1 with %d ^4kills^3!", kills[id]);
    else if (deaths[id] > 1)
        ColorChat(id, GREEN, "^3[^4Cs-Vraca^3]^1 Take care, you are on a ^4deathstreak with^1 %d ^4deaths in a row^3!", deaths[id]);
}

public client_connect(id)
{
    kills[id] = 0;
    deaths[id] = 0;
}

public knife_kill()
{
    new killer_id = read_data(1)
    new victim_id = read_data(2)
    
    if(killer_id == victim_id || !is_user_connected(killer_id)) return
    
    new killer_name[33], victim_name[33]

    get_user_name(killer_id,killer_name,33)
    get_user_name(victim_id,victim_name,33)

    new Float:x = random_float(0.0, 1.0)
    new Float:y = random_float(0.0, 1.0)
    set_hudmessage(random(256),random(256),random(256), x, y, 0, 6.0, 3.0, -1)
    show_hudmessage(0,"%s Knife Killed %s!", killer_name,victim_name)
    client_cmd(0,"spk misc/humiliation")
}

public hs()
{
    new killer_id = read_data(1)
    new victim_id = read_data(2)
    
    if(killer_id == victim_id || !is_user_connected(killer_id)) return
    
    new victim_name[33]

    get_user_name(victim_id,victim_name,33)

    set_hudmessage(random(256),random(256),random(256), -1.0, 0.35, 0, 3.0, 1.0)
    show_hudmessage(killer_id,"::HEADSHOT::^nYou Owned %s !!",victim_name)
    client_cmd(0,"spk misc/headshot")
}

public plugin_precache()
{
    precache_sound("misc/monsterkill.wav")
    precache_sound("misc/godlike.wav")
    precache_sound("misc/headshot.wav")
    precache_sound("misc/humiliation.wav")
    precache_sound("misc/killingspree.wav")
    precache_sound("misc/multikill.wav")
    precache_sound("misc/ultrakill.wav")
    precache_sound("misc/maytheforce.wav")
    precache_sound("misc/oneandonly.wav")
    precache_sound("misc/rampage.wav")
    precache_sound("misc/holyshit.wav")
    precache_sound("misc/megakill.wav")
    precache_sound("misc/wickedsick.wav")
    precache_sound("misc/ludacrisskill.wav")
    precache_sound("misc/unstoppable.wav")
    precache_sound("misc/dominating.wav")
}

public plugin_init()
{
    register_plugin("Ultimate Sound","1.5","Dizzy")
    register_event("DeathMsg","hs","a","3=1")
    register_event("DeathMsg","knife_kill","a","4&kni")
    register_event("ResetHUD", "reset_hud", "b");
    register_event("DeathMsg", "death_event", "a")
} 

Аватар
TryAgain
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 182
Регистриран на: 25 Яну 2017, 16:59
Се отблагодари: 1 път
Получена благодарност: 26 пъти

Re: Ultra Killstreak Advanced със DHUD съобщенията да се преместят от ляво под радъра и да не се застъпват съобщенията

Мнение от TryAgain » 02 Май 2017, 12:57

Единствения начин е през ShowSyncHudMsg функцията предлага изчистване на hud.

Пробвай.

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <amxmodx>
#include <colorchat>

#define LEVELS 12

new kills[33] = {0,...};
new deaths[33] = {0,...};
new levels[12] = {2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11,12,13};
new hud_sync,hud_sync2;

new const stksounds[12][] =
{
"misc/multikill",
"misc/killingspree",
"misc/megakill",
"misc/dominating",
"misc/ultrakill",
"misc/rampage",
"misc/monsterkill",
"misc/ludacrisskill",
"misc/unstoppable",
"misc/godlike",
"misc/holyshit",
"misc/wickedsick"
}

new const stkmessages[12][] =
{
"%s: Multi - Kill!",
"%s: KillingSpree!",
"%s: Mega - Kill!",
"%s: Dominating!",
"%s: Ultra - Kill!",
"%s: Rampage!",
"%s: Monster - Kill!",
"%s: Ludacriss - Kill!",
"%s: Unstoppable!",
"%s: Godlike!",
"%s: Holy Shit!",
"%s: Wicked Sick!"
}

public death_event(id)
{
new killer = read_data(1);
new victim = read_data(2);

if(killer == victim || !is_user_connected(killer)) return PLUGIN_CONTINUE

kills[killer] += 1;
kills[victim] = 0;
deaths[killer] = 0;
deaths[victim] += 1;

for(new i = 0; i < LEVELS; i++)
{
if(kills[killer] == levels[i])
{
announce(killer, i);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}

announce(killer, level)
{
new name[32];
get_user_name(killer, name, 32);
ClearSyncHud(0,hud_sync)
set_hudmessage(random(256),random(256),random(256), -1.0, 0.3, 0, 6.0, 3.0);
ShowSyncHudMsg(0, hud_sync, stkmessages[level], name);
client_cmd(0, "spk %s", stksounds[level]);
}

public reset_hud(id)
{
if (kills[id] > levels[0])
ColorChat(id, GREEN, "^3[^4Cs-Vraca^3]^1 You are on a ^4killstreak^1 with %d ^4kills^3!", kills[id]);
else if (deaths[id] > 1)
ColorChat(id, GREEN, "^3[^4Cs-Vraca^3]^1 Take care, you are on a ^4deathstreak with^1 %d ^4deaths in a row^3!", deaths[id]);
}

public client_connect(id)
{
kills[id] = 0;
deaths[id] = 0;
}

public knife_kill()
{
new killer_id = read_data(1)
new victim_id = read_data(2)

if(killer_id == victim_id || !is_user_connected(killer_id)) return

new killer_name[33], victim_name[33]

get_user_name(killer_id,killer_name,33)
get_user_name(victim_id,victim_name,33)

new Float:x = random_float(0.0, 1.0)
new Float:y = random_float(0.0, 1.0)
set_hudmessage(random(256),random(256),random(256), x, y, 0, 6.0, 3.0)
ShowSyncHudMsg(0, hud_sync,"%s Knife Killed %s!", killer_name,victim_name)
client_cmd(0,"spk misc/humiliation")
}

public hs()
{
new killer_id = read_data(1)
new victim_id = read_data(2)

if(killer_id == victim_id || !is_user_connected(killer_id)) return

new victim_name[33]
get_user_name(victim_id,victim_name,33)
set_hudmessage(random(256),random(256),random(256), -1.0, 0.35, 0, 3.0, 1.0)
ShowSyncHudMsg(killer_id,hud_sync2,"::HEADSHOT::^nYou Owned %s !!",victim_name)
client_cmd(0,"spk misc/headshot")
}

public plugin_precache()
{
precache_sound("misc/monsterkill.wav")
precache_sound("misc/godlike.wav")
precache_sound("misc/headshot.wav")
precache_sound("misc/humiliation.wav")
precache_sound("misc/killingspree.wav")
precache_sound("misc/multikill.wav")
precache_sound("misc/ultrakill.wav")
precache_sound("misc/maytheforce.wav")
precache_sound("misc/oneandonly.wav")
precache_sound("misc/rampage.wav")
precache_sound("misc/holyshit.wav")
precache_sound("misc/megakill.wav")
precache_sound("misc/wickedsick.wav")
precache_sound("misc/ludacrisskill.wav")
precache_sound("misc/unstoppable.wav")
precache_sound("misc/dominating.wav")
}

public plugin_init()
{
register_plugin("Ultimate Sound","1.5","Dizzy")
register_event("DeathMsg","hs","a","3=1")
register_event("DeathMsg","knife_kill","a","4&kni")
register_event("ResetHUD", "reset_hud", "b");
register_event("DeathMsg", "death_event", "a")
hud_sync = CreateHudSyncObj()
hud_sync2 = CreateHudSyncObj()
} 

Заключено
  • Подобни теми
    Отговори
    Преглеждания
     Последно мнение

Обратно към “Заявки за плъгини”

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 51 госта