Заявка за anti-team + anti-self flash

В този раздел можете да подавате всякакви заявки за намиране, изработка или преработка на плъгини/модове.
Аватар
deadlylord
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 572
Регистриран на: 04 Апр 2017, 16:35
Местоположение: Бургас, България
Получена благодарност: 2 пъти
Обратна връзка:

Заявка за anti-team + anti-self flash

Мнение от deadlylord » 24 Апр 2017, 23:54

В момента използвам https://pastebin.com/wQuKheQz, обаче има много ненужни неща, да не говорим, че ми дава следната грешка

L 04/24/2017 - 23:41:19: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "flashbang_remote_control.amxx")
L 04/24/2017 - 23:41:19: [AMXX] Run time error 10: native error (native "pev")
L 04/24/2017 - 23:41:19: [AMXX] [0] flashbang_remote_control.sma::is_flash (line 1329)
L 04/24/2017 - 23:41:19: [AMXX] [1] flashbang_remote_control.sma::fw_think (line 1059)

Изработването/намирането на плъгин, който да служи само и единствено за anti-team + anti-self flash би било прекрасно!

Аватар
WaLkZ
Извън линия
Администратор
Администратор
Мнения: 799
Регистриран на: 05 Окт 2016, 21:13
Местоположение: Варна
Се отблагодари: 75 пъти
Получена благодарност: 227 пъти
Обратна връзка:

Re: Заявка за anti-team + anti-self flash

Мнение от WaLkZ » 25 Апр 2017, 02:11

https://amxx-bg.info/forum/viewtopic.php?f=18&t=33 единствено трябва да се редактира да не заслепяваш себе си

Аватар
OciXCrom
Извън линия
Администратор
Администратор
Мнения: 7206
Регистриран на: 06 Окт 2016, 19:20
Местоположение: /resetscore
Се отблагодари: 117 пъти
Получена благодарност: 1295 пъти
Обратна връзка:

Re: Заявка за anti-team + anti-self flash

Мнение от OciXCrom » 26 Апр 2017, 21:40

Реално трябва само един символ да се промени в този ред:

Код за потвърждение: Избери целия код

return (index != attacker && get_member(index, m_iTeam) == get_member(attacker, m_iTeam)) ? HC_SUPERCEDE : HC_CONTINUE
index == atacker

Аватар
TheRedShoko
Извън линия
Модератор
Модератор
Мнения: 1016
Регистриран на: 06 Окт 2016, 07:42
Местоположение: Бургас
Се отблагодари: 5 пъти
Получена благодарност: 84 пъти

Re: Заявка за anti-team + anti-self flash

Мнение от TheRedShoko » 26 Апр 2017, 22:19

-> index == attacker || ...
Или се изтрива цялата проверка и се оставя само тази за отбора.

Аватар
OciXCrom
Извън линия
Администратор
Администратор
Мнения: 7206
Регистриран на: 06 Окт 2016, 19:20
Местоположение: /resetscore
Се отблагодари: 117 пъти
Получена благодарност: 1295 пъти
Обратна връзка:

Re: Заявка за anti-team + anti-self flash

Мнение от OciXCrom » 26 Апр 2017, 22:30

Така е.

Код за потвърждение: Избери целия код

return (index == attacker || get_member(index, m_iTeam) == get_member(attacker, m_iTeam)) ? HC_SUPERCEDE : HC_CONTINUE

Аватар
deadlylord
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 572
Регистриран на: 04 Апр 2017, 16:35
Местоположение: Бургас, България
Получена благодарност: 2 пъти
Обратна връзка:

Re: Заявка за anti-team + anti-self flash

Мнение от deadlylord » 26 Апр 2017, 23:04

За съжаление, този плъгин няма как да го използвам

В момента съм с стара платформа (5878), защото мода ми не върви добре на новите - много крашва(при това без индикация), така че бихте ли разгледали плъгина от по-горе и да измислите някакво решение за по-стара платформа, благодаря!

Аватар
TheRedShoko
Извън линия
Модератор
Модератор
Мнения: 1016
Регистриран на: 06 Окт 2016, 07:42
Местоположение: Бургас
Се отблагодари: 5 пъти
Получена благодарност: 84 пъти

Re: Заявка за anti-team + anti-self flash

Мнение от TheRedShoko » 27 Апр 2017, 07:19

Крашовете не са причинени от платформата. Сложи ReHLDS, какъвто и мод да е все ще тръгне без проблем. По-скоро крашовете са от самия мод.

Като се замислиш проверката index == attacker e безполезна. То си влиза в team == team.

Аватар
deadlylord
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 572
Регистриран на: 04 Апр 2017, 16:35
Местоположение: Бургас, България
Получена благодарност: 2 пъти
Обратна връзка:

Re: Заявка за anti-team + anti-self flash

Мнение от deadlylord » 27 Апр 2017, 09:22

добре ... просто направете нова версия на плъгина, не искам да слагам ReHLDS

Аватар
WaLkZ
Извън линия
Администратор
Администратор
Мнения: 799
Регистриран на: 05 Окт 2016, 21:13
Местоположение: Варна
Се отблагодари: 75 пъти
Получена благодарност: 227 пъти
Обратна връзка:

Re: Заявка за anti-team + anti-self flash

Мнение от WaLkZ » 27 Апр 2017, 14:36

Теоретично можеш да сложиш ReGameDLL на стара платформа, без ReHLDS.

Алтернативен плъгин от SpeeDeeR

квар

Код за потвърждение: Избери целия код

/* 1 - заслепяваш се от собствената си граната | 0 - не се заслепяваш от собствената си граната */ 
teamflash_self 1/0
new_no_team_flash.sma
(1.84 KiB) Свалено 239 пъти
new_no_team_flash.sma
(1.84 KiB) Свалено 239 пъти

Аватар
deadlylord
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 572
Регистриран на: 04 Апр 2017, 16:35
Местоположение: Бургас, България
Получена благодарност: 2 пъти
Обратна връзка:

Re: Заявка за anti-team + anti-self flash

Мнение от deadlylord » 27 Апр 2017, 15:47

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>

new const Version[] = "1.0.1"

new MsgScreenFade, MsgScreenShake 
new FLenable, FLcolor, FLradius, FLlightcolor, FLsound

new const Sound[] = "sound/ultrasound.mp3"

public plugin_precache() {
	FLsound = register_cvar("amx_rfl_sound", "1")
	
	if(get_pcvar_num(FLsound))
		precache_generic(Sound)
}

public plugin_init()
{
	register_plugin("Realistic FlashBang", Version, "GlaDiuS")
	
	FLenable = register_cvar("amx_rfl_enable", "1")
	FLcolor = register_cvar("amx_rfl_color", "255 255 255")
	FLradius = register_cvar("amx_rfl_radius","50")
	FLlightcolor = register_cvar("amx_rfl_lightcolor","255 255 255")
	
	register_event("ScreenFade","FlashEvent","b","4=255","5=255","6=255","7>199")
	register_forward(FM_EmitSound,"fw_emitsound")
	
	MsgScreenFade = get_user_msgid("ScreenFade")
	MsgScreenShake = get_user_msgid("ScreenShake");
}

public FlashEvent(id)
{	
	if(!get_pcvar_num(FLenable)) 
		return
	
	// get color
	new Colores[12], rgb[3][4], Red, Green, Blue
	get_pcvar_string(FLcolor, Colores, charsmax(Colores))
	parse(Colores, rgb[0], 3, rgb[1], 3, rgb[2], 3)
	Red = clamp(str_to_num(rgb[0]), 0, 255)
	Green = clamp(str_to_num(rgb[1]), 0, 255)
	Blue = clamp(str_to_num(rgb[2]), 0, 255)
	
	new Duration, HoldTime, Fade, Alpha
	Duration = read_data(1)
	HoldTime = read_data(2)
	Fade = read_data(3)
	Alpha = read_data(7)
	
	message_begin(MSG_ONE, MsgScreenFade, {0,0,0}, id)
	write_short(Duration)	// Duration
	write_short(HoldTime)	// Hold time
	write_short(Fade)	// Fade type
	write_byte(Red)		// Red
	write_byte(Green)		// Green
	write_byte(Blue)		// Blue
	write_byte(Alpha)	// Alpha
	message_end()
	
	set_pev(id, pev_punchangle, Float:{125.0, 125.0, 125.0})
	
	if(get_pcvar_num(FLsound)) {
		client_cmd(id, "mp3 play %s", Sound)
		set_task(8.0, "stoppedsound", id)
	}
	
	set_task(3.0, "Shake", id)
}

public Shake(id)
{
	new Dura = UTIL_FixedUnsigned16(4.0, 1 << 12)
	new Freq = UTIL_FixedUnsigned16(0.7 , 1 << 8)
	new Ampl = UTIL_FixedUnsigned16(20.0, 1 << 12)
	
	message_begin(MSG_ONE , MsgScreenShake , {0,0,0} ,id)
	write_short( Ampl ) // --| Shake amount.
	write_short( Dura ) // --| Shake lasts this long.
	write_short( Freq ) // --| Shake noise frequency.
	message_end ()
}

public stoppedsound(id)
	client_cmd(id, "mp3 stop %s", Sound)

public fw_emitsound(entity,channel,const sample[],Float:volume,Float:attenuation,fFlags,pitch)
{
	if(!get_pcvar_num(FLenable))
		return FMRES_IGNORED
	
	// not a flashbang exploding
	if(!equali(sample,"weapons/flashbang-1.wav") && !equali(sample,"weapons/flashbang-2.wav"))
		return FMRES_IGNORED
	
	// light effect
	flashbang_explode(entity)
	
	return FMRES_IGNORED
}

public flashbang_explode(greindex)
{
	if(!pev_valid(greindex)) 
		return
	
	// get origin of explosion
	new Float:origin[3]
	pev(greindex, pev_origin, origin)
	
	// get color
	new Colores[12], rgb[3][4], Red, Green, Blue
	get_pcvar_string(FLlightcolor, Colores, charsmax(Colores))
	parse(Colores, rgb[0], 3, rgb[1], 3, rgb[2], 3)
	Red = clamp(str_to_num(rgb[0]), 0, 255)
	Green = clamp(str_to_num(rgb[1]), 0, 255)
	Blue = clamp(str_to_num(rgb[2]), 0, 255)
	
	message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY)
	write_byte(TE_DLIGHT) // 27
	write_coord(floatround(origin[0])) // x
	write_coord(floatround(origin[1])) // y
	write_coord(floatround(origin[2])) // z
	write_byte(get_pcvar_num(FLradius)) // radius
	write_byte(Red) // Red
	write_byte(Green) // Green
	write_byte(Blue) // Blue
	write_byte(8) // life
	write_byte(60) // decay rate
	message_end()
}

UTIL_FixedUnsigned16 ( const Float:Value, const Scale ) {
	return clamp( floatround( Value * Scale ), 0, 0xFFFF );
}
Плъгина работи, обаче не спира клатещия ефект от по-горе, бихте ли го добавили и него в плъгина, благодаря предварително

Заключено
  • Подобни теми
    Отговори
    Преглеждания
     Последно мнение

Обратно към “Заявки за плъгини”

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 5 госта