Това означава че някой друг плъгин ти рестартира правата. Трябва да сложиш become vip плъгина или по нагоре в plugins.ini или по-надолу, не си спомням точно. По логично ми е да го сложиш по надолу, за да може първия плъгин да си сложи правата и след него become vip да сложи вип флаговете и да не се изтрият.devilchy написа: ↑20 Май 2022, 02:50Тествах го обаче след като сменя мапа флага се маха иначе си го аддва като достигнеш лимита но след мапа се маха ...Radeon написа: ↑19 Май 2022, 14:34 Пробвай този плъгин, само си настрой нещата от тук. Ако работи, тогава може да му сменим съобщенията че сега са само hud.
("amx_kills", "500"); // Необходими убийства
("amx_kills_flags", "bi"); // Флагове които ще се получат при достигане на убийствата
("amx_kills_savetype", "3"); //Запазване на убийствата по [1 - by name / 2 - by IP / 3 - by SteamID]
("amx_kills_expiredays", "10"); // След колко дни да се маха вип флага
Код за потвърждение: Избери целия код
#include <amxmodx> #include <cstrike> #include <hamsandwich> #include <nvault> // #define VIP_MODELS // #define DHUDMESSAGE #if defined DHUDMESSAGE #include <dhudmessage> #endif new g_vault; new g_iMaxPlayers; new bool:g_bConnected[33]; new bool:g_bFlags[33]; new g_szFlags[22]; new g_kills[33]; new g_szSave[33][32]; new p_kills_for_vip, p_vip_flags; new p_savetype, p_expire; public plugin_init() { register_plugin("Pro Become VIP", "2.0", "didoWEE"); g_vault = nvault_open("pb_vip"); g_iMaxPlayers = get_maxplayers(); register_event("DeathMsg", "eDeath", "a") RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwdSpawn", 1); p_kills_for_vip = register_cvar("amx_kills", "500"); // Needed kill to become VIP p_vip_flags = register_cvar("amx_kills_flags", "bi"); // The flags which you get when you become VIP p_savetype = register_cvar("amx_kills_savetype", "3"); // Save type [1 - by name / 2 - by IP / 3 - by SteamID] p_expire = register_cvar("amx_kills_expiredays", "10"); // Expire days } public plugin_cfg() { nvault_prune(g_vault, 0, get_systime() - (86400 * get_pcvar_num(p_expire))); get_pcvar_string(p_vip_flags, g_szFlags, charsmax(g_szFlags)); } #if defined VIP_MODELS public plugin_precache() { precache_model("models/player/VIP/Tvip/Tvip.mdl"); precache_model("models/player/VIP/CTvip/CTvip.mdl"); } #endif LoadData(id) { new data[16]; if(nvault_get(g_vault, g_szSave[id], data, charsmax(data))) g_kills[id] = str_to_num(data); else g_kills[id] = 0; } SaveData(id) { new data[16]; num_to_str(g_kills[id], data, charsmax(data)); nvault_set(g_vault, g_szSave[id], data); } ShowHud(id) { #if defined DHUDMESSAGE set_dhudmessage(195, 195, 0, 0.25, 0.50, 0, 3.0, 5.0, 0.0, 0.0); show_dhudmessage(id, "Reach %i kills and become VIP^nYour have: %i kills", get_pcvar_num(p_kills_for_vip), g_kills[id]); #else set_hudmessage(195, 195, 0, 0.25, 0.50, 0, 3.0, 5.0, 0.0, 0.0, -1); show_hudmessage(id, "Reach %i kills and become VIP^nYour have: %i kills", get_pcvar_num(p_kills_for_vip), g_kills[id]); #endif } FlaggingFunc(id) { set_user_flags(id, read_flags(g_szFlags)); g_bFlags[id] = true; } public eDeath() { new killer = read_data(1); if(killer && killer <= g_iMaxPlayers) { if(g_bConnected[killer]) { if(killer != read_data(2)) { if(!g_bFlags[killer]) { g_kills[killer]++; if(g_kills[killer] < get_pcvar_num(p_kills_for_vip)) ShowHud(killer); else if(g_kills[killer] == get_pcvar_num(p_kills_for_vip)) { FlaggingFunc(killer); #if defined DHUDMESSAGE set_dhudmessage(235, 0, 235, 0.25, 0.65, 1, 7.5, 15.0, 0.0, 0.0); show_dhudmessage(killer, "Congratilations^nYou are VIP"); #else set_hudmessage(235, 0, 235, 0.25, 0.65, 1, 7.5, 15.0, 0.0, 0.0, -1); show_hudmessage(killer, "Congratilations^nYou are VIP"); #endif } } } } } } public fwdSpawn(id) { if(g_bConnected[id]) { if (g_kills[id] < get_pcvar_num(p_kills_for_vip)) ShowHud(id); #if defined VIP_MODELS { if(g_bFlags[id]) { new CsTeams:team = cs_get_user_team(id); switch(team) { case CS_TEAM_T: cs_set_user_model(id, "Tvip"); case CS_TEAM_CT: cs_set_user_model(id, "CTvip"); } } } #endif } } public client_connect(id) { if(!(is_user_bot(id) && is_user_hltv(id))) { g_bConnected[id] = true; new savetype = get_pcvar_num(p_savetype); switch(savetype) { case 1: get_user_name(id, g_szSave[id], charsmax(g_szSave[])); case 2: get_user_ip(id, g_szSave[id], charsmax(g_szSave[])); case 3: get_user_authid(id, g_szSave[id], charsmax(g_szSave[])); } LoadData(id); if(get_user_flags(id) & read_flags(g_szFlags)) g_bFlags[id] = true; else { if(g_kills[id] >= get_pcvar_num(p_kills_for_vip)) FlaggingFunc(id); else g_bFlags[id] = false; } } } public client_disconnected(id) { if(!(is_user_bot(id) && is_user_hltv(id))) { g_bConnected[id] = false; if(g_kills[id] > 0) SaveData(id); } } public plugin_end() { for(new id=1; id <= g_iMaxPlayers; id++) { if(g_bConnected[id]) { if(!(is_user_bot(id) && is_user_hltv(id))) { if(g_kills[id] > 0) SaveData(id); } } } nvault_close(g_vault); }
Преправяне на becomevip
-
Radeon
Извън линия - Потребител
- Мнения: 143
- Регистриран на: 04 Апр 2021, 11:30
- Се отблагодари: 2 пъти
- Получена благодарност: 34 пъти
- Обратна връзка:
Преправяне на becomevip
-
devilchy
Извън линия - Потребител
- Мнения: 223
- Регистриран на: 03 Фев 2017, 14:08
- Местоположение: Burgas
- Се отблагодари: 3 пъти
- Получена благодарност: 6 пъти
- Обратна връзка:
Преправяне на becomevip
Разбрах проблем-а значи този плъгин не се харесва със амх банс като го махна флага не се маха при смяна на мапа а като амхбанс е пуснат няма значение къде е плъгина горе долу вип флага изчезва ...Radeon написа: ↑20 Май 2022, 11:28Това означава че някой друг плъгин ти рестартира правата. Трябва да сложиш become vip плъгина или по нагоре в plugins.ini или по-надолу, не си спомням точно. По логично ми е да го сложиш по надолу, за да може първия плъгин да си сложи правата и след него become vip да сложи вип флаговете и да не се изтрият.devilchy написа: ↑20 Май 2022, 02:50Тествах го обаче след като сменя мапа флага се маха иначе си го аддва като достигнеш лимита но след мапа се маха ...Radeon написа: ↑19 Май 2022, 14:34 Пробвай този плъгин, само си настрой нещата от тук. Ако работи, тогава може да му сменим съобщенията че сега са само hud.
("amx_kills", "500"); // Необходими убийства
("amx_kills_flags", "bi"); // Флагове които ще се получат при достигане на убийствата
("amx_kills_savetype", "3"); //Запазване на убийствата по [1 - by name / 2 - by IP / 3 - by SteamID]
("amx_kills_expiredays", "10"); // След колко дни да се маха вип флага
Код за потвърждение: Избери целия код
#include <amxmodx> #include <cstrike> #include <hamsandwich> #include <nvault> // #define VIP_MODELS // #define DHUDMESSAGE #if defined DHUDMESSAGE #include <dhudmessage> #endif new g_vault; new g_iMaxPlayers; new bool:g_bConnected[33]; new bool:g_bFlags[33]; new g_szFlags[22]; new g_kills[33]; new g_szSave[33][32]; new p_kills_for_vip, p_vip_flags; new p_savetype, p_expire; public plugin_init() { register_plugin("Pro Become VIP", "2.0", "didoWEE"); g_vault = nvault_open("pb_vip"); g_iMaxPlayers = get_maxplayers(); register_event("DeathMsg", "eDeath", "a") RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwdSpawn", 1); p_kills_for_vip = register_cvar("amx_kills", "500"); // Needed kill to become VIP p_vip_flags = register_cvar("amx_kills_flags", "bi"); // The flags which you get when you become VIP p_savetype = register_cvar("amx_kills_savetype", "3"); // Save type [1 - by name / 2 - by IP / 3 - by SteamID] p_expire = register_cvar("amx_kills_expiredays", "10"); // Expire days } public plugin_cfg() { nvault_prune(g_vault, 0, get_systime() - (86400 * get_pcvar_num(p_expire))); get_pcvar_string(p_vip_flags, g_szFlags, charsmax(g_szFlags)); } #if defined VIP_MODELS public plugin_precache() { precache_model("models/player/VIP/Tvip/Tvip.mdl"); precache_model("models/player/VIP/CTvip/CTvip.mdl"); } #endif LoadData(id) { new data[16]; if(nvault_get(g_vault, g_szSave[id], data, charsmax(data))) g_kills[id] = str_to_num(data); else g_kills[id] = 0; } SaveData(id) { new data[16]; num_to_str(g_kills[id], data, charsmax(data)); nvault_set(g_vault, g_szSave[id], data); } ShowHud(id) { #if defined DHUDMESSAGE set_dhudmessage(195, 195, 0, 0.25, 0.50, 0, 3.0, 5.0, 0.0, 0.0); show_dhudmessage(id, "Reach %i kills and become VIP^nYour have: %i kills", get_pcvar_num(p_kills_for_vip), g_kills[id]); #else set_hudmessage(195, 195, 0, 0.25, 0.50, 0, 3.0, 5.0, 0.0, 0.0, -1); show_hudmessage(id, "Reach %i kills and become VIP^nYour have: %i kills", get_pcvar_num(p_kills_for_vip), g_kills[id]); #endif } FlaggingFunc(id) { set_user_flags(id, read_flags(g_szFlags)); g_bFlags[id] = true; } public eDeath() { new killer = read_data(1); if(killer && killer <= g_iMaxPlayers) { if(g_bConnected[killer]) { if(killer != read_data(2)) { if(!g_bFlags[killer]) { g_kills[killer]++; if(g_kills[killer] < get_pcvar_num(p_kills_for_vip)) ShowHud(killer); else if(g_kills[killer] == get_pcvar_num(p_kills_for_vip)) { FlaggingFunc(killer); #if defined DHUDMESSAGE set_dhudmessage(235, 0, 235, 0.25, 0.65, 1, 7.5, 15.0, 0.0, 0.0); show_dhudmessage(killer, "Congratilations^nYou are VIP"); #else set_hudmessage(235, 0, 235, 0.25, 0.65, 1, 7.5, 15.0, 0.0, 0.0, -1); show_hudmessage(killer, "Congratilations^nYou are VIP"); #endif } } } } } } public fwdSpawn(id) { if(g_bConnected[id]) { if (g_kills[id] < get_pcvar_num(p_kills_for_vip)) ShowHud(id); #if defined VIP_MODELS { if(g_bFlags[id]) { new CsTeams:team = cs_get_user_team(id); switch(team) { case CS_TEAM_T: cs_set_user_model(id, "Tvip"); case CS_TEAM_CT: cs_set_user_model(id, "CTvip"); } } } #endif } } public client_connect(id) { if(!(is_user_bot(id) && is_user_hltv(id))) { g_bConnected[id] = true; new savetype = get_pcvar_num(p_savetype); switch(savetype) { case 1: get_user_name(id, g_szSave[id], charsmax(g_szSave[])); case 2: get_user_ip(id, g_szSave[id], charsmax(g_szSave[])); case 3: get_user_authid(id, g_szSave[id], charsmax(g_szSave[])); } LoadData(id); if(get_user_flags(id) & read_flags(g_szFlags)) g_bFlags[id] = true; else { if(g_kills[id] >= get_pcvar_num(p_kills_for_vip)) FlaggingFunc(id); else g_bFlags[id] = false; } } } public client_disconnected(id) { if(!(is_user_bot(id) && is_user_hltv(id))) { g_bConnected[id] = false; if(g_kills[id] > 0) SaveData(id); } } public plugin_end() { for(new id=1; id <= g_iMaxPlayers; id++) { if(g_bConnected[id]) { if(!(is_user_bot(id) && is_user_hltv(id))) { if(g_kills[id] > 0) SaveData(id); } } } nvault_close(g_vault); }
-
devilchy
Извън линия - Потребител
- Мнения: 223
- Регистриран на: 03 Фев 2017, 14:08
- Местоположение: Burgas
- Се отблагодари: 3 пъти
- Получена благодарност: 6 пъти
- Обратна връзка:
-
- Подобни теми
- Отговори
- Преглеждания
- Последно мнение
-
- 7 Отговори
- 2384 Преглеждания
-
Последно мнение от JackEyedJones
-
- 1 Отговори
- 1348 Преглеждания
-
Последно мнение от Shanhaya
-
- 10 Отговори
- 2226 Преглеждания
-
Последно мнение от devilchy
-
- 3 Отговори
- 2210 Преглеждания
-
Последно мнение от OciXCrom
-
- 3 Отговори
- 1698 Преглеждания
-
Последно мнение от OciXCrom
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 12 госта