Заявка за sound effect

В този раздел можете да подавате всякакви заявки за намиране, изработка или преработка на плъгини/модове.
Аватар
ZODiAC
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 19
Регистриран на: 14 Ное 2021, 23:49
Се отблагодари: 5 пъти
Обратна връзка:

Заявка за sound effect

Мнение от ZODiAC » 04 Дек 2021, 22:16

Искам да добавя sound ефект при убиване, намерих звука, който искам също така и един код. Ако някой успее да ми каже как би изглеждал кода с този звук. https://dox.abv.bg/download?id=3ac4f91f69# - Линк за сваляне

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>

#define VERSION "0.0.1"
#define PLUGIN "env_sound remover"

public plugin_init()
{
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, "ConnorMcLeod")
    new iEnt = FM_NULLENT
    while( (iEnt = engfunc(EngFunc_FindEntityByString, iEnt, "classname", "env_sound")) )
    {
        engfunc(EngFunc_RemoveEntity, iEnt)
    }
} 
:warning: [ELITE-PUBLIC] Dust2 OnLy 1000FPS :warning:
:flag_bg: IP: 93.123.18.49:27018 :flag_bg:
Елате и се забавлявайте.

Аватар
Siska
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 772
Регистриран на: 03 Дек 2019, 22:29
Местоположение: Bedrock
Се отблагодари: 157 пъти
Получена благодарност: 48 пъти
Обратна връзка:

Заявка за sound effect

Мнение от Siska » 04 Дек 2021, 23:03

На първо място този звук , ако се чува постоянно на всеки фраг няма ли да подлудиш играчите ?
На второ място аз не разбирам от кодове , но като гледам няма да е това , което си сложил по-горе.
По принцип ConnorMcLeod е известен автор на плъгини и от друга страна безсмъртен , освен , ако не му отрежеш главата, но въпреки това мисля , че може би си сбъркал кода.
На трето място ти предлагам по-добре да си намериш някакъв плъгин , който да вади саунд при хедшот поне , за да се чува по-рядко звука , който си си избрал...
Търсих врага и го открих : това съм аз , трябва да се победя...
Изображение
WWW.CSMEGAGAMING.COM Изображение Изображение Skype : Sisi-1_1

Аватар
ZODiAC
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 19
Регистриран на: 14 Ное 2021, 23:49
Се отблагодари: 5 пъти
Обратна връзка:

Заявка за sound effect

Мнение от ZODiAC » 04 Дек 2021, 23:24

Siska написа: 04 Дек 2021, 23:03 На първо място този звук , ако се чува постоянно на всеки фраг няма ли да подлудиш играчите ?
На второ място аз не разбирам от кодове , но като гледам няма да е това , което си сложил по-горе.
По принцип ConnorMcLeod е известен автор на плъгини и от друга страна безсмъртен , освен , ако не му отрежеш главата, но въпреки това мисля , че може би си сбъркал кода.
На трето място ти предлагам по-добре да си намериш някакъв плъгин , който да вади саунд при хедшот поне , за да се чува по-рядко звука , който си си избрал...
Ако случайно сложа този плъгин, ще го чува само този който е убит, тоест няма да се чува от всеки или от убиеца.
:warning: [ELITE-PUBLIC] Dust2 OnLy 1000FPS :warning:
:flag_bg: IP: 93.123.18.49:27018 :flag_bg:
Елате и се забавлявайте.

Аватар
Lethality
Извън линия
VHE Mapper
VHE Mapper
Мнения: 211
Регистриран на: 06 Яну 2020, 15:41
Местоположение: Германия
Се отблагодари: 34 пъти
Получена благодарност: 50 пъти
Обратна връзка:

Заявка за sound effect

Мнение от Lethality » 04 Дек 2021, 23:38

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <amxmodx>
#include <reapi>

#define KILL_SOUND "misc/killsound.wav"

public plugin_init()
{
    register_plugin("Kill Sound", "0.1", "Lethality");
    
    RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_Killed, "@CBasePlayer_KilledPost", .post = true);
}

public plugin_precache()
{
    precache_sound(KILL_SOUND);
}

@CBasePlayer_KilledPost(const pVictim, const pKiller, const iGib)
{
    rg_send_audio(pKiller, KILL_SOUND);
}

Аватар
ZODiAC
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 19
Регистриран на: 14 Ное 2021, 23:49
Се отблагодари: 5 пъти
Обратна връзка:

Заявка за sound effect

Мнение от ZODiAC » 04 Дек 2021, 23:48

Lethality написа: 04 Дек 2021, 23:38

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <amxmodx>
#include <reapi>

#define KILL_SOUND "misc/killsound.wav"

public plugin_init()
{
    register_plugin("Kill Sound", "0.1", "Lethality");
    
    RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_Killed, "@CBasePlayer_KilledPost", .post = true);
}

public plugin_precache()
{
    precache_sound(KILL_SOUND);
}

@CBasePlayer_KilledPost(const pVictim, const pKiller, const iGib)
{
    rg_send_audio(pKiller, KILL_SOUND);
}
Нещо не тръгна колега. Качил съм звука в sound/misc/killsound.wav
:warning: [ELITE-PUBLIC] Dust2 OnLy 1000FPS :warning:
:flag_bg: IP: 93.123.18.49:27018 :flag_bg:
Елате и се забавлявайте.

Аватар
Siska
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 772
Регистриран на: 03 Дек 2019, 22:29
Местоположение: Bedrock
Се отблагодари: 157 пъти
Получена благодарност: 48 пъти
Обратна връзка:

Заявка за sound effect

Мнение от Siska » 04 Дек 2021, 23:57

Качеството на файла правилното ли е ? Голям ми се вижда за цс-а...

Код за потвърждение: Избери целия код

Bit resolution: 16 Bit
Sampling rate: 22050 Hz
Audio channels: mono
Търсих врага и го открих : това съм аз , трябва да се победя...
Изображение
WWW.CSMEGAGAMING.COM Изображение Изображение Skype : Sisi-1_1

Аватар
Lethality
Извън линия
VHE Mapper
VHE Mapper
Мнения: 211
Регистриран на: 06 Яну 2020, 15:41
Местоположение: Германия
Се отблагодари: 34 пъти
Получена благодарност: 50 пъти
Обратна връзка:

Заявка за sound effect

Мнение от Lethality » 05 Дек 2021, 00:26

ZODiAC написа: 04 Дек 2021, 23:48
Lethality написа: 04 Дек 2021, 23:38

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <amxmodx>
#include <reapi>

#define KILL_SOUND "misc/killsound.wav"

public plugin_init()
{
    register_plugin("Kill Sound", "0.1", "Lethality");
    
    RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_Killed, "@CBasePlayer_KilledPost", .post = true);
}

public plugin_precache()
{
    precache_sound(KILL_SOUND);
}

@CBasePlayer_KilledPost(const pVictim, const pKiller, const iGib)
{
    rg_send_audio(pKiller, KILL_SOUND);
}
Нещо не тръгна колега. Качил съм звука в sound/misc/killsound.wav
Плъгина си работи, оправи твоя звук като го конвертираш със следните настройки, които @Siska ти е показала

Аватар
ZODiAC
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 19
Регистриран на: 14 Ное 2021, 23:49
Се отблагодари: 5 пъти
Обратна връзка:

Заявка за sound effect

Мнение от ZODiAC » 05 Дек 2021, 19:44

Lethality написа: 05 Дек 2021, 00:26
ZODiAC написа: 04 Дек 2021, 23:48
Lethality написа: 04 Дек 2021, 23:38

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <amxmodx>
#include <reapi>

#define KILL_SOUND "misc/killsound.wav"

public plugin_init()
{
    register_plugin("Kill Sound", "0.1", "Lethality");
    
    RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_Killed, "@CBasePlayer_KilledPost", .post = true);
}

public plugin_precache()
{
    precache_sound(KILL_SOUND);
}

@CBasePlayer_KilledPost(const pVictim, const pKiller, const iGib)
{
    rg_send_audio(pKiller, KILL_SOUND);
}
Нещо не тръгна колега. Качил съм звука в sound/misc/killsound.wav
Плъгина си работи, оправи твоя звук като го конвертираш със следните настройки, които @Siska ти е показала
От къде да го направя така?
:warning: [ELITE-PUBLIC] Dust2 OnLy 1000FPS :warning:
:flag_bg: IP: 93.123.18.49:27018 :flag_bg:
Елате и се забавлявайте.

Аватар
ZODiAC
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 19
Регистриран на: 14 Ное 2021, 23:49
Се отблагодари: 5 пъти
Обратна връзка:

Заявка за sound effect

Мнение от ZODiAC » 05 Дек 2021, 20:05

ZODiAC написа: 05 Дек 2021, 19:44
Lethality написа: 05 Дек 2021, 00:26
ZODiAC написа: 04 Дек 2021, 23:48

Нещо не тръгна колега. Качил съм звука в sound/misc/killsound.wav
Плъгина си работи, оправи твоя звук като го конвертираш със следните настройки, които @Siska ти е показала
От къде да го направя така?
Пак не се чува...
:warning: [ELITE-PUBLIC] Dust2 OnLy 1000FPS :warning:
:flag_bg: IP: 93.123.18.49:27018 :flag_bg:
Елате и се забавлявайте.

Аватар
Lethality
Извън линия
VHE Mapper
VHE Mapper
Мнения: 211
Регистриран на: 06 Яну 2020, 15:41
Местоположение: Германия
Се отблагодари: 34 пъти
Получена благодарност: 50 пъти
Обратна връзка:

Заявка за sound effect

Мнение от Lethality » 05 Дек 2021, 20:45

Ето конвертиран звук, който работи за CS 1.6
killsound.wav
(127.16 KiB) Свалено 64 пъти
killsound.wav
(127.16 KiB) Свалено 64 пъти

Публикувай отговор
  • Подобни теми
    Отговори
    Преглеждания
     Последно мнение

Обратно към “Заявки за плъгини”

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 25 госта