Заявка за прмахване на decals

В този раздел можете да подавате всякакви заявки за намиране, изработка или преработка на плъгини/модове.
Аватар
YankoNL
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 163
Регистриран на: 06 Апр 2017, 09:07
Местоположение: Варна
Се отблагодари: 22 пъти
Получена благодарност: 9 пъти

Заявка за прмахване на decals

Мнение от YankoNL » 12 Окт 2021, 12:24

Здравейте, нуждая се от плъгин който премахва черния кръг след експлозия на граната, дупките от куршумите, спрейовете и кръвта по стените и пода. Потърсих в интернет, но не намерих работещ. Възможно е и да не съм търсил с правилните ключови думи. Ако вече има такъв плъгин във форума и не съм видя, извинете ме.
Благодаря предварително за помощта!

Аватар
TryAgain
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 182
Регистриран на: 25 Яну 2017, 16:59
Се отблагодари: 1 път
Получена благодарност: 26 пъти

Заявка за прмахване на decals

Мнение от TryAgain » 12 Окт 2021, 16:41


Аватар
YankoNL
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 163
Регистриран на: 06 Апр 2017, 09:07
Местоположение: Варна
Се отблагодари: 22 пъти
Получена благодарност: 9 пъти

Заявка за прмахване на decals

Мнение от YankoNL » 12 Окт 2021, 18:09

Мерси, обаче искам и спрейовете, останките от НЕ гранатата и дупките от куршуми да се махнат.

Аватар
TryAgain
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 182
Регистриран на: 25 Яну 2017, 16:59
Се отблагодари: 1 път
Получена благодарност: 26 пъти

Заявка за прмахване на decals

Мнение от TryAgain » 13 Окт 2021, 00:11

Пробвай така :)

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <amxmodx>

new noblood

new const inremove[] = 
{
	TE_PLAYERDECAL,	
	TE_BLOODSPRITE,
	TE_BLOODSTREAM,
	TE_BLOOD,
	TE_WORLDDECAL
}

public plugin_init()
{
	register_plugin("No Blood" ,"0.1", "ConnorMcLeod")
	register_message(SVC_TEMPENTITY, "blood_message")
	
	noblood = register_cvar("amx_no_blood", "1")
}

public blood_message()
{
	if(!get_pcvar_num(noblood))
	return PLUGIN_CONTINUE
	
	static arg1
	arg1 = get_msg_arg_int(1)
	
	for(new i;i<sizeof(inremove);i++)
	{
		if(arg1 == inremove[i])
		return PLUGIN_HANDLED
	}
	
	return PLUGIN_CONTINUE
}

Публикувай отговор
  • Подобни теми
    Отговори
    Преглеждания
     Последно мнение

Обратно към “Заявки за плъгини”

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 16 госта