Counter-Strike 1.6
CS1.BG | DUST2 NOSHTA GARMI [RANKED PLAY] #1
45.144.155.113:27015
de_dust2
Играчи: 30/32
de_dust2
Counter-Strike 1.6
Cs-PlovdiV.com - Aim Attack 93.123.16.4:27022 aim_aztec Играчи: 0/16

Изчистване на грешки в mg_parachute.sma

В този раздел можете да подавате всякакви заявки за намиране, изработка или преработка на плъгини/модове.
Аватар
cgozzie
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 1319
Регистриран на: 13 Окт 2016, 22:10
Местоположение: Варна
Се отблагодари: 245 пъти
Получена благодарност: 43 пъти

Изчистване на грешки в mg_parachute.sma

Мнение от cgozzie » 04 Сеп 2021, 23:53

Ще може ли да ми зачистите тези грешки при компилиране да ги няма..

Код за потвърждение: Избери целия код

AMX Mod X Compiler 1.9.0.5271
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase
Copyright (c) 2004-2013 AMX Mod X Team
 
/hlds/web/www/amxxpc/work/scripting/202135/1630788375/mg_parachute.sma(17) : warning 217: loose indentation
/hlds/web/www/amxxpc/work/scripting/202135/1630788375/mg_parachute.sma(57) : warning 217: loose indentation
/hlds/web/www/amxxpc/work/scripting/202135/1630788375/mg_parachute.sma(71) : warning 217: loose indentation
Header size:           1148 bytes
Code size:             5360 bytes
Data size:              888 bytes
Stack/heap size:      16384 bytes
Total requirements:   23780 bytes
 
3 Warnings.
Done.
mg_parachute.sma

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <amxmodx>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <fun>

#pragma tabsize 0
 
new g_bParashute[33];

new gTrail;
new para_ent[33]

public plugin_precache()
{
    gTrail = precache_model("sprites/mg_eff_para.spr")
	precache_model("models/mg_parachute.mdl")
}

public plugin_init()
{
        register_plugin("MG - Parachute", "1.1", "maeStro, Remake Nickron");
}
 
public client_connect(id)
{
        g_bParashute[id] = false;
        entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
}
 
public client_PreThink(id)
{
        if(!is_user_alive(id)) return;
        new Float:fallspeed = 100 * -1.0;
        if(g_bParashute[id] && get_entity_flags(id) & FL_ONGROUND)
        {
                entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
                g_bParashute[id] = false;
                return;
        }
 
        if(get_user_button(id) & IN_USE)
        {
                new Float:velocity[3];
                get_user_velocity(id, velocity);
 
                if(velocity[2] < 0.0)
                {
                        g_bParashute[id] = true;
                        entity_set_int(id, EV_INT_sequence, 3);
                        entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 1);
                        entity_set_float(id, EV_FL_frame, 1.0);
                        entity_set_float(id, EV_FL_framerate, 1.0);
                        entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 0.1);
                        velocity[2] = (velocity[2] + 40.0 < fallspeed) ? velocity[2] + 40.0 : fallspeed;
                        set_user_velocity(id, velocity);
						mam_test_id(id)
						modelsss(id)
						set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,random_num(0,255),random_num(0,255),random_num(0,255),kRenderNormal,25)
                }
                else if(g_bParashute[id])
                {
                        entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
                        g_bParashute[id] = false;
                }
        }
        else if(get_user_oldbutton(id) & IN_USE)
        {
                entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
                g_bParashute[id] = false;
				off_model(id)
        }
}

public mam_test_id(id)
{
		message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY)
		write_byte(TE_BEAMFOLLOW)
		write_short(id)
		write_short(gTrail)
		write_byte(5)
		write_byte(10)
		write_byte(255)
		write_byte(126)
		write_byte(0)
		write_byte(192)
		message_end()
}

public Kill_Trail(id)
{
	message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY);
	write_byte(99); // TE_KILLBEAM
	write_short(id)
	message_end()
}

public modelsss(id)
{
	new Float:velocity[3]
	entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)

	if (velocity[2] < 0.0) {

		if(para_ent[id] <= 0) {
			para_ent[id] = create_entity("info_target")
			if(para_ent[id] > 0) {
				entity_set_string(para_ent[id],EV_SZ_classname,"parachute")
				entity_set_edict(para_ent[id], EV_ENT_aiment, id)
				entity_set_edict(para_ent[id], EV_ENT_owner, id)
				entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_movetype, MOVETYPE_FOLLOW)
				entity_set_model(para_ent[id], "models/mg_parachute.mdl")
				entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_sequence, 0)
				entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_gaitsequence, 1)
				entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_frame, 0.0)
				entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_fuser1, 0.0)
				set_rendering (para_ent[id],kRenderFxNone,255,255,255,kRenderNormal,25);
				}
			}
		}	
}

public off_model(id)
{
	remove_entity(para_ent[id])
	para_ent[id] = 0
	Kill_Trail(id)
	rendering_off(id)
}

public rendering_off(id)
{
	set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell,0,0,0,kRenderNormal,25)
}
Изображение

Аватар
Lethality
Извън линия
VHE Mapper
VHE Mapper
Мнения: 211
Регистриран на: 06 Яну 2020, 15:41
Местоположение: Германия
Се отблагодари: 34 пъти
Получена благодарност: 50 пъти
Обратна връзка:

Изчистване на грешки в mg_parachute.sma

Мнение от Lethality » 05 Сеп 2021, 00:28

Това не са грешки. Плъгина работи и с предупрежденията (warnings) loose indentation.
Ето:

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <amxmodx>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <fun>

#pragma tabsize 0
 
new g_bParashute[33];

new gTrail;
new para_ent[33]

public plugin_precache()
{
   gTrail = precache_model("sprites/mg_eff_para.spr")
   precache_model("models/mg_parachute.mdl")
}

public plugin_init()
{
   register_plugin("MG - Parachute", "1.1", "maeStro, Remake Nickron");
}
 
public client_connect(id)
{
   g_bParashute[id] = false;
   entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
}
 
public client_PreThink(id)
{
   if(!is_user_alive(id)) 
   return;

   new Float:fallspeed = 100 * -1.0;

   if(g_bParashute[id] && get_entity_flags(id) & FL_ONGROUND)
   {
      entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
      g_bParashute[id] = false;
      return;
   }
 
   if(get_user_button(id) & IN_USE)
   {
      new Float:velocity[3];
      get_user_velocity(id, velocity);
 
      if(velocity[2] < 0.0)
      {
         g_bParashute[id] = true;
         entity_set_int(id, EV_INT_sequence, 3);
         entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 1);
         entity_set_float(id, EV_FL_frame, 1.0);
         entity_set_float(id, EV_FL_framerate, 1.0);
         entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 0.1);
         velocity[2] = (velocity[2] + 40.0 < fallspeed) ? velocity[2] + 40.0 : fallspeed;
         set_user_velocity(id, velocity);
         mam_test_id(id)
         modelsss(id)
         set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,random_num(0,255),random_num(0,255),random_num(0,255),kRenderNormal,25)
      }
      else if(g_bParashute[id])
      {
         entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
         g_bParashute[id] = false;
      }
   }
   else if(get_user_oldbutton(id) & IN_USE)
   {
      entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
      g_bParashute[id] = false;
      off_model(id)
   }
}

public mam_test_id(id)
{
   message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY)
   write_byte(TE_BEAMFOLLOW)
   write_short(id)
   write_short(gTrail)
   write_byte(5)
   write_byte(10)
   write_byte(255)
   write_byte(126)
   write_byte(0)
   write_byte(192)
   message_end()
}

public Kill_Trail(id)
{
   message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY);
   write_byte(99); // TE_KILLBEAM
   write_short(id)
   message_end()
}

public modelsss(id)
{
   new Float:velocity[3]
   entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)

   if (velocity[2] < 0.0) {

      if(para_ent[id] <= 0) {
         para_ent[id] = create_entity("info_target")
         if(para_ent[id] > 0) {
            entity_set_string(para_ent[id],EV_SZ_classname,"parachute")
            entity_set_edict(para_ent[id], EV_ENT_aiment, id)
            entity_set_edict(para_ent[id], EV_ENT_owner, id)
            entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_movetype, MOVETYPE_FOLLOW)
            entity_set_model(para_ent[id], "models/mg_parachute.mdl")
            entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_sequence, 0)
            entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_gaitsequence, 1)
            entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_frame, 0.0)
            entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_fuser1, 0.0)
            set_rendering (para_ent[id],kRenderFxNone,255,255,255,kRenderNormal,25);
            }
         }
      }  
}

public off_model(id)
{
   remove_entity(para_ent[id])
   para_ent[id] = 0
   Kill_Trail(id)
   rendering_off(id)
}

public rendering_off(id)
{
   set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell,0,0,0,kRenderNormal,25)
}

Аватар
cgozzie
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 1319
Регистриран на: 13 Окт 2016, 22:10
Местоположение: Варна
Се отблагодари: 245 пъти
Получена благодарност: 43 пъти

Изчистване на грешки в mg_parachute.sma

Мнение от cgozzie » 05 Сеп 2021, 00:39

Благодаря ти отново по спокоен и доволен съм когато не изкарва нищо.. :cool: :lock:
Изображение

Аватар
zolfeca
Извън линия
Администратор
Администратор
Мнения: 417
Регистриран на: 10 Окт 2016, 23:48
Се отблагодари: 24 пъти
Получена благодарност: 92 пъти

Изчистване на грешки в mg_parachute.sma

Мнение от zolfeca » 05 Сеп 2021, 01:41

Не пречи по никакъв начин на кода, така че стига си пускал заявки да се оправя точно този warning. Просто е объркана табулацията на въпросните редове(TAB,space).

Заключено
  • Подобни теми
    Отговори
    Преглеждания
     Последно мнение

Обратно към “Заявки за плъгини”

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 1 гост