League of Legends Sounds [MP3 Support]

В този раздел можете да публикувате нови плъгини, като същите ще бъдат одобрени или неодобрени от страна на екипа.
Правила на форума
ИНФОРМАЦИЯ: В този раздел най-вероятно няма да намерите много теми (възможно е и да е напълно празен), тъй като новите теми се местят в https://amxx-bg.info/viewforum.php?f=21 или https://amxx-bg.info/viewforum.php?f=22, зависимо от качеството им.
Аватар
JackEyedJones
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 399
Регистриран на: 10 Сеп 2018, 17:26
Местоположение: Plovdiv, Bulgaria, Europe, Entire World
Се отблагодари: 4 пъти
Получена благодарност: 69 пъти
Обратна връзка:

League of Legends Sounds [MP3 Support]

Мнение от JackEyedJones » 10 Мар 2019, 22:38

За момента има открит от мен не знам дали да го нарека бъг, но ако играете 5 10 минути или повече и убиете 2-ма или 3-ма наред, самия звук от плъгина спира да се чува. И трябва да рестартирате целия си CS или да дадете retry. Преработил съм плъгина във версия с .wav звуци, но за момента не съм около лаптопа си за да направя нова публикация с обновлението. Също така съм включил и звук, който се чува ако убиете противник с равни на вашите убийства поред.

http://lolsound.zeusafk.net/sound/Annou ... B/File0055

Аватар
illusion
Извън линия
Developer
Developer
Мнения: 1796
Регистриран на: 27 Ное 2016, 17:47
Местоположение: CraftVision
Се отблагодари: 151 пъти
Получена благодарност: 358 пъти
Обратна връзка:

League of Legends Sounds [MP3 Support]

Мнение от illusion » 11 Мар 2019, 19:57

hackera457 написа: 10 Мар 2019, 18:33 Пробвай така

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <amxmodx>
#include <cromchat>

enum _:DeathSoundSettings
{
	i_ConsecutiveKill,
	szSoundToPlay[63],
	szSendChatToAll[63]
}

new const LeagueDeathSounds[][DeathSoundSettings] = 
{
	{	1,	"sound/league_sounds/EnemySlain.mp3",		"has slain an enemy."			},
	{	2,	"sound/league_sounds/Doublekill.mp3",		"has scored Double Kill."		},
	{	3,	"sound/league_sounds/Triplekill.mp3",		"has scored Tripple Kill."		},
	{	4,	"sound/league_sounds/Quadrakill.mp3",		"has reached Quadra Kill."		},
	{	5,	"sound/league_sounds/PentaKill.mp3",		"has reached Penta Kill."		},
	{	7,	"sound/league_sounds/ScoreAce.mp3",		"has scored Ace here."			},
	{	10,	"sound/league_sounds/KillingSpree.mp3",		"has scored Killing Spree."		},
	{	13,	"sound/league_sounds/Rampage.mp3",		"is superb - Rampage."			},
	{	16,	"sound/league_sounds/Unstoppable.mp3",		"has scored Unstoppable Kill."		},
	{	19,	"sound/league_sounds/Dominating.mp3",		"is Dominating his enemies."		},
	{	22,	"sound/league_sounds/Legendarykill.mp3",	"achieved Legendary Level."		},
	{	25,	"sound/league_sounds/Godlike.mp3",		"has reached Godlike Status."		}
}

new szPrefix, szPrefixContent[63];

new g_CurrentKill[33];

public plugin_init()
{
	register_plugin("League of Legends Sounds", "1.0", "JackEyedJones");

	register_event("DeathMsg", "OnPlayerKilled", "a");
}

public plugin_cfg()
{
	szPrefix = register_cvar("amx_lol_sounds_prefix", "[AMXX]");

	get_pcvar_string(szPrefix, szPrefixContent, charsmax(szPrefixContent));
	
	CC_SetPrefix(szPrefixContent);
}

public plugin_precache()
{
	for(new AllSounds = 0; AllSounds < sizeof(LeagueDeathSounds); AllSounds++)
		precache_generic(LeagueDeathSounds[AllSounds][szSoundToPlay]);
}

public OnPlayerKilled()
{
	new victim = read_data(2), attacker = get_user_attacker(victim);
	new szAttackerName[63]; get_user_name(attacker, szAttackerName, charsmax(szAttackerName));

	if(is_user_alive(attacker) && attacker != victim)
	{
		g_CurrentKill[attacker]++;

		for(new DEATHSOUND = 0; DEATHSOUND < sizeof(LeagueDeathSounds); DEATHSOUND++)	
		{
			if(g_CurrentKill[attacker] == LeagueDeathSounds[DEATHSOUND][i_ConsecutiveKill])
			{
				client_cmd(0, "mp3 play %s", LeagueDeathSounds[DEATHSOUND][szSoundToPlay]);
				
				set_hudmessage(random(255), random(255), random(255), .holdtime=1.5)
				show_hudmessage(0, "%s %s", szAttackerName, LeagueDeathSounds[DEATHSOUND][szSendChatToAll]);
			}
		}
		g_CurrentKill[victim] = 0;
	}
}
Пак същото. Значи проблема е, че като те убият и като се преродиш не се вижда самият HUD, директно изчезва просто, не знам дали е заради времето на HUD-а, но пак не го показва като се respawn-a.

Аватар
JackEyedJones
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 399
Регистриран на: 10 Сеп 2018, 17:26
Местоположение: Plovdiv, Bulgaria, Europe, Entire World
Се отблагодари: 4 пъти
Получена благодарност: 69 пъти
Обратна връзка:

League of Legends Sounds [MP3 Support]

Мнение от JackEyedJones » 11 Мар 2019, 20:51

Имаш ли други плъгини които извеждат HUD ? Вероятно те припокриват този и затова изчезва когато умре играч. Може би, ако е ShowSyncObj ще се коригира проблема.

Added later on.

Тази част с Respawn-а я пропуснах. HUD-a се показва само като убиеш някого. Понеже като умреш, брояча на убийствата подред се нулира, не виждам смисъл от HUD при respawn.

Аватар
illusion
Извън линия
Developer
Developer
Мнения: 1796
Регистриран на: 27 Ное 2016, 17:47
Местоположение: CraftVision
Се отблагодари: 151 пъти
Получена благодарност: 358 пъти
Обратна връзка:

League of Legends Sounds [MP3 Support]

Мнение от illusion » 12 Мар 2019, 07:39

А това за звуците може ли да се фиксне или? Защото спират да се чуват

Аватар
JackEyedJones
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 399
Регистриран на: 10 Сеп 2018, 17:26
Местоположение: Plovdiv, Bulgaria, Europe, Entire World
Се отблагодари: 4 пъти
Получена благодарност: 69 пъти
Обратна връзка:

League of Legends Sounds [WAV Support]

Мнение от JackEyedJones » 12 Мар 2019, 10:04

V1.1 - 12/03/2019 г.
LeagueOfLegends[Wav].rar
(1.87 MiB) Свалено 233 пъти
LeagueOfLegends[Wav].rar
(1.87 MiB) Свалено 233 пъти
  • Новостите във версията:

Код за потвърждение: Избери целия код

new const ShutDownSound[] = { "misc/leaguesounds/File0054.wav" };
new const ShutDownChatMsg[] = { "has scored &x04Shutdown." };

Аватар
Fatall
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 295
Регистриран на: 30 Авг 2018, 09:35
Местоположение: София
Се отблагодари: 26 пъти
Получена благодарност: 17 пъти
Обратна връзка:

League of Legends Sounds [MP3 Support]

Мнение от Fatall » 12 Мар 2019, 21:50

Как мога да добавя звуцу при убиване с HE и knife

Код за потвърждение: Избери целия код

<?php
   $error_msg = "Database error in [page].php / ";
   $error_msg .= mysqli_error ( $link )." / ";
   $error_msg .= $query;
   UpdateLog ( $error_msg , DB_ERROR_LOG_FILE );
?>

Аватар
JackEyedJones
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 399
Регистриран на: 10 Сеп 2018, 17:26
Местоположение: Plovdiv, Bulgaria, Europe, Entire World
Се отблагодари: 4 пъти
Получена благодарност: 69 пъти
Обратна връзка:

League of Legends Sounds [WAV Support]

Мнение от JackEyedJones » 12 Мар 2019, 22:06

Fatall написа: 12 Мар 2019, 21:50
Засега не съм добавял опция за звук при граната. Може и да има в бъдещ ъпдейт. При нож няма смисъл, понеже няма такъв звук в играта подходящ като за него.

Аватар
illusion
Извън линия
Developer
Developer
Мнения: 1796
Регистриран на: 27 Ное 2016, 17:47
Местоположение: CraftVision
Се отблагодари: 151 пъти
Получена благодарност: 358 пъти
Обратна връзка:

League of Legends Sounds [MP3 Support]

Мнение от illusion » 13 Мар 2019, 20:49

Ето ти кода без излишни неща като cromchat библиотеката, нещата в public_cfg и new глупостите. Не ти трябват, защото твоя плъгин е с HUD, а не с чат.

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <amxmodx>

enum _:DeathSoundSettings
{
	i_ConsecutiveKill,
	szSoundToPlay[63],
	szSendChatToAll[63]
}

new const LeagueDeathSounds[][DeathSoundSettings] = 
{
	{		1,	"misc/leaguesounds/File0016.wav",	"has slain an enemy."			},
	{		2,	"misc/leaguesounds/File0006.wav",	"has scored Double Kill."		},
	{		3,	"misc/leaguesounds/File0037.wav",	"has scored Tripple Kill."		},
	{		4,	"misc/leaguesounds/File0032.wav",	"has reached Quadra Kill."		},
	{		5,	"misc/leaguesounds/File0030.wav",	"has reached Penta Kill."		},
	{		6,	"misc/leaguesounds/File0126.wav",	"has reached Hexa Kill."		},
	{		7,	"misc/leaguesounds/File0002.wav",	"has scored Ace here."			},
	{		10,	"misc/leaguesounds/File0059.wav",	"has scored Killing Spree."		},
	{		13,	"misc/leaguesounds/File0065.wav",	"is superb - Rampage."			},
	{		16,	"misc/leaguesounds/File0070.wav",	"has scored Unstoppable Kill."		},
	{		19,	"misc/leaguesounds/File0073.wav",	"is Dominating his enemies."		},
	{		22,	"misc/leaguesounds/File0086.wav",	"achieved Legendary Level."		},
	{		25,	"misc/leaguesounds/File0079.wav",	"has reached Godlike Status."		}
}

new g_CurrentKill[33], DEATHSOUND;

new const ShutDownSound[] = { "misc/leaguesounds/File0054.wav" };
new const ShutDownChatMsg[] = { "has scored Shutdown." };

public plugin_init()
{
	register_plugin("League of Legends Sounds", "1.0", "JackEyedJones");

	register_event("DeathMsg", "OnPlayerKilled", "a");
}

public plugin_precache()
{
	for(new AllSounds = 0; AllSounds < sizeof(LeagueDeathSounds); AllSounds++)
	{
		precache_sound(LeagueDeathSounds[AllSounds][szSoundToPlay]);
		precache_sound(ShutDownSound);
	}
}

public OnPlayerKilled()
{
	new victim = read_data(2), attacker = get_user_attacker(victim), szAttackerName[63]; 
	get_user_name(attacker, szAttackerName, charsmax(szAttackerName));

	if(!is_user_connected(victim) || is_user_alive(victim)) 
		return PLUGIN_CONTINUE;

	if(is_user_alive(attacker) && !is_user_alive(victim))
	{
		g_CurrentKill[attacker]++;

		for(DEATHSOUND = 0; DEATHSOUND < sizeof(LeagueDeathSounds); DEATHSOUND++)	
		{
			if(g_CurrentKill[attacker] == LeagueDeathSounds[DEATHSOUND][i_ConsecutiveKill])
			{
				if(g_CurrentKill[victim] == g_CurrentKill[attacker])
				{
					client_cmd(0, "stopsound; spk ^"%s^"", ShutDownSound);
					g_CurrentKill[victim] = 0;		

					set_hudmessage(random(255), random(255), random(255), -1.0, 0.65, 1, 3.0);
					show_hudmessage(0, "%s %s", szAttackerName, ShutDownChatMsg);
					return PLUGIN_CONTINUE;
				}

				client_cmd(0, "stopsound; spk ^"%s^"", LeagueDeathSounds[DEATHSOUND][szSoundToPlay]);

				set_hudmessage(random(255), random(255), random(255), -1.0, 0.65, 1, 3.0);
				show_hudmessage(0, "%s %s", szAttackerName, LeagueDeathSounds[DEATHSOUND][szSendChatToAll]);
			}
		}

		g_CurrentKill[victim] = 0;
	}

	return PLUGIN_CONTINUE;
}
Само HUD-a трябва да се оправи, защото не го показва на всяко съобщение

Аватар
Halu
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 50
Регистриран на: 06 Апр 2019, 17:11
Се отблагодари: 4 пъти
Получена благодарност: 8 пъти

League of Legends Sounds [MP3 Support]

Мнение от Halu » 07 Май 2019, 00:43

Фикснат ли е бъга който е споменат?

Аватар
Halu
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 50
Регистриран на: 06 Апр 2019, 17:11
Се отблагодари: 4 пъти
Получена благодарност: 8 пъти

League of Legends Sounds [MP3 Support]

Мнение от Halu » 09 Май 2019, 20:10

Може да местите плъгина към неодобрени защото нито автора поддържа плъгина нито има някакъв отговор нито е фикснат бъга (буквално в момента съм тествал и 2те версии и даже и съобщенията HUD не излизат правилно , а по грешен начин с някакви x04 , x03 и тем подобни глупости по тях.... явно и автора не е наясно какво прави с плъгина си.

Публикувай отговор
  • Подобни теми
    Отговори
    Преглеждания
     Последно мнение

Обратно към “Нови попълнения”

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 5 госта