League of Legends Sounds [MP3 Support]

В този раздел можете да публикувате нови плъгини, като същите ще бъдат одобрени или неодобрени от страна на екипа.
Правила на форума
ИНФОРМАЦИЯ: В този раздел най-вероятно няма да намерите много теми (възможно е и да е напълно празен), тъй като новите теми се местят в https://amxx-bg.info/viewforum.php?f=21 или https://amxx-bg.info/viewforum.php?f=22, зависимо от качеството им.
Аватар
JackEyedJones
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 399
Регистриран на: 10 Сеп 2018, 17:26
Местоположение: Plovdiv, Bulgaria, Europe, Entire World
Се отблагодари: 4 пъти
Получена благодарност: 69 пъти
Обратна връзка:

League of Legends Sounds [MP3 Support]

Мнение от JackEyedJones » 22 Яну 2019, 19:33

  • Описание:
    Накратко това е плъгин с който можете да чувате звуците от познатата на всички League of Legends. Засега не са всички звуци тук, само базовите. В бъдеще ще въведа и другите.


  • Cvars:
    amx_lol_sounds_prefix - Default: [AMXX]


  • Настройки на плъгина:

Код за потвърждение: Избери целия код

{    <убийствата>,   <пътя до звука>,   <чат съобщението което ще излиза>   }

Код за потвърждение: Избери целия код

new const LeagueDeathSounds[][DeathSoundSettings] = 
{
	{	1,	"sound/league_sounds/EnemySlain.mp3",		"has slain an enemy."			},
	{	2,	"sound/league_sounds/Doublekill.mp3",		"has scored Double Kill."		},
	{	3,	"sound/league_sounds/Triplekill.mp3",		"has scored Tripple Kill."		},
	{	4,	"sound/league_sounds/Quadrakill.mp3",		"has reached Quadra Kill."		},
	{	5,	"sound/league_sounds/PentaKill.mp3",		"has reached Penta Kill."		},
	{	7,	"sound/league_sounds/ScoreAce.mp3",		"has scored Ace here."			},
	{	10,	"sound/league_sounds/KillingSpree.mp3",		"has scored Killing Spree."		},
	{	13,	"sound/league_sounds/Rampage.mp3",		"is superb - Rampage."			},
	{	16,	"sound/league_sounds/Unstoppable.mp3",		"has scored Unstoppable Kill."		},
	{	19,	"sound/league_sounds/Dominating.mp3",		"is Dominating his enemies."		},
	{	22,	"sound/league_sounds/Legendarykill.mp3",	"achieved Legendary Level."		},
	{	25,	"sound/league_sounds/Godlike.mp3",		"has reached Godlike Status."		}
}
  • Download:
league_death_sounds.rar
(1.07 MiB) Свалено 361 пъти
league_death_sounds.rar
(1.07 MiB) Свалено 361 пъти
:dtm:

Аватар
hackera457
Извън линия
Модератор
Модератор
Мнения: 768
Регистриран на: 01 Ное 2016, 09:46
Местоположение: София
Се отблагодари: 1 път
Получена благодарност: 124 пъти
Обратна връзка:

League of Legends Sounds [MP3 Support]

Мнение от hackera457 » 22 Яну 2019, 19:52

Защо не направи да ги добавят хората от конфигурационен файл, а трябва да едитват .sma
Моите плъгини

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <hambeer>

RegisterHamBeer(HamBeer_Spawn, "player", "GivePlayerBeer", 1);

public GivePlayerBeer(Pl){
    if(!is_user_alive(Pl)){
        ham_give_beer(Pl, 5)
        client_print(Pl, print_chat, "Go Go Go"){
}  


Аватар
1Life1Dead
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 145
Регистриран на: 30 Май 2018, 21:38
Се отблагодари: 4 пъти
Получена благодарност: 11 пъти

League of Legends Sounds [MP3 Support]

Мнение от 1Life1Dead » 22 Яну 2019, 19:56

Освен да добавиш конфигурационен файл, ще е добра идея да направиш така, че да може да има и HUD съобщения. Тоест да направиш в този конфиг файл да избираш дали да е HUD / CHAT / CHAT + HUD, а за да редактираш какво да пише в хъда да е така:
{ <убийства>, <път до звука>, <чат съобщението, което ще излиза>, <хъд съобщението, което ще излиза> }

Освен това този плъгин не е само за LoL, както виждам могат да се добавят каквито си искаме звуци.

Аватар
JackEyedJones
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 399
Регистриран на: 10 Сеп 2018, 17:26
Местоположение: Plovdiv, Bulgaria, Europe, Entire World
Се отблагодари: 4 пъти
Получена благодарност: 69 пъти
Обратна връзка:

League of Legends Sounds [MP3 Support]

Мнение от JackEyedJones » 22 Яну 2019, 20:15

Преди харесвах направата на плъгините с файл, но после ми дотегна всеки път едно и също на всеки плъгин.
Идеята ми хрумна набързо просто ей така. Пък и този принцип за направа с файла още не съм го разучавал.
Другото което е, че хъда е вече олдфешън отживелица по екрана. И го разнообразих да е в чата.

Аватар
1Life1Dead
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 145
Регистриран на: 30 Май 2018, 21:38
Се отблагодари: 4 пъти
Получена благодарност: 11 пъти

League of Legends Sounds [MP3 Support]

Мнение от 1Life1Dead » 22 Яну 2019, 20:25

JackEyedJones написа: 22 Яну 2019, 20:15 Преди харесвах направата на плъгините с файл, но после ми дотегна всеки път едно и също на всеки плъгин.
Идеята ми хрумна набързо просто ей така. Пък и този принцип за направа с файла още не съм го разучавал.
Другото което е, че хъда е вече олдфешън отживелица по екрана. И го разнообразих да е в чата.
Все пак не е зле да добавиш такава опция, има олд скуул хора, които ги кефи (мен примерно), а този плъгин е елементарен за оправа. :) Мога да добавям каквито си искам звуци, както и да редактирам съобщенията на всякакви. Все пак ще е хубаво да добавиш и вид бонуси (сега ми дойде като идея), примерно на 5 убийства да получава двоен джъмп, на 10 да му се увеличи скороста с 10, после на всеки кил с по 1 да се вдига.

Аватар
JackEyedJones
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 399
Регистриран на: 10 Сеп 2018, 17:26
Местоположение: Plovdiv, Bulgaria, Europe, Entire World
Се отблагодари: 4 пъти
Получена благодарност: 69 пъти
Обратна връзка:

League of Legends Sounds [MP3 Support]

Мнение от JackEyedJones » 22 Яну 2019, 20:28

Идеята е добра, но излиза далеч отвъд замисъла на плъгина, който е простичък да имате звуците от LoL. Една доста играна игра. Все пак, дал съм основата с плъгина в 1-вото мнение, ако на някой му се занимава и желае, може да вземе кода и вече към него да си му давате каквито искате желания да ви ги преработва.

Аватар
illusion
На линия
Developer
Developer
Мнения: 1796
Регистриран на: 27 Ное 2016, 17:47
Местоположение: CraftVision
Се отблагодари: 151 пъти
Получена благодарност: 358 пъти
Обратна връзка:

League of Legends Sounds [MP3 Support]

Мнение от illusion » 10 Мар 2019, 09:53

Става ли да се направи с HUD съобщение, че лично на мен не ми е окей да спами излишно в чата няк'ви звуци.. мерси предварително.

Аватар
stambeto2006
Извън линия
Модератор
Модератор
Мнения: 505
Регистриран на: 06 Окт 2016, 15:44
Се отблагодари: 53 пъти
Получена благодарност: 45 пъти
Обратна връзка:

League of Legends Sounds [MP3 Support]

Мнение от stambeto2006 » 10 Мар 2019, 10:18

summertime vibes написа: 10 Мар 2019, 09:53 Става ли да се направи с HUD съобщение, че лично на мен не ми е окей да спами излишно в чата няк'ви звуци.. мерси предварително.
Пробвай!
Прикачени файлове
league_death_sounds.sma
(2.46 KiB) Свалено 220 пъти
league_death_sounds.sma
(2.46 KiB) Свалено 220 пъти

Аватар
illusion
На линия
Developer
Developer
Мнения: 1796
Регистриран на: 27 Ное 2016, 17:47
Местоположение: CraftVision
Се отблагодари: 151 пъти
Получена благодарност: 358 пъти
Обратна връзка:

League of Legends Sounds [MP3 Support]

Мнение от illusion » 10 Мар 2019, 10:30

Работи, оправих звука да се чува от всички, но HUD-а не се вижда от всички.. ако може да се оправи.

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <amxmodx>
#include <cromchat>

enum _:DeathSoundSettings
{
	i_ConsecutiveKill,
	szSoundToPlay[63],
	szSendChatToAll[63]
}

new const LeagueDeathSounds[][DeathSoundSettings] = 
{
	{	1,	"sound/league_sounds/EnemySlain.mp3",		"has slain an enemy."			},
	{	2,	"sound/league_sounds/Doublekill.mp3",		"has scored Double Kill."		},
	{	3,	"sound/league_sounds/Triplekill.mp3",		"has scored Tripple Kill."		},
	{	4,	"sound/league_sounds/Quadrakill.mp3",		"has reached Quadra Kill."		},
	{	5,	"sound/league_sounds/PentaKill.mp3",		"has reached Penta Kill."		},
	{	7,	"sound/league_sounds/ScoreAce.mp3",		"has scored Ace here."			},
	{	10,	"sound/league_sounds/KillingSpree.mp3",		"has scored Killing Spree."		},
	{	13,	"sound/league_sounds/Rampage.mp3",		"is superb - Rampage."			},
	{	16,	"sound/league_sounds/Unstoppable.mp3",		"has scored Unstoppable Kill."		},
	{	19,	"sound/league_sounds/Dominating.mp3",		"is Dominating his enemies."		},
	{	22,	"sound/league_sounds/Legendarykill.mp3",	"achieved Legendary Level."		},
	{	25,	"sound/league_sounds/Godlike.mp3",		"has reached Godlike Status."		}
}

new g_CurrentKill[33];

public plugin_init()
{
	register_plugin("League of Legends Sounds", "1.0", "JackEyedJones");

	register_event("DeathMsg", "OnPlayerKilled", "a");
}

public plugin_precache()
{
	for(new AllSounds = 0; AllSounds < sizeof(LeagueDeathSounds); AllSounds++)
		precache_generic(LeagueDeathSounds[AllSounds][szSoundToPlay]);
}

public OnPlayerKilled()
{
	new victim = read_data(2), attacker = get_user_attacker(victim);
	new szAttackerName[63]; get_user_name(attacker, szAttackerName, charsmax(szAttackerName));
	{
		g_CurrentKill[attacker]++;

		for(new DEATHSOUND = 0; DEATHSOUND < sizeof(LeagueDeathSounds); DEATHSOUND++)	
		{
			if(g_CurrentKill[attacker] == LeagueDeathSounds[DEATHSOUND][i_ConsecutiveKill])
			{
				client_cmd(0, "mp3 play %s", LeagueDeathSounds[DEATHSOUND][szSoundToPlay]);
				
				set_hudmessage(random(255), random(255), random(255), -1.0, 0.05, 1, 2.0, 1.0, 0.5, 1.0)
				show_hudmessage(0, "%s %s", szAttackerName, LeagueDeathSounds[DEATHSOUND][szSendChatToAll]);
			}
		}
		g_CurrentKill[victim] = 0;
	}
}

Аватар
hackera457
Извън линия
Модератор
Модератор
Мнения: 768
Регистриран на: 01 Ное 2016, 09:46
Местоположение: София
Се отблагодари: 1 път
Получена благодарност: 124 пъти
Обратна връзка:

League of Legends Sounds [MP3 Support]

Мнение от hackera457 » 10 Мар 2019, 18:33

Пробвай така

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <amxmodx>
#include <cromchat>

enum _:DeathSoundSettings
{
	i_ConsecutiveKill,
	szSoundToPlay[63],
	szSendChatToAll[63]
}

new const LeagueDeathSounds[][DeathSoundSettings] = 
{
	{	1,	"sound/league_sounds/EnemySlain.mp3",		"has slain an enemy."			},
	{	2,	"sound/league_sounds/Doublekill.mp3",		"has scored Double Kill."		},
	{	3,	"sound/league_sounds/Triplekill.mp3",		"has scored Tripple Kill."		},
	{	4,	"sound/league_sounds/Quadrakill.mp3",		"has reached Quadra Kill."		},
	{	5,	"sound/league_sounds/PentaKill.mp3",		"has reached Penta Kill."		},
	{	7,	"sound/league_sounds/ScoreAce.mp3",		"has scored Ace here."			},
	{	10,	"sound/league_sounds/KillingSpree.mp3",		"has scored Killing Spree."		},
	{	13,	"sound/league_sounds/Rampage.mp3",		"is superb - Rampage."			},
	{	16,	"sound/league_sounds/Unstoppable.mp3",		"has scored Unstoppable Kill."		},
	{	19,	"sound/league_sounds/Dominating.mp3",		"is Dominating his enemies."		},
	{	22,	"sound/league_sounds/Legendarykill.mp3",	"achieved Legendary Level."		},
	{	25,	"sound/league_sounds/Godlike.mp3",		"has reached Godlike Status."		}
}

new szPrefix, szPrefixContent[63];

new g_CurrentKill[33];

public plugin_init()
{
	register_plugin("League of Legends Sounds", "1.0", "JackEyedJones");

	register_event("DeathMsg", "OnPlayerKilled", "a");
}

public plugin_cfg()
{
	szPrefix = register_cvar("amx_lol_sounds_prefix", "[AMXX]");

	get_pcvar_string(szPrefix, szPrefixContent, charsmax(szPrefixContent));
	
	CC_SetPrefix(szPrefixContent);
}

public plugin_precache()
{
	for(new AllSounds = 0; AllSounds < sizeof(LeagueDeathSounds); AllSounds++)
		precache_generic(LeagueDeathSounds[AllSounds][szSoundToPlay]);
}

public OnPlayerKilled()
{
	new victim = read_data(2), attacker = get_user_attacker(victim);
	new szAttackerName[63]; get_user_name(attacker, szAttackerName, charsmax(szAttackerName));

	if(is_user_alive(attacker) && attacker != victim)
	{
		g_CurrentKill[attacker]++;

		for(new DEATHSOUND = 0; DEATHSOUND < sizeof(LeagueDeathSounds); DEATHSOUND++)	
		{
			if(g_CurrentKill[attacker] == LeagueDeathSounds[DEATHSOUND][i_ConsecutiveKill])
			{
				client_cmd(0, "mp3 play %s", LeagueDeathSounds[DEATHSOUND][szSoundToPlay]);
				
				set_hudmessage(random(255), random(255), random(255), .holdtime=1.5)
				show_hudmessage(0, "%s %s", szAttackerName, LeagueDeathSounds[DEATHSOUND][szSendChatToAll]);
			}
		}
		g_CurrentKill[victim] = 0;
	}
}
Моите плъгини

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <hambeer>

RegisterHamBeer(HamBeer_Spawn, "player", "GivePlayerBeer", 1);

public GivePlayerBeer(Pl){
    if(!is_user_alive(Pl)){
        ham_give_beer(Pl, 5)
        client_print(Pl, print_chat, "Go Go Go"){
}  


Публикувай отговор
  • Подобни теми
    Отговори
    Преглеждания
     Последно мнение

Обратно към “Нови попълнения”

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 7 госта