Как да оправя този проблем с чата.

Въведение в PAWN скриптинга и поддръжка за същия.
Аватар
sf4n
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 311
Регистриран на: 08 Яну 2018, 11:25
Се отблагодари: 25 пъти
Получена благодарност: 14 пъти

Как да оправя този проблем с чата.

Мнение от sf4n » 15 Май 2020, 20:16

Това е следния проблем, който ми изписва преди да крашне сървъра
Host_Error: PF_MessageEnd_I: Refusing to send user
message SayText of 194 bytes to client, user message size limit is 192 bytes

Допитах се до хоста на сървъра защото първото нещо което видях е "host_error", но те ми отговориха, че е от някой плъгин който променя чата.
Та ето плъгина за чата

Код за потвърждение: Избери целия код

#include < amxmodx >
#include < amxmisc >
#include < fakemeta >
#include < engine >
#include < colorchat >
#include < hamsandwich >
#include < fun >
#include < nvault >

#define MAXRANKS 32

#define PLUGIN "BP Admin prefix with ranks"
#define VERSION "1.3"
#define AUTHOR "BetterPlay"

//ПРОМЕНЛИВИ
new PlayerRank[33], message[292]
new sayText, teamInfo, maxPlayers, g_AdminListen,  g_AdminListenFlag,g_MsgHud, gVault
new strName[191], strText[191], alive[11], temp_cvar[2], g_name[32]
new gPlayerPoints[33], give[33],iTarget[33]

new const g_szTag[][] = {
       "",
       "Owner",
       "Moderator",
       "Global Admin",
       "Ekip Banove",
       "Server Admin",
       "Test Admin",
       "SMS Admin",
       "V.I.P",
       "Administrator"
}

new const rankNames[MAXRANKS][] =
{
"Novak", 
"Stroitel", 
"Injener", 
"Pro Builder", 
"Zombie Killer", 
"One Man Army", 
"Zombie GOD", 
"Build GOD", 
"Supernova", 
"Ultimate", 
"Killer", 
"Mega Killer", 
"Ultra Killer", 
"Predator", 
"Terminator", 
"Machine",
"Hunter", 
"Monster", 
"Chuck Norris", 
"God of War",
"Rambo", 
"Hitman",
"Kapitan", 
"Starshina", 
"Headshoot Machine", 
"MASTER", 
"Napushen", 
"HULK", 
"ULTRA MASTER", 
"Hitler",
"Legendary Eagle Master", 
"World Destroyer"
};

new const rankXP[MAXRANKS] =
{
   0, 25, 50, 100, 150, 200, 350, 500, 700, 850, 1100, 1400, 1800, 2400, 3000, 3500, 4300, 5200, 5800, 6500, 7300, 8000, 9600, 10500, 12000, 13800, 15000, 17200, 20000, 21500, 24000, 26000
};
public plugin_init()
{
   register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
   
   g_AdminListen = register_cvar("amx_listen", "1")
   g_AdminListenFlag = register_cvar("amx_listen_flag", "c")

   register_clcmd("say", "hook_say")
   register_clcmd("say_team", "hook_teamsay")
   register_clcmd("say /myrank", "cmdJumpRank")
   register_clcmd("say_team /myrank", "cmdJumpRank")
   register_clcmd("say /checkrank", "cmdCheckLevel")
   register_clcmd("say_team /checkrank", "cmdCheckLevel")
   register_clcmd("say /rankmenu", "cmdRankMenu", ADMIN_LEVEL_A)
   register_clcmd("say_team /rankmenu", "cmdRankMenu", ADMIN_LEVEL_A)

   register_concmd("Points_Amount", "cmdTyped", ADMIN_LEVEL_A);

   sayText = get_user_msgid("SayText")
   teamInfo = get_user_msgid("TeamInfo")
   maxPlayers = get_maxplayers()
   g_MsgHud = CreateHudSyncObj()
   
   register_message(sayText, "avoid_duplicated")
   register_event("DeathMsg", "Hook_Deathmessage", "a");
   RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "player_spawn", 1);
   
   set_task(1.0, "taskHud", 0, _, _, "b")
   
   gVault = nvault_open( "PlayerRanks" );
}

public player_spawn(id)
{
   if( !is_user_alive( id ) ) return;

   if(MAXRANKS == PlayerRank[id]+1)
      ColorChat(id, RED, "[BaseBuilder]^x01 Your level is ^x04#%d ^x01with rank ^x04%s ^x01. You have got ^x03 %d points", PlayerRank[id]+1, rankNames[PlayerRank[id]], gPlayerPoints[id])
   else
      ColorChat(id, RED, "[Basebuilder]^x01 Your level is ^x04#%d ^x01with rank ^x04%s^x01. You have got ^x03 %d^x01 /^x04 %d^x01 points to become^x04 %s^x01.", PlayerRank[id]+1, rankNames[PlayerRank[id]], gPlayerPoints[id], rankXP[PlayerRank[id]+1], rankNames[PlayerRank[id]+1])
   
   switch( PlayerRank[ id ] )
   {
      case 28: set_user_health( id, get_user_health( id ) + 5 );
      case 29: set_user_health( id, get_user_health( id ) + 10 );
      case 30: set_user_health( id, get_user_health( id ) + 15 );
      case 31: set_user_health( id, get_user_health( id ) + 20 );
      case 32: set_user_health( id, get_user_health( id ) + 30 );
   }
}

public cmdCheckLevel(id)
{
   new iMenu = menu_create("\yBetterPlay \d- \wChoose Player\r:", "checklevel_menu_handler")
   
   new iPlayers[32], iNum, iTarget;
   new UserName[34], szTempID[10];
   get_players(iPlayers, iNum);
   for(new i; i < iNum; i++)
   {
      iTarget = iPlayers[i];
      if(!is_user_connected(iTarget))
         continue;
      get_user_name(iTarget, UserName, sizeof UserName - 1);
      num_to_str(iTarget, szTempID, charsmax(szTempID));
      menu_additem(iMenu, UserName, szTempID);
   }
   menu_setprop(iMenu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
   menu_display(id, iMenu, 0);
}

public checklevel_menu_handler(id, iMenu, Item)
{
   if(Item == MENU_EXIT)
   {
      menu_destroy(iMenu);
      return PLUGIN_HANDLED;
   }
   new iData[6], iName[64];
   new access, callback;
   menu_item_getinfo(iMenu, Item, access, iData, charsmax(iData), iName, charsmax(iName), callback);
   new target = str_to_num(iData);
   if(!is_user_connected(target))
   {
      ColorChat(id, GREEN, "[Basebuilder]^x01 The player you chose is not in the server.")
      menu_destroy(iMenu);
      cmdCheckLevel(id);
      return PLUGIN_HANDLED;
   }
   menu_destroy(iMenu);
   new szText[256], player_name[32];
   get_user_name(target, player_name, 31);
   if(MAXRANKS == PlayerRank[target]+1)
      formatex(szText, charsmax(szText), "<html><head></head><body><br/>Name: %s<br/>Points: %d<br/>Level: %d/%d<br/>Rank: %s<br/></body></html>", player_name, gPlayerPoints[target], PlayerRank[target]+1, MAXRANKS, rankNames[PlayerRank[target]]);
   else
      formatex(szText, charsmax(szText), "<html><head></head><body><br/>Name: %s<br/>Points: %d/%d<br/>Level: %d/%d<br/>Rank: %s<br/>Next Rank: %s</body></html>", player_name, gPlayerPoints[target], rankXP[PlayerRank[target]+1], PlayerRank[target]+1, MAXRANKS, rankNames[PlayerRank[target]], rankNames[PlayerRank[target]+1]);
   show_motd(id, szText, "BaseBuilder rank system");
   cmdCheckLevel(id);
   return PLUGIN_HANDLED;
}

public taskHud()
{
   new iPlayers[32], iNum, iTarget;
   get_players(iPlayers, iNum);
   for(new i; i < iNum; i++)
   {
      iTarget = iPlayers[i];
      if(!is_user_connected(iTarget))
         continue;
   
      set_hudmessage(0, 139, 139, 0.02, 0.17, 0, 6.0, 12.0)
      if(MAXRANKS == PlayerRank[iTarget]+1)
         ShowSyncHudMsg(iTarget, g_MsgHud, "Level: %d/%d^nRank : %s^nPoints : %d",PlayerRank[iTarget]+1, MAXRANKS, rankNames[PlayerRank[iTarget]], gPlayerPoints[iTarget])
      else
         ShowSyncHudMsg(iTarget, g_MsgHud, "Level: %d/%d^nRank : %s^nPoints : %d/%d",PlayerRank[iTarget]+1, MAXRANKS, rankNames[PlayerRank[iTarget]], gPlayerPoints[iTarget], rankXP[PlayerRank[iTarget]+1])
   }
}

public cmdJumpRank(id)
{
   if(MAXRANKS == PlayerRank[id]+1)
      ColorChat(id, RED, "[Basebuilder]^x01 Your level is ^x04#%d ^x01| Rank ^x04%s ^x01| Points:^x03 %d", PlayerRank[id]+1, rankNames[PlayerRank[id]], gPlayerPoints[id])
   else
      ColorChat(id, RED, "[Basebuilder]^x01 Your level is ^x04#%d ^x01| Rank ^x04%s ^x01| Points:^x03 %d^x01 /^x04 %d^x01 to become^x04 %s^x01.", PlayerRank[id]+1, rankNames[PlayerRank[id]], gPlayerPoints[id], rankXP[PlayerRank[id]+1], rankNames[PlayerRank[id]+1])
}

public cmdRankMenu(id, level, cid)
{
   if(!cmd_access(id, level, cid, 1))
      return PLUGIN_HANDLED;
   new iMenu = menu_create("Rank Menu", "rankmenu_menu_handler")
   menu_additem(iMenu, "Give Points", "1");
   menu_additem(iMenu, "Take Points", "2");
   menu_setprop(iMenu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
   menu_display(id, iMenu, 0);
   return PLUGIN_CONTINUE;
}

public rankmenu_menu_handler(id, iMenu, Item)
{
   if(Item == MENU_EXIT)
   {
      menu_destroy(iMenu);
      return PLUGIN_HANDLED;
   }
   new iData[6], iName[64];
   new access, callback;
   menu_item_getinfo(iMenu, Item, access, iData, charsmax(iData), iName, charsmax(iName), callback);
   give[id] = str_to_num(iData);
   GiveTakeMenu(id);
   return PLUGIN_HANDLED;
}

public GiveTakeMenu(id)
{
   static szText[64]
   formatex(szText, 63, "%s Points", give[id] == 1 ? "Give" : "Take")
   new iMenu = menu_create(szText, "givetake_menu_handler")

   new iPlayers[32], iNum, iTarget;
   new UserName[34], szTempID[10];
   get_players(iPlayers, iNum);
   for(new i; i < iNum; i++)
   {
      iTarget = iPlayers[i];
      if(!is_user_connected(iTarget))
         continue;
      get_user_name(iTarget, UserName, sizeof UserName - 1);
      num_to_str(iTarget, szTempID, charsmax(szTempID));
      menu_additem(iMenu, UserName, szTempID);
   }
   menu_setprop(iMenu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
   menu_display(id, iMenu, 0);
}

public givetake_menu_handler(id, iMenu, Item)
{
   if(Item == MENU_EXIT)
   {
      menu_destroy(iMenu);
      return PLUGIN_HANDLED;
   }

   new iData[6], iName[64];
   new access, callback;
   menu_item_getinfo(iMenu, Item, access, iData, charsmax(iData), iName, charsmax(iName), callback);
   iTarget[id] = str_to_num(iData);
   if(!is_user_connected(iTarget[id]))
   {
      iTarget[id] = 0
      ColorChat(id, GREEN, "[Basebuilder]^x01 The player you chose is not in the server.")
      return PLUGIN_HANDLED;
   }
   menu_destroy(iMenu);
   client_cmd(id, "messagemode Points_Amount");
   return PLUGIN_HANDLED;
}

public cmdTyped(id, level, cid)
{
   if(!cmd_access(id, level, cid, 1))
      return PLUGIN_HANDLED;

   if(!iTarget[id] || give[id] <= 0)
      return PLUGIN_HANDLED;
   if(!is_user_connected(iTarget[id]))
   {
      ColorChat(id, RED, "[Basebuilder]^x01 The player you chose is not in the server.")
      return PLUGIN_HANDLED;
   }

   new iTyped[12];
   read_argv(1, iTyped, sizeof iTyped - 1);
   new g_points = str_to_num(iTyped)
   new AdminName[32], PlayerName[32];
   get_user_name(id, AdminName, 31)
   get_user_name(iTarget[id], PlayerName, 31)
   if(give[id] == 1)
   {
      gPlayerPoints[iTarget[id]] += g_points
      ColorChat(0, GREEN,"[Basebuilder]^x03 %s^x01 gave^x04 %d^x01 rank points to^x03 %s^x01.", AdminName, g_points, PlayerName)
   }
   else
   {
      if(g_points > gPlayerPoints[iTarget[id]])
         gPlayerPoints[iTarget[id]] = 0
      else
         gPlayerPoints[iTarget[id]] -= g_points;
      ColorChat(0, GREEN,"[Basebuilder]^x03 %s^x01 took^x04 %d^x01 rank points from^x03 %s^x01.", AdminName, g_points, PlayerName)
   }
   new currentPlayerRank = 0;
   while(currentPlayerRank < (MAXRANKS - 1))
   {       
      if(gPlayerPoints[iTarget[id]] >= rankXP[currentPlayerRank + 1])
         ++currentPlayerRank;     
      else         
         break;
   }
   PlayerRank[iTarget[id]] = currentPlayerRank;
   iTarget[id] = 0;
   GiveTakeMenu(id);
   Save( id );
   return PLUGIN_HANDLED;
}

public client_authorized( id )
{
   Load( id );
}

public client_disconnect( id )
{
   Save( id );
}

public client_putinserver(id)
{
   new currentPlayerRank = 0;
   while(currentPlayerRank < (MAXRANKS - 1))
   {       
      if(gPlayerPoints[id] >= rankXP[currentPlayerRank + 1])
         ++currentPlayerRank;     
      else         
         break;
   }
   PlayerRank[id] = currentPlayerRank;
}

public Load( id )
{
   if( !is_user_bot( id ) && !is_user_hltv( id ) )
   {
      new vaultkey[ 64 ], vaultdata[ 256 ], points[ 33 ], UserName[ 33 ];
      get_user_name( id, UserName, charsmax( UserName ) );
      
      format( vaultkey, charsmax( vaultkey ), "%s", UserName );
      format( vaultdata, charsmax( vaultdata ), "%i#", gPlayerPoints[ id ] );
      
      nvault_get( gVault, vaultkey, vaultdata, 255 );
      replace_all( vaultdata, 255, "#", " " );
      
      parse( vaultdata, points, 32 );
      gPlayerPoints[ id ] = str_to_num( points );
   }
}

public Save( id )
{
   if( !is_user_bot( id ) && !is_user_hltv( id ) )
   {
      new vaultkey[ 64 ], vaultdata[ 256 ], UserName[ 33 ];
      get_user_name( id, UserName, charsmax( UserName ) );
      
      format( vaultkey, charsmax( vaultkey ), "%s", UserName );
      format( vaultdata, charsmax( vaultdata ), "%i#", gPlayerPoints[ id ] );
      
      nvault_set( gVault, vaultkey, vaultdata );
   }
}

public avoid_duplicated(msgId, msgDest, receiver)
   return PLUGIN_HANDLED;

public hook_say(id)
{
   read_args(message, 191)
   remove_quotes(message)

   if(message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || message[0] == '#' || message[0] == '$' || equal(message, ""))
      return PLUGIN_CONTINUE

   get_user_name(id, g_name, charsmax(g_name))

   new isAlive   
   new admin = 0, iFlags = get_user_flags(id)
   if(iFlags & ADMIN_LEVEL_A) admin = 1  //owner
   else if(iFlags & ADMIN_LEVEL_B) admin = 2   //Moderator
    else if(iFlags & ADMIN_LEVEL_C) admin = 3  //global
   else if(iFlags&  ADMIN_LEVEL_D) admin= 4 //Ekip banove
   else if(iFlags& ADMIN_LEVEL_E) admin= 5  //Admin
   else if(iFlags & ADMIN_LEVEL_F) admin = 6  //test admin
   else if(iFlags & ADMIN_LEVEL_G) admin = 7  //sms admin
   else if(iFlags & ADMIN_LEVEL_H) admin = 8  //vip
   else if(iFlags & ADMIN_CVAR) admin = 9  //administrator
   

   if(is_user_alive(id))
   {
      isAlive = 1
      alive = "^x01"
   }
   else
   {
      isAlive = 0
      alive = "^x01*DEAD* "
   }

   static  color[10]
   if(admin)
   {
      get_user_team(id, color, 9)
      format(strName, 191, "%s[^x04%s^x01][^x04%s^x01] ^x03%s ", alive, g_szTag[admin], rankNames[PlayerRank[id]], g_name)
      format(strText, 191, "^x04%s", message)
   }
   else
   {
      get_user_name(id, g_name, 32)
      get_user_team(id, color, 9)
      format(strName, 191, "%s[^x04%s^x01] ^x03%s", alive, rankNames[PlayerRank[id]], g_name)
      format(strText, 191, "%s", message)
   }

   format(message, 191, "%s ^x01: %s", strName, strText)

   sendMessage(color, isAlive)// Sends the colored message
   return PLUGIN_CONTINUE;
}

public hook_teamsay(id)
{
   read_args(message, 191)
   remove_quotes(message)

   if(message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || message[0] == '#' || message[0] == '$' || equal(message, "")) // Ignores Admin Hud Messages, Admin Slash commands
      return PLUGIN_CONTINUE

   new playerTeam = get_user_team(id)
   new playerTeamName[19]

   switch(playerTeam) // Team names which appear on team-only messages
   {
      case 1: copy(playerTeamName, 11, "Terrorists")
      case 2: copy(playerTeamName, 18, "Counter-Terrorists")
      default: copy(playerTeamName, 9, "Spectator")
   }

   get_user_name(id, g_name, charsmax(g_name))
   new isAlive   
   new admin = 0, iFlags = get_user_flags(id)
   if(iFlags & ADMIN_LEVEL_A) admin = 1  //owner
   else if(iFlags & ADMIN_LEVEL_B) admin = 2   //Head Admin
    else if(iFlags & ADMIN_LEVEL_C) admin = 3  //global
   else if(iFlags&  ADMIN_LEVEL_D) admin= 4 //Ekip banove
   else if(iFlags& ADMIN_LEVEL_E) admin= 5  //Admin
   else if(iFlags & ADMIN_LEVEL_F) admin = 6  //test admin
   else if(iFlags & ADMIN_LEVEL_G) admin = 7  //sms admin
   else if(iFlags & ADMIN_LEVEL_H) admin = 8  //vip
   else if(iFlags & ADMIN_CVAR) admin = 9  //administrator

   if(is_user_alive(id))
   {
      isAlive = 1
      alive = "^x01"
   }
   else
   {
      isAlive = 0
      alive = "^x01*DEAD* "
   }

   static  color[10]
   if(admin)
   {
      get_user_team(id, color, 9)
      format(strName, 191, "%s(%s)^x01[^x04%s^x01][^x04%s^x01] ^x03%s ", alive, playerTeamName,  g_szTag[admin], rankNames[PlayerRank[id]], g_name)
      format(strText, 191, "^x04%s", message)
   }
   else
   {
      get_user_name(id, g_name, 32)
      get_user_team(id, color, 9);
      format(strName, 191, "%s(%s) ^x01[^x04%s^x01] ^x03%s", alive, playerTeamName, rankNames[PlayerRank[id]], g_name)
      format(strText, 191, "%s", message)
   }

   format(message, 191, "%s ^x01: %s", strName, strText)
   sendTeamMessage(color, isAlive, playerTeam)
   return PLUGIN_CONTINUE
}

public sendMessage(color[], alive)
{
   new teamName[10]
   
   for(new player = 1; player < maxPlayers; player++)
   {
      if(!is_user_connected(player))
         continue

      get_pcvar_string(g_AdminListenFlag, temp_cvar, charsmax(temp_cvar))
      if(alive && is_user_alive(player) || !alive && !is_user_alive(player) || get_pcvar_num(g_AdminListen) && get_user_flags(player) & read_flags(temp_cvar))
      {
         get_user_team(player, teamName, 9)// Stores user's team name to change back after sending the message
         changeTeamInfo(player, color)// Changes user's team according to color choosen
         writeMessage(player, message)// Writes the message on player's chat
         changeTeamInfo(player, teamName)// Changes user's team back to original
      }
   }
}

public sendTeamMessage(color[], alive, playerTeam)
{
   new teamName[10]

   for(new player = 1; player < maxPlayers; player++)
   {
      if(!is_user_connected(player))
         continue

      get_pcvar_string(g_AdminListenFlag, temp_cvar, charsmax(temp_cvar))
      if(get_user_team(player) == playerTeam || get_pcvar_num(g_AdminListen) && get_user_flags(player) & read_flags(temp_cvar))
      {
         if(alive && is_user_alive(player) || !alive && !is_user_alive(player) || get_pcvar_num(g_AdminListen) && get_user_flags(player) & read_flags(temp_cvar))
         {
            get_user_team(player, teamName, 9)// Stores user's team name to change back after sending the message
            changeTeamInfo(player, color)// Changes user's team according to color choosen
            writeMessage(player, message)// Writes the message on player's chat
            changeTeamInfo(player, teamName)// Changes user's team back to original
         }
      }
   }
}


public changeTeamInfo(player, team[])
{
   message_begin(MSG_ONE, teamInfo, _, player)// Tells to to modify teamInfo(Which is responsable for which time player is)
   write_byte(player)// Write byte needed
   write_string(team)// Changes player's team
   message_end()// Also Needed
}


public writeMessage(player, message[])
{
   message_begin(MSG_ONE, sayText, {0, 0, 0}, player)// Tells to modify sayText(Which is responsable for writing colored messages)
   write_byte(player)// Write byte needed
   write_string(message)// Effectively write the message, finally, afterall
   message_end()// Needed as always
}

public Hook_Deathmessage()
{
   new killer = read_data(1);
   new victim = read_data(2);

   if(killer == victim)
      return PLUGIN_CONTINUE;
   if(!killer || killer > maxPlayers)
      return PLUGIN_CONTINUE;

   gPlayerPoints[killer]++
   new currentPlayerRank = 0;
   while(currentPlayerRank < (MAXRANKS - 1))
   {       
      if(gPlayerPoints[killer] >= rankXP[currentPlayerRank + 1])
         ++currentPlayerRank;     
      else         
         break;
   }
   new OldRank = PlayerRank[killer]
   PlayerRank[killer] = currentPlayerRank
   Save( killer );
   if(OldRank < currentPlayerRank)
   {
      new g_name[32]
      get_user_name(killer, g_name, 31)
      ColorChat(0, GREEN, "[BaseBuilder] ^1Congratulations! ^x03%s^x01 got a new rank ^x04%s", g_name, rankNames[PlayerRank[killer]])
   }
   return PLUGIN_CONTINUE;
}
Ако е възможно някой да го погледне и да ми сподели как да се справя или да го направи. Благодаря предварително.
Изображение

Единствен по рода си Zombie BaseBuilder с уникален мод и коректни админи по всяко време в сървъра.
IP: bb.cs-zapad.eu:27013

Respawn сървър.
IP: re.cs-zapad.eu:27015

Furien сървър.
IP: fu.cs-zapad.eu:27016

Нашият Сайт
Нашият Форум

Аватар
OciXCrom
Извън линия
Администратор
Администратор
Мнения: 7206
Регистриран на: 06 Окт 2016, 19:20
Местоположение: /resetscore
Се отблагодари: 117 пъти
Получена благодарност: 1295 пъти
Обратна връзка:

Как да оправя този проблем с чата.

Мнение от OciXCrom » 15 Май 2020, 20:54

Максималната позволена дължина за чат съобщение е 192 байта, а този плъгин изпраща 194. Плъгинът е категорично зле и аматюрски написан. Защо просто не ползваш Chat Manager + Rank System от мен?

Аватар
sf4n
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 311
Регистриран на: 08 Яну 2018, 11:25
Се отблагодари: 25 пъти
Получена благодарност: 14 пъти

Как да оправя този проблем с чата.

Мнение от sf4n » 15 Май 2020, 21:03

Защото се бях захванал да го преправям този, а няма ли начин да се направи да изпраща 192 байта?
Изображение

Единствен по рода си Zombie BaseBuilder с уникален мод и коректни админи по всяко време в сървъра.
IP: bb.cs-zapad.eu:27013

Respawn сървър.
IP: re.cs-zapad.eu:27015

Furien сървър.
IP: fu.cs-zapad.eu:27016

Нашият Сайт
Нашият Форум

Аватар
OciXCrom
Извън линия
Администратор
Администратор
Мнения: 7206
Регистриран на: 06 Окт 2016, 19:20
Местоположение: /resetscore
Се отблагодари: 117 пъти
Получена благодарност: 1295 пъти
Обратна връзка:

Как да оправя този проблем с чата.

Мнение от OciXCrom » 15 Май 2020, 21:25

Дори и да се оправи този проблем, сигурно ще срещнеш други такива или липса на функционалност. Не знам какво точно си преправял в този, ама в другите два има много повече опции и настройки и надали се изискват някакви промени в самия .sma файл. Няма логика да ползваш този зле написан плъгин в 2020 година.

Аватар
sf4n
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 311
Регистриран на: 08 Яну 2018, 11:25
Се отблагодари: 25 пъти
Получена благодарност: 14 пъти

Как да оправя този проблем с чата.

Мнение от sf4n » 15 Май 2020, 21:30

Уважавам труда Ви за направата на тези 2 плъгина, но търся решение на този проблем.
Изображение

Единствен по рода си Zombie BaseBuilder с уникален мод и коректни админи по всяко време в сървъра.
IP: bb.cs-zapad.eu:27013

Respawn сървър.
IP: re.cs-zapad.eu:27015

Furien сървър.
IP: fu.cs-zapad.eu:27016

Нашият Сайт
Нашият Форум

Аватар
atmax
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 492
Регистриран на: 22 Мар 2018, 15:06
Се отблагодари: 37 пъти
Получена благодарност: 43 пъти

Как да оправя този проблем с чата.

Мнение от atmax » 15 Май 2020, 21:40

Знам че няма почти нищо общо с темата, но защо тогава не се хванеш да си направиш собствен :? Според твоите изисквания така както ти искаш, мисля че ще е по-добре, от колкото да се мъчиш да оправяш грешките на другите?
Rest in peace my friend I always will remember you! 🖤👊

Аватар
sf4n
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 311
Регистриран на: 08 Яну 2018, 11:25
Се отблагодари: 25 пъти
Получена благодарност: 14 пъти

Как да оправя този проблем с чата.

Мнение от sf4n » 15 Май 2020, 21:46

Честно да ти кажа, мисля, че няма да се справя с направата на собствен от нулата, да имам някакви познания и мога да коригирам и пренаписвам някой неща, но не съм много навътре в тези работи.
Изображение

Единствен по рода си Zombie BaseBuilder с уникален мод и коректни админи по всяко време в сървъра.
IP: bb.cs-zapad.eu:27013

Respawn сървър.
IP: re.cs-zapad.eu:27015

Furien сървър.
IP: fu.cs-zapad.eu:27016

Нашият Сайт
Нашият Форум

Аватар
sf4n
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 311
Регистриран на: 08 Яну 2018, 11:25
Се отблагодари: 25 пъти
Получена благодарност: 14 пъти

Как да оправя този проблем с чата.

Мнение от sf4n » 16 Май 2020, 21:00

Все още не мога да намеря решение на проблема, а сървъра продължава да крашва..
Изображение

Единствен по рода си Zombie BaseBuilder с уникален мод и коректни админи по всяко време в сървъра.
IP: bb.cs-zapad.eu:27013

Respawn сървър.
IP: re.cs-zapad.eu:27015

Furien сървър.
IP: fu.cs-zapad.eu:27016

Нашият Сайт
Нашият Форум

Аватар
OciXCrom
Извън линия
Администратор
Администратор
Мнения: 7206
Регистриран на: 06 Окт 2016, 19:20
Местоположение: /resetscore
Се отблагодари: 117 пъти
Получена благодарност: 1295 пъти
Обратна връзка:

Как да оправя този проблем с чата.

Мнение от OciXCrom » 16 Май 2020, 21:02

Досега можеше да го оправиш като замениш плъгина. Отказваш правилното решение и се чудиш защо стар и калпав плъгин пълен с грешки причинява проблеми. Поне дай причина какво има толкова специално в този плъгин, че не искаш да го смениш. Поне аз не виждам нещо такова.

Аватар
gadinkata
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 259
Регистриран на: 21 Мар 2018, 12:33
Местоположение: Враца
Се отблагодари: 25 пъти
Получена благодарност: 7 пъти
Обратна връзка:

Как да оправя този проблем с чата.

Мнение от gadinkata » 16 Май 2020, 21:11

Може да е извън темата,но пробвах плъгина който си дал,в рамките на час,никакъв краш не съм имал нито грешки в лог файла

Публикувай отговор
  • Подобни теми
    Отговори
    Преглеждания
     Последно мнение

Обратно към “Скриптиране”

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта