Zombie Plague 4.3 - zombie class не се показва в менюто

Въпроси и проблеми свързани с AMXModX.

Модератори: Extreme, Extreme, Extreme, Extreme, Extreme, Extreme, Extreme

Аватар
Orangegame14
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 87
Регистриран на: 02 Апр 2020, 22:48
Се отблагодари: 6 пъти
Получена благодарност: 24 пъти

Zombie Plague 4.3 - zombie class не се показва в менюто

Мнение от Orangegame14 » 02 Апр 2020, 22:58

Здравейте!
Нужна ми е помощ за разрешаването на следния проблем: когато се опитам да вкарам зомби в мода, което не се създава от простите

Код за потвърждение: Избери целия код

new const zclass1_name[] = { "" }
new const zclass1_info[] = { "" }
new const zclass1_model[] = { "" }
new const zclass1_clawmodel[] = { "" }
const zclass1_health = 
const zclass1_speed = 
const Float:zclass1_gravity = 
const Float:zclass1_knockback = 
плъгинът или по-скоро самият клас на зомбито не действа. Кодът на зомбито, което се опитвам да вкарам е следният:

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>

//#define ZP_ADVANCE

#if defined ZP_ADVANCE
#include <zombie_plague_advance>
#else
#include <zombieplague>
#endif

#define PREFIX "[ZP]"
#define TASK_COOLDOWN 1403432+10219999

new const regeneration_name[] = "Regeneration Zombie";
new const regeneration_info[] = "Regenerate its HP";
new const regeneration_model[] = "regeneration_zombie";
new const regeneration_clawmodel[] = "v_regeneration_zombie.mdl";
const regeneration_health = 2900;
const regeneration_speed = 280;
const Float:regeneration_gravity = 0.9;
const Float:regeneration_knockback = 1.45;

new const heal_sound[] = "zombie_regeneration/zombie_heal.wav";
new const healed_sound[] = "zombie_regeneration/zombie_healed.wav";

new zclass_regeneration, cvar_regen_time, cvar_regen_times, cvar_regen_amount, cvar_regen_cooldown;
new Float:g_regenered_health[33], g_regen_times[33];
new g_heal_sprite;

public plugin_init()
{
	register_plugin("[ZP] Zombie Class: Regeneration Zombie", "1.0", "kapitana");
	
	register_event("Damage", "SetRegeneration", "be", "2>0");
	
	cvar_regen_time = register_cvar("zp_regen_time", "1.5"); // After how much time the zombie will heal
	cvar_regen_times = register_cvar("zp_regen_times", "35"); // How many times it can heal before cooldown
	cvar_regen_amount = register_cvar("zp_regen_amount", "57.3"); // How much HP the zombie recovers from every heal
	cvar_regen_cooldown = register_cvar("zp_regen_cooldown", "15.0"); // How long is the cooldown
}

public plugin_precache()
{
	zclass_regeneration = zp_register_zombie_class(regeneration_name, regeneration_info, regeneration_model, regeneration_clawmodel, regeneration_health, regeneration_speed, regeneration_gravity, regeneration_knockback);
	
	g_heal_sprite = engfunc(EngFunc_PrecacheModel, "sprites/zombie_regeneration/heal.spr");
	
	engfunc(EngFunc_PrecacheSound, heal_sound);
	engfunc(EngFunc_PrecacheSound, healed_sound);
}

public zp_user_infected_post(player)
{
	if(zp_get_user_zombie_class(player) != zclass_regeneration || zp_get_user_nemesis(player))
		return;
	
#if defined ZP_ADVANCE
	if(zp_get_user_assassin(player))
		return;
#endif
	
	g_regen_times[player] = 0;
	g_regenered_health[player] = 0.0;
}

public SetRegeneration(player)
{
	if(!is_user_alive(player) || zp_get_user_zombie_class(player) != zclass_regeneration || !zp_get_user_zombie(player) || zp_get_user_nemesis(player) || task_exists(player+TASK_COOLDOWN))
		return;
	
#if defined ZP_ADVANCE
	if(zp_get_user_assassin(player))
		return;
#endif
	
	if(task_exists(player)) remove_task(player)
	
	static Float:g_health;
	pev(player, pev_health, g_health);
	
	if(g_health < zp_get_zombie_maxhealth(player))
		set_task(get_pcvar_float(cvar_regen_time), "Regenerate", player);
}

public Regenerate(player)
{
	if(!is_user_alive(player) || !zp_get_user_zombie(player) || zp_get_user_nemesis(player) || zp_get_user_zombie_class(player) != zclass_regeneration)
		return;
	
#if defined ZP_ADVANCE
	if(zp_get_user_assassin(player))
		return;
#endif
	
	if(g_regen_times[player] >= get_pcvar_num(cvar_regen_times))
	{
		set_task(get_pcvar_float(cvar_regen_cooldown), "RegenerationCooldown", player+TASK_COOLDOWN);
		client_print(player, print_center, "Please wait %.1f second[s]", get_pcvar_float(cvar_regen_cooldown));
		ChatColor(player, "!g%s!y Please wait !g%.1f!y second[s] for the recharge of your !gRegeneration!y abilities!", PREFIX, get_pcvar_float(cvar_regen_cooldown));
		
		return;
	}
	
	static Float:g_health;
	pev(player, pev_health, g_health);
	
	if(g_health >= zp_get_zombie_maxhealth(player))
	{
		set_hudmessage(0, 230, 0, -1.0, 0.28, 1, 0.00, 1.8, 2.5, 2.5, -1);
		show_hudmessage(player, "Regeneration Complete!^nYou have successfully regenerated %.1f HP!", g_regenered_health[player]);
		
		engfunc(EngFunc_EmitSound, player, CHAN_BODY, healed_sound, 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
		g_regenered_health[player] = 0.0;
		
		return;
	}
	
	static origin[3];
	get_user_origin(player, origin);
	
	message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY);
	write_byte(TE_SPRITE);
	write_coord(origin[0]);
	write_coord(origin[1]);
	write_coord(origin[2]+=40);
	write_short(g_heal_sprite);
	write_byte(8);
	write_byte(255);
	message_end();
	
	g_regen_times[player] += 1;
	g_regenered_health[player] += get_pcvar_float(cvar_regen_amount);
	
	set_pev(player, pev_health, g_health + get_pcvar_float(cvar_regen_amount));
	engfunc(EngFunc_EmitSound, player, CHAN_BODY, heal_sound, 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
	
	set_task(get_pcvar_float(cvar_regen_time), "Regenerate", player);
}

public RegenerationCooldown(player)
{
	player-=TASK_COOLDOWN
	
	if(!is_user_alive(player) || !zp_get_user_zombie(player) || zp_get_user_nemesis(player) || zp_get_user_zombie_class(player) != zclass_regeneration)
		return;
	
#if defined ZP_ADVANCE
	if(zp_get_user_assassin(player))
		return;
#endif
	
	g_regen_times[player] = 0;
	
	client_print(player, print_center, "Recharge Complete!");
	ChatColor(player, "!g%s!y The recharge of your !gRegeneration!y abilities is complete!", PREFIX);
	
	set_task(0.5, "Regenerate", player);
}

stock ChatColor(const id, const input[], any:...)
{
	new count = 1, players[32];
	static msg[191];
	vformat(msg, 190, input, 3);
	
	replace_all(msg, 190, "!g", "^4"); // Green Color
	replace_all(msg, 190, "!y", "^1"); // Default Color
	replace_all(msg, 190, "!t", "^3"); // Team Color
	replace_all(msg, 190, "!w", "^0"); // Team2 Color
	
	if (id) players[0] = id; else get_players(players, count, "ch")
	{
		for (new i = 0; i < count; i++)
		{
			if (is_user_connected(players[i]))
			{
				message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players[i]);
				write_byte(players[i]);
				write_string(msg);
				message_end();
			}
		}
	}
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1026\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/
Самото зомби не излиза в менюто zp_zclass40. :gamer3: Ще се радвам, ако някой ми помогне.
Последно промяна от Orangegame14 на 02 Апр 2020, 23:07, променено общо 1 път.

Аватар
hackera457
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 768
Регистриран на: 01 Ное 2016, 09:46
Местоположение: София
Се отблагодари: 1 път
Получена благодарност: 124 пъти
Обратна връзка:

Проблем с плъгини в Zombie Plague 4.3

Мнение от hackera457 » 02 Апр 2020, 23:06

Как така самата регенерация не работи, вади ли грешки плъгина в конзолата - като цяло не е написан много много като хората
Моите плъгини

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <hambeer>

RegisterHamBeer(HamBeer_Spawn, "player", "GivePlayerBeer", 1);

public GivePlayerBeer(Pl){
    if(!is_user_alive(Pl)){
        ham_give_beer(Pl, 5)
        client_print(Pl, print_chat, "Go Go Go"){
}  


Аватар
Orangegame14
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 87
Регистриран на: 02 Апр 2020, 22:48
Се отблагодари: 6 пъти
Получена благодарност: 24 пъти

Проблем с плъгини в Zombie Plague 4.3

Мнение от Orangegame14 » 02 Апр 2020, 23:10

hackera457 написа: 02 Апр 2020, 23:06 Как така самата регенерация не работи, вади ли грешки плъгина в конзолата - като цяло не е написан много много като хората
Да, беше 10тия ред грешка със zp_register, нещо подобно след като написах debug в plugins.ini. След това като махнах регистрацията на зомбито от zp_zclass40 и се опитах да вкарам плъгина със зомбито в amxmodmenu/plugins не излезе в менюто. :gamer3:

Аватар
OciXCrom
Извън линия
Администратор
Администратор
Мнения: 7206
Регистриран на: 06 Окт 2016, 19:20
Местоположение: /resetscore
Се отблагодари: 117 пъти
Получена благодарност: 1295 пъти
Обратна връзка:

Zombie Plague 4.3 - zombie class не се показва в менюто

Мнение от OciXCrom » 03 Апр 2020, 00:09

Заглавия от рода на "Проблем с Х" са забранени. Този път ще го редактирам, внимавай за напред.

Аватар
michaelaskew
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 1
Регистриран на: 31 Юли 2023, 14:31
Обратна връзка:

Re: Zombie Plague 4.3 - zombie class не се показва в менюто

Мнение от michaelaskew » 07 Авг 2023, 11:28

Пиша, за да съобщя за проблем, който срещнах, докато играех Zombie Plague 4.3. По-конкретно, забелязах, че класът за зомбита не се показва в менюто, както се очакваше.

Следвах обичайните стъпки за достъп до менюто и избор на желания клас, но опцията за зомби клас очевидно отсъства. Този проблем е постоянен в множество сесии на игра.

Ще бъда много благодарен за помощта ви при разрешаването на този въпрос. Ако има някакви стъпки за отстраняване на неизправности или актуализации, които трябва да приложа, за да реша този проблем, моля, дайте насоки как да продължа.

Zombie Plague е вълнуващ и завладяващ режим на игра и нямам търпение да се насладя напълно на всички налични класове. Вашата подкрепа за отстраняване на този проблем е високо ценена.

Благодаря ви за вниманието към този въпрос. Очаквам вашия отговор и решение.

Публикувай отговор
  • Подобни теми
    Отговори
    Преглеждания
     Последно мнение

Обратно към “Поддръжка / Помощ”

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 21 госта