Помощ с редактиране на плъгин

Въпроси и проблеми свързани с AMXModX.
Аватар
tom1k
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 202
Регистриран на: 29 Сеп 2020, 23:50
Местоположение: Добрич
Се отблагодари: 16 пъти
Получена благодарност: 8 пъти

Помощ с редактиране на плъгин

Мнение от tom1k » 21 Май 2022, 12:55

Здравейте. Опитах се сам да добавя префикс и да променя цвета, ама нещо не ми се получава.

Код за потвърждение: Избери целия код

public event_blinded(const id) <initialized>
{
	if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(g_iCurrentFlasher) || id == g_iCurrentFlasher)
		return PLUGIN_HANDLED;
 
	if( cs_get_user_team(g_iCurrentFlasher) != CS_TEAM_T || cs_get_user_team(id) != CS_TEAM_CT)
		return PLUGIN_CONTINUE;
 
	new flasher[32], name[32];
	get_user_name(g_iCurrentFlasher, flasher, 31);
	get_user_name(id, name, 31);

	g_flFlashDuration[id] = read_data(1)/4096.0;
	g_flFlashUntil[id] = get_gametime() + g_flFlashDuration[id];
	g_flFlashHoldTime[id] = get_gametime() + read_data(2)/4096.0;
	
	for( new i = 1; i <= g_iMaxPlayers; i++ )
	{
		if( !is_user_connected(i) ) continue;
		if( i == id )
			ColorChat(i,TEAM_COLOR, "\x03 [ \x04Flash System \x03] \x01Player\x04 %s\x01 flashed\x04 %s", flasher,name);
		else
			ColorChat(i,TEAM_COLOR, "\x03[\x04Flash Systemx\x03] Player\x04 %s\x01 flashed\x04 %s\x01 for %.2f seconds", flasher,name, read_data(2)/4096.0 );
			//ColorChat(i,NORMAL, "Player\x04 %s\x01 flashed\x04 %s for\x04 %d%%\x01 for %.2f seconds", flasher,name, floatround((read_data(7)/255.0)*100,floatround_floor), read_data(2)/4096.0 );
	}
		
	return PLUGIN_CONTINUE
}
Пробвах с ^ и с & ама без ефект. Оригиналния код беше писан с \x01 \x04 etc.
iG-Blockmaker # HNS 100aa
45.144.155.175:27018


Аватар
OciXCrom
Извън линия
Администратор
Администратор
Мнения: 7206
Регистриран на: 06 Окт 2016, 19:20
Местоположение: /resetscore
Се отблагодари: 117 пъти
Получена благодарност: 1295 пъти
Обратна връзка:

Помощ с редактиране на плъгин

Мнение от OciXCrom » 21 Май 2022, 13:17

Кое точно не се получава? Символът си е ^ освен ако в кода не е сменен ползвайки #pragma ctrlchar.

Аватар
tom1k
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 202
Регистриран на: 29 Сеп 2020, 23:50
Местоположение: Добрич
Се отблагодари: 16 пъти
Получена благодарност: 8 пъти

Помощ с редактиране на плъгин

Мнение от tom1k » 21 Май 2022, 13:28

OciXCrom написа: 21 Май 2022, 13:17 Кое точно не се получава? Символът си е ^ освен ако в кода не е сменен ползвайки #pragma ctrlchar.
Да. Ползва се #pragma ctrlchar '\'

Ами бих искал да го направя както съм показал. Тоест така:

[Flash System] и да си продължи останалото както си е в момента.
iG-Blockmaker # HNS 100aa
45.144.155.175:27018


Аватар
tom1k
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 202
Регистриран на: 29 Сеп 2020, 23:50
Местоположение: Добрич
Се отблагодари: 16 пъти
Получена благодарност: 8 пъти

Помощ с редактиране на плъгин

Мнение от tom1k » 21 Май 2022, 15:16

Оправих се, може да локнете. Сложих // на прагмата и го нарпавих с ^
iG-Blockmaker # HNS 100aa
45.144.155.175:27018


Аватар
tom1k
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 202
Регистриран на: 29 Сеп 2020, 23:50
Местоположение: Добрич
Се отблагодари: 16 пъти
Получена благодарност: 8 пъти

Помощ с редактиране на плъгин

Мнение от tom1k » 21 Май 2022, 15:16

Оправих се, може да локнете. Сложих // на прагмата и го нарпавих с ^
iG-Blockmaker # HNS 100aa
45.144.155.175:27018


Заключено
  • Подобни теми
    Отговори
    Преглеждания
     Последно мнение

Обратно към “Поддръжка / Помощ”

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 11 госта