Goomba Stomp
Публикувано на: 16 Юни 2019, 16:05
☄ Описание
- Инспирирано от Super Mario, този плъгин позволява да правите щета или да убиете друг играч когато скочите върху главата му.
- За да направите "goomba stomp", нужно е да скочите върху главата на даден играч от достатъчно високо за да можете да получите "fall damage" (щета при падане). Щетата, която вие трябва да получите, ще бъде прехвърлена на играча върху когото сте паднале, плюс към нея ще бъде добавено определено число, което е въведено в конфигурационния файл.
- Настройките се намират във файла configs/goomba_stomp.ini.
- goomba_sound_kill = goomba_stomp.wav -- звук когато играч бъде убит с goomba stomp
- goomba_sound_damage -- звук когато играч получи щета от goomba stomp, но не е убит
- goomba_sound_type = 0 -- по какъв начин ще се възпроизведе звукът
- 0 = от локацията на играча до всички играчи около него
- 1 = до всички играчи независимо от локацията им на мапа
- goomba_access_flag = 0 -- администраторски флаг нужен за ползване на goomba stomp или 0 за да е достъпно за всички
- goomba_damage_factor = +30 -- щетата която прави goomba stomp зависимо от щетата при падане (вижте файла за примери)
- goomba_self_damage = 0 -- щетата която ще получи играчът който е направил goomba stomp
- goomba_frags_bonus = 2 -- броят на убийства в scoreboard които играчът ще получи
- goomba_money_bonus = 200 -- броят на пари в допълнение на парите при убийство които играчът ще получи
- goomba_max_money = 16000 -- максималното количество пари, които плъгинът може да достигне
- goomba_xp_bonus = 10 -- количеството ХР, което играчът ще получи (изисква OciXCrom's Rank System)
- goomba_players_only = 0 -- кой може да бъде жертва на goomba stomp
- 0 = всички чупливи предмети на картата (на пример, кокошките на cs_italy)
- 1 = само играчи
- goomba_hostages = 0 -- дали goomba stomp може да се ползва върху заложници
- goomba_safe_team_land = 0 -- дали играчите да получават fall damage когато паднат върху главата на съотборник
- goomba_bounce_back_force = *10 -- силата, в зависимост от щетата при падане, с която играчът ще бъде изхвърлен нагоре след успешен goomba stomp
- goomba_bounce_back_players_only = 1 -- дали играчът да бъде изхвърлен нагоре само goomba stomp на играч (1) или и при всякакви предмети на мапа (0)
- goomba_bounce_back_teammates = 0 -- дали играчът да бъде изхвърлен нагоре когато падне върху главата на съотборник
- goomba_shake_enabled = 1 -- дали екранът на играча който е бил goomba stomp-нат да се клати
- goomba_shake_time = 3.0 -- времетраене на клатенето на екрана
- goomba_fade_enabled = 1 -- дали екранът на играча който е бил goomba stomp-нат да се затъмни или оцвети
- goomba_fade_color = 0 0 0 255 -- цвят на горния ефект
- goomba_msg_receiver_kill = 6 -- кой ще вижда съобщение при убийство с goomba stomp
- 0 = никой; съобщението е изключено
- 1 = само убиецът
- 2 = само жертвата
- 3 = убиецът и жертвата
- 4 = играчите в отбора на убиеца
- 5 = играчите в отбора на жертвата
- 6 = всички играчи
- goomba_msg_receiver_damage = 3 -- кой ще вижда съобщението при направена щета с goomba stomp (важат същите стойности от горната настройка)
- goomba_show_damage = 1 -- дали в съобщението да се покаже направената щета
- goomba_show_health = 1 -- дали в съобщението да се покаже останалото количество на кръв на играча