Страница 2 от 3

Ultimate Fire in the Hole [Messages|Grenade Trail|Grenade Glow|Sounds|Explode Time]

Публикувано на: 09 Фев 2020, 14:36
от OciXCrom
Dachoni написа: 09 Фев 2020, 12:42 Възможно ли е да се премахне цвета на името на играча. Да остане само на гранатата, която хвърля играча.
Благодаря Ви.
Може, като разгледаш конфигурационния файл и настройките. Буквално първите настройки са за това, така че изобщо не си погледнал.

Ultimate Fire in the Hole [Messages|Grenade Trail|Grenade Glow|Sounds|Explode Time]

Публикувано на: 21 Май 2021, 16:47
от Marinovv
SPAM

Ultimate Fire in the Hole [Messages|Grenade Trail|Grenade Glow|Sounds|Explode Time]

Публикувано на: 21 Май 2021, 20:29
от OciXCrom
Marinovv написа: 21 Май 2021, 16:47 Извинявам се, може би проблемът е в мен. Но все пак! Имам проблем с звуците при хвърляне на гранатата. Задал съм стойност 0, за да изключва всички звуци при мятане на граната, но те продължават да се чуват?
Къде си задал 0? Никъде не виждам такава опция 0 която изключва звуците от самата игра.

Ultimate Fire in the Hole [Messages|Grenade Trail|Grenade Glow|Sounds|Explode Time]

Публикувано на: 21 Май 2021, 21:15
от Marinovv
OciXCrom написа: 21 Май 2021, 20:29
Marinovv написа: 21 Май 2021, 16:47 Извинявам се, може би проблемът е в мен. Но все пак! Имам проблем с звуците при хвърляне на гранатата. Задал съм стойност 0, за да изключва всички звуци при мятане на граната, но те продължават да се чуват?
Къде си задал 0? Никъде не виждам такава опция 0 която изключва звуците от самата игра.

Код за потвърждение: Избери целия код

[Sounds = 0]
# Different sounds when you throw grenades.
# You can leave a sound blank if you want to remove that sound.

SOUND_HE = misc/grenade.wav
SOUND_FLASH = misc/talk.wav
SOUND_SMOKE = weapons/grenade_hit2.wav

# Who can hear the grenade sound?
# 0 = No sounds.
# 1 = Only the player who threw the grenade.
# 2 = Only teammates.
# 3 = All players.
SOUND_PLAY_TYPE = 0

Ultimate Fire in the Hole [Messages|Grenade Trail|Grenade Glow|Sounds|Explode Time]

Публикувано на: 21 Май 2021, 21:34
от impossible
Мисля, че за да блокираш звуците трябва да ги изтриеш от самия цс който ползваш

тествай с това

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <amxmodx>
#include <reapi>

#pragma semicolon 1

public plugin_init()
{
	register_plugin("[ReAPI] Block 'Fire in the hole!'", "0.0.1", "sergrib");
	RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_Radio, "fwdCBasePlayer_Radio", .post = false);
}

public fwdCBasePlayer_Radio(const iPlayer, const szMessageId[], const szMessageVerbose[], iPitch, bool:bShowIcon)
{
	#pragma unused iPlayer, szMessageId, iPitch, bShowIcon
	
	if (szMessageVerbose[0] == EOS)
		return HC_CONTINUE;
	
	if (szMessageVerbose[3] == 114) // 'r'
		return HC_SUPERCEDE;
	
	return HC_CONTINUE;
}

Ultimate Fire in the Hole [Messages|Grenade Trail|Grenade Glow|Sounds|Explode Time]

Публикувано на: 22 Май 2021, 14:34
от OciXCrom
Не, просто трябва да прочетете какво пише.
[Sounds = 0]
# Different sounds when you throw grenades.
# You can leave a sound blank if you want to remove that sound.
[Sounds = 0] - Променете го на "1" за да включите звуците при мятане на граната. Можете да оставите дадено поле празно, ако искате въпросната граната да няма звук. Оставете ги всички празни за да блокирате "fire in the hole" звука.
Ако целият sounds раздел е сложен на 0, плъгинът изобщо няма да го чете.

Ultimate Fire in the Hole [Messages|Grenade Trail|Grenade Glow|Sounds|Explode Time]

Публикувано на: 05 Юни 2021, 16:41
от Marinovv
Страхотен плъгин! Мисля, че ще е добра идея да има и опция в конфигурационния файл за спрайт на взрива. Иначе перфектен!

Ultimate Fire in the Hole [Messages|Grenade Trail|Grenade Glow|Sounds|Explode Time]

Публикувано на: 18 Юли 2021, 18:12
от majestic_sz
Hi.
I found a bug.
When the player dies and drops his grenades, a message appears like if he threw the grenades.

Ultimate Fire in the Hole [Messages|Grenade Trail|Grenade Glow|Sounds|Explode Time]

Публикувано на: 19 Юли 2021, 07:57
от Siska
majestic_sz написа: 18 Юли 2021, 18:12 Hi.
I found a bug.
When the player dies and drops his grenades, a message appears like if he threw the grenades.
I have been posting topics on this issue for months, but there is no one who can fix it.
Your only option is to use a plugin called "real nades drop".
At this stage it is. We will eventually wait for some good person to do something about it, but it turns out to be quite complicated...
Also if you want you can try this unique plugin, which, however, also causes problems for most people, but there is no bug from the above plugin.
https://gamebanana.com/mods/39805

Ultimate Fire in the Hole [Messages|Grenade Trail|Grenade Glow|Sounds|Explode Time]

Публикувано на: 23 Юли 2021, 14:43
от majestic_sz
Thank you Siska.
I dont have that problem because i dont use the "grenade drop" feature.
I have a test server where droping grenades is implemented has a cvar from ReHLDS , and i have it ON, thats when i saw this bug.
I was just reporting it for others to fix.
I dont know how to code, so i believe when you say its hard to fix.