Ultimate Fire in the Hole [Messages|Grenade Trail|Grenade Glow|Sounds|Explode Time]

Одобрените от нас плъгини. Моля, докладвайте ако забележите бъг с някой от плъгините в този раздел.
Аватар
OciXCrom
Извън линия
Администратор
Администратор
Мнения: 6945
Регистриран на: 06 Окт 2016, 19:20
Местоположение: /resetscore
Се отблагодари: 116 пъти
Получена благодарност: 1162 пъти
Обратна връзка:

Ultimate Fire in the Hole [Messages|Grenade Trail|Grenade Glow|Sounds|Explode Time]

Мнение от OciXCrom » 09 Фев 2020, 14:36

Dachoni написа:
09 Фев 2020, 12:42
Възможно ли е да се премахне цвета на името на играча. Да остане само на гранатата, която хвърля играча.
Благодаря Ви.
Може, като разгледаш конфигурационния файл и настройките. Буквално първите настройки са за това, така че изобщо не си погледнал.

Аватар
Marinovv
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 462
Регистриран на: 19 Сеп 2017, 10:01
Местоположение: Bulgaria
Се отблагодари: 459 пъти
Получена благодарност: 9 пъти
Обратна връзка:

Ultimate Fire in the Hole [Messages|Grenade Trail|Grenade Glow|Sounds|Explode Time]

Мнение от Marinovv » 21 Май 2021, 16:47

SPAM
Последно промяна от Marinovv на 05 Юни 2021, 16:39, променено общо 1 път.
Всяка пешка може да застраши царя с мат. Но царете до мат не бива да стигат.

Аватар
OciXCrom
Извън линия
Администратор
Администратор
Мнения: 6945
Регистриран на: 06 Окт 2016, 19:20
Местоположение: /resetscore
Се отблагодари: 116 пъти
Получена благодарност: 1162 пъти
Обратна връзка:

Ultimate Fire in the Hole [Messages|Grenade Trail|Grenade Glow|Sounds|Explode Time]

Мнение от OciXCrom » 21 Май 2021, 20:29

Marinovv написа:
21 Май 2021, 16:47
Извинявам се, може би проблемът е в мен. Но все пак! Имам проблем с звуците при хвърляне на гранатата. Задал съм стойност 0, за да изключва всички звуци при мятане на граната, но те продължават да се чуват?
Къде си задал 0? Никъде не виждам такава опция 0 която изключва звуците от самата игра.

Аватар
Marinovv
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 462
Регистриран на: 19 Сеп 2017, 10:01
Местоположение: Bulgaria
Се отблагодари: 459 пъти
Получена благодарност: 9 пъти
Обратна връзка:

Ultimate Fire in the Hole [Messages|Grenade Trail|Grenade Glow|Sounds|Explode Time]

Мнение от Marinovv » 21 Май 2021, 21:15

OciXCrom написа:
21 Май 2021, 20:29
Marinovv написа:
21 Май 2021, 16:47
Извинявам се, може би проблемът е в мен. Но все пак! Имам проблем с звуците при хвърляне на гранатата. Задал съм стойност 0, за да изключва всички звуци при мятане на граната, но те продължават да се чуват?
Къде си задал 0? Никъде не виждам такава опция 0 която изключва звуците от самата игра.

Код за потвърждение: Избери целия код

[Sounds = 0]
# Different sounds when you throw grenades.
# You can leave a sound blank if you want to remove that sound.

SOUND_HE = misc/grenade.wav
SOUND_FLASH = misc/talk.wav
SOUND_SMOKE = weapons/grenade_hit2.wav

# Who can hear the grenade sound?
# 0 = No sounds.
# 1 = Only the player who threw the grenade.
# 2 = Only teammates.
# 3 = All players.
SOUND_PLAY_TYPE = 0
Всяка пешка може да застраши царя с мат. Но царете до мат не бива да стигат.

Аватар
impossible
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 410
Регистриран на: 15 Юни 2019, 12:41
Се отблагодари: 23 пъти
Получена благодарност: 35 пъти
Обратна връзка:

Ultimate Fire in the Hole [Messages|Grenade Trail|Grenade Glow|Sounds|Explode Time]

Мнение от impossible » 21 Май 2021, 21:34

Мисля, че за да блокираш звуците трябва да ги изтриеш от самия цс който ползваш

тествай с това

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <amxmodx>
#include <reapi>

#pragma semicolon 1

public plugin_init()
{
	register_plugin("[ReAPI] Block 'Fire in the hole!'", "0.0.1", "sergrib");
	RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_Radio, "fwdCBasePlayer_Radio", .post = false);
}

public fwdCBasePlayer_Radio(const iPlayer, const szMessageId[], const szMessageVerbose[], iPitch, bool:bShowIcon)
{
	#pragma unused iPlayer, szMessageId, iPitch, bShowIcon
	
	if (szMessageVerbose[0] == EOS)
		return HC_CONTINUE;
	
	if (szMessageVerbose[3] == 114) // 'r'
		return HC_SUPERCEDE;
	
	return HC_CONTINUE;
}
Изображение

Аватар
OciXCrom
Извън линия
Администратор
Администратор
Мнения: 6945
Регистриран на: 06 Окт 2016, 19:20
Местоположение: /resetscore
Се отблагодари: 116 пъти
Получена благодарност: 1162 пъти
Обратна връзка:

Ultimate Fire in the Hole [Messages|Grenade Trail|Grenade Glow|Sounds|Explode Time]

Мнение от OciXCrom » 22 Май 2021, 14:34

Не, просто трябва да прочетете какво пише.
[Sounds = 0]
# Different sounds when you throw grenades.
# You can leave a sound blank if you want to remove that sound.
[Sounds = 0] - Променете го на "1" за да включите звуците при мятане на граната. Можете да оставите дадено поле празно, ако искате въпросната граната да няма звук. Оставете ги всички празни за да блокирате "fire in the hole" звука.
Ако целият sounds раздел е сложен на 0, плъгинът изобщо няма да го чете.

Аватар
Marinovv
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 462
Регистриран на: 19 Сеп 2017, 10:01
Местоположение: Bulgaria
Се отблагодари: 459 пъти
Получена благодарност: 9 пъти
Обратна връзка:

Ultimate Fire in the Hole [Messages|Grenade Trail|Grenade Glow|Sounds|Explode Time]

Мнение от Marinovv » 05 Юни 2021, 16:41

Страхотен плъгин! Мисля, че ще е добра идея да има и опция в конфигурационния файл за спрайт на взрива. Иначе перфектен!
Всяка пешка може да застраши царя с мат. Но царете до мат не бива да стигат.

Аватар
majestic_sz
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 4
Регистриран на: 31 Май 2020, 23:55
Местоположение: Portugal

Ultimate Fire in the Hole [Messages|Grenade Trail|Grenade Glow|Sounds|Explode Time]

Мнение от majestic_sz » 18 Юли 2021, 18:12

Hi.
I found a bug.
When the player dies and drops his grenades, a message appears like if he threw the grenades.

Аватар
Siska
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 257
Регистриран на: 03 Дек 2019, 22:29
Местоположение: Bedrock
Се отблагодари: 36 пъти
Получена благодарност: 7 пъти
Обратна връзка:

Ultimate Fire in the Hole [Messages|Grenade Trail|Grenade Glow|Sounds|Explode Time]

Мнение от Siska » 19 Юли 2021, 07:57

majestic_sz написа:
18 Юли 2021, 18:12
Hi.
I found a bug.
When the player dies and drops his grenades, a message appears like if he threw the grenades.
I have been posting topics on this issue for months, but there is no one who can fix it.
Your only option is to use a plugin called "real nades drop".
At this stage it is. We will eventually wait for some good person to do something about it, but it turns out to be quite complicated...
Also if you want you can try this unique plugin, which, however, also causes problems for most people, but there is no bug from the above plugin.
https://gamebanana.com/mods/39805
Търсих врага и го открих : това съм аз , трябва да се победя...
Изображение
WWW.CSMEGAGAMING.COM Изображение Изображение Skype : Sisi-1_1

Аватар
majestic_sz
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 4
Регистриран на: 31 Май 2020, 23:55
Местоположение: Portugal

Ultimate Fire in the Hole [Messages|Grenade Trail|Grenade Glow|Sounds|Explode Time]

Мнение от majestic_sz » 23 Юли 2021, 14:43

Thank you Siska.
I dont have that problem because i dont use the "grenade drop" feature.
I have a test server where droping grenades is implemented has a cvar from ReHLDS , and i have it ON, thats when i saw this bug.
I was just reporting it for others to fix.
I dont know how to code, so i believe when you say its hard to fix.

Публикувай отговор
  • Подобни теми
    Отговори
    Преглеждания
     Последно мнение

Обратно към “Одобрени плъгини”

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта