Simple Resetscore [Colored Messages]
Simple Resetscore [Colored Messages]
ем вчера работеха компилирам си плъгините със компилатора на amxx и имам всички library-та от твоя лист сложени.
-
deadlylord
Извън линия - Потребител
- Мнения: 572
- Регистриран на: 04 Апр 2017, 16:35
- Местоположение: Бургас, България
- Получена благодарност: 2 пъти
- Обратна връзка:
Simple Resetscore [Colored Messages]
Ще е хубаво да се направи плъгина да се направи, ако човека има 0 кила и 0 умирания да му пиши, че не може да ги реска, това ще спре троловете и няма да могат да спамят в чата
-
deadlylord
Извън линия - Потребител
- Мнения: 572
- Регистриран на: 04 Апр 2017, 16:35
- Местоположение: Бургас, България
- Получена благодарност: 2 пъти
- Обратна връзка:
Simple Resetscore [Colored Messages]
Е явно и сам си го направих
Предполагам, че проверката може да се напише по-красиво
Код за потвърждение: Избери целия код
if(get_user_frags(id) == 0 && get_user_deaths(id) == 0)
{
ColorChat(id, TEAM_COLOR, "%s ^1In order to use ^3reset score^1 you have to die or gain frag!", szPrefix)
return PLUGIN_HANDLED
}
-
OciXCrom
Извън линия - Администратор
- Мнения: 7206
- Регистриран на: 06 Окт 2016, 19:20
- Местоположение: /resetscore
- Се отблагодари: 117 пъти
- Получена благодарност: 1295 пъти
- Обратна връзка:
Simple Resetscore [Colored Messages]
Правилно е, обаче препорчъвам да ползваш cs_get_user_deaths вместо get_user_deaths.
-
illusion
Извън линия - Developer
- Мнения: 1809
- Регистриран на: 27 Ное 2016, 17:47
- Местоположение: CraftVision
- Се отблагодари: 151 пъти
- Получена благодарност: 370 пъти
- Обратна връзка:
Simple Resetscore [Colored Messages]
Код за потвърждение: Избери целия код
ColorChat(id, TEAM_COLOR, "%s ^1In order to use ^3reset score^1 you have to die or gain frag!", szPrefix)
Код за потвърждение: Избери целия код
CC_SendMessage(id, "%s ^1In order to use ^3reset score^1 you have to die or gain frag!", szPrefix)
-
TheRedShoko
Извън линия - Модератор
- Мнения: 1016
- Регистриран на: 06 Окт 2016, 07:42
- Местоположение: Бургас
- Се отблагодари: 5 пъти
- Получена благодарност: 84 пъти
Simple Resetscore [Colored Messages]
Какъв начин на принтиране ще се използва е личен избор, не променя работата на плъгина.
-
illusion
Извън линия - Developer
- Мнения: 1809
- Регистриран на: 27 Ное 2016, 17:47
- Местоположение: CraftVision
- Се отблагодари: 151 пъти
- Получена благодарност: 370 пъти
- Обратна връзка:
Simple Resetscore [Colored Messages]
Знам това, просто ако се пробва да постави този код в source кода няма да може да се компилира, затова го коригирах..
-
deadlylord
Извън линия - Потребител
- Мнения: 572
- Регистриран на: 04 Апр 2017, 16:35
- Местоположение: Бургас, България
- Получена благодарност: 2 пъти
- Обратна връзка:
Simple Resetscore [Colored Messages]
МНЕНИЕТО Е СКРИТО ОТ СТРАНА НА МОДЕРАТОР! ЦЪКНИ ВЪРХУ ЛЕНТАТА ЗА ДА ГО ПРЕГЛЕДАШ.
Последно промяна от TheRedShoko на 15 Ное 2017, 08:56, променено общо 1 път.
Причина: Внимателно с думите.
Причина: Внимателно с думите.
Simple Resetscore [Colored Messages]
Не е ли по лесно така?
Автор: MAkenzi
Не е спам или реклама просто мисля че по лесен начин е
Автор: MAkenzi
Код за потвърждение: Избери целия код
#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <fun>
public plugin_init()
{
register_plugin("RsHUD", "1.0", "MAkenzi")
register_clcmd("say /rs", "resetsc")
register_clcmd("say /resetscrore", "resetsc")
register_clcmd("say_team /rs", "resetsc")
register_clcmd("say_team /resetscore", "resetsc")
}
public resetsc(id)
{
if(cs_get_user_deaths(id)==0 && get_user_frags(id)==0)
{
ColorMessage(id, "^x04[Prefix] ^x03You can't reset your ^x04score!")
}
else
{
set_user_frags(id, 0)
cs_set_user_deaths(id, 0)
ColorMessage(id, "^x04[Prefix] ^x03Your score has been ^x04reset!")
}
}
stock ColorMessage(const id, const input[], any:...){
new count = 1, players[32];
static msg[ 191 ];
vformat(msg, 190, input, 3);
if (id) players[0] = id; else get_players(players , count , "ch"); {
for (new i = 0; i < count; i++){
if (is_user_connected(players[i])){
message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE , get_user_msgid("SayText"), _, players[i]);
write_byte(players[i]);
write_string(msg);
message_end();}}}
}
-
OciXCrom
Извън линия - Администратор
- Мнения: 7206
- Регистриран на: 06 Окт 2016, 19:20
- Местоположение: /resetscore
- Се отблагодари: 117 пъти
- Получена благодарност: 1295 пъти
- Обратна връзка:
Simple Resetscore [Colored Messages]
Кое му е по-лесното? Това, че трябва да редактираш кода за да промениш съобщението, това, че командата ще се показва в чата или това, че е наблъскал стока за colorchat в самия код и не можеш да ползваш бял цвят ако искаш?
@deadlylord - няма смисъл да добавяш допълнителна colorchat библиотека при положение, че вече има такава в плъгина.
@deadlylord - няма смисъл да добавяш допълнителна colorchat библиотека при положение, че вече има такава в плъгина.
-
- Подобни теми
- Отговори
- Преглеждания
- Последно мнение
-
- 3 Отговори
- 2370 Преглеждания
-
Последно мнение от Mucii
-
- 3 Отговори
- 1974 Преглеждания
-
Последно мнение от impossible
-
- 5 Отговори
- 2887 Преглеждания
-
Последно мнение от M36
-
- 0 Отговори
- 206 Преглеждания
-
Последно мнение от Hurricane
-
- 5 Отговори
- 2416 Преглеждания
-
Последно мнение от USA_CA
-
- 2 Отговори
- 596 Преглеждания
-
Последно мнение от thoughtz
-
- 11 Отговори
- 4966 Преглеждания
-
Последно мнение от neppyS BG
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 11 госта